pepsi Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 In curand am degand sa - mi cumpar prima japoneza, problema e , ca nu stiu care sa o aleg Toate trei i-mi plac cum arata, am citit articole despre fiecare.... dar inca tot nu m-am decis In primul rand m-ar interesa consumul fiecaruia, costuri de intretinere (deh is student ), probleme specifice modelului , stiu ca la thundercat treapta II-a are bube. Si daca stiti vreuna de vanzare, bine intretinuta Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 nu prea ma pricep la japoneze dar SV-650... e the best (cred ) ciao si spor la ales! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 (editat) Asta pare genul de dilema pe care o au multi si care n-o sa moara niciodata Vezi ca la /index.php?...=47786&st=0 s-a mai pus aceeasi intrebare si s-au dat ceva raspunsuri, poate te ajuta. Daca ai vreo intrebare anume, nu ezita, te ajut cu cea mai mare placere daca pot P.S. eu ma gandesc sa o vand pe a mea in curand, daca te-ar interesa.. Editat Septembrie 5, 2007 de Shorty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Nu vrei un RF ? Cat despre cele 3 motoare eu as pune in ordine : F4 - Thundercat - F3. Parca Sv-ul nu are ce cauta in comparatia cu niste carenate in linie.SV-ul este daca iti doresti un motor de oras in V . Diferenta la intretinere si consum nu este sesizabila la aceste 3 modele . Conteaza f mult cat a fost intretinuta si cum s-a mers cu ea ( aici ma refer la incalzitul motorului - starea consumabilelor inainte de o utilizare in forta). Ar fi bine sa ai in vedere la cumparare si starea unor consumabile care ar urca un pic pretul motorului(Ex: un kit de lant intr-o avansata stare de uzura - starea cauciucurilor). Eu in schimb iti recomand mare mare atentie : ex: magazinul din buc de pe nitu vasile al celor de la brasov : un cbr f2 cu doua discuri de dreapta montate la roata fata. Succes in alegerea motorului si nu te increde in nimeni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Ca sa il completez pe Inger_albastru, NU ITI LUA MOTOR DE LA ADIMOTORI (CEI DE PE NITU VASILE)!!! Sunt cei mai mari tepari si carpaci din Bucuresti. Aduc motoare din Italia, si inainte sa le vanda scot cauciucurile de pe ele si pun numai verze din care ies sarmele. Daca cumva motorul a venit cu semnale/olginzi/alte chestii aftermarket le dau jos si pun stoc sau nu mai pun deloc (in cazul semnalelor). Am un prieten bun care a luat de la ei, si asta a patit: a luat motor la care i-au pus gume din care ieseau sarmele, i-au luat oglinzile Rizoma si au pus altele stoc, semnale pe spate ....nexam.....Sa nu mai zic de service...ca ei dau garantie 1 an la cutie si motor, dar daca te duci la service... tin motorul de te plictisesti...ai timp sa strangi bani sa iti cumperi unul nou. Sper ca macar prin asta sa te ajut, si pe tine si pe altii care sunt interesati in a cumpara de la ei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 5, 2007 Autor Share Postat Septembrie 5, 2007 Nu vrei un RF ? Cat despre cele 3 motoare eu as pune in ordine : F4 - Thundercat - F3. Parca Sv-ul nu are ce cauta in comparatia cu niste carenate in linie.SV-ul este daca iti doresti un motor de oras in V . Diferenta la intretinere si consum nu este sesizabila la aceste 3 modele . Conteaza f mult cat a fost intretinuta si cum s-a mers cu ea ( aici ma refer la incalzitul motorului - starea consumabilelor inainte de o utilizare in forta). Ar fi bine sa ai in vedere la cumparare si starea unor consumabile care ar urca un pic pretul motorului(Ex: un kit de lant intr-o avansata stare de uzura - starea cauciucurilor). Eu in schimb iti recomand mare mare atentie : ex: magazinul din buc de pe nitu vasile al celor de la brasov : un cbr f2 cu doua discuri de dreapta montate la roata fata. Succes in alegerea motorului si nu te increde in nimeni! Sa nu ma intelegeti gresit CBR-ul ar fii cam ultima varianta , e un motor foarte reusit, arata bine, dar parca nu e cea ce-mi doresc. Inschimb SV-ul are acel ceva, ce nu au celelalte 2, iar thundercat-ul o fost intodeauna printre motoarele mele preferate Cat despre RF, nu stiu nimic despre modelul respectiv, daca ai una de vanzare, da ceva detalii despre ea pe PM, cine stie .... De grabit nu ma grabesc, mai am 3 saptamani de stat in state si doar dupa acela pot sa-mi iau motor. Ms pentru sfaturi, orice sfat de binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthemis Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Ca sa il completez pe Inger_albastru, NU ITI LUA MOTOR DE LA ADIMOTORI (CEI DE PE NITU VASILE)!!! Sunt cei mai mari tepari si carpaci din Bucuresti. Aduc motoare din Italia, si inainte sa le vanda scot cauciucurile de pe ele si pun numai verze din care ies sarmele. Daca cumva motorul a venit cu semnale/olginzi/alte chestii aftermarket le dau jos si pun stoc sau nu mai pun deloc (in cazul semnalelor). Am un prieten bun care a luat de la ei, si asta a patit: a luat motor la care i-au pus gume din care ieseau sarmele, i-au luat oglinzile Rizoma si au pus altele stoc, semnale pe spate ....nexam.....Sa nu mai zic de service...ca ei dau garantie 1 an la cutie si motor, dar daca te duci la service... tin motorul de te plictisesti...ai timp sa strangi bani sa iti cumperi unul nou. Sper ca macar prin asta sa te ajut, si pe tine si pe altii care sunt interesati in a cumpara de la ei..... sunt cazuri si cazuri. Prietenul meu are moto de la ei si l-a luat cu gume aproape noi, iar inca un forumist (matematik) este la al doilea motor de la ei si nu a avut alte probleme decat cele care apar des la motoarele sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gacsenior Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 In curand am degand sa - mi cumpar prima japoneza, problema e , ca nu stiu care sa o aleg Toate trei i-mi plac cum arata, am citit articole despre fiecare.... dar inca tot nu m-am decis In primul rand m-ar interesa consumul fiecaruia, costuri de intretinere (deh is student ), probleme specifice modelului , stiu ca la thundercat treapta II-a are bube. Si daca stiti vreuna de vanzare, bine intretinuta Asfalt uscat Iti voi raspunde cu alte intrebari, dupa cum urmeaza: 1. Ce vrei carenata(tundercat sau F4) sau necarenata (SV 650s)? 2. Cum sa traga motocicleta, liniar sau in ture? 3. Poti sa-i faci casco (tundercat si F3 nu pea se poate), (sv650 si F4 se poate)? Incearca sa faci un rezumat la ce doresti exact si poate se gaseste cineva sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 6, 2007 Autor Share Postat Septembrie 6, 2007 Iti voi raspunde cu alte intrebari, dupa cum urmeaza: 1. Ce vrei carenata(tundercat sau F4) sau necarenata (SV 650s)? 2. Cum sa traga motocicleta, liniar sau in ture? 3. Poti sa-i faci casco (tundercat si F3 nu pea se poate), (sv650 si F4 se poate)? Incearca sa faci un rezumat la ce doresti exact si poate se gaseste cineva sa te ajute. Pai vreau un motor special , e cam complicat de explicat ce vreau. Cred ca cbr-ul pica si ramane sa aleg intre thundercat si SV PS: sv-ul e carenat partial (varianta S) si si thundercatul trage linear , de la ture joase(cel putin asa am citit) @gacsenior: Vad ca tu ai thundercat, spune-mi ce parere ai in general despre motor, cum se comporta in oras, pe serpentine, la drum lung, cat te costa intretinerea pe o luna sau sezon sau mai bine sa zicem pe 10000 de km, cat i-ti consuma in regim de touring sau la forja.... ti-o aparut buba la schimbarea in trepta a II-a? Stiu, is multe intrebari mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 ca posesor d sv pot sa-ti spun ca e una din cele mai fun motoare cel putin pe curbe stranse si nu numai,in trafic esti tatic fiind usoara si tragand de la relanti liniar pana la zona rosie la 11000rpm. am mers si pasager pe un cbrf4 si nu mi s-a parut asa mare dif de putere intre ele,pana la 100 cel putin nu prea exista diferente..,iar cbr-ul incepe s traga d p la 6 incolo..iar in trafic sau curbe mai stranse trebuie sa stai mereu cu el turat,pe cand cu sv te poti baga in depasire intr-a 4a d la 4000rpm fara probleme. acum cbr-ul s-ar putea sa ti s para mai confortabil putin deoarece are saua mai lata..iar sv-ul are o sa destul d tare..dar daca nu t deranjeaza la drum lung sa mai faci si niste opriri e ok. succes in :chee rs: alegera p care o sa o faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Da-te cu un v si cu o linie.E diferenta de feel si de felul cum trebuie exploatate. Daca faci drumuri multe prin oras/aglomeratie si ai nevoie de manevrabilitate/sprint recomand SV. trage din orice pozitie nu e nevoie sa mesteci in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 pana la urma o ramas SV-ul si nu-mi pare rau deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.