ivangogu Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 stiti pe cineva care se pricepe la instalatia electrica.vreau sa o verifice pe toata si mai ales sa imi verifice regulatorul de tensiune.am avut niste probleme si am impresia ca e slab si trebuie schimbat.i-am schimbat bateria, nu am mai avut probleme dar mi-a masurat cineva la 5000 de ture regulatorul, cu farurile aprinse avea undeva la 14.5 si mi-a zis ca la drum lung se buleste.si tocmai asta vreau sa fac un drum lung.in alta ordine de idei curatarea si reglarea carburatiei e o chestie complicata, trebuie sa apelez neaprat la un mecanic, sau se poate face pas cu pas urmand niste sfaturi bine intentionate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 Mai, 14.5 e tensiunea normala, cum adica se buleste la drum lung? Despre carburi vezi ca s-a cam scris pe la rubrica service tot ce iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Septembrie 1, 2007 Autor Share Postat Septembrie 1, 2007 Mai, 14.5 e tensiunea normala, cum adica se buleste la drum lung? Despre carburi vezi ca s-a cam scris pe la rubrica service tot ce iti trebuie. asa mi-a zis respectivul care mi-a masurat si m-a sfatuit sa schimb regualtorul.tocmai daia mai intreb, e ca la doctor, trebuie sa vezi mai multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 Deci ori ala habar n-avea ce vorbeste, ori s-a pierdut ceva informatie pe drum, pentru ca te asigur ca 13.5-15.5 V in plaja normala de turatie la drum e valoarea normala la orice motor cu instalatia la 12 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 stiti pe cineva care se pricepe la instalatia electrica.vreau sa o verifice pe toata si mai ales sa imi verifice regulatorul de tensiune.am avut niste probleme si am impresia ca e slab si trebuie schimbat.i-am schimbat bateria, nu am mai avut probleme dar mi-a masurat cineva la 5000 de ture regulatorul, cu farurile aprinse avea undeva la 14.5 si mi-a zis ca la drum lung se buleste.si tocmai asta vreau sa fac un drum lung.in alta ordine de idei curatarea si reglarea carburatiei e o chestie complicata, trebuie sa apelez neaprat la un mecanic, sau se poate face pas cu pas urmand niste sfaturi bine intentionate? Salut!Tensiunea de 14.5 V este normala si nu ai de ce sa-ti faci probleme.La acumulatorul cu plumb tensiunea de incarcare este situata intre 14.1 V si max 15 V.In legatura cu carburatoarele ,este mai complicat si daca nu te pricepi si nici nu ai anumite scule mai bine apeleaza la un service ....In rest asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 tureraza mai tare cand verifici incarcarea...daca pe la 7 8mii ai 17- 18 atunci e bulit:P:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Regulatoarele moto au o plaja de incarcare mai mare, pentru ca nu controleaza excitatia (ca nu exista), asa ca o tensiune de incarcare de MAXIM 15 volti nu e o problema. Daca nu ai minim 13 V sau sare de 16 V atunci e o problema. Regulatorul tau e OK. Curatarea si reglarea carburatoareleor e o chestie de bun simt si putina practica, poti sa incerci si tu dar cu mare atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.