ion99 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 asta e tare...desi uneori ai vrea sa ii dai foc. O aprinzi cu flacara pasiunii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 cine stie sa-mi spuna si mie ce este de facut daca un 250f porneste foarte bine la rece cu shocul tras iar dupa cateva minute se opreste si porneste ceva mai greu si se tot opreste de multe ori pana se incalzeste motorul atunci cand merge perfect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Problema e ca il pornesti la Secaria unde e inca frig. Merge la relanti cu socul tras pana incepe sa se incalzeasca un pic, moment in care incepe sa se inece. D-aia se opreste. Apoi, bineinteles, porneste mai greu, fiind semi-inecat. Nu stii daca sa-l pornesti cu soc sau fara soc. Cel mai bine pleci cu mobra imediat dupa ce ai pornit-o. Fara turatii sau pante exagerate. Dupa cateva viraje bagi socul. Dupa alte cateva viraje se incalzeste la temperatura optima. Totul dureaza maxim 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Problema e ca il pornesti la Secaria unde e inca frig. Merge la relanti cu socul tras pana incepe sa se incalzeasca un pic, moment in care incepe sa se inece. D-aia se opreste. Apoi, bineinteles, porneste mai greu, fiind semi-inecat. Nu stii daca sa-l pornesti cu soc sau fara soc. Cel mai bine pleci cu mobra imediat dupa ce ai pornit-o. Fara turatii sau pante exagerate. Dupa cateva viraje bagi socul. Dupa alte cateva viraje se incalzeste la temperatura optima. Totul dureaza maxim 5 minute. da Andrei, se intampla exact cum spui, numai ca la Secaria chiar nu era frig cand l-am pornit ultimile dati as pleca cu el pana sa se incalzeasca de tot dar ambreiajul nu-mi tine cum trebuie decat daca este motorul cald bine deci, dupa cum vezi, am mai gasit o problema, totusi, nu pot face nimic la carburator sa nu se mai inece si sa stea pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Cum adica nu tine ambreiajul? Patineaza? Chiar nu poti misca mobra cu motorul rece? Nu trebuie sa pleci pe o roata sau cu 100 km/h. Doar cateva ture pe ulita pana se incalzeste suficient sa-i poti baga socul la loc. Mai poti sa-i maresti turatia la relanti de la surubul de reglare a acceleratiei si, cu motorul cald, sa-i reglezi aerul (adica adevaratul surub de relanti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Pentru cei care aveti probleme cu faptul ca ventilatorul va "suge" bateria va recomand cu caldura DIY de aici link. Eu am pus o punte redresoare de 35 A si am mai adaugat penbtru filtrare un condensator electrolitic de 2200 micro pe iesirea puntii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Pentru cei care aveti probleme cu faptul ca ventilatorul va "suge" bateria va recomand cu caldura DIY de aici link. Eu am pus o punte redresoare de 35 A si am mai adaugat penbtru filtrare un condensator electrolitic de 2200 micro pe iesirea puntii. limbi straine Cum adica nu tine ambreiajul? Patineaza? Chiar nu poti misca mobra cu motorul rece? Nu trebuie sa pleci pe o roata sau cu 100 km/h. Doar cateva ture pe ulita pana se incalzeste suficient sa-i poti baga socul la loc. Mai poti sa-i maresti turatia la relanti de la surubul de reglare a acceleratiei si, cu motorul cald, sa-i reglezi aerul (adica adevaratul surub de relanti). cand zic ca nu tine de fapt tine prea bine adica nu decupleaza cand e motorul rece o sa incerc sa-i mai dau si putin aer, posibil sa fie de acolo mi-as dori sa aflu exact ce sa fac, daca stie cineva ar fi super Editat Aprilie 10, 2012 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 daca ambreiajul nu functioneaza cum trebuie incearca alt ulei, eu la 525 cele mai bune experiente le-am avut cu yacco sintetic 5w40, cu boxer tot full sintetic nu functiona cum trebuie. pentru problema cu pornitul verifica si sa fie reglate corect supapele. am sa incerc si alt ulei chiar daca am mers pe ce a recomandat producatorul de pornit porneste bine, nu sta insa pornit pe masura ce ce incalzeste. odata cald e ok supapele au fost verificate in urma cu 3 iesiri deci nu cred ca e de acolo. crezi ca e cazul sa o mai fac inca odata sau e cazul sa incerc altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 daca ambreiajul nu functioneaza cum trebuie incearca alt ulei Exact. La mine a fost alta poveste cand am schimbat uleiul...iar cu innecatul, uita-te bine la bujie sa vezi daca intra prea multa sau prea putina benzina. Eu cred ca e de la carburator, trebuie sa il ai spalat si suflat bine. La mine pornea greu dupa ce se oprea pt ca nu venea destula benzina, avea un gunoi "bine pus". Prima data carburator(amestec reglat bine, curatat), bujie, apoi restul mai complicat gen valve, zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 am sa incerc si alt ulei chiar daca am mers pe ce a recomandat producatorul de pornit porneste bine, nu sta insa pornit pe masura ce ce incalzeste. odata cald e ok supapele au fost verificate in urma cu 3 iesiri deci nu cred ca e de acolo. crezi ca e cazul sa o mai fac inca odata sau e cazul sa incerc altceva? la mine nu porneste in veci cu socul, in concluzie il pornesc fara, iar atunci cand e frig, porneste si se opreste, de mai multe ori, pana ramane pornit si eu ii dau putin gaz sa nu stea el la ralanti si sa moara, cand e cald afara porneste din prima intotdeauna, iar cu motorul cald nu se inneaca niciodata. iar cu ambreiajul, nu decupleaza bine doar prima data cand pornesc si bag a1-a, dupa aia decupleaza normal, inteleg doar ca din cauza ca nu-i motorul cald..bafta la remediat problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Exact. La mine a fost alta poveste cand am schimbat uleiul...iar cu innecatul, uita-te bine la bujie sa vezi daca intra prea multa sau prea putina benzina. Eu cred ca e de la carburator, trebuie sa il ai spalat si suflat bine. La mine pornea greu dupa ce se oprea pt ca nu venea destula benzina, avea un gunoi "bine pus". Prima data carburator(amestec reglat bine, curatat), bujie, apoi restul mai complicat gen valve, zic eu o sa incerc si alt ulei dar deja daca am vazut ca e boala comuna parca nu ma mai deranjeaza. e ok motorex 5w40? carburatorul e ok, curatat, reglat, tot, poate sa incerca sa-i mai dau putin aer si atat la mine nu porneste in veci cu socul, in concluzie il pornesc fara, iar atunci cand e frig, porneste si se opreste, de mai multe ori, pana ramane pornit si eu ii dau putin gaz sa nu stea el la ralanti si sa moara, cand e cald afara porneste din prima intotdeauna, iar cu motorul cald nu se inneaca niciodata. iar cu ambreiajul, nu decupleaza bine doar prima data cand pornesc si bag a1-a, dupa aia decupleaza normal, inteleg doar ca din cauza ca nu-i motorul cald..bafta la remediat problemele asta cu socul am mai auzit-o si la altii. la mine e ok. poate daca ii mai dau niste aer nu se mai ineaca. cu ambreiajul am sa incerc cu un ulei mai subtire. deja m-am resemnat. daca merge ok cand e cald restul nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 o sa incerc si alt ulei dar deja daca am vazut ca e boala comuna parca nu ma mai deranjeaza. e ok motorex 5w40? cu ambreiajul am sa incerc cu un ulei mai subtire. Ideea e sa il gasesti pe cel cu care iti merge cel mai bine ambreiajul. La mine a fost Motul...la tine poate fi oricare, trebuie doar sa mai schimbi sa vezi cum e. Iar la faza cu opritul la rece, ceva e de vina, nu poate sa fie asa; nici nu e bine sa te stresezi rau, dar trebuie sa ii cauti solutia. Nu am retinut, se oprea aproape imediat dupa pornire sau o lasai pornita, te mai duceai prin curte, si ea se oprea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Ideea e sa il gasesti pe cel cu care iti merge cel mai bine ambreiajul. La mine a fost Motul...la tine poate fi oricare, trebuie doar sa mai schimbi sa vezi cum e. Iar la faza cu opritul la rece, ceva e de vina, nu poate sa fie asa; nici nu e bine sa te stresezi rau, dar trebuie sa ii cauti solutia. Nu am retinut, se oprea aproape imediat dupa pornire sau o lasai pornita, te mai duceai prin curte, si ea se oprea? o porneam cu socul tras, mergea cateva minute si se oprea pana se incalzea de tot se tot opreste. cu cine am mai vb patesc toti cam la fel. o sa incerc sa-i mai dau putin aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Atentie: aerul se regleaza fara soc si cu motorul perfect incalzit. Scrie la manual ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Atentie: aerul se regleaza fara soc si cu motorul perfect incalzit. Scrie la manual ce si cum. atunci ramane asa ca la cald merge brici alte idei nu mai am. poate altcineva mai priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) salutare, am si eu o problema la 525 si sper sa gasesc rezolvare aici. problema se manifesta astfel: accelerez si motorul ramane turat chiar daca iau mana din gaz( acceleratia revine) am verificat cablurile-sunt ok,isi fac treaba. am desfacut carbul si am observat un joc la piesa ce culiseaza sus si deschide clapeta. un prieten mi-a zis ca ar trage aer fals pe acolo. a mai patit cineva asa ceva? se poate repara sau trebuie alt carburator cu totul? Editat Aprilie 14, 2012 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 @aurelro... motorex ar trebui sa fie ok, insa asta o poti constata doar dupa ce il incerci. Asta cu mai subtire sau mai gros e o poveste, indicii uleiului sunt pentru a stabili vascozitatea in functie de temperatura!! Din ce semnalmente spui ca are moto, imi pare ca e carburator murdar, in special cuiul de ralanti, pentru ca spui ca se opreste in perioada in care o lasi pornita la inceput. Probabil consuma benzina din carb si nu vine destula pe cuiul de ralanti, iar cand esti in mers cuiul de ralanti nu mai conteaza , pentru ca vine gaz destul pe jiclorul principal. As zice sa dai jos carburatorul si sa il cureti in solutie, in special traseul de ralanti. Mai incearca ceva: inchide robinetul de la rezervor, goleste carbul pe jos, dupa care deschizi robinetul si o pornesti imediat. Daca face figura cu opritul mai repede atunci aproape sigur cuiul de ralanti e vinovatul. carburatorul e curatat de curand dar o sa mai bag una, o sa incerc si ce ai zis tu. nu se opreste decat dupa ce incepe sa se incalzeasca daca are socul tras. la relanti sta foarte bine cand este cald motorul. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 salutare, am si eu o problema la 525 si sper sa gasesc rezolvare aici. problema se manifesta astfel: accelerez si motorul ramane turat chiar daca iau mana din gaz( acceleratia revine) am verificat cablurile-sunt ok,isi fac treaba. am desfacut carbul si am observat un joc la piesa ce culiseaza sus si deschide clapeta. un prieten mi-a zis ca ar trage aer fals pe acolo. a mai patit cineva asa ceva? se poate repara sau trebuie alt carburator cu totul? da o fuga pe la mine cu carburatorul in brate si ne uitam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Care este lungimea ghidonului de EXC 400/ 450 ? Am gasit..merci http://support.ktm-parts.com/entries/422558-ktm-handlebar-size-chart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 salut , care ar putea fi cauza blocarii kick-ului si a e-starterului ? in mers s-a oprit motorul iar cand am vrut sa-l repornesc la kick , acesta era blocat la fel si cand vroiam sa-l pornesc de la buton ( nu invarte nimic , electromotorul nu face nimic ) . dupa o anumita perioada 20-30 min revine la sentimente mai bune si devine chiar cooperant , porneste de la kick si misca si electromotorul ... dar dupa ce merg 5 min se blocheaza iar si se opres motorul si iar kick-ul ramane blocat pt o anumita perioada , dupa care iar se repeta "operatiunea" . de specificat ca tocmai i-am facut schimb ulei si filtre si nivelul era ok . ceva sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 ai probleme de racire/ ungere ale motorului, respectiv se caleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 o cauza posibila este carburatia incorecta un amestec sarac supraincalzeste motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 o cauza posibila este carburatia incorecta un amestec sarac supraincalzeste motorul un amestec prea sarat poate face motorul sa fiarba mai repede dar pana la blocaj complet in motor mai e cale lunga iar lipsa ungerii ar fi prima posibilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) pentru ca a schimbat uleiul recent si nivelul este ok , dupa cum afirma proprietarul ramin 2 posibilitati: 1) a "scapat" ceva in rampa de ulei si a infundat jiglorul ce asigura jet de ulei in fundul pistonului pentru racire ( totusi ulei arunca si ambielajul ) daca s-a intimplat asta e trist. trebuie sa desfaca destule sa ajunga la el. ( in cazul ca are 4T ca n-a specificat ce tip de motor are ) 2) amestec sarac, ce duce la supraincalzirea pistonului, si se poate verifica examinind bujia. proprietarul afirma ca dupa 2-30 minute motorul isi revine. asta inseamna ca se raceste pistonul si revine la dimensiune normala. daca n-ar avea ungere pistonul s-ar lipi ( gripa ) de cilindru. http://www.rswarrior.com/forums/_Upload/Red_Comet/20078200487_3plugCondition.jpg Editat Iunie 12, 2012 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 pentru ca a schimbat uleiul recent si nivelul este ok , dupa cum afirma proprietarul ramin 2 posibilitati: 1) a "scapat" ceva in rampa de ulei si a infundat jiglorul ce asigura jet de ulei in fundul pistonului pentru racire ( totusi ulei arunca si ambielajul ) daca s-a intimplat asta e trist. trebuie sa desfaca destule sa ajunga la el. ( in cazul ca are 4T ca n-a specificat ce tip de motor are ) 2) amestec sarac, ce duce la supraincalzirea pistonului, si se poate verifica examinind bujia. proprietarul afirma ca dupa 2-30 minute motorul isi revine. asta inseamna ca se raceste pistonul si revine la dimensiune normala. daca n-ar avea ungere pistonul s-ar lipi ( gripa ) de cilindru. http://www.rswarrior...ugCondition.jpg merci de raspuns , intradevar este 4T , 450 exc 2004 trebuie sa desfac zilele astea sa verific bujia si pompa de apa ..... a cam cazut cu "roatele" in sus la ultima iesire poate asta e motivul pt care a aparut problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.