Sari la conținut

Gilera Fanclub


EVO MOTORS.RO
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 643
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

foarte tare faza cu gilerik :lol: :lol: .. stiu ca sunt cam intarziat dar nu m-am putut abtine sa nu scriu :D :D

 

si ca sa-l oftic pe gilerik:

 

vedeti ca-si ia telefon nokia seria N ahahahahghaha :D :D

gileRik e "taticu' vostru :lol:

haideti sa nu stricam topicu asta si sa continuam daca e cazu la Discutii intre noi :bigstar:

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de set nu putem sa-ti spunem mare lucru doar din poza...daca e malossi e ok :bigstar: si toba mai bine ia-ti gianeli ca sunt mai ieftine si se aud super :P

gianelli am acum,dar nu stiu daca face fata la set de 70...voi ce ziceti???

daca pun set de 70...ma tine ambielajul..stock??

post-28057-1199973800_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gianelli am acum,dar nu stiu daca face fata la set de 70...voi ce ziceti???

daca pun set de 70...ma tine ambielajul..stock??

e buna toba care o ai :P...nu e nevoie s-o schimbi

ambielajul te tine si el daca e intreg... :bigstar: ...unu sport sau racing e doar pt performante mai mari...ala stock saracul tine...dar tot stock ramane :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai dreptate...ce poate sa fie racing la un ambielaj? Forma nu si-o poate schimba, deci poate fi doar din materiale mai bune, adica mai rezistente. Te tine si ala stock dar nu cine stie cat, ala racing de-aia e facut pentru fiabilitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai dreptate...ce poate sa fie racing la un ambielaj? Forma nu si-o poate schimba, deci poate fi doar din materiale mai bune, adica mai rezistente. Te tine si ala stock dar nu cine stie cat, ala racing de-aia e facut pentru fiabilitate...

tine si ala stock,ca tot ambreiaj e...doar ca se tocesc ferodourile mai repede si nu ai performante prea extraordinare :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai doctore nu ti'am zis sa nu mai consumi bauturi alcoolice la ghidon :bigstar: ? Era vorba de ambielaje si tu brusc ai dat'o pe ambreiaje, e clara treaba nu poti sa te mai ascunzi, da macar lasa paharu' pe masa...Nu'ti fie rusine toti avem un viciu :P. Ambielajul isi poata schimba forma, si exista si versiuni racing, in sensul ca acestea sunt facute cum ati zis si voi din materiale mai rezistente si sunt decupate, scobite pt. a fi cat mai usoare. Iar cel stock nu rezista mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si greutatea e o chestie...dar la faza cu forma tot nu cred. Tot ambielaj e, o bucata de fier :lol: nu prea ai ce sa schimbi la ea

man scuze eu vorbeam de ambreiaj :lol: :P ...scuze pt incurcatura...

ps...am baut doar un paharel,doar 1 :lol: :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si greutatea e o chestie...dar la faza cu forma tot nu cred. Tot ambielaj e, o bucata de fier :P nu prea ai ce sa schimbi la ea

Ce greutate ma , eu am ambielaj din sticla :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca majoritatea de pe aici aveti set de 70 cu ambielaj stock...cam dupa citi km a dat semne de "oboseala"ambielajul ??? :P

Depinde cum mergi cu el, daca il forjezi, nu tine mult, se duc rulmentii repede.

Eu doar l-am chinuit cu drumuri de 200-300 de km pe zi si cam dupa 5000 de kilometri mi s-au spart rulmentii, dar ambielajul e inca ok.

 

 

 

Bafta! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca majoritatea de pe aici aveti set de 70 cu ambielaj stock...cam dupa citi km a dat semne de "oboseala"ambielajul ??? :wink:

la mine ferodourile sunt oglinda :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cretz arata le tu cine stie!:wink: si in continuare ai cel mai curat,ingrijit scuter pe care l-am vazut!sa il tii tot asa sa nu ma dezamagesti!Bafta!

si mai pune ti ma si voi poze cu gilerele voastre lasati tuningu si alte bau bauri...mai bine ati invata sa va dati racing..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de aprecieri raisare...ma faci sa rosesc :P ! Ma bucur ca ti'a placut trotifaxu meu si totodata nici tu nu stai deloc mai prejos in ceea ce priveste toate cele 3 jucarii ale tale. Si ai dreptate 100% in ceea ce priveste ultima replica, prea e preocupata toata lumea sa isi "aranjeze" scuterele si nu mi'o bagati p'aia cu e iarna ca si vara e aceeasi situatie pe forum...Asa ca printre tweakuri mai trebuie sa ne si dam. La racing cu toata lumea! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cretz arata le tu cine stie!:wink: si in continuare ai cel mai curat,ingrijit scuter pe care l-am vazut!sa il tii tot asa sa nu ma dezamagesti!Bafta!

si mai pune ti ma si voi poze cu gilerele voastre lasati tuningu si alte bau bauri...mai bine ati invata sa va dati racing..

n-are cine sa ne invetze...nu vrei sa ne inveti tu?

si asa esti idolul nostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa te bagi tu in seama ca plm..Ma rog,Cretz e tovarasu meu ne permitem glume intre noi!intelegi?si ca sa fiu politicos te invat!

si dak m-am bagat ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andreas,intr-adevar,sr-ul lui cretzz este cel mai frumos din romania,si cel mai ingrijit posibil,dar acum pe bune,tu ai trotinetele stock ? oricine isi doreste mai mult...simte nevoia de schimbari ,si cu asta termin cu off-topicu pe threadu lui gilerik

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh vin cam tarziu cu o replica dar poate ii de folos cuiva.

...

Am vazut ca ati discutat despre ambielaje. Pai eu mi-am schimbat ambielajul si cu acea ocazie am zis sa bag ambielaj tunning diferentza de bani fiind de 30 ron.

Diferenta intre cel tunning si cel stock este ca cel tunning are niste contragreutati in plus. (deci este mai greu nu mai usor cum au zis unii...).Si materialul este mai tare in el.

La performante nu ajute exagerat de mult,... la demaraj ajuta mult. adik dak iti iei demaraj scade mai putin in viteza pe panta abrupta.Si asta se explica si datorita contragreutatilor care la 10000 de ture dau o forta de inertie mult mai mare fatza de ambielajul stock.

Sper cas v-am fost de folos!

Cius! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...