ramirez Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 voi de unde va aprovizionati cu suruburi de ktm?sau puneti normale? Salut. Eu am si un EXC si, cand se strica vreun surub, pun unul normal, de preferat pt cheie allen (imbus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 intrebare de baraj..sincer problema ma depaseste si nu stiu ce sa mai fac..la orice tranta sau poseta indiferent de cat de usoara sau nasoala este mereu mi se deplaseaza roata intr-o parte sau alta(se descentreaza faxa de pozitia normala)..problema esta ca in anii trecuti indiferent de cate ori o tranteam nu se intampla asa ceva,doar la cate o freza foarte puternica..jugurile sunt in regula,nu sut rupte sau crapate incat sa nu stranga,suruburile prind toate 8 fara probleme..ati patit ceva de genul asta si cum ati remediat..ceva solutii ca m-am saturat de tot desfacut si reglat roata fata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 intrebare de baraj..sincer problema ma depaseste si nu stiu ce sa mai fac..la orice tranta sau poseta indiferent de cat de usoara sau nasoala este mereu mi se deplaseaza roata intr-o parte sau alta(se descentreaza faxa de pozitia normala)..problema esta ca in anii trecuti indiferent de cate ori o tranteam nu se intampla asa ceva,doar la cate o freza foarte puternica..jugurile sunt in regula,nu sut rupte sau crapate incat sa nu stranga,suruburile prind toate 8 fara probleme..ati patit ceva de genul asta si cum ati remediat..ceva solutii ca m-am saturat de tot desfacut si reglat roata fata.. Verifica si prinderile ghidonului. Eventual renunta la inaltatoare daca ai. Mai este si surubul de la jugul superior. Deci sunt 9 suruburi, nu 8. Mai verifica si prinderile axului rotii. Poate s-au uzat, ovalizat, poate nu strang bine suruburile respective (4 la numar)... Iar solutia cu cel mai bun rezultat aleasa de mine: am slabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 Verifica si prinderile ghidonului. Eventual renunta la inaltatoare daca ai. Mai este si surubul de la jugul superior. Deci sunt 9 suruburi, nu 8. Mai verifica si prinderile axului rotii. Poate s-au uzat, ovalizat, poate nu strang bine suruburile respective (4 la numar)...Iar solutia cu cel mai bun rezultat aleasa de mine: am slabit. adevarul este ca de cand am inaltatoare se stramba roata,am lamurit treaba.. ps am dat deja jos 35 kg,dar nu vad ce relevanta are cura de slabire cu strambatul rotii..motorul tot atatea kile are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 adevarul este ca de cand am inaltatoare se stramba roata,am lamurit treaba..ps am dat deja jos 35 kg,dar nu vad ce relevanta are cura de slabire cu strambatul rotii..motorul tot atatea kile are.. si eu patesc la fel si am inaltatoare de ghidon (facute din 2 piese suprapuse), si dupa cateva trante am scos suruburile de la inaltatoare si numai erau drepte!!! acum am inlocuit inaltatoarele cu unele dintr-o singura bucata si sunt curios daca tot asa o se comporta!!! teama mea este sa nu mi se strice filetul din jug! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) si eu patesc la fel si am inaltatoare de ghidon (facute din 2 piese suprapuse), si dupa cateva trante am scos suruburile de la inaltatoare si numai erau drepte!!!acum am inlocuit inaltatoarele cu unele dintr-o singura bucata si sunt curios daca tot asa o se comporta!!! teama mea este sa nu mi se strice filetul din jug! Pune contrapiulita pe dedesubt. Si, de fapt, se stramba ghidonul, nu roata fata. Dar asta e impresia. Editat Aprilie 12, 2011 de ramirez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 da se stramba ghidonul!!! suruburile nu sunt asa de lungi incat sa treaca de jug, se infileteaza in jugul superior!! trebuiesc niste suruburi moi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 da se stramba ghidonul!!!suruburile nu sunt asa de lungi incat sa treaca de jug, se infileteaza in jugul superior!! trebuiesc niste suruburi moi! Suruburi noi, nu moi. Ia de la hornbach suruburi mai lungi. Cu cap allen. Mai trebuie prelucrat nitel capul surubului ca sa intre in prinderea KTM. Eu, dupa ce m-am invatat sa merg in picioare, am renuntat la inaltatoare. Incurca la urcari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salutare tuturor, rog frumos pe cine a schimbat toba de fata pe un 200 exc modelul nou cu toba FMF sa impartaseasca impresiile, in special daca se simte diferenta la putere/cuplu si rezistenta (daca e mai fragila sau mai rezistenta) decat cea din fabrica. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Problema de pronire: 525 exc 2003 -motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton -bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o) -cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste -eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Problema de pronire: 525 exc 2003-motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton -bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o) -cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste -eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi? De la electromotorul demarorului sau de la pinionul pe care acesta il angreneaza (freewheel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 De la electromotorul demarorului sau de la pinionul pe care acesta il angreneaza (freewheel). am eliminat butonul nu ste de la el! electromotorul cum il verific? sau mai este un releu chiar langa baterie poate fi si de la el? mi tot imi da impresia ca se comporta ca si cum "fura curent=da la masa" in momentul cand apas pe buton!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 am eliminat butonul nu ste de la el!electromotorul cum il verific? sau mai este un releu chiar langa baterie poate fi si de la el? mi tot imi da impresia ca se comporta ca si cum "fura curent=da la masa" in momentul cand apas pe buton!!! Asa! Mai e si releul de pornire. Corect. Pune un voltmetru pe borna plus a electromotorului (cu grija sa nu atingi masa cu crocodilul de la tester) si vezi daca ai tensiune suficienta cand apesi butonul de pornire. Daca se pierde curent pe undeva ar trebui sa cada si tensiunea in momentul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Un prieten a avut aceeasi problema cu un KTM si era de la arcul de la decompresor. Poate ma ajutati cu problema de mai jos: Mesaj completat Am probleme cu ambreiajul, mai exact dupa solicitari repetate se actioneaza f greu. Am zis ca e uzat lichidul si asa ca l-am schimbat si am aerisit circuitul. Manifestarile au ramas aceleasi. Legat de ambreiaj mai am doua probleme:nu vrea sa ramana in pozitia neutru decat dupa mari eforturi( mai am acces si la alte ktm uri si iese mai usor in N) si a doua problema este ca la plecare eliberarea se face in trepe , nu cursiv cu toate ca in rest nu patineaza sau alte chestii. Faptul ca se intareste cu utilizare medie, plus ca intra greu in poz neutru si plecarea este in trepte au legatura? Exista solutii sa remediez cumva aceasta problema? Editat Aprilie 13, 2011 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 In mers imi curge lichid de racire pe la furtunul de "prea plin" desi, cand se raceste si pot deschide busonul de la radiator nivelul lichidului este sub placi!!! Asa trebuie sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 In mers imi curge lichid de racire pe la furtunul de "prea plin" desi, cand se raceste si pot deschide busonul de la radiator nivelul lichidului este sub placi!!! Asa trebuie sa fie? Nu. Motorul se incinge prea mult. Pune-ti ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Nu. Motorul se incinge prea mult. Pune-ti ventilator. am ventilator, si curgea apa pana sa intre in functiune ventilatorul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 am ventilator, si curgea apa pana sa intre in functiune ventilatorul!!! schimba capacul la radiator.se f.utu garnitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 + verifica si termocupla, poate s-a decalibrat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 va salut! ce bujie imi recomandati pt 4t (exc400)? sau cea originala isi face treaba cel mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 va salut! ce bujie imi recomandati pt 4t (exc400)? sau cea originala isi face treaba cel mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 sau varianta iridium cod: CR8EIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Problema de pronire: 525 exc 2003-motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton -bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o) -cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste -eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi? ia un fir(ceva mai gros) si pune-l pe borna de plus,iar celalalt capat pe borna de plus a electromotorului(adica undeva deasupra,unde ai acel cablu gros ce pleaca din releu). Asa sari peste releu(va fii pe direct)si elimini din ele. daca-ti invarte este releul,daca nu,electromotorul,bateria...si trebuie sapat mai departe. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 se observa in mersul motorului sau la pornirea lui daca trebuie reglat jocul supapelor?? (e vb de exc400) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.