Cata M Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 Bravo .Si eu am fost in aceeasi situatie cu CBR-ul..i-am schimbat segmentii si o axa, uitand sa-mi notez semnele de la distributie .Noroc cu manualele astea ca altfel nu as fi reusit sa o pun la punct . @AndreiC: "ne pricepem sa facem de toate, suntem destepti de mama focului bate-ne vina "....mai stii..poate unii chiar sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 Off-topic. Ghost, zi-mi si mie, ce ai face tu daca ai avea la motocicleta un alternator monofazat cu magnet permanent si cu releu ars . Cum ai reface releul ? (cu regulator paralel cu tiristori care pun surplusul la masa sau cu ceva serie comutatzie... pwm etc. etc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 23, 2004 Autor Share Postat Decembrie 23, 2004 Off-topic. Ghost, zi-mi si mie, ce ai face tu daca ai avea la motocicleta un alternator monofazat cu magnet permanent si cu releu ars . Cum ai reface releul ? (cu regulator paralel cu tiristori care pun surplusul la masa sau cu ceva serie comutatzie... pwm etc. etc...) ......scuze....stiu ca am promis..............mai promit odata......ma uit maine in regulatorul meu si iti pun schema.......am uitat............al meu e monofazat cu rotor cu magnet permanent............... ........dar daca e ars, nu se poate repara?????....e mai usor sa repari decat sa construiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 Salve cred ca am intrat prea tarziu pe topic dar stii cum se zice niciodata nu-i prea tarziu. Nu stiu daca scrie in manualele alea dar este o regula de baza care spune ca cureaua de distributie se intinde numai o data ,la tine la moto cu atat mai mult caci se invarte mai repede,daca curelele sunt imbatranite sau daca la baza dintilor in sensul de invartire constati ca incep sa se crape dintii de pe banda de sustinere ar fi recomandat sa pui curele noi. SI AR FI CEL MAI SANATOS CACI DACA SE RUPE O CUREA,TE COSTA CAT 30 DE CURELE REPARATIA. Acum nu e musai daca cureaua-i buna si daca crezi ca ca mai merge poti sa-ti dai seama cel mai bine atunci cand se mai vad inscriptia cu producatorul codul si nr. de dinti de pe partea cealata a curelei . Daca crezi ca mai poti sa lasi curelele vechi si nu ai dinamometrica sau alta posibilitate sa verifici intinderea cea mai sigura masuratoare este in felul urmator: dupa ce ai intins cureaua o apuci de la jumate pe potiunea care este cea mai mare libera si incerci s-o torsionezi nu trebuie sa poti s-o faci mai mult de 90 de grade.Durata de viata in siguranta pentru motor a unei curele de distributie pentru moto este de 50 de mii de KM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 23, 2004 Autor Share Postat Decembrie 23, 2004 thanks man..........se vede clar inscriptia si codul ei..........mai e pana sa fac 50.000........oricum mai verific odata intinderea..............tot nu am inteles daca trebuie sa fie uscate sau unse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 23, 2004 Autor Share Postat Decembrie 23, 2004 Bravo .Si eu am fost in aceeasi situatie cu CBR-ul..i-am schimbat segmentii si o axa, uitand sa-mi notez semnele de la distributie .Noroc cu manualele astea ca altfel nu as fi reusit sa o pun la punct .@AndreiC: "ne pricepem sa facem de toate, suntem destepti de mama focului bate-ne vina "....mai stii..poate unii chiar sunt. eu cred ca suntem cei mai inventivi..................vreau sa-ti povestesc ceva............azi am vazut intr-un casetofon INTINZATOR De CUREA! proprietarul casetofonului, un domn mai in varsta, a vazut ca patineaza cureaua si a pus o parghie mica si cu o rola de-aia de se pune pe axul motorului.........zicea-i ca este ducati-ul meu ........am ras sa ma prapadesc ......asa ceva nu am mai vazut!.........sa pui intizator la cureaua de la casetofon........asta e prea de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 thanks man..........se vede clar inscriptia si codul ei..........mai e pana sa fac 50.000........oricum mai verific odata intinderea..............tot nu am inteles daca trebuie sa fie uscate sau unse Daca se vad clar inscriptiile atunci sunt noi curelele,nu au mai mult de 10 mii.Tre` sa fie uscate caci daca le ungi cu ceva le sciupa de nu te vezi ca pe un elastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 24, 2004 Autor Share Postat Decembrie 24, 2004 Daca se vad clar inscriptiile atunci sunt noi curelele,nu au mai mult de 10 mii.Tre` sa fie uscate caci daca le ungi cu ceva le sciupa de nu te vezi ca pe un elastic. esti sigur?????......eu le-am dat cu veselina............?????!!???!?? .....si inscriptia este pe exteriorul ei.........se poate uza acolo??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 Pai nu calca rola intinzatoare pe acea parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 25, 2004 Autor Share Postat Decembrie 25, 2004 Pai nu calca rola intinzatoare pe acea parte? daaaaaa...........la asta nu m-am gandit............atunci am o problema, pe una nu scrie nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 25, 2004 Share Postat Decembrie 25, 2004 ATUNCI AI MARE GRIJA CA DACA SE RUPE UNA AI SANSE SA O TRAGA SI PE CEALALTA DUPA EA .CEL MAI SIGUR mai ales ca-i zis ca a mai surubarit cineva pe acolo(probabil sa rupt una) e sa cumperi curele nou si sa le schimbi pe amandoua ca sa stai linistit ca nu ai probleme e un sentiment nasol sa mergi cu frica ca se rupe si asta nu ar fi nimic insa dca se rupe pe la 120km/h si te arunca pe jos se poate sa nu mai sansa sa o repari. SCHIMBALE PE AMANDOUA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Ianuarie 6, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2005 multumesc tuturora pt ajutor ........astazi i-am dat o cheie si o tura......merge brici ...........pana la urma le-am nimerit pe toate la locul lor afara de cateva suruburi care mi-au ramas......inca mai caut de unde sunt .............thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 7, 2005 Share Postat Ianuarie 7, 2005 SCHIMBA-LE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Dc nu le-ai schimbat macar curata-le le uleiuri eu am stricat o chiulasa (ghiduri duse scaune supape sparte etc ) + un pist spart de la o curea care avea ulei pe ea nu din abundenta (sters cu carpa ) si la 5 min dp ce am pornit motorul cureaua plici, s-a blocat motorashul = Ia-o de la capat cu tot motorul si nu avea mai mult de 3000 ture atunci cand a facut plici asa ca tu decizi ce vrei sa faci ..... ( mai ales dc se blocheaza in mers cand nici nu te astepti ex intr-o depasire cand esti cu motoru in ture mari ) Ps cureaua de distributie tre mearga uscata, e din cauciuc sertizat cu nilon si de la grasime se moaie apoi => destule chestii naspa felicitari pt tt munca depusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.