Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

inca nu ma uit la ele

astept sa vina iarna

sa am la ce visa

sper sa mai fac cel putin o tura daca nu 2 anul acesta pana zic stop

orcum mobra este gata de drum

post-15751-1286017532_thumb.jpg

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare bajeti,

S-a furat o Busa... din pacate nu era imatriculata. Daca apare ptr piese sau vedeti ceva neobisnuit, ca tot aveti ochi format pentru ele sa dam de veste omului ca e la necaz.

 

Sper ca in rest... sezonul rece sa va prinda in toane bune.

 

Salutari si numai de bine.

Mesaj completat

Asta e link-ul de urmarit.

/index.php?...88332&st=20

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

De vreo saptamana sunt si eu printre voi!

Am cumparat-o de la George din Harsova (daca il stiti...).

Numai ca am o mica mare problema: azi de dimineata am fost cu ea la RAR in Voluntari (sunt din Bucuresti) sa ii fac identificarea necesara inmatricularii...

toate bune si frumoase, ajung acolo la 8 jumate, la cat aveam programarea....

Inghet inca vreo 40 de minute in fata portii, nu iesea nimeni, nicio miscare. Apoi iese un nene burtos si imi zice:

 

-Cu tine ce e aici?

-Pai ca sa vedeti, si eu pe aici pt identificare..am programare..

-Mda...Pai aveti 2 posibilitati: fie plecati acum direct si se pune ca nu ati venit la programare, fie incercati sa ii faceti identificarea si va anulez ITP-ul..

-Cum asa? Mie imi trebuie doar identificare, ITP-ul este valabil pana in 2012.

-Pai da, dar nu aveti toba omologata, aveti Xenon pe ea, si nr ala de inmatriculare e tras la imprimanta!

-Domn'le eu asa am luat-o, ce sa ii mai fac acum?

-Sa o aduceti cum a fost iesita pe poarta fabricii de la producator.

-Bine..

 

Si dus am fost.

Acum ce e de facut? Ma puteti ajuta cu imprumutarea unor tobe stoc pt 1-2 zile? Nu stiu sigur daca se mai pot pune la loc, pentru ca s-a sudat pe acolo pe jos..

Sau daca stiti cumva pe cineva, care are un var, care are un prieten, care lucreaza pe la RAR... sa o facem mai romaneste asa...

 

 

Mi-am facut o progamare si la Grivita, martia viitoare, poate acolo ma inteleg daca le zic: nu se poate rezolva cumva?

 

 

Astept un sfat, orice din partea voastra. Multumesc.

 

 

 

ASFALT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti ajuta cu imprumutarea unor tobe stoc pt 1-2 zile? Nu stiu sigur daca se mai pot pune la loc, pentru ca s-a sudat pe acolo pe jos..

am tobele stock....si duminica trec prin buc.....

dar sunt pentru prinderea originala bolt on.....daca poti sa le prinzi...zi-mi si ti le aduc...

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tobele stock....si duminica trec prin buc.....

dar sunt pentru prinderea originala bolt on.....daca poti sa le prinzi...zi-mi si ti le aduc...

bafta

 

 

Mda...M-am uitat acum mai bine la toba..nu se mai poate schimba cu varianta stoc..cele 2 galerii de evacuare originale, au fost sudate si unite pt a se prinde noua toba...

 

Oricum, multam de ajutor!

 

Asfalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Pai da, dar nu aveti toba omologata, aveti Xenon pe ea, si nr ala de inmatriculare e tras la imprimanta!

eu m-am dus la identificare fara numar de inmatriculare si nimeni nu a avut probleme . Si de cand se ia lumea de xenoane ? mai ales la o identificare ... aceasi treaba si cu tobele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am dus la identificare fara numar de inmatriculare si nimeni nu a avut probleme . Si de cand se ia lumea de xenoane ? mai ales la o identificare ... aceasi treaba si cu tobele .

 

Eu am intrebat-o pe tanti aia cand am facut programarea: " Daca nu am nr de inamtriculare, o sa am probleme?" si zis ca nu, cu nr de inmatriculare are treaba numai politia. Dar se pare ca nu e asa.

 

Nenea ala de la RAR poate vroia si el ceva. Desi nu cred, ca i-am dat de inteles ca nu as mai face alt drum de pomana... In fine, incerc sa o rezolv marti cand ma duc in Grivita....

 

Asfalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut man si sa o stapanesti sanatos, daca ai nevoie iti dau eu si galeria originala si tobele le am la un prieten (a avut nevoie de ele tot pentru RAR) daca nu reusesti sa o rezolvi iti dau si galeria si tobele stock! :crack:

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zagermanz

Acum 2 saptamani a fost actualul proprietar al fostei mele mobre la Grivita pt identificare. Are Xenon pe ambele faze + tobe sport (cu amortizoarele puse). Nu i-a cerut nici macar certificatul de omologare al tobelor , i-a verificat seriile in 2 minute, 2 poze, ura. Identificarea este pentru a stabili ca va circula pe strazi aceeasi mobra cu acelasi cadru si acelasi motor.

 

Cat despre numar, nu scrie nicaieri ca RAR are atributii politienesti, tu poate ai venit cu mobra in spate sau pe platforma pana la intrarea in RAR. Nu e treaba lor.

Si inca o faza ciudata: la Voluntari stiu ca este Dinicutu (care numai gras nu e) si inca un baiat tanar. Implicit nu stiu cine era sulica ala si daca nu a vorbit cumva la plezneala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...M-am uitat acum mai bine la toba..nu se mai poate schimba cu varianta stoc..cele 2 galerii de evacuare originale, au fost sudate si unite pt a se prinde noua toba...

 

Oricum, multam de ajutor!

 

Asfalt!

daca ai nevoie de evacuari originale cap coada... le am la garaj pe ale mele... ti le imprumut temporar ca sa le inlocuiesti pe ale tale.

 

Da-mi de veste...

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea mergi la grivita... eu m-am dus cu a mea cu numerele de IT cu tobele fara site si cu gumele altele decat cele din talon si era un baietzas pe acolo si m-a intrebat ce culoare vreau sa ii trec in talon ....sa uitat daca merg farurile semnalele, stopul pe frana si cam asta a fost treaba...pana la urma asta e bagate acolo ce ai de pierdut?

 

apropo cine a trecut sambata trecuta cu vacutza prin Targu Ocna ? albastra monopost ... rider cu geaca rosu cu alb si negru....

 

 

hai cu vara treaca iarna .

 

 

Bafta

Editat de Sokatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt raspunsuri!

 

Din cate mi-ati spus, e mult mai OK la Grivita. Tocmai de asta am vrut sa incerc si acolo.

O sa astept pana marti deci, sa vad ce zic baietii.

Daca si atunci o sa am probleme, nu vad alta varianta decat sa incerc sa schimb toba si xenonu...

Multzam mult!

 

 

 

Asfalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa lui Geo a poposit la Bucuresti!Era colegul meu de dat ture.Sa o stapanesti sanatos.Doar criza l-a facut pe Geo sa renunte la ea ca e bugetar omu.Motorul este bun in ciuda numarului de km din bord.Sa te bucuri de el si sa nu ai probleme cu el si bun venit in club.Daca nu rezolvi la Bucuresti iti recomand RAR Ialomita unde nu conteaza ca ai toba race-nici nu stiu ce aia,xenon sau oglinzi dupa colt.Daca te pui la schimbat tobe iti trebuie si serpisorii ca sunt tobele sudate.Modelele de evacuare saxofon trebuie sa fie negre,nu cred ca se potrivesc cele nichelate de peste 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa lui Geo a poposit la Bucuresti!Era colegul meu de dat ture.Sa o stapanesti sanatos.Doar criza l-a facut pe Geo sa renunte la ea ca e bugetar omu.Motorul este bun in ciuda numarului de km din bord.Sa te bucuri de el si sa nu ai probleme cu el si bun venit in club.Daca nu rezolvi la Bucuresti iti recomand RAR Ialomita unde nu conteaza ca ai toba race-nici nu stiu ce aia,xenon sau oglinzi dupa colt.Daca te pui la schimbat tobe iti trebuie si serpisorii ca sunt tobele sudate.Modelele de evacuare saxofon trebuie sa fie negre,nu cred ca se potrivesc cele nichelate de peste 2002.

Negre sunt... ca sunt ale lui Nasu' :))

 

doar sa zica daca are nevoie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa lui Geo a poposit la Bucuresti!Era colegul meu de dat ture.Sa o stapanesti sanatos.Doar criza l-a facut pe Geo sa renunte la ea ca e bugetar omu.Motorul este bun in ciuda numarului de km din bord.Sa te bucuri de el si sa nu ai probleme cu el si bun venit in club.Daca nu rezolvi la Bucuresti iti recomand RAR Ialomita unde nu conteaza ca ai toba race-nici nu stiu ce aia,xenon sau oglinzi dupa colt.Daca te pui la schimbat tobe iti trebuie si serpisorii ca sunt tobele sudate.Modelele de evacuare saxofon trebuie sa fie negre,nu cred ca se potrivesc cele nichelate de peste 2002.

 

mersi fain de urari!

Intr-adevar, motorul merge OK, nu am avut pana acum probleme cu el. trebuie sa ii schimb numai droserul pt faza lunga . Bani de benzina si cam atat... :)

Maine la 11 ma duc la Grivita, sper sa o scot la capat. Daca nu, cred ca dau o fuga pana in Ialomita, la RAR. Mi se pare mai comod decat sa ma apuc sa schimb tobe si xenoane.

 

Numai bine,

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cum va reglati faza lunga ? sau nu ati incercat asta niciodata . Ca de pe youtube e cam ... mna . Dupa ochi sau alte repere ? la service`uri aparatul care verifica faruruile masinilor merge si la motociclete ca nu`mi place cum bate faza lunga .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ochi... dar te sfatuiesc sa regezi faza lunga cu un om sau 2 pe ea in functie de cum circuli. Mai mult singur/sau cu pasager...

:)) a mea bate in ceruri

Mesaj completat

cum... dai jos placa de sub botul ei (scoti capsele prin apasarea centrului cu un imbus pe masura...apoi le scoti "palaria"... grija sa nu le rupi) si farul are pozitionat in dreapta un ghidaj in care sa strecori o surubelnita lunga cu cap stea... si rotesti de ea mai in functie de cum vezi ca se regleaza lumina si de cum simti tu ca ai nevoie.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut asta ( a fost cam greu pana m-am prins cum se desfac capsele alea :) ) dar .... ori am reglat eu faza scurta mult prea convenabil pt mine ca atuni cand dau faza lunganu prea e diferenta doar daca sunt pe autostrata se vede bine in rest asa si asa ori am reglat si eu faza lunga sa caut bufnite ...

ma gandeam sa montez o instalatie cu xenon si ma inreb daca pot fi inversate fazele adica sa am faza scurta pe lupa ca sa nu deranjez asa tare lumea ... a mai facut cineva asta ?

Editat de tud0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut asta ( a fost cam greu pana m-am prins cum se desfac capsele alea :blink: ) dar .... ori am reglat eu faza scurta mult prea convenabil pt mine ca atuni cand dau faza lunganu prea e diferenta doar daca sunt pe autostrata se vede bine in rest asa si asa ori am reglat si eu faza lunga sa caut bufnite ...

ma gandeam sa montez o instalatie cu xenon si ma inreb daca pot fi inversate fazele adica sa am faza scurta pe lupa ca sa nu deranjez asa tare lumea ... a mai facut cineva asta ?

poti f simplu sa inversezi fazele dar nu rezolvi nimic<oglinzile farurilor sunt facute sa faca diferenta de fascicul luminos intre lunga si scurta<becurile sunt la fel ca putere>

din propie experienta iti spun ca un reglaj bine facut rezolva 100% problema, si da cel mai bine il faci pe aparatul de reglat faruri auto.

la xenon iti recomand doar pe faza scura<in afara localitatilor cand traficul permite sa merg cu faza lunga lumina creata de un bec normal si un xenon mi se pare cea mai buna>. dar indiferent ce alegi regleazati bine farul :)

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zager... rezolvai cu itp=ul rarul sau ce mai era pe acolo?

 

hai cu vara

 

 

Gata! Am rezolvat-o!

Dar nu oricum...ci a inceput frumos de dimineata, cu roata fata pe janta...pana.... :)

Merg cu ea asa pana la vulcanizare, 200 de metri...Baietii de acolo nu aveau ce le trebuia, asa ca am stat ceva pana sa o ridicam. Ne uitam la anvelopa dupa ce bagam ceva presiune in roata..avea o mare galca... Fain frumos, dau baietii un telefon: 500 RON una noua! Sa traiasca zic eu! :blink:

Dupa ce o schimb, ajung si la RAR, cu intarziere de vreo 3 ore. A mers super repede, in 40 de minute, eram cu foaia de autentficare in rucsasc, baietii de acolo au fost de treaba, nu au comentat nimic!

Acum fuga la inmatriculari in Pipera...

Dupa inca vreo 3 ore de asteptat pe acolo, in sf imi vine talonul si noul numar:

 

B-180-VUM

 

Nu mai ramane decat sa il montez (si aici o sa am niste probleme,ca sunt suportii rupti, dar o-i rezolva eu si pe asta :wink: )

 

Acum sunt sarac si curat pana la primavara!

 

Quote: Hai cu vara!

 

Noroace,

 

Dan

 

Scuze, acum am vazut ca am postat de 4 ori... Netu de la UPC...

Daca e vreun moderator pe topic ul asta, il rog frumos sa stearga ce este in plus!

 

Asfalt!

Editat de Thomas
Scoase posturile dublate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti f simplu sa inversezi fazele dar nu rezolvi nimic<oglinzile farurilor sunt facute sa faca diferenta de fascicul luminos intre lunga si scurta<becurile sunt la fel ca putere>

din propie experienta iti spun ca un reglaj bine facut rezolva 100% problema, si da cel mai bine il faci pe aparatul de reglat faruri auto.

la xenon iti recomand doar pe faza scura<in afara localitatilor cand traficul permite sa merg cu faza lunga lumina creata de un bec normal si un xenon mi se pare cea mai buna>. dar indiferent ce alegi regleazati bine farul :)

 

ok than.

Eu ma gandeam la inversarea fazelor pt ca xenonul montat pe lupa nu este asa obositor ca si xenonul motat pe oglinda sau cel putin asa am vazut eu . SI totusi parca lupa concentreaza fascicolul luminos mai bine decat oglinda si poate din cauza asta este pe lunga ? zic si eu ca nu stiu . E totusi ciudat ca la gsx`rurile de 600 e fix invers :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok than.

Eu ma gandeam la inversarea fazelor pt ca xenonul montat pe lupa nu este asa obositor ca si xenonul motat pe oglinda sau cel putin asa am vazut eu . SI totusi parca lupa concentreaza fascicolul luminos mai bine decat oglinda si poate din cauza asta este pe lunga ? zic si eu ca nu stiu . E totusi ciudat ca la gsx`rurile de 600 e fix invers :)

la toate masinile si motoare este fix invers<xenonul de fabrica nu se poate monta decat cu lupa in fata,dar nu lupa iti creaza nivelul lumini, ci tot oglinda<in spatele lupei si becului este tot o oglinda cu modele pe ia<ex. farul de anglia si cel de europa. identice ca aspect dar focalizeaza diferit>>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...