stanel Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Salve.Cer ajutorul vostru in legatura la motocicleta mea. Nu am avut probleme pana acum cu ea,insa intr-o seara la un camping cu mai multi morociclisti am turat-o mai tare,adica cam in 8-9mii de turatii cam 2 minute,dar cu mici pauze.Dupa ce am oprit-o am vazut ca pe sub moto,mai in spate (furtunul de la vasul de expansie cred) a iesit ceva aburi.la intoarcere cand s-a incalzit motorul mai bine se ineca si imi dadea rateuri pe esapament.incercam sa o pornesc si nu reusam.o lasam la racit si imi pornea dar mergea tot cu rateuri...etc.dupa 1 zi am pornit-o iara si a mers perfect pana in momentul in care s-a incalzit.ok,i-am schimbat bujiile si nu a mai avut treaba cam 1000 de km numai ca in intervalul ala de 1000 de km la cald imi pornea uneori foarte greu.acum imi face iarasi aceiasi treaba(rateuri)si se aude in vasul de expansie cum borboroseste apa,cu toate ca termocupla porneste. Sa fie garnitura de chiuloasa?pompa de benzina?...pla hellp-me !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 motorul are probleme sigur... garnitura de chiulasa dusa ... daca nu chiar ceva pe la supape... ceea ce ar FI : DE TOT KAKATUL... masoara-i compresia pe fiecare cilindru in parte si compara cu datele care AR TREBUI SA FIE CORECTE... .... MAI TUREAZ-O tu aiurea si vezi ce iese... de fapt.... e motocicleta TA(faci orice vrei cu ea ) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 cam dubios.la o turatie de 8-9 mii de ture pentru un zxr la un interval de 2 minute eu zic ca nu e cine stie ce.tinand cont ca are 13mii de turatii maxim si motoarele ala au fost facute sa aiba cuplul motor la 8mii turatii.nu stiu,ca nu ma pre pricep la mecanica insa sunt curios. probabil ca e garnitura de chiuloasa,termostatul poate sa fie bulit sau radiarorul infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 daca face bulbuci in vasul de expansiune 99% e garnitura de chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Daca bolboroseste in vasul de expansiune este arsa garnitura de chiuloasa, cat despre rateurile din teava de esapament e posibil sa ai si o supapa de evacuare arsa. Schimba-i garnitura de chiuloasa, rodeaza-i supapele si nu mai tine motorul turat pe loc fara sarcina ca se supraincalzeste urgent. Motorul functioneaza perfect si la 13000 ture, dar in sarcina, pe sosea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 100% e garnitura de chiuloasa...........iar rateurile vin de la apa care iti patrunde sau penetreaza cilindrul:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 .............Garnitura de chiulasa arsa .............nu mai umbla asa cu ea pana nu rezolvi problema !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 DECI AI TREABA.... si nu stiu sigur daca poti sa umbli la chiulasa fara sa dai motorul jos... DACA "TE-A MANCAT".... chiar de e motor de turatie nu cred ca trebuie sa-l fortezi... din contra , menajeaza-l... sau daca iti iei una pe sezon... da-i mucii, tine-o numai in 11mii de ture CIAO! & SPOR LA TREABA!( fugi la KAORE CA FAC TREABA BUNA ,NU ISI BAT JOC DE TINE SI MOTOR...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 anunta-ne ce era de vina....suntem curiosi,cel putin eu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Bah tociti cu totii tastele, dar nu ati vazut o supapa in viata voastra... Imediat e muci garnitura de chiulasa, e spart motoru! Voi stiti ca atunci cand un motor merge sarac, se incalzeste excesiv si da rateuri ??? Adica exact simptomele lui? Prima treaba, de bun simt, e sa scoata o bujie si sa vada daca e albicioasa. Daca da, trebuie sa verifice admisia si evacuarea. O gaura in evacuare e suficienta pentru a cauza astfel de probleme. Da, poate sa fie si garnitura de chiulasa, dar motoru nu merge 1000 de km bine cu garnitura de chiulasa praf, si face figuri si la cald si la rece. Hai noroc si mai subtire cu service-ul de net, ca daca nu pui mana pe fier habar nu ai ce se intampla de fapt. (si chiar daca, nu stiu cati ati fi in stare sa executati procedurile pe care le recomandati cu atata usurinta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Buei, deci eu am impresia ca e garnitura de chiuloasa, insa nu sunt sigur ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Inca o simptoma a garniturii de chiulasa duse e fumul alb.Daca nu scoate fum alb nu ar trebui sa fie garnitura. Lichid de racire pierde sau doar face bulbuci in vas? O aerisire a instalatiei ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Bah tociti cu totii tastele, dar nu ati vazut o supapa in viata voastra... Imediat e muci garnitura de chiulasa, e spart motoru! Voi stiti ca atunci cand un motor merge sarac, se incalzeste excesiv si da rateuri ??? Adica exact simptomele lui? Prima treaba, de bun simt, e sa scoata o bujie si sa vada daca e albicioasa. Daca da, trebuie sa verifice admisia si evacuarea. O gaura in evacuare e suficienta pentru a cauza astfel de probleme. Da, poate sa fie si garnitura de chiulasa, dar motoru nu merge 1000 de km bine cu garnitura de chiulasa praf, si face figuri si la cald si la rece. Hai noroc si mai subtire cu service-ul de net, ca daca nu pui mana pe fier habar nu ai ce se intampla de fapt. (si chiar daca, nu stiu cati ati fi in stare sa executati procedurile pe care le recomandati cu atata usurinta) parerea mea e ca vorbesti aiurea si jignesti fara rost anumite persoane care chiar stiu mecanica........................daca citesti postul omului scrie ca bolboroseste in vasul de expansiune, ........apoi asta se intampla doar atunci cand e garnitura de chiuloasa arsa si intra compresia in apa............daca era vorba de amestec prea sarac sau supraincalzire atunci scoatea apa afara din vas! si degeaba porneste ventilatorul ca el nu poate sa raceasca apa pt ca instalatia e plina cu gaza de compresie! iar la amestec sarac rateurile se dau in galeria de admisie, nu in cea de evacuare! avand in vedere cum sunt facute sportivele japoneze, orice decalaj sau intarziere a supapei duce la distrugerea ei/pistonului respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 iar la amestec sarac rateurile se dau in galeria de admisie, nu in cea de evacuare! Asta fiind ce? Legea Becks numaru 5? Amice, cand ai amestec prea sarac, in momentul in care esti turat si inchizi partial gazul, amestecul saraceste atat de mult incat se intampla ca un piston sa nu mai faca aprindere. Amestecul ne-ars iese in galeria de evacuare, si bubuie la aprinderea urmatorului piston. Mecanica fenomenului e similara cu pacanelele care se dau din contact. Asta pentru cultura ta generala; nu stiu ce are motorul pentru ca astfel de diagnostice nu se pun pe net. Hai ca m-am lamurit cum e cu "anumite persoane care chiar stiu mecanica". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Amice, cand ai amestec prea sarac, in momentul in care esti turat si inchizi partial gazul, amestecul saraceste atat de mult incat se intampla ca un piston sa nu mai faca aprindere. realizezi ce vorbesti? ...oricum ai freca acceleratia amestecul aer/benzina ramane constant adica 1/15 (o parte benzina si 15 aer) pt ca pistonasele din carburatoare inchid si benzina si aerul simultan, domnule mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 realizezi ce vorbesti? ...oricum ai freca acceleratia amestecul aer/benzina ramane constant adica 1/15 (o parte benzina si 15 aer) pt ca pistonasele din carburatoare inchid si benzina si aerul simultan, domnule mecanic Incerci cumva sa te faci de ras? Pistonasele de care vorbesti controleaza plaja de turatie de peste 6-7000 rpm. Daca ai fi avut vreodata curiozitatea sa scoti carcasa filtrului de aer si pornesti motorul cu benzina din sticla pentru a te putea uita in carburatoare si observa daca functioneaza toate sertarasele la fel, ai fi vazut ca pana pe la 4-5000 de ture nici nu se clintesc. Plaja de turatie medie e controlata de nivel, iar relantiul de suruburile de amestec. Cat despre amestec, te referi la amestecul stoichiometric in care tot combustibilul se combina cu tot oxigenul disponibil. Si nu e o parte benzina si 15 aer ca nu e faina si zahar, ci e un raport de aproximativ 1:14,7 intre masa de combustibil si masa de aer. Combustibilul si oxigenul se vor combina integral la acelasi amestec intotdeauna, dar asta nu inseamna ca in motor se si intampla asta. Ai inteles gresit. Amestecul stoichiometric este TEORETIC, si nici nu e dezirabil in orice regim de mers. Amestecul stoichiometric este dezirabil in conditii de mers constant, puterea maxima se dezvolta la un amestec de aproximativ 1:13. Amestecul nu poate fi constant nici din punct de vedere a dinamicii fluidelor, nici macar la injectie. De aia s-au inventat senzori de oxigen. La carburatoare nu mai vorbesc, este imposibil sa pastrezi o combinatie constanta de benzina si aer la orice combinatie de deschidere de acceleratie, turatie a motorului, temperatura etc. Am plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 renunt sa port o discutie inutila, ma refeream la pistonase ca si caz generic, in cazul de fata fiind vorba de clapete de acceleratie! si nu discutam despre motoare pe injectie unde doar acolo ai dreptate partial in sensul ca motorului i se taie alimentarea in deccelerare (acolo devine amestecul sarac) intotdeauna pt micsorarea consumului de benzina! iar valorile despre care vorbesti sunt pur teoretice, realitatea e cu totul alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 BAAI PISTOLARULE , MA LASI?! NU-MI SPUNE MIE CA NU AM VAZUT O SUPAPA IN VIATA MEA CA-TI ADUC UN SERTAR INTREG DE SUPAPE DE NIPRU BULITE SI TI LE PUN IN CAP CARE A PUTUT A VENIT CU O PARERE, MAI TINE-TI GURA AIA ! DACA ESTI ASA MECANIC BUN, SPUNE TU CARE E PROBLEMA , EVENTUAL DU-TE SI VEZI CU OCHII TAI CE SI CUM E PRIN MOTORUL ALA! UNDE ERA MARELE MECANIC... ! NICI EU NU MA PRICEP EXTRAORDINAR DE MULT LA JAPONEZE , DA' CEEA CE AM SPUS ESTE CONCLUZIA A MUUUULTOR POSTURI CITITE PE FORUMUL ASTA SAU CAZURI REALE!(SI LA CARE REZOLVAREA A FOST SCHIMBATUL GARNITURII DE CHIULASA) ADICA CE , NU POT SA-MI DAU CU PAREREA CA VII TU SI JIGNESTI PE TOTI ? ALTCEVA NU CRED CA STII! ASA-I , TOTI SUNT PROSTI TU ESTI DESTEPTUL DESTEPTILOR E FORUM , NU? POT SA-MI EXPRIM LIBER PAREREA , SI DACA NU ESTE ASA , SA FIU CONTRAZIS , " DUPA " CE S-A AFLAT CAUZA PROBLEMEI SAU MAI STIU EU CE E PE FORUMUL ASTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 BAAI PISTOLARULE , MA LASI?! NU-MI SPUNE MIE CA NU AM VAZUT O SUPAPA IN VIATA MEA CA-TI ADUC UN SERTAR INTREG DE SUPAPE DE NIPRU BULITE SI TI LE PUN IN CAP CARE A PUTUT A VENIT CU O PARERE, MAI TINE-TI GURA AIA ! Pai zi mah asa, pe limba mea, ca sa inteleg si io ce vrei sa zici. Hai la cat mai putine supape bulite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 ma scuzi , da" ma enervez cand cineva imi zice ca habar nu am mecanica cand de fapt m-am chinuit cu un nipru ....de mi-a trecut de motociclism... si sa le ia dreaqu de supape si de scaune de supape si de chiulase... daca ar fi sa-mi iau alt motor , SIGUR AR FI IN 2 TIMPI , si de cross (sau in cel mai rau caz o planeta-5 si am terminat balciul...) sunt scarbit de chestii de-astea in 4 timpi si jdemii de turatii care la maxim 50mii de km , e dus motoru'... (daca ajungi la 50 mii de km... si nu te calca vreun bou care nu se uita in oglinzi , si e mai mult atent la piszda de pe scaunul din dreapta si la cracii ei proaspat epilati... )... cand am zis sa-mi iau motor, am zis SA NU FIE IN 2 TIMPI SI CU TRANSMISIE PE LANT... cred ca am gresit TARE DE TOT.... sunt curios ce are de fapt KAWASAKI-ul , poate mai intra omu' sa zica si la curiosi ... CIAO SI ATENTIE LA NEATENTIE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAN IERNIE Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Dupa parerea mea dar sa nu mi-o ia nimeni in nume de rau este Garnitura de chiloasa,inca o data este doar presupunerea mea,la cate motoare am facut,binenteles numai de masini nu am facut nicio data un motor de motocicleta,astea au fost simtomele,daca ma insel scuze,astept si eu sa vad care a fost cauzele dupa ce isi face omul motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 ... buei, deci eu sunt destul de sigur ca e garnitura de chiuloasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanel Postat Septembrie 7, 2007 Autor Share Postat Septembrie 7, 2007 Va rog nu va certati.Inca nu am facut motorul din cauza unor probleme si am ramas fara bani.Cat mai curand o sa-mi comand garnitura de chiuloasa.vroiam sa-mi comand mai mult pt ea insa nu mai imi permit. Cineva zicea de fum.Nu scoate fum DELOC.nici alb,nici negru.cat despre curs apa din vas,da i-am facut completare in vas si a "scuipat-o" afara,insa a mai ramas apa in vas cam pe la liniuta de minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 Buei, deci m-am gandit mai bine si sunt absolut sigur ca e garnitura de chiuloasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAN IERNIE Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Dupa mine tot Garnitura de chiuloasa,este,mai mult ca sigur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.