zael26 Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 De curand am schimbat placa de presiune de la o jawa 350 638 din '92.Dupa schimb,cand cupleaza motoru scoate un sunet foarte urat si smuceste(adik la fiecare schimbare de viteza).Dar numai pt un timp scurt....ca si cum ar cupla prea brusc....am incercat sa dau drumu la ambreiaj mai lent,am umblat la surubelu ala care regleaza ambreiaju,dar nimic,am verificat ulei,discuri de ambreiaj,etc,etc....poate ma scoateti si pe mine din impas... PS : Daca te obisnuiesti cu sunetu si smucitura aia,poti sa mergi si-asa cu ea,dar...parca mi-e mila de ea cand o aud... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Silvasanu Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Daca presupunem ca nu ai gresit nimic cind ai montat ambreajul,pare sa fie vorba doar de reglaje. Nu te bucura insa prea tare ca nu e atit de simplu cum pare,trebuiesc sincronizate si maneta de ambreaj si schimbatorul,pt ca are si acolo corespondenta (jawa are ambreaj si la picior).Te sfatuiesc sa apelezi la Doru 0744653622 pentru orice problema tehnica,scutesti astfel timp,nervi si bani!!! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 problema e clasica la ts. foloseste oringul acela mare de cauciuc de pe oala veche. nu-ti mai bate capul cu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 daca nu e o-ring-ul uita-te la oala mare de ambreiaj, eu am avut-o rupta pe o jawa ts si exact la fel facea ma refer la cilindrul ala care vine pe axul care iese din cutie mai poate fi si bucsa de bronz sau ce dracu' material o fi daca nu e bronz uzata si sa aiba joc oala, iar face asa, cupleaza pt. putin timp ambreiajul. in mers nu scapa in nici unul din ultimele doua cazuri dar e al dracu' de enervant cand vrei sa pleci mai tare si nu poti sa patinezi ambreiajul si pleci ca ultimul prost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 13, 2007 Autor Share Postat Septembrie 13, 2007 Ms frumos,azi o desfac iar si ma uit la tot ce ati zis....poate asa o fac...tre sa ma inarmez totusi cu multa rabdare si tigari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 verifica-ti ev si cablu de ambreiaj s-ar potea sa fie si slabit doar cablu ,adica cu un pic mai lung ,, daca nu m-am exprimat explicit ,iar cand tragi ambreiajul sa nu-t tragi de tot ci doar partial,, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 18, 2007 Autor Share Postat Septembrie 18, 2007 Ms frumos de raspunsuri,am mai umblat la discuri odata,am pus totu la loc,adaugand o bila de rulment in plus intre tijele de la ambreiaj(pe langa cea care era deja acolo) si acum face mult mai putin zgomot si nici nu mai cupleaza asa brusc...deci problema e pe jumatate rezolvata Inca odata,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 scoate bila aia in plus de acolo si strange cablul putin si regleaza ambreiajul din surubul ala care se vede prin capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 Foarte bune sfaturi, dar nimeni nu a intrebat ce ulei foloseste. Intr-adevar, bila de rulment nu are ce cauta intra tije. Este doar in capac. Surubul de reglaj al tijei se stringe pina cind pirghia ambreaijului automat are joc mic (1mm. maxim )pina la furca de comanda. Cablul ambreiajului se regleaza dupa reglajul surubului de care am discutat. Maneta ambreiajului trebuie sa aiba joc 5-6 mm la capatul pirghiei(manetei ). Uleiul pentru cutie este cel recomandat de producator, adica T90 ( de transmisie). Zmunciturile din ambreiaj le face cind se foloseste ulei de motor, ori valvolina sau mai stiu eu ce.O alta conditie este ca in carcasa discurilor canelurile sa fie fara uzura, astfel ca sa nu fie joc intre axul cutiei si carcasa ambreaiajului. Cine are nevoie de cartea tehnica de Jawa, sa trimita mesaj la relufarcas de pe yahoo. Am primit-o de la d-na Verkowa , director de vinzari la Jawa , Cehia. Salutari... --- Mesaj completat în 23 Sep 2007 22:06 -------------Foarte bune sfaturi, dar nimeni nu a intrebat ce ulei foloseste. Intr-adevar, bila de rulment nu are ce cauta intra tije. Este doar in capac. Surubul de reglaj al tijei se stringe pina cind pirghia ambreaijului automat are joc mic (1mm. maxim )pina la furca de comanda. Cablul ambreiajului se regleaza dupa reglajul surubului de care am discutat. Maneta ambreiajului trebuie sa aiba joc 5-6 mm la capatul pirghiei(manetei ). Uleiul pentru cutie este cel recomandat de producator, adica T90 ( de transmisie). Zmunciturile din ambreiaj le face cind se foloseste ulei de motor, ori valvolina sau mai stiu eu ce.O alta conditie este ca in carcasa discurilor canelurile sa fie fara uzura, astfel ca sa nu fie joc intre axul cutiei si carcasa ambreaiajului. Cine are nevoie de cartea tehnica de Jawa, sa trimita mesaj la relufarcas de pe yahoo. Am primit-o de la d-na Verkowa , director de vinzari la Jawa , Cehia. Salutari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 29, 2007 Autor Share Postat Septembrie 29, 2007 Ms frumos de raspunsuri,o sa sch si uleiu cat de curand,momentan am scapat cat de cat de problema cu ambreiaju,dar tre sa schimb lantu ( De e comunista,tot timpu e ceva de facut la ea,macar asa nu ma plictisesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.