Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o rugaminte la voi. cine e din bucuresti si are ktm. ma intereseaza modele pana la 2010. vreau sa imi iau niste sabloane dupa plasticile de pe motor, sa fac niste modele de stickere. vin unde sunteti imi iau niste sabloane si gata. plata in bere ;)

 

deci? cine ma ajuta? multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vei reusi decat sa faci o tiganie, pana acum nu am vazut material autocoland de calitatea stikerelor originale. se vor coji la primul spalat cu presiune, sau la prima craca care se baga in seama in pozitia corecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vei reusi decat sa faci o tiganie, pana acum nu am vazut material autocoland de calitatea stikerelor originale. se vor coji la primul spalat cu presiune, sau la prima craca care se baga in seama in pozitia corecta

 

 

facem asa. iti dau un kit promo, cu firma mea, le pui pe moto si vedem cat rezista. da? deci? ;) vin sa imi iau cote de pe motoru tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ofer eu daca sunt promo ;)

Mesaj completat

Iti ofer in schimb expunere, ca am participat mai la toate evenimentele anul acesta.

 

 

s-a facut. primul kit al tau eu. si iti arat cand iau cote cat de groase sunt si ce lipici au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo domnule, esti un afacerist foarte bun. In caz ca si eu as vrea pentru motocicleta mea asa ceva se poate da comanda? Probleme sunt 2:

 

1. Nu stiu din ce an sunt plasticele de pe motocicleta, stiu doar ca nu sunt cele originale.

2. Nu sunt din zona (Bucuresti) ca sa vi sa imi iei masuratorile.

 

Ceva idei? Cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vreo 3 ani am facut si eu niste stikere... cele care nu au intrat la offroad inca mai dainuie pe un Lc4

 

problema e ca trebuiesc serigrafiate nu printate si apoi laminate... am incercat inclusiv cu folie de laminare pentru podele... dupe cum zicea si Soso...NU TINE!!!

 

poate intre timp tehnologia a mai evoluat.... cine stie... daca ai chef iti pot da niste schite gata facute in fotoshop la scara 1:1, nu mai stiu daca sunt si vectorizate...

 

 

a, tema de casa, gaseste un colant pt rezervor....

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa va raspund pe rand la fiecare.

 

@dragos_lz: trebuie doar sa faci niste poze la motoreta si am sa-mi dau seama. daca vrei promo, va trebui sa iei kitul "motocolante" care va fi unul deosebit. adica ti-l dau moca, dar trebuie sa imi faci reclama mai departe.

 

@stulewa: inteleg ce spui tu. dar am sa fac niste stickere deosebite, si ca posesor de enduro am sa fac teste inainte. ce va pot spune este ca tot colantul propriuzis va avea o grosime destul de consistenta pentru ca este colantul propriu zis plus 3 straturi de folie de laminare. am facut oarece teste. oricum care nu va avea incredere am sa ii trimis un sticker ceva sa il testeze el cu mana lui. Cat despre acel colant de rezervor, se face, am studiat problema. rezervoarele de plastic de pe motoare, se maresc se micsoreaza, nu stiu prin ce procedeu, cred ca din cauza benzinei... nu stiu. oricum stickerele de dupa rezvoarele de plastic au gaurele in el. am luat si asta la cunostiinte. am deja 4 ani in acest domeniu.

 

@ktm_exc: te rog sa ai putintica rabdare pentru ca in viitorul apropiat am sa dau drumu la ceva frumos. o sa fie o surpriza pentru toti posesorii de enduro, ca o sa aveti unde sa va clatiti ochii si ce sa cumparati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hondafan...multumesc de oferta, insa constat ca s-a bagat mai in fata un beta tester ;) , asa ca asteptam de la el ceva. totusi, daca nu glumeai cu testatul, sunt dispus sa pun stiker de aripa fata (eventual si spate) cu reclama ta, strict pentru un review obiectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hondafan...multumesc de oferta, insa constat ca s-a bagat mai in fata un beta tester ;) , asa ca asteptam de la el ceva. totusi, daca nu glumeai cu testatul, sunt dispus sa pun stiker de aripa fata (eventual si spate) cu reclama ta, strict pentru un review obiectiv.

 

 

sigur. chestia este gratis si sunt dispus sa le dau la mai multi sa testeze marfa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca vrei te pot ajuta eu cu testatul (aripa fata, spate, number plate , laterale spate etc). Poti sa iei si masuratori daca vrei, sunt din bucuresti

 

 

perfect. aveam nevoie de un model ca al tau. iti dau PM

 

apropo ;) :

 

DSC_0106.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema care o aveam cu airbox-u dupa ce am siliconat totu pe acol (silicon de acvarii) am facut 3 ture si nici urma de murdarie in locasul respectiv foarte curat .deci eu zic ca e o solutie super

 

Mesaj completat

vreau sa va mai intreb ceva la cate ore de functionare schimbati pistonu in 250 2t nu de alta da imi spune unu ca el cu gasgas 300 2t a mers 10000km cu un piston nam cum sal cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca s-ar putea sa primesc niste respunsuri subiective, as dori parerea voastra in lugatura cu SX 450.

 

Am ocazia sa achizitionez un astfel de motor, fabricatie 2005, in stare ok, cel purin la prima vedere, pare destul de ingrijit, iar pretul este de 2500 euro.

Acum nelamurirea mea:

*cum vi se pare pretul, raportat la an / model ?

* ce defecte clasice are respectivul model, implicit la ce sa acord atentie sporita ?

* cat de costisitoare este intretinerea? Adica, cat de des se schimba consumabilele?

* se poate monta un far de 55w pe el sau e ceva ce presupune mult prea multe modificari ?

* ce putere are un astfel de motor standard ?

*cat de pretentioasa e pornirea la pedala a acestui model ? (se ineaca usor, are decompresor manual/ automat, etc, am inteles ca e cu doua socuri: la cald si la rece, iar daca nu esti dibaci, il ineci fff usor )

*suspensiile sunt reglabile (cel purin fata ma intereseaza, ca mi s-a parut cam rigida :crack: )

 

Multumesc

Mesaj completat

Si cel mai important: este un motor tehnic sau o bruta care nu te trece frumos peste buturugi/ bolovani, etc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca s-ar putea sa primesc niste respunsuri subiective, as dori parerea voastra in lugatura cu SX 450.

 

Am ocazia sa achizitionez un astfel de motor, fabricatie 2005, in stare ok, cel purin la prima vedere, pare destul de ingrijit, iar pretul este de 2500 euro.

Acum nelamurirea mea:

*cum vi se pare pretul, raportat la an / model ?

* ce defecte clasice are respectivul model, implicit la ce sa acord atentie sporita ?

* cat de costisitoare este intretinerea? Adica, cat de des se schimba consumabilele?

* se poate monta un far de 55w pe el sau e ceva ce presupune mult prea multe modificari ?

* ce putere are un astfel de motor standard ?

*cat de pretentioasa e pornirea la pedala a acestui model ? (se ineaca usor, are decompresor manual/ automat, etc, am inteles ca e cu doua socuri: la cald si la rece, iar daca nu esti dibaci, il ineci fff usor )

*suspensiile sunt reglabile (cel purin fata ma intereseaza, ca mi s-a parut cam rigida :crack: )

 

Multumesc

Mesaj completat

Si cel mai important: este un motor tehnic sau o bruta care nu te trece frumos peste buturugi/ bolovani, etc ?

 

Man, parerea mea:

* pretul pare bun. Problema e istoria lui. Fiind un model de motocross, se prea poate sa fi fost super forjat in competitii.

* defecte clasice nu cunosc. Dar 2005 e un an cand KTM nu prea avea succese la clasa mare de 450cc.

* intretinerea e relativ ieftina dar foarte deasa. Deci, dpd asta de v e costisitoare.

* la modelele de motocross stiu ca e problema in a monta far. Se poate dar cu costuri mari. Au generator subdimensionat si nu au nici un fir de plus in instalatie. Poate poti trage un fir paralel de la bobina de inductie sau de la butonul de oprire ce vine de la CDI.

* puterea standard e de 54 HP. Sursa: motomike

* o data ce te inveti cu motoreta respectiva, pornirea la pedala nu constituie o problema. Indferent de model. Daca beneficiezi de decompresor si soc la cald si rece, cu atat mai usoara va fi perioada de adaptare.

* suspensiile or fi reglabile dar tot rigide vor ramane. Sunt concepute pentru motocross. Nu pentru buturugi si bolovani. Iarasi, se pot modifica dar cu costuri mari si rezultate nesatisfacatoare.

 

Si cel mai important: este o bruta si un motor tehnic care trece (dar nu usor) peste buturugi/bolovani, etc.

Alta caracteristica: cutia de viteze este etajata intr-un mod aparte. Anume pt competitii motocross. Are viteza a I-a foarte lunga si doar 4 viteze cu totul.

 

Concluzie: daca nu il vei folosi pe circuit de motocross, nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia:

*prea brutal

*autonomie scazuta

*nu il folosesc pe circuit

*suspensii prea tari

*adaptare complicata a unei surse de lumina ;)

Prea multe minusuri (plus cele enumerate de Andrei ), care duc la un singur verdict: am nevoie de 400 EXC. Cel mai bun compromis. :crack:

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petrica...nu confunda cu manualul de intretinere (owner`s manual)

@ktm exc.....manualul de service este protejat prin copyright, de preferat sa cauti singurel pe net informatia, exista N motoare de cautare. inteleg ca cei de la ktm isi protejaza destul de agresiv drepturile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar petrica acela e manual de intretinere multumesc pt ajutor oricum

 

 

SOSO credema ca de 2 saptamani caut manual de reparatie pe toate torentele si siturile si nu am gasit pt 2t numai pt 4 t

Mesaj completat

ceva care bucura ochiu ktm-istilor :) http://www.ktmclub.ro/forum/index.php?show...tart=#entry4209

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...