EVO MOTORS.RO Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 3 poze.. de ieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucianbeleuzu Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 @S_o_r_i_n_DNA: la mine demarajul e cat de cat acceptabil, desi mie imi place scartzul la demaraj insa n-am parte de asa ceva... iar la viteza ti-am zis... carburator 17.5 cu jiglor 66, curatat perfect, schimbat traseu alimentare benzina, furtunase curatate etc., vezi ca si racirea motorului joaca un rol destul de important, da radiator jos, clateste-l intr-o galeata de apa... ca lumea, pana curge apa curata din el, dupa care baga 2 litrii de distilata prin el sa o scoata pe aia cu calcar cat de cat sa nu ramana sa faca cine stie ce pe acolo... la fel si cu furtunasele de apa, verifica sa nu curga pe undeva, dupa care... 1. filtre aer ai 2 unu in stanga unu in dreapta mai mic, desfa-le schimba-le sau curata-le! 2. spala carburatorul neaparat si regleaza-l corespunzator (e cea mai IMPORTANTA piesa!) e murdar, abia da benzina, normal viteza canci iti pui si mama rolelor sau ce vrei tu degeaba. 3. toba ia ceva bun am vazut ca ai Leo Vinci... da-i foc, incearca una custom home made la un specialist eu asa voi face. 4. vezi pompa benzina, sa fie curata 5. schimba filtru benzina 6. vezi ca jos sub rezervor ai un patratel cu 4 suruburi si 3 furtune in el... acolo se face amestecul de benzina / ulei, scoate furtunele, schimba-le cu unele noi, desfa alea 4 suruburi, curata bine ala, monteaza totul inapoi 7. vezi cu aer fals, orificiu oricat de mic ar fi sa nu existe Eu cam asta am facut... mai trebuie sa ma duc la cineva sa umble la carburator sa regleze cum trebuie ca eu nu am avut rabdare sa caut punctul comun la cele 2 suruburi ca sa stea bine la relanti si sa traga si tare Altceva nu mai stiu ce sa-ti zic... eu o am de 2 saptamani... abia incep sa o cunosc, mai vorbim in timp sa-ti zic ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 @S_o_r_i_n_DNA: la mine demarajul e cat de cat acceptabil, desi mie imi place scartzul la demaraj insa n-am parte de asa ceva... iar la viteza ti-am zis... carburator 17.5 cu jiglor 66, curatat perfect, schimbat traseu alimentare benzina, furtunase curatate etc., vezi ca si racirea motorului joaca un rol destul de important, da radiator jos, clateste-l intr-o galeata de apa... ca lumea, pana curge apa curata din el, dupa care baga 2 litrii de distilata prin el sa o scoata pe aia cu calcar cat de cat sa nu ramana sa faca cine stie ce pe acolo... la fel si cu furtunasele de apa, verifica sa nu curga pe undeva, dupa care... 1. filtre aer ai 2 unu in stanga unu in dreapta mai mic, desfa-le schimba-le sau curata-le! 2. spala carburatorul neaparat si regleaza-l corespunzator (e cea mai IMPORTANTA piesa!) e murdar, abia da benzina, normal viteza canci iti pui si mama rolelor sau ce vrei tu degeaba. 3. toba ia ceva bun am vazut ca ai Leo Vinci... da-i foc, incearca una custom home made la un specialist eu asa voi face. 4. vezi pompa benzina, sa fie curata 5. schimba filtru benzina 6. vezi ca jos sub rezervor ai un patratel cu 4 suruburi si 3 furtune in el... acolo se face amestecul de benzina / ulei, scoate furtunele, schimba-le cu unele noi, desfa alea 4 suruburi, curata bine ala, monteaza totul inapoi 7. vezi cu aer fals, orificiu oricat de mic ar fi sa nu existe Eu cam asta am facut... mai trebuie sa ma duc la cineva sa umble la carburator sa regleze cum trebuie ca eu nu am avut rabdare sa caut punctul comun la cele 2 suruburi ca sa stea bine la relanti si sa traga si tare Altceva nu mai stiu ce sa-ti zic... eu o am de 2 saptamani... abia incep sa o cunosc, mai vorbim in timp sa-ti zic ce si cum. In legatura cu punctul 7...Eu am furtunul care duce de la filtrul de aer la "gura de la carburator"(nu stiu cum se numeste) putin crapat.Merg de ceva timp asa cu el,pot sa am probleme???Sau doar nu are putere cum ar trebui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 In legatura cu punctul 7...Eu am furtunul care duce de la filtrul de aer la "gura de la carburator"(nu stiu cum se numeste) putin crapat.Merg de ceva timp asa cu el,pot sa am probleme???Sau doar nu are putere cum ar trebui? Daca trage aer fals,se tureaza aiurea motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost_rider90 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 va salut!am si eu nevoie de ajutor daka se poate...ma intereseaza un contact de dna nou sau din dezmembrari...si sorin am mai vrut sa te intreb de unde as putea si eu sa imi iau scaritzele din spate cu tot cu suporti?ms fain!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 3. toba ia ceva bun am vazut ca ai Leo Vinci... da-i foc, incearca una custom home made la un specialist eu asa voi face. Fara suparare. da-ti foc tu .. custom made.. ca sa imi faca mai rau.. ca o drujba nu? Tu sa fii sanatos , sa trezesti vecinii tai cand dai o tura de cartier. paa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucianbeleuzu Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 @S_o_r_i_n_DNA: la cata politete si respect prezinti o sa ma abtin in urmatoarele posturi sa-ti mai dau vreun sfat ceva. La o toba mai buna nu ma refeream la una mai zgomotoasa, si in nici un caz nu ti-am zis tie sa-ti dai foc... ci tobei. Anyway nu mai conteaza acum. O zi buna tie... @adysme55: trage aer fals, intr-adevar, se tureaza motorul si logic nici nu trage bine, ca o mica completare... nimic grav spune-i omului sa nu creada ca ia foc in timp ce merge cu ea @ssergiu_tuning: ti s-a raspuns deja. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 bine ba.. bine ca esti tu destept.. si leo vince is tobe naspa... si gianelli si malossi chiar si eventual si polini.. is fake`uri. du-te ba si lasa-ne . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 tocmai...ca nu se tureaza daca trage aer fals pe la filtrul de aer,si puls de asta consuma mult mai mult...eu inainte aveam racirdul dintre filtrul de aer si carburator rupt pe jumatate...si cand am pus un filtru de aer sport mi`a consumat cam cu 1l mai putin .eu zic ca se merita mai bine sa`l schimbi:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 tocmai...ca nu se tureaza daca trage aer fals pe la filtrul de aer,si puls de asta consuma mult mai mult...eu inainte aveam racirdul dintre filtrul de aer si carburator rupt pe jumatate...si cand am pus un filtru de aer sport mi`a consumat cam cu 1l mai putin .eu zic ca se merita mai bine sa`l schimbi:P Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!O sa caut racordul dintre filtrul de aer si carburator,sper sa gasesc... "dmt ctl"cat te-a costat racordul? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 eu n`am mai luat alt racord...am pus direct filtru de aer sport si imi consuma mai putin .aku tre sa schimb racordul dintre carburator si cilindru Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!O sa caut racordul dintre filtrul de aer si carburator,sper sa gasesc... "dmt ctl"cat te-a costat racordul? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Salut tuturor,daca imi pun numai kit de 80 pe DNA mai trebuie sa-mi pun si altceva k sa fiu sigur k dupa rodaj k o sa-mi fuga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 eu n`am mai luat alt racord...am pus direct filtru de aer sport si imi consuma mai putin .aku tre sa schimb racordul dintre carburator si cilindru Sa inteleg ca filtrul de aer sport,are alta forma decat cea de "patrat"si se pune direct pe iesirea aceea de la carburator,in loc de racord??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 dap ! http://www.motorkit.com/catalog/images/FA615400.jpg ^ c-am asa arata un filtru sport.. bine.. au si alte forme.. dar.. oricum.. iti dai seama ca e filtru sport ca nu mai are toata cutia aia toata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucianbeleuzu Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 @S_o_r_i_n_DNA: invata gramatica limbii romane te rog dupa care imi poti adresa alte posturi... nu inteleg ce te agiti in halul asta cand cineva spune ceva... toti punem avea pareri, fiecare are parerea lui, da? Si Leo Vinci chiar nu se merita! Asta am zis, nu am zis ca e fake, nu am zis nimic de malossi, etc. Nu mai scoate de la tine ca nu se merita. Acum gata... inchidem cearta, totusi sa ramanem si noi la posturi decente pe viitor... si on-topic, ok? Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 poze noi!!!!!!1900km doar intr-o luna!!!a venit si topcase-ul!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 poze noi!!!!!!1900km doar intr-o luna!!!a venit si topcase-ul!!!!! Sooper tare :X:X:X Ps: are stopuri ca la Aprilia Sr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Sooper tare :X:X:X Ps: are stopuri ca la Aprilia Sr identice!!! au voie.e acelasi grup.sub piaggio au intrat:aprilia,gilera,derbi si piaggio. din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Salut tuturor,daca imi pun numai kit de 80 pe DNA mai trebuie sa-mi pun si altceva k sa fiu sigur k dupa rodaj k o sa-mi fuga? daca pui set de 80 trebuie sa schimbi filtru de aer...sau schimbi doar buretele stock..se gaseste un burete cu densitate mai mica..si dupa cite am auzit face fata setului mai mare...probabil si un jigler putin mai mare....dar nu neaparat...incearca intai...apoi arcul mare si cele mici de la ambreiaj....si rolele...daca ai stock....sint mai multe..depinde de ce vrei de la el...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Am avut si eu dna50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Am avut si eu dna50 nu vrea nimeni talpi de aluminiu pentru gilera runner ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost_rider90 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 o toba pt dna-ul meu de unde as putea face rost??aaa....si niste scaritze pt al doilea pasager...ma poate ajuta cineva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 28, 2008 Autor Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) Vand Variator Stock Piaggio + Role. Dimensiune : - Variator : 19x15.5 - Role : 7.5 gr Variatorul este folosit 4.000 km. Rolele nu sunt uzate. Pret : 80 Ron Editat Iunie 28, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Salut tuturor,observ ca nu prea a mai scris nimeni pe aici...asa ca va invit la o "provocare" adica...vreau sa mi spuneti ce motor,variator,role,ambreiaj,arcuri(mici+mare),toba aveti....incep eu -set stock(50)-variator malossi mhr-role 4,8g-ambreiaj delta-toba gianelli-arcuri ambreiaj alb mare,albastre mici...viteza maxima 90km/h.... Va astept!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Salut tuturor,observ ca nu prea a mai scris nimeni pe aici...asa ca va invit la o "provocare" adica...vreau sa mi spuneti ce motor,variator,role,ambreiaj,arcuri(mici+mare),toba aveti....incep eu-set stock(50)-variator malossi mhr-role 4,8g-ambreiaj delta-toba gianelli-arcuri ambreiaj alb mare,albastre mici...viteza maxima 90km/h.... Va astept!! set 80,variator stock,role 6,5g,ambreiaj stock , toba stock,viteza maxima .... inca nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.