GINO_xxx Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Dragii mei va recomand sa faceti km sa va bucurati de placerea si senzatia mersului pe 2 roti. Placera este la 100 km/h. Cu cat veti rula cu viteza apropiata de viteza legala cu atat riscul de a face accidente scade. Si va asigur ca la vitezele apropiate de viteza legala motocicleta franeaza destul de bine indiferent de ce placute folositi. Eu am luat motocicleta echipata cu furtune metalice , dicuri braking si placute ferodo. Problema si marea diferenta a fost alta : inainte sa le montez am servisat etrierii. Si cu uimire am constatat ca din cele 12 pistonase 7 erau gripate. Asa ca dupa ce au fost scosi din etrier curatati si aerisiti bine franele m-au multumit. Dar nu ma poate contrazice nimeni pentru ca am vazut-o pe pielea mea : una este sa rulezi cu 100 km/h si sa-ti faca unu stanga in fata fara sa-ti dea prioritate si alta este sa rulezi cu 200 km/h+ ! Cine se grabeste si considera ca nu trebuie sa-ti acorde prioritate de trecere o va face , diferenta facand-o strict viteza cu care pilotezi tu motociclistule indiferent de motocicleta. Au mai fost discutii pe tema asta si e bine sa le reamintim: Si R1 cu pasager si valize nu franeaza la fel ca atunci cand este in sha o singura persoana. Hayabusa este grea si eu cred ca mintile luminate care au conceput sistemul de franare pe Busa daca se dovedea ca este extrem de prost , monta altul mai bun. Nu confundati pista cu strada si nu va asteptati ca la o accelerare brusca la 300 km/h sa opriti intr-un metru. Sunt o serie de reguli pe care le-am aplicat si au dat rezultat in peste 80.000 km/h pe motor. Dar daca circulati cu viteza la care poate zbura ingerul vostru pazitor aveti mari sanse sa nu va aflati in momentul X in locul fatidic din care nici un sistem de franare nu o sa va salveze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Dragii mei va recomand sa faceti km sa va bucurati de placerea si senzatia mersului pe 2 roti. Placera este la 100 km/h. Cu cat veti rula cu viteza apropiata de viteza legala cu atat riscul de a face accidente scade. Si va asigur ca la vitezele apropiate de viteza legala motocicleta franeaza destul de bine indiferent de ce placute folositi. Eu am luat motocicleta echipata cu furtune metalice , dicuri braking si placute ferodo. Problema si marea diferenta a fost alta : inainte sa le montez am servisat etrierii. Si cu uimire am constatat ca din cele 12 pistonase 7 erau gripate. Asa ca dupa ce au fost scosi din etrier curatati si aerisiti bine franele m-au multumit. Dar nu ma poate contrazice nimeni pentru ca am vazut-o pe pielea mea : una este sa rulezi cu 100 km/h si sa-ti faca unu stanga in fata fara sa-ti dea prioritate si alta este sa rulezi cu 200 km/h+ ! Cine se grabeste si considera ca nu trebuie sa-ti acorde prioritate de trecere o va face , diferenta facand-o strict viteza cu care pilotezi tu motociclistule indiferent de motocicleta. Au mai fost discutii pe tema asta si e bine sa le reamintim: Si R1 cu pasager si valize nu franeaza la fel ca atunci cand este in sha o singura persoana. Hayabusa este grea si eu cred ca mintile luminate care au conceput sistemul de franare pe Busa daca se dovedea ca este extrem de prost , monta altul mai bun. Nu confundati pista cu strada si nu va asteptati ca la o accelerare brusca la 300 km/h sa opriti intr-un metru. Sunt o serie de reguli pe care le-am aplicat si au dat rezultat in peste 80.000 km/h pe motor. Dar daca circulati cu viteza la care poate zbura ingerul vostru pazitor aveti mari sanse sa nu va aflati in momentul X in locul fatidic din care nici un sistem de franare nu o sa va salveze ! problema nu e chiar asa simpla cum zici tu, adica foloseste placute ferodo ca si asa nu mergi mai tare decat viteza legala. Azi mi-am facut franele, desfacut tot sistemul de franare, pompa, furtune si etrieri. Am curatat fiecare din cele 12 pistonase in parte de si acum ma dor degetele cat le-am frecat cu carpa.in fine, rezultatul e unul satisfacator acum cu placutele noi si etrierii facut bibelou intradevar are eficienta frana. Fiecare conduce dupa niste reguli bine definite, eu chiar le respect pe ale mele si sunt intreg si fara probleme dupa multi km. Vreo 70000km doar pe zzr 1100. Dar cand vreau odata sa ma duc cu 300 ma duc linistit ca stiu ca ma opresc si nu ma bazez pe placute Ferodo. crede-ma ca sunt foarte scarbit de Ferodo. Am avut odata montate pe zzr si a trebuit sa franez brusc de pe la 210km/h pana la 0. A durat o vesnicie si doar eu stiu cum am scapat de o nenorocire. Cand am oprit motorul , placutele scoteau un fum de parca luasera foc! Nici macar nu mai franau dupa aia. Le-am si aruncat la gunoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Daca vrei sa intri in polemici cu mine in materie de placute pot sa-ti zic doar atat MARCA este una si MODELUL este alta. Deci daca tu crezi ca Ferodo nu face placute bune este problema ta dar precizeaza si modelul care te-a nemultumit . Eu ti-am zis ca am discuri Braking . In combinatia cu discurile astea placutele Ferodo care le-am avut m-au multumit. Si aici vorbim de toate aspectele : placuta de frana are de regula minim 3 structuri compozite diferite adica sunt placute cu o duritate scazuta a materialului compozit se uzeaza mai repede dar nu uzeaza discul si alte cele . Sunt placute cu o compozitie medie si altele cu o compozitie dura. Chiar daca vorbim de Brembo daca nu evidentiem clar tipul de textura a materialului de frictiune si nu in ultimul rand sa integram aceste placute intr-un ansamblu complet discuri si etrieri brembo nu v-om obtine niciodata maximum de performanta asa cum a gandit BREMBO. O alta greseala imi dai exemplu ce ai facut tu cu ZZR-ul si te referi la Busa . N-au nici o legatura in materie de frane adica e ca si cum ai compara mere cu pere. Ok sunt fructe dar fiecare prefera alt gust ! Asa pot sa-ti dau si eu exemplu ca am fost pe circuit in Italia cu Busa si dupa 5 franari violente de la 280-290 la 90 am simtit ca nu mai era nimic eficace la sistemul de franare cu ferodo cu tot. Dar e un caz izolat si sa vii sa intrebi ce placute se recomanda la motocicleta fiecare iti va spune ce considera el ca este mai bine . Dar oare stilul meu se aseamana cu stilul tau ca sa nu mai vorbim de locul unde se utilizeaza motocicleta. Evident ca daca iei un pilot de curse care rupe in doua un miar pe circuit va considera ca motocicleta are niste mizerii de frane stock , dar aici depinde la ce se raporteaza ! In motociclism evitarea obstacolelor se face prin accelerare si nu prin franare un concept care nu este valabil pt toti. In primul sezon ca incepator am tras de frane pana am blocat roata fata si am scapat printr-un noroc chior atunci cand coboram Oituzul dar problema nu erau franele ! Stilul meu de pilotaj prost era la mijloc ( greseala de a incepe direct cu Busa). Dupa cum am mai zis: cand ai element de comparatie se complica perceptia mersului pe busa. Iar pasarea dupa limba iei piere. Iar stilul de pilotaj in regim stradal l-am observat si il vad mai mereu: tinerii excitati in care schimba 2-3 trepte in limitare sau aproape de limitare urmata in apropiera curbelor de niste franari violente coroborate cu schimbari de trepte inferioare insotite de cateva detonatii dupa care revenindu-se la accelerari. Evident aceste momente trebuiesc filmate moment in care mintea este directionata in mai multe locuri adica tre sa fii cu ochii si pe cei din spate la care tu smecher motociclist forjator le dai fum in nas si inevitabilul se produce mai repede sau mai tarziu. Si noul propietar al motocicletei mele cand iese la plimbare cu vecinii lui invidiosi , acestia merg cu viteza sa-i arate ce pot iei si binenteles ca daca sunt intrebati de ce se grabesc si nu vor sa mearga mai incet in contextul in care el abia se acomodeaza cu noua motocicleta primeste obisnuita replica " ce ma nu te ajuta motocicleta ?! Doar ai Hayabusa !" Din pacate trist dar adevarat ! In afara de forumisti care nu au motocicleta dar au raspunsurile la toate intrebarile , jumatate din motociclismul romanesc la asta se rezuma ! Mai sunt o parte care prefera deplasarile lungi, una care prefera betivanelile si intrunirile, una mica care prefera enduro sau viteza pe circuit dar aici e vorba de buget cand e vorba de performanta. Terasistii sunt opusii forumistilor care au motociclete dar ies cu ele dar la o barfa mica sa vada cine ce a mai facut ! Asta este din pacate perceptia mea dupa 8 sezoane incheiate ! Iar cand cineva ma intreaba ce ulei si ce placute ii recomand pentru motocicleta lui ma simt exact ca in bancul cu tipul care merge la farmacie sa tipe la farmacista ca i s-a rupt prezervativul, iar un batran auzind-ul ii recomanda sa-i reproseze farmacistei ca se indoaie si de la mijloc ! Restul este CAN-CAN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Eu personal am incredere in marca Ferodo. Atat la 4 cat si la 2 roti. E drept, ca am folosit numai varianta high end... Bine a zis Gino, fiecare marca are mai multe modele... nu poti compara low-costul cu high-end... Numai bine si un weekend minunat colegilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Eu personal am incredere in marca Ferodo. Atat la 4 cat si la 2 roti. E drept, ca am folosit numai varianta high end... Bine a zis Gino, fiecare marca are mai multe modele... nu poti compara low-costul cu high-end... Numai bine si un weekend minunat colegilor! Si ca sa nu uit. Capitanu a adus din State o varianta de placute Ferodo care au material de frictiune cu 30% mai mult pentru cei care utilizeaza busa in regim touring sa reziste la mai multe mile pe Route 66 dar aici e alta discutie. Iar daca mai pun in calcul ca m-am ocupat de o firma de transport marfuri intern si international timp de vreo 14 ani pot vorbi despre capetele tractor care fac revizia la fiecare 90.000 km pana la masini si motociclete pregatite de curse sau de dragracing. Iar ca sa ne pierdem in necunoscut ce ne facem cu produsele contrafacute care dau peste cap orice calcul. Am cunostinta incepand cu fabrica FERMIT de la Ramnicu Sarat unde pot turna material de frictiune pe orice suport metalic echivalent fiecarui model de placuta pana la distribuitorii de piese auto moto care mi-au divulgat cate ceva despre producatorii de piese. Ce concluzie ar fi trebui sa trag atunci cand stiind ca firma TEXTAR produce placute si ferodouri pentru vagoanele tirurilor oferind aceste produse ca piese OEM si nu doar aftermarket la fel cum vorbim si de firma Bosch iar in momentul cand mi-am cumparat placute Textar pentru Lexus m-am trezit ca acestea scartaiau si in loc sa se consume mai degraba se topeau . Am fost nevoit sa le schimb dupa 2000 km dar asta nu a schimbat cu nimic perceptia mea despre placutele Textar care la camion le-am schimbat dupa 200.000 km. ( pentru ca tine de sofer si de sistemele suplimentare de care le detine un TIR). Asa ca niciodata nu comparati varza cu capra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Jeesus!! Povestitor mai esti . Las-o mai moale sa nu plesneasca ceva furtun. Am intrebat de niste placute si am ajuns la route 66 , cap tractoare si fermit. Pacat... chiar nu vreau sa intru in polemici cu tine, clar esti hal mai tare. Eu is asa mai firav, am inceput motociclismul de doar 15 ani. Pacat ca nu mai poti intreba ceva ca iti sare lumea in cap. Ferodo tot gunoi ramane si eu nu mai pun. Erau Ferodo Platinum. Weekend placut colegii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 ............. Erau Ferodo Platinum................. Platinum e low-mid range din gama incearca ST sau XRAC diiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Jeesus!! Povestitor mai esti . Las-o mai moale sa nu plesneasca ceva furtun. Am intrebat de niste placute si am ajuns la route 66 , cap tractoare si fermit. Pacat... chiar nu vreau sa intru in polemici cu tine, clar esti hal mai tare. Eu is asa mai firav, am inceput motociclismul de doar 15 ani. Pacat ca nu mai poti intreba ceva ca iti sare lumea in cap. Ferodo tot gunoi ramane si eu nu mai pun. Erau Ferodo Platinum. Weekend placut colegii!! Ai inceput motociclismul de 15 ani !!!! ...... atunci sigur se indoaie si de la mijloc ! PS. Eu stiu ce placute sunt si ce placute am. Tu n-ai inteles ideea ! Cand ajungi sa ai Hayabusa se considera ca stii destul de multe in materie de motociclism ! De obicei nu scriu povesti si nici nu am scris pentru tine ! Am scris pentru cei interesati de consum si pe langa recomandarea de placute mai este si recomandarea de ulei ! Tu cu siguranta le stii pe toate si cum te autointitulezi "COCALAR" prea multe nu sunt de spus, Aici vorbim posesori si fosti posesori de busa despre Hayabusa. Daca erai posesor de Hayabusa de 15 ani puteam sa zic " MA INCLIN !" asa, te las pe tine sa tragi concluziile caci la postari ai vreo 500 in plus fata de mine si legat de polemici sunt sceptic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Ai inceput motociclismul de 15 ani !!!! ...... atunci sigur se indoaie si de la mijloc ! PS. Eu stiu ce placute sunt si ce placute am. Tu n-ai inteles ideea ! Cand ajungi sa ai Hayabusa se considera ca stii destul de multe in materie de motociclism ! De obicei nu scriu povesti si nici nu am scris pentru tine ! Am scris pentru cei interesati de consum si pe langa recomandarea de placute mai este si recomandarea de ulei ! Tu cu siguranta le stii pe toate si cum te autointitulezi "COCALAR" prea multe nu sunt de spus, Aici vorbim posesori si fosti posesori de busa despre Hayabusa. Daca erai posesor de Hayabusa de 15 ani puteam sa zic " MA INCLIN !" asa, te las pe tine sa tragi concluziile caci la postari ai vreo 500 in plus fata de mine si legat de polemici sunt sceptic ! nu e panica man!! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 3, 2016 Autor Share Postat Aprilie 3, 2016 Am luat moto cu placutele originale spate si fata cu Ferodo...le-am schimbat cu Brembo,dar nu mai stiu modelul.Nu m-au impresionat.Ebc hh am pus la sfatul lui Geo Tng si au fost cele mai bune.Restul se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Ai inceput motociclismul de 15 ani !!!! ...... atunci sigur se indoaie si de la mijloc ! PS. Eu stiu ce placute sunt si ce placute am. Tu n-ai inteles ideea ! Cand ajungi sa ai Hayabusa se considera ca stii destul de multe in materie de motociclism ! De obicei nu scriu povesti si nici nu am scris pentru tine ! Am scris pentru cei interesati de consum si pe langa recomandarea de placute mai este si recomandarea de ulei ! Tu cu siguranta le stii pe toate si cum te autointitulezi "COCALAR" prea multe nu sunt de spus, Aici vorbim posesori si fosti posesori de busa despre Hayabusa. Daca erai posesor de Hayabusa de 15 ani puteam sa zic " MA INCLIN !" asa, te las pe tine sa tragi concluziile caci la postari ai vreo 500 in plus fata de mine si legat de polemici sunt sceptic !cred ca am inceput pe un picior gresit discutiile aste. Daca te-am ofensat cu ceva ,imi cer scuze. Nu are rost sa poluam topicul cu discutii inutile. Inainte sa ma cataloghezi tu pe mine drept "cocalar" ar fii frumos sa ma cunosti inainte. Era doar o simpla intrebare despre placute de la bun inceput. Multumesc lui Tng pt sfat. Intradevar ebc hh sunt de calitate superioara si are rezultate foarte bune. Respecte pt colegii! O seara deosebita » Post actualizat in 03 Apr 2016 19:56 Am luat moto cu placutele originale spate si fata cu Ferodo...le-am schimbat cu Brembo,dar nu mai stiu modelul.Nu m-au impresionat.Ebc hh am pus la sfatul lui Geo Tng si au fost cele mai bune.Restul se stie la mine erau montate placute Tokiko. Si fata si spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 No bine ca e bine colegii! Nu-si au rostul norii pe acest topic! Numa bine! Seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 tokico este echiparea de serie pt. busa gen 1 si sunt chiar bune. nici cu brembo, ebc, sbs si carbone lorraine nu gresesti. ideea e ca placutele race franeaza foarte bine doar cand sunt fierbinti. daca pui doar 2 frane pe o autostrada nu te ajuta prea tare. fiecare isi face franele dupa obisnuinta si stil de mers. personal nu am fost niciodata multumit de franele busei...chiar consider asta o mare greseala constructiva. sa-ti faci reclama ca ai cea mai rapida mobra ever...si sa nu-i pui frane...e aiurea. hai ca ies la o tura! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 4, 2016 Autor Share Postat Aprilie 4, 2016 Am cautat si gasit placutele...Tokiko pe spate si Ferodo fata.Propietarul inseamna ca a schimbat fata in cei 8000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 (editat) Draga bucurmarius eu nu te intitulez in nici un fel chiar daca uneori sunt ceva mai acid intr-un mod mai panfletar. Problema este alta : o persoane oarecare care studiaza cartea ta de vizita ce poate sa observe la prima vedere! Pe scurt ID: bucurmarius /cocalar /poza gen spagat/Super Membru/kiwi zzr1100/la slapi 43/never ever ! In caz ca nu intelegi mai intra din cand in cand pe profilul tau. Banuiesc ca ti-l completezi tu si nu altcineva / nu sunt in masura sa decid cine trebuie sa se ocupe de imaginea ta ! Aici trebuie sa recunosc ca este si vina adminilor acestui site care permit aceste lucruri asa ca nu comentez . Raman totusi la ideea ca la acest nivel pretentiile sunt ceva mai mari ! Si imi amintesc cu drag vorbele Panterei de la intrunirea de la Sighisoara cand la un moment de maxima incarcatura emotionala a zis :" bine ca in Romania nu sunt COCALARI posesori de buse !" . Si uite asa am plecat mahmur catre casa pe o burnita linistit mocaneasca care imi asigura linistea mentala ca nici un politist nu ma va opri sa-mi puna alcoltestul caci degustasem multe la Cenaclul de la Sighisoara ! Multumim Punky ca ne-ai suportat si ne-ai scos din ghiarele localnicilor ! Poate ne-om revedea cu drag si anul asta ! Editat Aprilie 5, 2016 de GINO_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 (editat) Eh...uite, sunt primul cocalar pe busa. ) scuze ca ti-am ruinat visele te pup Bo$$ ) Editat Aprilie 5, 2016 de bucurmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Poate ne-om revedea cu drag si anul asta ! poate Gino, poate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Intrebare: Busa fabricata in 2001 este nelimitata, in ceea ce priveste viteza desigur, adica se duce spre 320 Km/h ? Aici se spune ca nu https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Eu stiam ca doar 1999 este nelimitata din fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 (editat) Cineva stiu ca a raspuns acum ceva timp destul de complet si parea si bine informat dar nu mai stiu cine, posibil emylyo... Editat Aprilie 5, 2016 de mianmar23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Doar cele fabricate in anul 1999 si 2000 sunt nelimitate. Dupa acest an toti producatorii de motociclete s-au intrunit si au stabilit ca nici o motocicleta stock SA NU MAI AFISEZE vitezele peste 299km/h indiferent de bord digital sau cu limbi. In consecinta 2001 este varianta limitata si doar propietarul a mai putut sa modifice cadranale si eventual delimitarea ! » Post actualizat in 05 Apr 2016 14:09Eh...uite, sunt primul cocalar pe busa. ) scuze ca ti-am ruinat visele te pup Bo$$ ) Nu mi-ai ruinat nimic. Mi-ai intarit convingerile ca pe cine nu lasi sa moara , nu te lasa sa traiesti ! Oricum in ultimul timp intrebare despre motociclete nu mai este cat baga ?!, doar cat consuma ?! Iar de cocalari n-am nimic impotriva , ii tratez cu indiferenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Cineva stiu ca a raspuns acum ceva timp destul de complet si parea si bine informat dar nu mai stiu cine, posibil emylyo... In 2000 a aparut un Gentlemen's Agreement intre marii producatori de motociclete, prin care "au jurat pe rosu" ca limiteaza mobrele la 300 km/h (186 mp/h), pt a descuraja pe cei care participa la curse ilegale sa treaca de limita de 200 mp/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Doar cele fabricate in anul 1999 si 2000 sunt nelimitate. Dupa acest an toti producatorii de motociclete s-au intrunit si au stabilit ca nici o motocicleta stock SA NU MAI AFISEZE vitezele peste 299km/h indiferent de bord digital sau cu limbi. In consecinta 2001 este varianta limitata si doar propietarul a mai putut sa modifice cadranale si eventual delimitarea ! » Post actualizat in 05 Apr 2016 14:09 Nu mi-ai ruinat nimic. Mi-ai intarit convingerile ca pe cine nu lasi sa moara , nu te lasa sa traiesti ! Oricum in ultimul timp intrebare despre motociclete nu mai este cat baga ?!, doar cat consuma ?! Iar de cocalari n-am nimic impotriva , ii tratez cu indiferenta ! daca iti iei busa si te uiti la consum, ii ca si cum iti iei porsche si il tii in garaj ca virgula consuma prea mult. Ziceai ca placerea de a motocicla ii la viteza de 100km/h. Linistit poti merge si cu un gs 500. Atunci ce farmec mai are busa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 In 2000 a aparut un Gentlemen's Agreement intre marii producatori de motociclete, prin care "au jurat pe rosu" ca limiteaza mobrele la 300 km/h (186 mp/h), pt a descuraja pe cei care participa la curse ilegale sa treaca de limita de 200 mp/h. Doar cele fabricate in anul 1999 si 2000 sunt nelimitate. Dupa acest an toti producatorii de motociclete s-au intrunit si au stabilit ca nici o motocicleta stock SA NU MAI AFISEZE vitezele peste 299km/h indiferent de bord digital sau cu limbi. In consecinta 2001 este varianta limitata si doar propietarul a mai putut sa modifice cadranale si eventual delimitarea ! Multumesc pt raspunsuri!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 6, 2016 Autor Share Postat Aprilie 6, 2016 2001 este limitat.Mai sunt cateva modele de la sfarsitul lui 2000 nelimitate care apar cu 2001 in acte.Parerea mea ca 99 au fost legendele.Singura lor slabiciune era pompa de benzina.Am observat ca modelele americane trag mai bine un pic decat cele europene*am comparat modele limitate).S-au facut fel de fel de editii:rk1 cu si fara sonda lambda,k6 de USA nu are sonda,dar de europa au de la k2-3-4-5-6.Se recomanda insa anularea ei si resoftarea.Aici Geo este profesor.Dupa delimitare si resoftare se intampla minuni. » Post actualizat in 06 Apr 2016 19:34 DL.BUCUR sunt suparat ca ai luat motorul ala de la Oradea inaintea mea .Am zis ca nu imi mai iau moto,dar cochetez cu ideea de turbo busa.Oricum nu ma deplasez prea mult la intalniri cu moto,dar macar sa am ceva in garaj.Daca nu imi ies planurile macar o generatia 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.