ghost Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 mare atentie!!!! mai devreme mi-a lat foc motorul......si parul meu de pe maini..........am dat cu un spray de lant shell advance pe curelele de distributie..............cum am pus plusul la electromotor si cu minusul atingeam motorul, dintr-o data a luat foc......noroc ca s-a stin repede ......mi-a stat inima.............se pare ca spray-ul este ffff inflamabil......... cu toate ca este un spray de lant cu teflon .......sunt bucuros ca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 Deci data viitoare sa crezi in semne Ok, pai atunci spor la treaba in continuare!! thanks man.......promit sa va dau o bere la prima intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 PS: Nu uita de sagetile de pe curele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 PS: Nu uita de sagetile de pe curele ce sageti?????......nu am vazut nici o sageata......stai sa mamai uit odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 tare faza bine ca merge la cat te-ai chinuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Mda, s-ar putea ca sagetile alea sa fie doar in capul meu, he he..E posibil ca sa nu fie de fabrica puse... In manual zicea ca inainte sa le dai jos, sa maerchezi cu o sageata sensul de rotatie pe ficare curea, ca sa o pui la fel la loc.. Asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 Mda, s-ar putea ca sagetile alea sa fie doar in capul meu, he he..E posibil ca sa nu fie de fabrica puse...In manual zicea ca inainte sa le dai jos, sa maerchezi cu o sageata sensul de rotatie pe ficare curea, ca sa o pui la fel la loc.. Asta e... nu se vede nimic pe ele.........la cat se schimba curelele????..........de unde stiu daca sunt uzate????........trebuie sa fie uscate sau unse??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Daca cureaua se invirte invers fata de acele de ceas, dintii sint fortati inspre dreapta. Daca inversezi cureaua (o rastorni), e invers. Probabil ca e mai bine sa fi fost pusa la fel..Oricum, daca nu le-ai marcat de la inceput, asta e...Oricum n-ai curele noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 Daca cureaua se invirte invers fata de acele de ceas, dintii sint fortati inspre dreapta. Daca inversezi cureaua (o rastorni), e invers. Probabil ca e mai bine sa fi fost pusa la fel..Oricum, daca nu le-ai marcat de la inceput, asta e...Oricum n-ai curele noi m-am uitat pe curea si dintii nu au inclinatie.......sunt perfect semi rotunzi..............cat de intinsa trebuie sa fie???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Nu stiu daca trebuie sau nu unse, eu stiu ca nu, dar mai sapa, nu sint sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 In pagina aia de manual pe care am postat-o (a 2 a) zice ca se pune cureaua pe roata si se verifica daca exista joc intre curea si dintii rotii... IN schmib cu intinderea curelei n-am gasit, si nici nu stiu cit tre sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Dupa cite pare, s-ar face asa:Intinzi cureaua cu dinamometru si apoi o fixezi asa intinsa cu intinzatorul..Cel putin asa reiese din poza si din explicatia aia de 2 rinduri pt un 900s. Dupa cum vezi, o gramada de detalii utile. Valoarea de pe dinamometru o caut inca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Felicitari! Ai gija ca poti sa dai foc motorului prin multe procedee Curelele nu se ung din cate stiu, iar intiderea lor ar trebui sa se faca printr-o rola presoare cu arc la care nu ai ce ajusta. PS : AndreiC ... recomandarea mea e sa te duci la un service ducati ... oare cand vor invata romanii principiul specializarii in profesie ... tare ma tem ca niciodata ... gata, ne pricepem sa facem de toate, suntem destepti de mama focului bate-ne vina ... ma gandesc in comparatie cu americanul care nu schimba o siguranta de unul singur si asteapta electricianul sa o schimbe si romanul care s-a apucat sa bibileasca un motor ... ducati zicand ca domne ce mare lucru - la el nu exista nu ma pricep sa fac asta sau alta ... asa sa fie oare ?... Din pacate dupa principiul asta multi am merge pe jos sau cu tramvaiul. Romanul nu are incotro decat sa fie inventiv si autodidact In realitate noi incercam sa calarim niste motociclete pe care NU NI LE PUTEM PERMITE defapt, darca ar fi se te iei dupa ce zice americanul sau neamtul.Eu unul, si sunt multi ca mine,nu sunt dispus si nici nu am resurse sa apelez la un service cu pretentii, care te taxeaza la preturi normale pt occident dar astronomice pt Ro.Daca ma costa un salariu schimbul de ulei si reglajele in service, mi le fac singur.Daca am de schimbat un rulment care implica demontarea completa a motorului, il demontez cu mana mea in loc sa dau la service tot bugetul de plimbari pe un sezon.Samd. Asa am ajuns pe langa profesia oficiala sa fiu si mecanic, electrican, electronist, dulgher, instalator, zidar, fierar-betonist, sobar, muncitor sapator de santuri,inginer constructor, arhitect, bijutier etc Ma pregatesc sa devin astronaut daca voi constata ca litrul de benzina il gasesc pe Marte la juma de pret si in concluzie ma pot plimba de 2 ori mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Aham, acuma vad ca trebuie sa le tensionezi manual.. Probabil au considerat ca sistemul cu role presoare pe arc nu e destul de sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Mda, se pare ca se trage de dinamometrul tip 88713.0748 pina ajunge acul la semnul marcat cu grija pe el. M-am cam lamurit si cu manualurile astea, sper ca manualul sa nu reflecte de tot si motoarele pe care le explica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 :.....daca as avea dinamometru..........dar nu am............oricum totul spre bine........ma cam apropi de final..............ma bucur ca am scos-o la capat ......din nou cu ajutorul vostru... ......multumesc baieti....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 ps.. am pus intinzatoarele la vechile semne,......se pare ca sunt intinse.....eu cred ca o sa fie ok.........nu sunt cu arc....sunt cu role Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Pai spor la treaba in continuare atunci!! Si sa-ti iasa brici, ca vara-i lunga (si nu-i ca iarna, he he) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Apropos de faza cu dinamometrul: Dinamometrul tip 88713.0748 s-ar putea sa fie inlocuit cu un cintar cu arc, la care in momentul cind ai agatat un kil de el, sint 9.8 Newtoni, sau rotund 10 Newtoni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Apropos de faza cu dinamometrul:Dinamometrul tip 88713.0748 s-ar putea sa fie inlocuit cu un cintar cu arc, la care in momentul cind ai agatat un kil de el, sint 9.8 Newtoni, sau rotund 10 Newtoni. mda, dar nu stii la cate kg a facut macaronarul crestatura pe scula lui tratata cu smekeroza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 cacam asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 ...intre evacuare si admisie e o perioada in care supapele sunt amandoua deschise in zonas PMS ...se cheama "valve overlap"... Se cheama in romaneste "unghi de forfecare" a distributiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 am terminatttttttt....l-am montat, l-am verificat....surub cu surub, l-am vopsit.........zici ca e scos de pe banda .................mai am de facut restul, adica de pus motorul pe cadru, instalatia electrica si toate piesele ce mai sunt.............multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.