Jump to content

2.02

Super Membru
  • Posts

    578
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://n/a
  • Yahoo
    cinentreaba

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dr. Taberei
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Aprilia Tuono 'o3 , Honda VFR800 '07
  • Numar Moto
    ---

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki gsx600f '94 ,Suzuki gsx600r '97, Honda VFR800 '99, CBR 929 Fireblade

2.02's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. parerea mea e sa testezi alte aspecte are mobrei, si asta cu ambreiajul o sa vina de la sine cand incepi sa iti cunosti fierul. de putut se poate. nu am testat-o cu cross, etc, facut-o pe SS. si asta din curiozitate, la fel ca tine, dar dupa ceva timp de mers.
  2. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  3. Poate e si in functie de obisnuinta si/sau perceptie. Mie asa imi pare. O fii si pentru ca am eprom'ul si evacuarea modificata.... naiba stie.
  4. KTM SuperDuke ? Ai luat in considerare varianta? Din ce ai ales tu, am votat Speed Triple'ul. Ia in considerare si mersul prin traficul din Bucuresti, dar asta tu stii mai bine unde o folosesti mai mult. Acum eu am un Tuono, vechi intr-adevar, 2003, si in aglomerarie se simte cam gatuit. Ii plac mai mult drumurile virajate din afara localitatilor.
  5. Am avut aceeasi problema. Trece. Trebuie sa se invete creierul. Si da, cmd avea dreptate, de obicei intampini problema asta pe partea cu acceleratia. Eu in timpul cursurilor de A ca sa trec peste pb asta impingeam genunchiul drept in rezervor. Ma mai ajuta.
  6. Asa da. Bravo Ionut. Am fost toti cu gandul alaturi de tine. Ma bucur ca totul s-a terminat cu bine. Felicitari inca o data.
  7. Ma uitam la o emisiune a lui Mircea Badea.(nu discut acum despre el, nu despre asta este vorba.) Si venise vorba despre spiritul civic si cum reactionezi cand esti martorul unei infractiuni, altercatii. Si zicea o treaba cu care eu sunt de acord. " Frate ... daca vrei sa intervi fa in asa fel incat sa nu mai miste nici unul. ca nu stii care are dreptate si care nu ... si cum se oftica unu pe tine si ti-o furi... se bat 2 ? vrei tu sa fii zmeu .. mergi .. dai KO ambelor parti si apoi cand se trezesc ori nu mai e nimeni ori sunt mai calmi ... ori asa ... ori treci mai departe " Greu de facut, ca nu suntem luptatori K1, dar pe de'o parte adevarat.
  8. eu cred ca nu s-a blocat fata ci pur si simplu ai pierdut aderenta. ce spuneti voi este adevarat dar nu cred ca se aplica in cazul de fata. parerea mea. ma abtin la partea cu soferul, numai el stie exact ce s-a intamplat.... si unde si ce gandea in momentul respectiv.
  9. eu mai optez pentru combinatie adica fata sa fie mai soft decat spatele. pentru treaba cu franarea si alunecarea. spatele il mai controlezi dar la fata e mai dificil cand iti fuge. am avut BT 002 si Supercorsa (nu mai stiu exact care ca sunt si astea de 3 feluri.) am fost multumit de ele.
  10. Ma alatur si eu la "datul din gura" a lui Kriminal. Pozitia de pe care fac aceste afirmatii este timp de clasa C <slab> (1:42) in campionatul RoSBK pe circuitul de la Serres-Grecia. Eu am avut sansa sa merg acolo de cateva ori si sa vad ce inseamna niste lucruri foarte importante in mersul cu motocicleta.Nu sa fac performanta pentru ca nu am puterea financiara. Cunosc persoane care merg exclusiv pe strada, de ani buni, si stiu ce inseamna lucrurile astea. Dar majoritatea au bine peste 30 de ani si merg de cel putin 10 ani, iar despre numarul de km facuti...nu mai vb. Dar au prins momentele cand reparai la mobra toata saptamana ca sa te plimbi 4-5 ore in we, cand isi cumpara un prieten "japoneza" era GOD....au experimentat, au cazut, au invatat si nici unul nu a avut 120cp+ de SS sub poponeata la inceput. Strangeti cureaua si cand aveti ocazia faceti niste cursuri de pilotaj. Va ajuta mult in mers si va maresc sansele de a scapa dintr-o situatie dificila. (pozitia in sa, pozitia picioarelor in scarite, abordarea virajelor, franarea cu ceea ce inseamna dozarea ei fata spate + pozitia pe motor cand faci treaba asta...etc ... ) . Macar sa ai habar de niste lucruri de astea si apoi incet-incet le si poti aplica.
×
×
  • Create New...