redeye Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 foarte tare faza cu gilerik .. stiu ca sunt cam intarziat dar nu m-am putut abtine sa nu scriu si ca sa-l oftic pe gilerik: vedeti ca-si ia telefon nokia seria N ahahahahghaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 foarte tare faza cu gilerik .. stiu ca sunt cam intarziat dar nu m-am putut abtine sa nu scriu si ca sa-l oftic pe gilerik: vedeti ca-si ia telefon nokia seria N ahahahahghaha gileRik e "taticu' vostru haideti sa nu stricam topicu asta si sa continuam daca e cazu la Discutii intre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 pai de set nu putem sa-ti spunem mare lucru doar din poza...daca e malossi e ok si toba mai bine ia-ti gianeli ca sunt mai ieftine si se aud super gianelli am acum,dar nu stiu daca face fata la set de 70...voi ce ziceti??? daca pun set de 70...ma tine ambielajul..stock?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 gianelli am acum,dar nu stiu daca face fata la set de 70...voi ce ziceti??? daca pun set de 70...ma tine ambielajul..stock?? e buna toba care o ai ...nu e nevoie s-o schimbi ambielajul te tine si el daca e intreg... ...unu sport sau racing e doar pt performante mai mari...ala stock saracul tine...dar tot stock ramane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Nu cred ca ai dreptate...ce poate sa fie racing la un ambielaj? Forma nu si-o poate schimba, deci poate fi doar din materiale mai bune, adica mai rezistente. Te tine si ala stock dar nu cine stie cat, ala racing de-aia e facut pentru fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Nu cred ca ai dreptate...ce poate sa fie racing la un ambielaj? Forma nu si-o poate schimba, deci poate fi doar din materiale mai bune, adica mai rezistente. Te tine si ala stock dar nu cine stie cat, ala racing de-aia e facut pentru fiabilitate... tine si ala stock,ca tot ambreiaj e...doar ca se tocesc ferodourile mai repede si nu ai performante prea extraordinare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Bai doctore nu ti'am zis sa nu mai consumi bauturi alcoolice la ghidon ? Era vorba de ambielaje si tu brusc ai dat'o pe ambreiaje, e clara treaba nu poti sa te mai ascunzi, da macar lasa paharu' pe masa...Nu'ti fie rusine toti avem un viciu . Ambielajul isi poata schimba forma, si exista si versiuni racing, in sensul ca acestea sunt facute cum ati zis si voi din materiale mai rezistente si sunt decupate, scobite pt. a fi cat mai usoare. Iar cel stock nu rezista mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Da si greutatea e o chestie...dar la faza cu forma tot nu cred. Tot ambielaj e, o bucata de fier nu prea ai ce sa schimbi la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Da si greutatea e o chestie...dar la faza cu forma tot nu cred. Tot ambielaj e, o bucata de fier nu prea ai ce sa schimbi la ea man scuze eu vorbeam de ambreiaj ...scuze pt incurcatura... ps...am baut doar un paharel,doar 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Rolly cand am zis ca isi schimba forma m'am referit la faptul ca se decupeaza din el, bineinteles ca e proiectat ca cel stock doar trebuie sa intre de unde a iesit ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 asa da scuze sunt mai irascibil, deja am draci, stau de o saptamana in casa ca am pneumonie si nu mai pot de plictiseala de-aia raspund mai urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 asa da scuze sunt mai irascibil, deja am draci, stau de o saptamana in casa ca am pneumonie si nu mai pot de plictiseala de-aia raspund mai urat insanatosire grabnica "nervosule" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 merci...hai ca le-am cam stricat distractia celor cu piaggio ne mutam pe discutii intre noi mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Da si greutatea e o chestie...dar la faza cu forma tot nu cred. Tot ambielaj e, o bucata de fier nu prea ai ce sa schimbi la ea Ce greutate ma , eu am ambielaj din sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Mie nu mi s'a parut deloc ca ai fost irascibil dah, ma rog...eu m'am repetat cu gandu ca am formulat eu aiurea si nu s'a inteles. Hai sanatate! si las' ca's baieti buni si nu se supara gileristii pe noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Sa inteleg ca majoritatea de pe aici aveti set de 70 cu ambielaj stock...cam dupa citi km a dat semne de "oboseala"ambielajul ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Sa inteleg ca majoritatea de pe aici aveti set de 70 cu ambielaj stock...cam dupa citi km a dat semne de "oboseala"ambielajul ??? Depinde cum mergi cu el, daca il forjezi, nu tine mult, se duc rulmentii repede. Eu doar l-am chinuit cu drumuri de 200-300 de km pe zi si cam dupa 5000 de kilometri mi s-au spart rulmentii, dar ambielajul e inca ok. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Sa inteleg ca majoritatea de pe aici aveti set de 70 cu ambielaj stock...cam dupa citi km a dat semne de "oboseala"ambielajul ??? la mine ferodourile sunt oglinda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Cretz arata le tu cine stie! si in continuare ai cel mai curat,ingrijit scuter pe care l-am vazut!sa il tii tot asa sa nu ma dezamagesti!Bafta! si mai pune ti ma si voi poze cu gilerele voastre lasati tuningu si alte bau bauri...mai bine ati invata sa va dati racing.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Ms de aprecieri raisare...ma faci sa rosesc ! Ma bucur ca ti'a placut trotifaxu meu si totodata nici tu nu stai deloc mai prejos in ceea ce priveste toate cele 3 jucarii ale tale. Si ai dreptate 100% in ceea ce priveste ultima replica, prea e preocupata toata lumea sa isi "aranjeze" scuterele si nu mi'o bagati p'aia cu e iarna ca si vara e aceeasi situatie pe forum...Asa ca printre tweakuri mai trebuie sa ne si dam. La racing cu toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Cretz arata le tu cine stie! si in continuare ai cel mai curat,ingrijit scuter pe care l-am vazut!sa il tii tot asa sa nu ma dezamagesti!Bafta! si mai pune ti ma si voi poze cu gilerele voastre lasati tuningu si alte bau bauri...mai bine ati invata sa va dati racing.. n-are cine sa ne invetze...nu vrei sa ne inveti tu? si asa esti idolul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 n-are cine sa ne invetze...nu vrei sa ne inveti tu?si asa esti idolul nostru Trebuia sa te bagi tu in seama ca plm..Ma rog,Cretz e tovarasu meu ne permitem glume intre noi!intelegi?si ca sa fiu politicos te invat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Trebuia sa te bagi tu in seama ca plm..Ma rog,Cretz e tovarasu meu ne permitem glume intre noi!intelegi?si ca sa fiu politicos te invat! si dak m-am bagat ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Andreas,intr-adevar,sr-ul lui cretzz este cel mai frumos din romania,si cel mai ingrijit posibil,dar acum pe bune,tu ai trotinetele stock ? oricine isi doreste mai mult...simte nevoia de schimbari ,si cu asta termin cu off-topicu pe threadu lui gilerik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Eh vin cam tarziu cu o replica dar poate ii de folos cuiva. ... Am vazut ca ati discutat despre ambielaje. Pai eu mi-am schimbat ambielajul si cu acea ocazie am zis sa bag ambielaj tunning diferentza de bani fiind de 30 ron. Diferenta intre cel tunning si cel stock este ca cel tunning are niste contragreutati in plus. (deci este mai greu nu mai usor cum au zis unii...).Si materialul este mai tare in el. La performante nu ajute exagerat de mult,... la demaraj ajuta mult. adik dak iti iei demaraj scade mai putin in viteza pe panta abrupta.Si asta se explica si datorita contragreutatilor care la 10000 de ture dau o forta de inertie mult mai mare fatza de ambielajul stock. Sper cas v-am fost de folos! Cius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.