Sari la conținut

ramirez

Membru
  • Număr conținut

    38
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Aiurea
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Kawasaki KL
  • Numar Moto
    B67EHM
  • Club
    Teleleu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha MT, Voshod

Vizitatori Recenți Profil

388 citiri profil

ramirez's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mai e si Tony de la Campulung Muscel
  2. Pe viitor muta-ti fundul din sa spre interiorul curbei, astfel nu vei mai fi nevoit sa inclini mobra foarte mult.
  3. Si EXC si WR au semnalizatoare. Totusi mai elegant ar fi cu remorca. Astfel ajungi sa te dai si in zone mai indepartate si cu mai multi tovarasi de endureala. Gandeste-te si la o varianta de remorca, cat mai mica, eventual cu niste roti suplimentare montate pe latura din spate, astfel incat sa o ridici la verticala si sa intre si ea in garaj.
  4. In momentul in care pui frana sau schimbi vitezele, atunci muti piciorul. Crede-ma, asa se merge. Ai control mai bun si glezna preia o parte din socuri. Ce? la masina stai cu piciorul stang pe ambreiaj? Si cu calcaiul drept pe frana?
  5. Spune-i sa tina talpile pe scarite cu partea din spatele degetelor (nu stiu cum se numeste stiintific). Nu cu partea din fata calcaiului (bolta). Si coatele sus!
  6. 'douaroti', nu ai ce face: daca vrei o mobra mai inspre hard enduro decat DRZ, va trebui sa renunti la "intretinerea ieftina" cu care te-ai obisnuit. Daca aveai orice alta mobra si veneai cu cerintele de la inceputul topicului ti-as fi recomandat DRZ. Toate modelele hard enduro (4T sau 2T) europene si Yamaha sunt inmatriculabile. Nu cunosc situatia la Honda, Suzuki si Kawasaki. La astea trei, mobrele de hard enduro sun mobre de motocross modificate. S-ar putea sa nu fie inmatriculabile. Cum ar fi DRZ-E, RMX, CRF-X, KX.
  7. Acum la modul serios: crashbar-urile par foarte solide. Problema e: cum sunt fixate? Daca sunt fixate prea 'ferm' de cadru, la o tranta risti sa deformezi insasi cadrul. Am observat ca cele de firma sunt concepute sa se indoaie ele la cazaturi. PS Ne intalnim, cum sa nu, dar eu vin fara mobra, ca sa beau berea linistit. Dar, daca iti vei monta si mitraliera pana atunci, ma mai gandesc....
  8. http://www.motomike.eu/autonet/category/10300000000/vehicle/21311/article/146315?show=gallery Sau www.romimoto-piese.ro
  9. Kit-urile astea sunt utile doar celor care vor sa castige raliul. Pt muritorii de rand nu au nici o relevanta. Se plange lumea ca la KTM trebuie sa-i schimbi uleiul la 15 ore de functionare. Dar cand trebuie sa schimbi tot motorul la 15 ore parca mai ieftin pare hard-enduro-ul.
  10. Ce as vrea sa schimb: mai usoara, mai multa putere, poate o ciclistica inbunatatita, suspensi mai bune. - ENDURO EUROPEAN 250,300 2T: KTM, GAS-GAS, HUSA, HUSKY Ce nu as vrea sa schimb: calitatea DRZ-ului, fiabilitatea acestuia, costurile de intretinere, sa fie inmatriculata/inmatriculabila. - HONDA (SHADOW), BMW (SERIILE R SI K) ADICA NU VEI GASI PUTERNICA, USOARA SI SA AIBA COSTURI DE INTRETINERE MICI. VA TREBUI SA AI DOUA MOBRE.
  11. Pai kit-urile or fi impresionate dar te tin fix o curasa. 8500 rpm la un monocilindru!
×
×
  • Creează nouă...