batranul_lup2000@yahoo.com Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Salut.Verifica daca ai infundat radiatorul sau furtun de la sistemul de racire,verifica si pompa de apa,chiar daca schimbi garnitura de chiuloasa poti avea ulterior aceeasi problema.Pot fi mai multe cauze,trebuie verificat tot circuitul de racire:radiator,pompa de apa,furtune,sonda de temperatura,cand deschide termostatul,sa nu fie chiuloasa deformata.Daca nu te descurci cauta un mecanic bun pentru moto si cumpara piesele de care ai nevoie dupa un control nu dupa pareri.Este foarte greu sa pui un verdict la o problema mecanica sau electrica daca nu esti langa motor.Succes si tinene la curent cu ce ai gasit defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Buei, deci ce s-a mai intamplat cu garnitura de chiuloasa ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 Verifica ceva inainte sa dai banii pe garnitura aia... Uita-te in circuitul de apa... deschide bushonul de sus de la termostat si uita-te inauntru, de asemenea uita-te si in vasul de expansiune... Cum e lichidul de racire, curat? sau a devenit ceva de genul milk-shake (maroniu alburiu). Uita-te la ulei... desfa busonul si uita-te cum arata, eventual baga o cracutza de lemn, apoi scoate-o si uita-te cum se prezinta uleiul ramas pe ea... E ulei sau a devenit cafea-cu-lapte? Daca s-au combinat (adica lichidul de racire sau uleiul au devenit de culoarea cafelei cu lapte), atunci ai 2 variante: 1. (mai usor de verificat) demontezi pompa de apa, o scoti (vezi curge nitzel ulei, tine-o aplecata in partea ailalta) si verifici axul...daca acesta are joc si preseaza pe semeringul dinspre ulei, atunci e posibil sa se schimbe lichide pe acolo si sa se futa treaba... 2. posibil sa fie bulita garnitura de chiulasa astfel incat sa conecteze trasee de apa cu cele de ulei. Daca NU s-au combinat... deci uleiul e ulei si lichidu de racire e lichid de racire...atunci: 1. verificat termostatul (cred ca la tine e sub unul din plasticele de sus din jurul ghidonului) ... se demonteaza casutza, se scoate termostatul.... se baga in apa fierbinte (o incalzesti intr-o oala pe aragaz si apoi bagi termostatul in ea)...vezi daca deschide sau nu... Daca ala e bulit atunci apa circula in circuitul mic doar si ...tzeapa... 2. bulita garnitura de chiulasa intr-un loc conectand trasee de apa cu cilindru, in cazul asta motorul tau merge probabil 3 cilindri pe benzina si unul pe apa... ar trebui sa lasi fum alb dar uneori nu se intampla, fumul alb nu e chiar concludent. Intotdeauna verifica orice altceva este mai accesibil inainte sa te hotarasti sa desfaci motorul... ca acolo e suficient sa uiti un pic de lichid in vreo gaura de surub sau sa strici un cap de surub si s-a terminat povestea de tot P.S. Unii sunt incredibil de rapizi in a recomanda schimbarea garniturii de chiulasa... mai ales ca nu-i vorba de motorul lor... Si mai... japoneza nu e nipra... nu poti sa pui o foaie de caiet pe post de garnitura de chiulasa si sa tina... sau daca nu, pui 2, d-alea cu patratele ca sunt mai groase ) Va rog nu va certati.Inca nu am facut motorul din cauza unor probleme si am ramas fara bani.Cat mai curand o sa-mi comand garnitura de chiuloasa.vroiam sa-mi comand mai mult pt ea insa nu mai imi permit. Cineva zicea de fum.Nu scoate fum DELOC.nici alb,nici negru.cat despre curs apa din vas,da i-am facut completare in vas si a "scuipat-o" afara,insa a mai ramas apa in vas cam pe la liniuta de minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 Ma scuzati ca ma bag. Cu mecanica n-am o mare legatura, dar in schimb ma zgarie pe urechi cuvantul 'chiuloasa'. Dexonline.ro zice asa: "Cuvântul "chiuloasa" nu a fost găsit, dar am găsit următoarele cuvinte apropiate: chiulasă" Iar definitia la chiulasa se pare ca e ceea ce cautati voi in vocabular CHIULĂSĂ s.f. 1. Piesă care închide cilindrii unui motor cu ardere internă. 2. Culată (la tunuri). [Pron. chiu-la-, var. culasă s.f. / < fr. culasse]. Da, astept sa fiu luat peste picior si sa mi se transmita faptul ca asta nu e un forum de gramatica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 acum cred ca o sa-i fie mult mai usor sa o repare daca stie exact cum se numeste.jumatate de munca e scutita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.