ArinMihai Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Salut . Am intrat si eu de curand in lumea motociclistilor adevarati , am trecut de la o gilera dna de 180 la un CBR f4i sport si nu prea ma inteleg cu vitezele. Am inteles ideea cum se schimba doar ca in general cand schimbi se aude un trosc . eu cred ca nu are nimic motorul meu la cutie avand doar 10.000 de km . Am observat ca mai la toate motocicletele cand bagi in treapta 1 se aude si motocicleta se misca putin dar am observat ca sunt momente cand nu face nici un zgomot. stie cineva cum faci sa nu mia faca zgomot , sau daca zgomotul ala e insotit de distrugerea cutiei de viteze ? sunt momente cand schimb 1 - 2 sau 2 -3 si nu se aude nimic dar sunt si momente cnad se aude , nu lafel de tare ca la treapta 1 dar se aude ceva multumesc. Sper sa mai prindem niste zile cu soare si drum uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 In loc sa cauti raspunsuri pe forum mai bine suni pe cineva care se pricepe. Daca voua vi se misca motocicleta cand schimbati intr-a-ntaia inseamna ca a mea e defecta rau. Iar de auzit ceva cand schimbi,normal ca se aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 (editat) Incearca sa nu reduci gazul cand schimbi, doar strangi scurt ambreiajul coordonat cu o actionare (finuta) a levierului schimbatorului. Editat Septembrie 9, 2007 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 Se schimba mult mai usor fara ambreiaj, dar ai nevoie de practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubuu Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 Vorba lui cata e sfanta, nu cauta raspunsuri pe forum, ca multi isi vor da cu parerea neintemeiat. Mai bine suie-te pe motor si baga km multi, f multi, si o sa inveti sa schimbi vitezele corect fara sa citesti un manual. La masina, daca ai B-ul, ti-a spus careva cum sa schimba corect???? Tot tu ai prins singur. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 Mai exista topicuri pe aceasta tema, acest lucru e ceva normal, cutia nu e defecta, in general cutiile sunt facute din materiale extrem de rezistente, tratate si prelucrate la precizii extraordinare, fapt ce le face sa fie durabile perioade foarte lungi in regim de forja. La toate motocicletele se aude un clancanit la cuplare primei trepte, precum si o mica miscare a motocicletei fata datorita cuplajelor temporale ce se realizeaza in momentul cuplarii vitezei. Cu cat turezi motorul mai tare cu atat clancanitul e mai puternic. Foloseste ulei de calitate si schimba-l cat mai des si cutia o sa te tina o viata. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Mr.Magic spune bine. Facand trecerea de la un scuter la un motor - iti recomand sa mergi intr-o parcare de supermarket pentru a invata sa franezi la limita motorului. Si sa incerci cat de cat sa sincronizezi frana de motor cu cea fata si treptat si cu spatele. Poate nu realizezi acum - dar intr-o situatie dificila ai sa vezi ca ai scapat deoarece stii limitele motorului la franare. Incearca sa mergi si apoi sa franezi violent cu spatele pentru a invata cum derapezi controlat la o frana brusca cu spatele (creata accidental). Vitezele se schimba usor - daca schimbi la o turatie medie 5000-8000 RPM cu o mica sincronizare intre accelaratie si ambreiaj. Succes si exerseaza inainte sa iesi pe strazi sau sa te apuci sa plimbi pasageri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzy Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 asa am crezut si eu cu motorul meu,ca este ceva in neregula cu cutia de viteze dar trancanitul care se aude cand schimbi viteza difera in functie de turatia mororului de ex.la 3500- 4000 rpm nu se mai aude nimic cand schimb viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 foloseste functiunea "SEARCH" si vei gasi destule discutii pe tema asta, si raspunsuri destule. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Miscatul motorului este in functie de cat iti strangi cablul la maneta de ambreiaj. La fel poti reduce din sunet putin daca lasi manetei putin joc. De sunat in treapta unu suna oricum la toate motoarele, inclusiv la nou. De schimbat in trepte superioare invata sa o faci fara abreiaj. Abreiajul il folosesti doar la treapta inferioara. Eu mi-am setat sa schimb vitezele invers. 1 in sus si 2,3,4,5,6 in jos. Parerea mea e ca schimba mai usor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.