sco. Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 salutare! sunt pe cale sa ma alatur si eu familiei de ktm-isti ,dar trebuie sa va intreb cate ceva inainte de a da cu banii. este vorba de un 525 2003 pe care l-am testat sambata si care mi-a placut tare rau. INSA,se aude o tacaneala la motor(stiu ca astea tacane de la mama lor,dar asta e mai acut).Tacaneala se manifesta atat la cald cat si la rece. Motorul nu da cu fum,dar consuma cam multicel ulei din ce am inteles(in cele 10 ore uleiul scade vizibil).e normal? cum sta cu pretul pieselor din motor si piesele de schimb in general? cam atat,deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ion99 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) Parerea mea ca patit este sa incerci sa iti cumperi ceva care este f bine intretinuta de la inceput si nu are probleme cu motorul. Mai bine incerci sa dai mai multi bani pe o motocicleta mai scumpa, in toate mintile decat sa te apuci de reparat din prima zi. Pe de alta parte pasiunea e mai presus de ratiune. Nu conteaza ce sfaturi primesti, defectiunea este calea care duce la cimentarea unei reletii deosebite, pasionale, pe termen lung. succes salutare! sunt pe cale sa ma alatur si eu familiei de ktm-isti ,dar trebuie sa va intreb cate ceva inainte de a da cu banii. este vorba de un 525 2003 pe care l-am testat sambata si care mi-a placut tare rau. Editat Aprilie 6, 2012 de ion99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Parerea mea ca patit este sa incerci sa iti cumperi ceva care este f bine intretinuta de la inceput si nu are probleme cu motorul. Mai bine incerci sa dai mai multi bani pe o motocicleta mai scumpa, in toate mintile decat sa te apuci de reparat din prima zi. Pe de alta parte pasiunea e mai presus de ratiune. Nu conteaza ce sfaturi primesti, defectiunea este calea care duce la cimentarea unei reletii deosebite, pasionale, pe termen lung. succes GATA !am luat-o! daca la inceput am avut ceva dubii,acum toate s-au spulberat! merg cu ea de 3 zile si m-am indragostit.in viata mea nu m-am inteles asa bine cu o mobra. deocamdata am decat roti SM,dar am sa-i iau si roti de enduro cat de curand. KTM RULES !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Pe de alta parte pasiunea e mai presus de ratiune. Nu conteaza ce sfaturi primesti, defectiunea este calea care duce la cimentarea unei reletii deosebite, pasionale, pe termen lung. asta e tare...desi uneori ai vrea sa ii dai foc. Sper sa nu ajungi in situatia asta, da totusi, nu e bine sa te indragostesti prea tare..fiarele se mai schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ion99 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 asta e tare...desi uneori ai vrea sa ii dai foc. O aprinzi cu flacara pasiunii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 cine stie sa-mi spuna si mie ce este de facut daca un 250f porneste foarte bine la rece cu shocul tras iar dupa cateva minute se opreste si porneste ceva mai greu si se tot opreste de multe ori pana se incalzeste motorul atunci cand merge perfect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Problema e ca il pornesti la Secaria unde e inca frig. Merge la relanti cu socul tras pana incepe sa se incalzeasca un pic, moment in care incepe sa se inece. D-aia se opreste. Apoi, bineinteles, porneste mai greu, fiind semi-inecat. Nu stii daca sa-l pornesti cu soc sau fara soc. Cel mai bine pleci cu mobra imediat dupa ce ai pornit-o. Fara turatii sau pante exagerate. Dupa cateva viraje bagi socul. Dupa alte cateva viraje se incalzeste la temperatura optima. Totul dureaza maxim 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Problema e ca il pornesti la Secaria unde e inca frig. Merge la relanti cu socul tras pana incepe sa se incalzeasca un pic, moment in care incepe sa se inece. D-aia se opreste. Apoi, bineinteles, porneste mai greu, fiind semi-inecat. Nu stii daca sa-l pornesti cu soc sau fara soc. Cel mai bine pleci cu mobra imediat dupa ce ai pornit-o. Fara turatii sau pante exagerate. Dupa cateva viraje bagi socul. Dupa alte cateva viraje se incalzeste la temperatura optima. Totul dureaza maxim 5 minute. da Andrei, se intampla exact cum spui, numai ca la Secaria chiar nu era frig cand l-am pornit ultimile dati as pleca cu el pana sa se incalzeasca de tot dar ambreiajul nu-mi tine cum trebuie decat daca este motorul cald bine deci, dupa cum vezi, am mai gasit o problema, totusi, nu pot face nimic la carburator sa nu se mai inece si sa stea pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Cum adica nu tine ambreiajul? Patineaza? Chiar nu poti misca mobra cu motorul rece? Nu trebuie sa pleci pe o roata sau cu 100 km/h. Doar cateva ture pe ulita pana se incalzeste suficient sa-i poti baga socul la loc. Mai poti sa-i maresti turatia la relanti de la surubul de reglare a acceleratiei si, cu motorul cald, sa-i reglezi aerul (adica adevaratul surub de relanti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Pentru cei care aveti probleme cu faptul ca ventilatorul va "suge" bateria va recomand cu caldura DIY de aici link. Eu am pus o punte redresoare de 35 A si am mai adaugat penbtru filtrare un condensator electrolitic de 2200 micro pe iesirea puntii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Pentru cei care aveti probleme cu faptul ca ventilatorul va "suge" bateria va recomand cu caldura DIY de aici link. Eu am pus o punte redresoare de 35 A si am mai adaugat penbtru filtrare un condensator electrolitic de 2200 micro pe iesirea puntii. limbi straine Cum adica nu tine ambreiajul? Patineaza? Chiar nu poti misca mobra cu motorul rece? Nu trebuie sa pleci pe o roata sau cu 100 km/h. Doar cateva ture pe ulita pana se incalzeste suficient sa-i poti baga socul la loc. Mai poti sa-i maresti turatia la relanti de la surubul de reglare a acceleratiei si, cu motorul cald, sa-i reglezi aerul (adica adevaratul surub de relanti). cand zic ca nu tine de fapt tine prea bine adica nu decupleaza cand e motorul rece o sa incerc sa-i mai dau si putin aer, posibil sa fie de acolo mi-as dori sa aflu exact ce sa fac, daca stie cineva ar fi super Editat Aprilie 10, 2012 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 daca ambreiajul nu functioneaza cum trebuie incearca alt ulei, eu la 525 cele mai bune experiente le-am avut cu yacco sintetic 5w40, cu boxer tot full sintetic nu functiona cum trebuie. pentru problema cu pornitul verifica si sa fie reglate corect supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 daca ambreiajul nu functioneaza cum trebuie incearca alt ulei, eu la 525 cele mai bune experiente le-am avut cu yacco sintetic 5w40, cu boxer tot full sintetic nu functiona cum trebuie. pentru problema cu pornitul verifica si sa fie reglate corect supapele. am sa incerc si alt ulei chiar daca am mers pe ce a recomandat producatorul de pornit porneste bine, nu sta insa pornit pe masura ce ce incalzeste. odata cald e ok supapele au fost verificate in urma cu 3 iesiri deci nu cred ca e de acolo. crezi ca e cazul sa o mai fac inca odata sau e cazul sa incerc altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 daca ambreiajul nu functioneaza cum trebuie incearca alt ulei Exact. La mine a fost alta poveste cand am schimbat uleiul...iar cu innecatul, uita-te bine la bujie sa vezi daca intra prea multa sau prea putina benzina. Eu cred ca e de la carburator, trebuie sa il ai spalat si suflat bine. La mine pornea greu dupa ce se oprea pt ca nu venea destula benzina, avea un gunoi "bine pus". Prima data carburator(amestec reglat bine, curatat), bujie, apoi restul mai complicat gen valve, zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 am sa incerc si alt ulei chiar daca am mers pe ce a recomandat producatorul de pornit porneste bine, nu sta insa pornit pe masura ce ce incalzeste. odata cald e ok supapele au fost verificate in urma cu 3 iesiri deci nu cred ca e de acolo. crezi ca e cazul sa o mai fac inca odata sau e cazul sa incerc altceva? la mine nu porneste in veci cu socul, in concluzie il pornesc fara, iar atunci cand e frig, porneste si se opreste, de mai multe ori, pana ramane pornit si eu ii dau putin gaz sa nu stea el la ralanti si sa moara, cand e cald afara porneste din prima intotdeauna, iar cu motorul cald nu se inneaca niciodata. iar cu ambreiajul, nu decupleaza bine doar prima data cand pornesc si bag a1-a, dupa aia decupleaza normal, inteleg doar ca din cauza ca nu-i motorul cald..bafta la remediat problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Exact. La mine a fost alta poveste cand am schimbat uleiul...iar cu innecatul, uita-te bine la bujie sa vezi daca intra prea multa sau prea putina benzina. Eu cred ca e de la carburator, trebuie sa il ai spalat si suflat bine. La mine pornea greu dupa ce se oprea pt ca nu venea destula benzina, avea un gunoi "bine pus". Prima data carburator(amestec reglat bine, curatat), bujie, apoi restul mai complicat gen valve, zic eu o sa incerc si alt ulei dar deja daca am vazut ca e boala comuna parca nu ma mai deranjeaza. e ok motorex 5w40? carburatorul e ok, curatat, reglat, tot, poate sa incerca sa-i mai dau putin aer si atat la mine nu porneste in veci cu socul, in concluzie il pornesc fara, iar atunci cand e frig, porneste si se opreste, de mai multe ori, pana ramane pornit si eu ii dau putin gaz sa nu stea el la ralanti si sa moara, cand e cald afara porneste din prima intotdeauna, iar cu motorul cald nu se inneaca niciodata. iar cu ambreiajul, nu decupleaza bine doar prima data cand pornesc si bag a1-a, dupa aia decupleaza normal, inteleg doar ca din cauza ca nu-i motorul cald..bafta la remediat problemele asta cu socul am mai auzit-o si la altii. la mine e ok. poate daca ii mai dau niste aer nu se mai ineaca. cu ambreiajul am sa incerc cu un ulei mai subtire. deja m-am resemnat. daca merge ok cand e cald restul nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 o sa incerc si alt ulei dar deja daca am vazut ca e boala comuna parca nu ma mai deranjeaza. e ok motorex 5w40? cu ambreiajul am sa incerc cu un ulei mai subtire. Ideea e sa il gasesti pe cel cu care iti merge cel mai bine ambreiajul. La mine a fost Motul...la tine poate fi oricare, trebuie doar sa mai schimbi sa vezi cum e. Iar la faza cu opritul la rece, ceva e de vina, nu poate sa fie asa; nici nu e bine sa te stresezi rau, dar trebuie sa ii cauti solutia. Nu am retinut, se oprea aproape imediat dupa pornire sau o lasai pornita, te mai duceai prin curte, si ea se oprea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Ideea e sa il gasesti pe cel cu care iti merge cel mai bine ambreiajul. La mine a fost Motul...la tine poate fi oricare, trebuie doar sa mai schimbi sa vezi cum e. Iar la faza cu opritul la rece, ceva e de vina, nu poate sa fie asa; nici nu e bine sa te stresezi rau, dar trebuie sa ii cauti solutia. Nu am retinut, se oprea aproape imediat dupa pornire sau o lasai pornita, te mai duceai prin curte, si ea se oprea? o porneam cu socul tras, mergea cateva minute si se oprea pana se incalzea de tot se tot opreste. cu cine am mai vb patesc toti cam la fel. o sa incerc sa-i mai dau putin aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Atentie: aerul se regleaza fara soc si cu motorul perfect incalzit. Scrie la manual ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Atentie: aerul se regleaza fara soc si cu motorul perfect incalzit. Scrie la manual ce si cum. atunci ramane asa ca la cald merge brici alte idei nu mai am. poate altcineva mai priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) salutare, am si eu o problema la 525 si sper sa gasesc rezolvare aici. problema se manifesta astfel: accelerez si motorul ramane turat chiar daca iau mana din gaz( acceleratia revine) am verificat cablurile-sunt ok,isi fac treaba. am desfacut carbul si am observat un joc la piesa ce culiseaza sus si deschide clapeta. un prieten mi-a zis ca ar trage aer fals pe acolo. a mai patit cineva asa ceva? se poate repara sau trebuie alt carburator cu totul? Editat Aprilie 14, 2012 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 @aurelro... motorex ar trebui sa fie ok, insa asta o poti constata doar dupa ce il incerci. Asta cu mai subtire sau mai gros e o poveste, indicii uleiului sunt pentru a stabili vascozitatea in functie de temperatura!! Din ce semnalmente spui ca are moto, imi pare ca e carburator murdar, in special cuiul de ralanti, pentru ca spui ca se opreste in perioada in care o lasi pornita la inceput. Probabil consuma benzina din carb si nu vine destula pe cuiul de ralanti, iar cand esti in mers cuiul de ralanti nu mai conteaza , pentru ca vine gaz destul pe jiclorul principal. As zice sa dai jos carburatorul si sa il cureti in solutie, in special traseul de ralanti. Mai incearca ceva: inchide robinetul de la rezervor, goleste carbul pe jos, dupa care deschizi robinetul si o pornesti imediat. Daca face figura cu opritul mai repede atunci aproape sigur cuiul de ralanti e vinovatul. Bafta. @scorider....vezi ca exista manual de piese si destule service-uri moto, nu mai merge pe bajbaite. Da, moto trage aer fals si se tureaza din aceasta cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 @aurelro... motorex ar trebui sa fie ok, insa asta o poti constata doar dupa ce il incerci. Asta cu mai subtire sau mai gros e o poveste, indicii uleiului sunt pentru a stabili vascozitatea in functie de temperatura!! Din ce semnalmente spui ca are moto, imi pare ca e carburator murdar, in special cuiul de ralanti, pentru ca spui ca se opreste in perioada in care o lasi pornita la inceput. Probabil consuma benzina din carb si nu vine destula pe cuiul de ralanti, iar cand esti in mers cuiul de ralanti nu mai conteaza , pentru ca vine gaz destul pe jiclorul principal. As zice sa dai jos carburatorul si sa il cureti in solutie, in special traseul de ralanti. Mai incearca ceva: inchide robinetul de la rezervor, goleste carbul pe jos, dupa care deschizi robinetul si o pornesti imediat. Daca face figura cu opritul mai repede atunci aproape sigur cuiul de ralanti e vinovatul. carburatorul e curatat de curand dar o sa mai bag una, o sa incerc si ce ai zis tu. nu se opreste decat dupa ce incepe sa se incalzeasca daca are socul tras. la relanti sta foarte bine cand este cald motorul. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 salutare, am si eu o problema la 525 si sper sa gasesc rezolvare aici. problema se manifesta astfel: accelerez si motorul ramane turat chiar daca iau mana din gaz( acceleratia revine) am verificat cablurile-sunt ok,isi fac treaba. am desfacut carbul si am observat un joc la piesa ce culiseaza sus si deschide clapeta. un prieten mi-a zis ca ar trage aer fals pe acolo. a mai patit cineva asa ceva? se poate repara sau trebuie alt carburator cu totul? da o fuga pe la mine cu carburatorul in brate si ne uitam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Care este lungimea ghidonului de EXC 400/ 450 ? Am gasit..merci http://support.ktm-parts.com/entries/422558-ktm-handlebar-size-chart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.