Sari la conținut

Moto De Supermoto


RaveGun
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Hai sa incerc si aici :-P ca la camera cu motoare de strada nu am primit raspuns.

 

Momentan am un Ducati Monster dar nu ma prea pasioneaza.

 

Oricum trebuie sa il vand ca e in plan sa imi iau o alta conserva si e cam gol in visterie. Dar, dupa etapa cu conserva vreau sa imi iau un Supermoto.

 

Nu stiu de ce? dar imi plac cum arata, mi-au placut de cand le-am vazut prima data.

 

Ce vreau sa fac cu ea?

- vreau sa merg cu ea de la A la B prin oras, deci evident inmatriculabila;

- poate si drumuri mai scurte, de 100km in afara orasului;

- vreau sa mai am un set de roti pt offroad-use, mers la munte (daca se poate);

- nu vreau sa merg la concursuri.

 

+ Care ar fi modelele de enduro ce se preteaza la asa ceva (usor / ieftin de modificat)?

+ Are cineva si o foloseste zilnic?

+ Cum e cu ea prin oras?

+ E mai mult fun decat stress mersul cu ea? (cel putin cu Monster-ul ma cam enerveaza ca tre sa fiu cu ochii la asfalt dupa gropi sau intre orase cand treci de la asfalt 2007 la asfalt 2006 si dai de trepte de 5 cm).

+ Cam cata surubarie e necesara lunar?

+ Care ar fi capacitatea recomandata?

+ 2T sau 4T?

+ Cam care ar fi pretzul decent pt asa ceva? (sa o iau si sa ma dau direct, nu cum am facut cu Monsterul, 2 luni tot am surubarit la el si nu e cum mi-ar place mie, inca).

 

Merci mult,

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW G650X Moto

Husaberg FS 450 550 650

Husvarna de la 125 la 610

KTM 450 - 990

MZ 125 X

Rieju SMX 125

Suzuki DRZ 400 SM

Yamaha XT 660 X si cica 125X

 

toate inamtriculabile, toate merg in oras, toate is super pentru oras. mai mult fun decat stress. ceva vibratii dar te obisnuiesti. de exemplu cand am mers pe duke am simtit vibratii si in ceafa dar era criminal de fun. am oprit in stoppie dupa 15 min de utilizare.

 

ar fi mai bine sa fie cu electrostarter

 

la trepte de asfalt e fun ca-i dai gaz si sari

 

au o suspensie geniala.

 

Si totusi nu sunt pentru offroad. Nu sunt specialist in domeniu dar am inteles ca nu merita sa le pui roti de enduro pentru ca nu au suspensia pentru asa ceva. Chiar am vazut pe cineva care vindea un superb

Hus§varna de 600 pentru ca intentionase sa il foloseasca si pe dealuri si nu i-a iesit calculul.

 

de la enduro la supermoto, alegerile sunt multe. am vazut un dr 650 sm superb, am vazut si dr big sm. Hmmm...Cred CA CEA MAI UNA ALEGERE AR FI HONDA XR, pe care am uitat sa o pun in lista de sus. Face bine si excursii scurte

 

wr450 se face supermoto, klx se face supermoto, nu stiu daca CR-urile se fac supermoto. nu stiu daca un wr nu ar fi prea rough si incomod pentru oras.

 

eu mi-as lua by default husaberg 650

si a doua alegere ar fi XR 650 r cu set suplimentar de roti, in 4000 - 5000 euro iti iei asa ceva desi se gasesc cam rar. despre surubarit nu stiu ce sa zic, nu tre sa fie prea mult.

 

despre 2 timpi chiar nu stiu ce sa spun. imi imaginez ca ar fi violente si bune pentru stunt riding.

 

Bafta!

 

--- Mesaj completat în 27 Aug 2007 18:25 -------------
meditand in continuare la acest subiect as spune ca un super moto ar merge okay pe un drum fara afalt, pe unde merge si o masina si nu cred ca merita sa bagi bani intr-un set suplimentat de roti.

Editat de marque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar si dupa mine sunt motorelete care arata cel mai suparat si puse pe scandal :agree: , sunetul de monocilindru mare e inconfundabil si cea mai buna alegere pt oras, drumurile din romania si drumuri afara fara autostrada (in afara de ktm 950 supermoto care cica poate sa faca si turing).

 

 

marque a zis cam tot dar as putea sa completez:

 

husaberg, husqvarna, exc-urile de la ktm, wr si cr sunt mai racing, au saua cam ingusta pt gustul meu si nu cred ca e treaba cu ele la drum lung.

 

ktm 990 superduke e naked nu supermoto.

 

la ktm daca dupa fiacare 1000Km strangi suruburile (scrie si in manulaul de intretinere) ar trebui sa fie totul ok.

 

de obicei tot ce vien supermoto din fabrica are suspensiiel mai tari.

 

atata timp cat nu dai de noroi si stanci si nu vrei sa te dai hard nu cred ca trebuie sa iti iei si roti de enduro.

 

honda sunt bune dar cr nu stiu daca se poate inmatricula iar xr650L e racit pe aer.

 

daca vrei ceva care sa traga bine si cu un cuplu bun la ture mici, ceva care sa faca si una de viteza pana la 100km/h ia ktm sau husaberg de la 500cc in sus.

 

dar cum totul se rezuma la bani casca ochii aici:

 

intre 3000 si 5000 de oiro dupa mine cel mia bine sa iti iei ceva dupa anul 2000 un ktm lc4, scm 625, exc 525 sau 450, honda xr650r ,cr ,yamaha wr si poate un suzuki dr. tre sa iei in considerare si faptul ca nu toate vin supermoto si o sa iti mia trebuiasca bani de roti si frane.

 

la 5000 si ceva mi se pare ca e drz 400 sm NOU.

 

intre 6000 si 7500 iti iei un husaberg nou pt ca stiu ca aveau niste reduceri mari sau honda fmx dar e racita pe aer.

 

pe la 8000 e un ktm exc 530 nou sau mia bine 690 nou care cica e cel mai puternic monocilindru din lume (lc4 de 657cc care din 2000 a castigat toate dakarurile)

 

ktm 950 supermoto nou 11700 sau la mana 2 pleca de la pe la 8000 si pe care la iarna sper sa il detin.

 

intra pe http://www.supermotojunkie.com care e cel mai tare forum in domeniu si o sa aflii mult mai multe de acolo. totul e strict la obiect, sunt numai oameni civilizati si nu se cearta niciodata sau sa degenereze discutii ca pe forumurile din romania.

 

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de informatii.

 

Am vazut ieri un Husky de 410, parca, cu rotzi de enduro, am dat o tura scurta de 5 minute pe stradutele de langa hogeacul proprietarului, nu era de vanzare, doar asa, l-am rugat sa vad cum e si am fost multumit cu merge, nu cred ca vreau mai multa putere, avea cuplu suficient cat sa ridice fatza si in treapta a II-a, nu am ridicat-o dar parca am simtit ghidonul mai lejer la um moment dat.

 

Oricum cocotzat acolo m-am simtit putzin ciudat dar si bine in acelasi timp. Cred ca din cauza profilului rotilor vireaza diferit de una de strada. Am avut acelasi feeling si cand am trecut la bicicli, de la baloane de asfalt la roti de offroad ce au un profil mai patrat.

 

Oricum superb, si pozitia in picioare e geniala, as merge numai asa daca m-ar tine (dar imi e frica sa nu fac varice :agree:).

 

Eu ma gandeam la o Honda, se trage din copilarie, cred, cand am primit un tricou cu Honda. Dar cred ca oricare e ok, oricum am sa tin minte recomandarile.

 

Pana la sezonul urmator, cand am planificat sa imi iau, sper sa mai apuc sa ma mai dau cu alte modele si sa ma mai documentez, oricum nu vreau sa dau mai mult de 3500 cam atat sper sa pot aloca de la buget.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de informatii.

 

Am vazut ieri un Husky de 410, parca, cu rotzi de enduro, am dat o tura scurta de 5 minute pe stradutele de langa hogeacul proprietarului, nu era de vanzare, doar asa, l-am rugat sa vad cum e si am fost multumit cu merge, nu cred ca vreau mai multa putere, avea cuplu suficient cat sa ridice fatza si in treapta a II-a, nu am ridicat-o dar parca am simtit ghidonul mai lejer la um moment dat.

 

Oricum cocotzat acolo m-am simtit putzin ciudat dar si bine in acelasi timp. Cred ca din cauza profilului rotilor vireaza diferit de una de strada. Am avut acelasi feeling si cand am trecut la bicicli, de la baloane de asfalt la roti de offroad ce au un profil mai patrat.

 

Oricum superb, si pozitia in picioare e geniala, as merge numai asa daca m-ar tine (dar imi e frica sa nu fac varice :agree:).

 

Eu ma gandeam la o Honda, se trage din copilarie, cred, cand am primit un tricou cu Honda. Dar cred ca oricare e ok, oricum am sa tin minte recomandarile.

 

Pana la sezonul urmator, cand am planificat sa imi iau, sper sa mai apuc sa ma mai dau cu alte modele si sa ma mai documentez, oricum nu vreau sa dau mai mult de 3500 cam atat sper sa pot aloca de la buget.

 

Asfalt uscat.

dace mai astepti pana in 2008 yamaha scoate un wr250f supermoto.

bafta,

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dace mai astepti pana in 2008 yamaha scoate un wr250f supermoto.

bafta,

cip

 

Aia ar fi frumos, dar ar trebui sa castig la Loto iar cum bugetul va fi limitat si suspectez ca 3k5 sunt cam optimisti o sa trebuiasca sa astept pt modelul din 2008 pana in 2012 :D :bounce:. Mai sti? poate pana atunci o sa avem si drumuri mai bune, sa nu ai nevoie de un enduro (cat optimism :moto:).

 

Mi-a mai zis cineva ca nu e o idee buna sa iti iei un SM pentru mers prin oras ca stau la capitolul franare mai prost ca nu e incarcare mare pe roata fatza si deci nici eficienta nu e prea buna si a mai zis ceva dar mi-a fugit gandul la peisaj (trecea ceva blond) si am pierdut ideea. Era ceva legat de tractiune ridicat pe o roata sau asa ceva.

 

Multa distractie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a mai zis cineva ca nu e o idee buna sa iti iei un SM pentru mers prin oras ca stau la capitolul franare mai prost ca nu e incarcare mare pe roata fatza si deci nici eficienta nu e prea buna si a mai zis ceva dar mi-a fugit gandul la peisaj (trecea ceva blond) si am pierdut ideea. Era ceva legat de tractiune ridicat pe o roata sau asa ceva.

 

Multa distractie.

 

LOOOOOLLLL

 

Eu am învatat sa fac stoppie (involuntar) cu KTM-ul. Frîna de fata este eficienta (foarte) si, coroborata cu un centru de greutate ridicat, conduce la distractie la fiecare frînare. Cred ca amicul tau nu a mers niciodata pe un SM. Cît despre chestia cu ridicatul pe o roata (spate), este adevarat. Se ridica imediat. Treaba asta se poate schimba si în functie de calcatura. De exemplu am încercat una foarte scurta (14 cu 48) si se ridica prea rau. Practic plec cu a doua de pe loc, viteza 1 fiind aproape inutilizabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOOOOOLLLL

 

Eu am învatat sa fac stoppie (involuntar) cu KTM-ul. Frîna de fata este eficienta (foarte) si, coroborata cu un centru de greutate ridicat, conduce la distractie la fiecare frînare. Cred ca amicul tau nu a mers niciodata pe un SM. Cît despre chestia cu ridicatul pe o roata (spate), este adevarat. Se ridica imediat. Treaba asta se poate schimba si în functie de calcatura. De exemplu am încercat una foarte scurta (14 cu 48) si se ridica prea rau. Practic plec cu a doua de pe loc, viteza 1 fiind aproape inutilizabila.

 

Nu stiu ce stie tipul, dar parca l-am auzit ca se da cu enduro pe ceva circuite, poate acolo pe pamant si praf e mai dificil cu frana pe fatza ca nici aderentza nu e cea mai buna. Oricum ar fi, dau monsterul si tot supermoto imi iau. Sigur la plecatul de pe loc conteaza si cum deschiz gazul, ca daca ii dai, doar ON/OFF e mai greu.

 

Azi, poate imi da un coleg un DRZ400 dar tot cu roti de enduro sa vad cum e.

 

Eram curios daca e careva care face zilnic 10-15 km prin oras sa mearga la serviciu, cu semafoare trafic de dimineatza / seara. Am vb cu un tip ce avea o Aprilia SXV noua si a zis ca acum cum e cald se incalzeste rau motorul si nu prea e de mers cu el prin oras, de fapt, de stat la semafoare. Se poate sa se comporte asa din cauza ca e inca limitat?

 

Asfalt uscat si curat.

Editat de RaveGun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers doi ani prin oras 60 km/zi cu SM . Un an am avut KTM SX 520 si un an Husaberg 550. Am parcurs cam 10 000 km cu fiecare din ele în regim urban.

 

Am montat electroventilator si nu am avut niciodata probleme (sa fiarba ceva). Motorul se incalzeste, merge ventilatorul, dar nu sînt probleme. La achizitie ar trebui sa te uiti daca are electroventilator sau daca se poate monta (daca radiatorul nu are gaura de termocupla va fi greu sa montezi una).

 

Cu frîna -> SM nu are treaba cu enduro. Daca la varianta enduro se pune etrier cu doua pistonase si disc mic, la SM etrierul are 4 pistonase sau mai mult (modelele noi au 6 sau montura radiala) si disc de 310 sau 320. Important ar fi daca a fost SM de la mama ei sau adaptata ulterior, si cît de serios a fost modificata. Aici nu ma refer doar la fîna ci si, mai ales, la suspensii. De exemplu, Husabergul a fost SM de la fabrica, lucru care se simte (suspensii dedicate, frîna beton)

 

Husabergul este ceva mai docil la deschiderea gazului, SX-ul era cam ON/OFF stil 2T. Treaba asta depinde foarte tare de calcatura (cu 16-40 trageam de ea iar cu 14-48 se da peste cap si din a treia). Dar daca te dai cu una o sa vezi ca este foarte distractiv. Momentan am piciorul fisurat, dar daca ai rabdare doua saptamîni poti sa o încerci pe a mea.

 

Atentie : ÎNTRETINERE !!! La Husaberg, KTM EXC (si altele din aceeasi categorie) se schimba uleiul la fiecare 10 ore de functionare (inc. filtrele) sau 500 km parcursi. Circa 1.1 l ulei full synth (eu pun Motorex Powersynth sau Yacco MVX Competition) si filtru (KTM are doua) = 70 RON/saptamîna (la cît mergeam eu pe strada). Se spala si filtrul de aer (macar la doua schimburi de ulei) în lichid de curatire si se da cu sprayul - asta nu e asa de costisitor dar trebuie facut. Daca lucrurile astea te sperie, atunci trebuie sa îti îndrepti atentia catre modele mai pasnice: KTM LC4, Suzuki DRZ-SM, Yamaha XT-X 660, etc ... Este adevarat ca nu au aceleasi performante (în principiu sînt mai grele cu vreo 35 kg si au cu vreo 20 CP mai putin) dar merg mai la drum lung si cu întretinere mai normala. Apropo, sper ca amicul cu Aprilia stie la ce întretinere trebuie sa se astepte ...

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan am piciorul fisurat, dar daca ai rabdare doua saptamîni poti sa o încerci pe a mea.

Pai eu sunt in Timi, cam departe. :moto:

 

Atentie : ÎNTRETINERE !!! La Husaberg, KTM EXC (si altele din aceeasi categorie) se schimba uleiul la fiecare 10 ore de functionare (inc. filtrele) sau 500 km parcursi. Circa 1.1 l ulei full synth (eu pun Motorex Powersynth sau Yacco MVX Competition) si filtru (KTM are doua) = 70 RON/saptamîna (la cît mergeam eu pe strada). Se spala si filtrul de aer (macar la doua schimburi de ulei) în lichid de curatire si se da cu sprayul - asta nu e asa de costisitor dar trebuie facut.

Da, stiu, m-au mai avertizat si altzii, vezi ca astea sunt cu ore de functionare si ai nevoie de un garaj unde sa poti shurubari la ele.

70 RON + benzina... hmm expensive fun :bounce:.

 

Apropo, sper ca amicul cu Aprilia stie la ce întretinere trebuie sa se astepte ...

Habar n-am daca stie, l-am intalnit intro joi la (barul) Roma unde se aduna multi motociclisti. Arata cea mai fain dintre toate choperele, vitezane, naked-uri si restul, parerea mea. Oricum a luat-o noua cu garantzie si asa mai departe, poate ca i-au zis aia ce si cum trebuie sa faca macar, pe perioada garantiei :D .

 

Ce imi place cum arata motorul asta.

post-20545-1188374842_thumb.jpg

 

Enjoy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place cum arata modelul ala! numai ca nu`ti poti plimba fata! daca ai sa incerci o vei auzi tzipand in curbe d`ai sa zici ca`tzi scapa roata spate! sfatul meu e sa`tzi iei ceva mic in doi timpi iar daca optezi la ceva mai mare sa fie un KTM de peste 600 sa ai spor in curbe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 persoane pe SM este aiurea. Astea nu sînt facute pentru plimbare. Cît despre faza cu 2t -> încearca un 250 2T sa vezi daca poti sa mergi cu ea prin oras (err: sa vezi daca poti sa te tii de ea - LOL). Gas Gas facea 2T. Parca si CCM.

 

Capacitatea cilindrica nu înseamna totul.

 

Aia din poze este SF: Ohlins, carboane, etc..

 

Marele avantaj la SM este ca o poti da pe jos (asfalt) si nu pateste nimic. Am luat trînte dupa trînte si la fiecare din ele o aduni de pe jos, dai un sut în roata, dai niste pedale si e OK.

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut RaveGun. Eu am doar 16 ani, sunt din oradea si am luat permisul A1 in primavara. Am primit o yamaha dt 125 x, motor in 2 timpi. Deocamdata este limitat, dar m-am obisnuit foarte repede cu ea, este foarte manevrabila, consumul in oras este undeva pe la 5.5 l , respectiv 4.5 l extraurban. Cel mai lung drum pe care l-am facut cu el a fost oradea-bistrita ( 280 km ) impreuna cu tatal meu ( honda cbr1000F), la o viteza de 90 kmph :D Motocicleta este cu alte cuvinte perfecta pt. oras, dar pt. extraurban nu ii prea potrivita, pt. ca nu " fuge". Yamaha mea ii din 2005 si am luat-o cu 3000 E. Atasez si niste poze :bounce:

Sper ca ti-am fost de ajutor

Asfalt uscat

post-14452-1188380702_thumb.jpg

post-14452-1188380956_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut RaveGun. Eu am doar 16 ani, sunt din oradea si am luat permisul A1 in primavara. Am primit o yamaha dt 125 x, motor in 2 timpi. Deocamdata este limitat, dar m-am obisnuit foarte repede cu ea, este foarte manevrabila, consumul in oras este undeva pe la 5.5 l , respectiv 4.5 l extraurban. Cel mai lung drum pe care l-am facut cu el a fost oradea-bistrita ( 280 km ) impreuna cu tatal meu ( honda cbr1000F), la o viteza de 90 kmph :D Motocicleta este cu alte cuvinte perfecta pt. oras, dar pt. extraurban nu ii prea potrivita, pt. ca nu " fuge". Yamaha mea ii din 2005 si am luat-o cu 3000 E. Atasez si niste poze :bounce:

Sper ca ti-am fost de ajutor

Asfalt uscat

 

Super tare motorul, sa il stapanesti sanatos.

 

Si eu ma gandeam la un 125 2T, am fost in Turcia o saptamana in concediu si am vazut la motoare de 125 in 2T din 10 in 10 metri si majoritatea erau Yamaha daca nu erau ceva chinezarii cu nume ce nu le-am retinut.

 

Nu am de gand sa merg in doi, se pare ca nu ii place cu toate ca cu scuterul prin Turcia a zis ca a fost fain.

 

Chiar asa e de greu cu un 250 2T? De fapt de ce mai intreb? Am motorase pe metanol pentru automodelism in 2T si la 3.5cc au 2CP la 30k rpm si chiar functioneaza aproape ca un intrerupator ON-OFF.

 

Sa vedem pana la anu, poate pana dau monsterul reusesc sa conving jumatatea sa facem ceva excursii scurte cu motorul si atunci am sa am o problema, nu o sa mai tina sa imi iau un SM mic si usor.

 

Asfalt uscat tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au is ala anti 2T recunosc asta.

De ce 2 timpi? Ai zis si tu la inceput ca nu vrei un motor pt competitii si in oras o sa fie foarte dificil pentru un motor in 2 timpi datorita traficului infernal. Sa nu uitam intretinerea care te costa ceva si trebuie facuta cu strictete.

Din cele enumerate de marque preferatul meu ramane Suzuki dr-z 400 sm :D 4T, fiabilitate foarte buna, intretinere normala, usor, manevrabil, putere suficienta si arata destul de bine.

 

Un link cu mai multe informatii despre el : http://www.universmoto.ro/article--Drive-t...SM.--10231.html

Editat de Mircik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au is ala anti 2T recunosc asta.

De ce 2 timpi? Ai zis si tu la inceput ca nu vrei un motor pt competitii si in oras o sa fie foarte dificil pentru un motor in 2 timpi datorita traficului infernal. Sa nu uitam intretinerea care te costa ceva si trebuie facuta cu strictete.

Din cele enumerate de marque preferatul meu ramane Suzuki dr-z 400 sm :bounce: 4T, fiabilitate foarte buna, intretinere normala, usor, manevrabil, putere suficienta si arata destul de bine.

 

Un link cu mai multe informatii despre el : http://www.universmoto.ro/article--Drive-t...SM.--10231.html

 

Da clar, fara competitie. :D

Am mai citit articolul dar a fost o placere sa il recitesc.

 

Azi nu am vazut DR-Z-ul colegului sa ii cer o tura, poate l-a vandut deja, ca ieri era un afis lipit cum ca il da cu 3000 eur.

 

400cc 4T trebuie sa fie suficienti. Nu vreau putere mare, cuplu daca se poate, in schimb, cat cuprinde si cat mai liniar :moto:.

 

Sa vedem ce rezerva viitorul.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250 2T este o bomba. cannavaro poate sa-ti explice si el cum e, ca vad un CR de 250 in avatar LOL. M-am dat si eu cu un CR de 250 prin coclauri. Are putere multa si vine toata deodata. Nu cred ca poti merge printre masini cu un SM 250 2T fara sa te sui pe ele (vorbesc de ceva adevarat gen Honda CR, KTM EXC, etc...) !

 

Probabil ca, pentru ce vrei tu, Suzuki DR-z sau Yamaha XT-X sînt cele mai bune variante.

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da clar, fara competitie. :D

Am mai citit articolul dar a fost o placere sa il recitesc.

 

Azi nu am vazut DR-Z-ul colegului sa ii cer o tura, poate l-a vandut deja, ca ieri era un afis lipit cum ca il da cu 3000 eur.

 

400cc 4T trebuie sa fie suficienti. Nu vreau putere mare, cuplu daca se poate, in schimb, cat cuprinde si cat mai liniar :moto:.

 

Sa vedem ce rezerva viitorul.

 

Asfalt uscat.

 

 

daca vrei cuplu ia o aprilia sxv 450/550

am mers pe un 550 recent si e terifiant :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat o perioada cu un KTM - LC4 - 1998 cu roti supermoto (imprumutat) . Pot spune doar ca putine motoare mi-au provocat, cand m-am dat jos, zambetul asa larg :moto: Asemenea si nevesti-mii, carand-o pasagera 2-3 zile. Saua ingusta te cam inghionteste-n dos, dar uiti repede :D . Strecuratul, gropile/bordurile, cuplul, sunetul, etc sunt atuuri ce merita sa investesti. DAR , indiferent de marca/modelul ce-l alegi, tine minte ca daca vrei sa te duci la mare, faci 2-3 plinuri la dus :bounce: si la fel la intors. Rezervorul mic isi spune cuvantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei cuplu ia o aprilia sxv 450/550

am mers pe un 550 recent si e terifiant :)

 

2 cilindi in V, normal :D

 

M-am dat o perioada cu un KTM - LC4 - 1998 cu roti supermoto (imprumutat) . Pot spune doar ca putine motoare mi-au provocat, cand m-am dat jos, zambetul asa larg Asemenea si nevesti-mii, carand-o pasagera 2-3 zile. Saua ingusta te cam inghionteste-n dos, dar uiti repede . Strecuratul, gropile/bordurile, cuplul, sunetul, etc sunt atuuri ce merita sa investesti. DAR , indiferent de marca/modelul ce-l alegi, tine minte ca daca vrei sa te duci la mare, faci 2-3 plinuri la dus si la fel la intors. Rezervorul mic isi spune cuvantul.

Te mai ridici in picioare cand devine prea ascutita saua :D

Asa drumuri lungi nu am de gand sa fac. :moto:

Sper sa nu ajung sa fac plinul zilnic daca ma dau prin oras. :hug:

 

Probabil ca, pentru ce vrei tu, Suzuki DR-z sau Yamaha XT-X sînt cele mai bune variante.

 

Ce ziceti de TOMOS 125SM? :D face oare fata la un chintal cat am eu? Hm.. 10CP?

Furtunul ala de esapament (ca a teava nu arata) pare de jucarie. :lol:

 

:D Mutumesc de informati. :bounce:

 

Asfalt uscat.

Editat de RaveGun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bibi, ai dreptate, 250 cmc in 2 timpi este intr-adevar o bomba. Pt. oras nu cred ca ii foarte ok, vorba ta, te urci pe masini cu el :D)

RaveGun, si eu is de aceeasi parere cu Achile, sxv-ul ii foarte frumos...si cam bate tot in competitiile de supermoto. Dar modelul ce mi-a placut si cred ca o sa il iau mai departe, dupa 125-ul x, o sa fie yamaha xt660. Este superb ca si design.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am vazut ieri un Husky de 410, parca, cu rotzi de enduro, am dat o tura scurta de 5 minute pe stradutele de langa hogeacul proprietarului, nu era de vanzare, doar asa, l-am rugat sa vad cum e si am fost multumit cu merge, nu cred ca vreau mai multa putere, avea cuplu suficient cat sa ridice fatza si in treapta a II-a, nu am ridicat-o dar parca am simtit ghidonul mai lejer la um moment dat.

 

Cine mai are Husky 410 in Timisoara? :D

 

P.S. TOMOS? Uita-l...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine mai are Husky 410 in Timisoara? :scratch:

 

P.S. TOMOS? Uita-l...

 

Un tip din Franta ce e venit aici ca delegat pt o firma, Phil sau Filip parca, am o memorie tare proasta a numelor, si daca primesc numarul de telefon al cuiva si tre sa il sun dupa o saptamana nu mai stiu dupa ce nume sa caut in agenda :). A zis ca de sarbatori se intoarce in Franta ca e de 3 ani prin RO dar ca se mai intoarce.

 

Vreme de dat pentru toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

eu am avut monster de 800 si pot sa spun ca mi-a placut tare motoreta. am vandut-o pentru ca nu o prea foloseam. ii schimbasem calcatura 14/48 si era o bomba. nu mai mergea decat 190 km/h (intra limitatorul) dar pana acolo era racheta. intr-a 1-a daca nu erai atent ti-o puneai direct in frunte. acum mi-am luat husaberg 450 de enduro si vreau sa-i pun roti de sm intr-o zi sa ma dau pe strada sa vad cum e. sfatul meu totusi este sa stai la marci europene din motive de piese de schimb. le gasesti mai repede si costa mai putin. am avut si un ktm sx 250 2t si pot sa-ti spun ca e tare. intr-a 3-a sare pe-o roata numai din gaz si intr-un mod destul de brutal. daca nu esti obisnuit s-ar putea sa ti-o iei pentru ca (la fel cum au zis si altii mai devreme) iti da toata puterea dintr-o data. oricum, dpdv fun nu cred ca exista ceva mai tare decat aceste motorete. m-am dat o zi intreaga cu un duke 2 si m-am distrat enorm. nu trebuie sa neglijezi faptul ca marea majoritate se incing ca dracii si nu prea e indicat sa le folosesti fara echipament de protectie pentru ca risti sa iti faci niste tatuaje de toata frumusetea.

 

ca fapt divers, cu parere de rau iti spun ca trebuie sa te cam chinui cu monster-ul la vanzare ca nu prea are piata. eu am stat cu el un an la vanzare si l-am dat sub pret unui prieten. rumanashii, fiind specialisti in motorete, vor numai carenate si isi iau cate un cazan vai mama lui de japoneza de pe care cad toate, cu suspensiile si franele pilaf. oricum bafta si la vanzare si la achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...