Sari la conținut

Ajutor Fratilor!


bubu
 Share

Postări Recomandate

salutari am o nipra si nu vrea sa mearga cum rtebuie :hurt: un piston mere bine dar cel din stanga merge cand vrea, daca ii acopar gura de la carburatorul din stanga cel din dreapta mere super bine sic eu pot sa-l turez fara sa dea rateuri dar cand iau mana de la carbusator zici ca incape al diolea razboi mondial rateuri in draci, a reglat supapele si tot la fel a regat avansu si tot degeaba :) a si inca ceva cand e rece nu porneste fara sa ii dau cu benzina pe gat adica ii arunc cate un capacel de benzina in carburator dupa ce o las sa measrga un timp porneste bine dar daca fac o pauza mai mare de cam o ora trebuie sa ii dau din nou benzina pe gat :)

ajutor fratilor ca tre sa o duc si la rar :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori trage aer fals si atunci stii ce ai de facut, sau poate fi si din cauza platinei.Vezi starea platinei si daca e reglata corect.

 

Salut to all,

 

Am luat de curand un MT11 si eu si am aceleasi bube, adik merge doar 1 cilindru klumea.

In prima faza, cu chiuloase si set original(uzate) dadea rateuri si explozii inapoi din cauza electrica.Erau legate 2 bobine de inductie (una de oltcit si una de dacie) si a trebuit sa leg 2 condensatori........ca sa mearga cat de cat rotund..........

Dupa ce am schimbat chiuloasele si setul am avut proasta surpriza sa vad ca gaura de admisie din chiuloasele noi era mai mare ca la cele vechi si tragea aer fals la greu.........

Deci kama3 are dreptate, ori e aer fals ori scanteia inttrerupe de la platina..............

(cauzele astea 2 sunt valabile dak toate celelalte, nivel, jicloare, cabluri, tensiune baterie, sunt CORECTE)

 

Numai de bine..........

 

Sergione

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut to all,

 

Am luat de curand un MT11 si eu si am aceleasi bube, adik merge doar 1 cilindru klumea.

In prima faza, cu chiuloase si set original(uzate) dadea rateuri si explozii inapoi din cauza electrica.Erau legate 2 bobine de inductie (una de oltcit si una de dacie) si a trebuit sa leg 2 condensatori........ca sa mearga cat de cat rotund..........

Dupa ce am schimbat chiuloasele si setul am avut proasta surpriza sa vad ca gaura de admisie din chiuloasele noi era mai mare ca la cele vechi si tragea aer fals la greu.........

Deci kama3 are dreptate, ori e aer fals ori scanteia inttrerupe de la platina..............

(cauzele astea 2 sunt valabile dak toate celelalte, nivel, jicloare, cabluri, tensiune baterie, sunt CORECTE)

 

Numai de bine..........

 

Sergione

supape, aer fals , avans(stanga/drepta) bujii, pipe, carburatoare dereglate....

aaa.... asa se leaga corect doua bobine in loc de cea originala de Nipru....

 

(inlocuiti extensia txt cu bmp...numai asa am putut sa o upload-ez)

aprindere_dnepr.txt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei stangul merge mai bine, e posibil si ca dreptul sa aibe prea putina benzina si de aici sa nu se initieze arderea la fiecare ciclu si sa plece putin amestec pe evacuare si de aici explozii, cilindrul drept ar trebui sa-l treaga pe cel drept dupa el dar nu in mod uniform ci intr-un ritm aleator si de aici zdruncinaturile, ca sa verifici incearca sa mergi cu socul pe dreptul. e si asta o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

supape, aer fals , avans(stanga/drepta) bujii, pipe, carburatoare dereglate....

aaa.... asa se leaga corect doua bobine in loc de cea originala de Nipru....

 

(inlocuiti extensia txt cu bmp...numai asa am putut sa o upload-ez)

 

Mersi Drobu, deci se leaga in serie............, la mine erau legate in paralel si la platina puteai suda...........heheheh.Am vrut sa mai pun un condensator sa ajute.......

Acum am o bob orig de la cineva imprumut si e legata prin o aprindere el..........porneste la a 2a pedala.

Pe viitor o sa pun o bob dubla de ceva japo dak gasesc si vreau sa fac un CDI.............

Am taiat toate firele jos pt ca era o varza..........acum tre sa fac de la zero ..............

A tb sa dau jos pinioanele si furca de marsararier pt ca nu decuplau si sunau ca un polizor.si se barbereau .........Ceva contacte electrice pt ghidon si semanlizatoare unde gasesc?

Am probleme cu pedala de frana care e asa arcuita in sus incat da in carb drept..ce sa ma fac?

 

Scuze pt avalansa e intrebari dar vad ca te pricepi.........

 

Numai de bine..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Drobu, deci se leaga in serie............, la mine erau legate in paralel si la platina puteai suda...........heheheh.Am vrut sa mai pun un condensator sa ajute.......

Acum am o bob orig de la cineva imprumut si e legata prin o aprindere el..........porneste la a 2a pedala.

Pe viitor o sa pun o bob dubla de ceva japo dak gasesc si vreau sa fac un CDI.............

Am taiat toate firele jos pt ca era o varza..........acum tre sa fac de la zero ..............

A tb sa dau jos pinioanele si furca de marsararier pt ca nu decuplau si sunau ca un polizor.si se barbereau .........Ceva contacte electrice pt ghidon si semanlizatoare unde gasesc?

Am probleme cu pedala de frana care e asa arcuita in sus incat da in carb drept..ce sa ma fac?

 

Scuze pt avalansa e intrebari dar vad ca te pricepi.........

 

Numai de bine..........

hai ma!

...lumea o sa inceapa sa creada ca-s inteligent, si deja am necazuri din cauza asta....

2,2-2,5 ohm primarul de la o bobina de dacia , puse in paralel ai 1,1 ohm adica 'freo' 12 A cand se inchide contactul, ...si mai sant alte fenomene care sant mai greu de explicat prin telefon...

CDI am facut, cu senzori Hall si a mers foarte fain ,trei ani, pana s-a gatat de la vibratii(se fractureaza lipiturile desi era impregnat in cera de epilat :D )

Bobinele de japo sant pentru CDI, adica lucreaza in impuls(Capacitor Discharge Ignition) si s-ar putea sa se incalzeasca in regimul de lucru cu platina...nu stiu nu am incercat!( cei care au incercat , spun ca merg foarte bine si cu platina...)

Contacte 'dipistoc" de la Gaspar! :hurt: (dar astea rusesti sant pacatoase rau... :) ) sau imi spunea cineva ca a vazut pe la magazinele de moto(Baia Mare) ansamblu de contacte cu tot ce trebuie , chinezesti, la 300.000.....farul trebuie bagat prin relee intremediare altfel se duc contactele!

La pedala autogen, daca e indoita, sau cel mai probabil nu ai montat frana de atas , si trebuie sa improvizezi o chestie cu un surb si o bucata de tabla groasa indoita ca sa aduci tot ansamblu de parghii in alta pozitie...ai acolo o piesa ce basculeaza si pe capatele ei sant actionarile de la frane....(poate ! :rose: )

... :) nu ma mai 'Âşpreiați' ca o să mă ofilesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a si ce suruburi pot sa bag la grup ca la mine am niste chestii si sa ras filetu nu ma intrebati ca :) nu stiu cum sa intimplat asta vreau sa stiu si eu ce pas si de cat ca daca nu gasesc poate fac la un strungar :)

 

--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 03:07 -------------
de la carburator ma gandeam si eu dar lam spalat cu decarbusolv........ cine stie poate e vre un canal infindat cred ca o sa-l mai desfac o data sa il mai verific si daca e bine ma bag si la boboine sa vad daca sunt bine legate......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La grup ai prezoane cu pas normal in interior si pas mic la exterior( piulita). cauta la piese auto prezoane(cu filet normal si pui si piulite normale), ar trebui sa gasesti la dimensiune( de dacie, de la prinderea galeriei pe chiulasa).Daca sunt mai lungi le tai la dimensiunea potrivita.

Carburatoarele dupa de le cureti cu decarbusolv sufla-le cu aer comprimat(pompa sau la vulcanizare...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:rose: hmm, deci din cauza avansului poate sa nu arda benzina pistonul stang?...sau a platinei?... si eu am avut problema asta si a rezolvat-o un amic de-a meu , dar de atunci nu am mai unblat deloc la avans... sa se fi dereglat?! :) asa singur?... la niprul asta al meu merge bine dreptul... si stangul o cam "innegreste"... :rose: (bujia)

 

interesant topic :rose: ! poate intr-o zi mai arunc si eu o privire la nipran :D (ca deocamdata zace in dizgratie...) :hurt:

 

 

CIAO! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine mergea intr-un piston din cauza platinei.Pana s-o reglez am verificat carbul, bujia(am schimbat vreo 3) fisa, am scos racordul de la filtru si nimik. Am inlocuit chiar si bobina de inductie de pe dreapta. Nu puteam sa-mi dau seama cum PLM de merge perfect pe o parte si aiurea pe cealalta.Pana la urma daca e sa dea scanteie naspa tre s-o dea naspa pe ambele parti.Dupa aceea mi-am dat seama ca fiind aprinderea dubla e posibil sa dea naspa doar pe o parte.Si platina ramasese ultima chestie neverificata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

platina zic eu ca e reglata..... aropo care e distanta ideala ca sti in momentu cand umbli la ea se strang 7 mii de ciuri buri care isi dau cu pearerea si zic ca sunt secialisti :) dar toti sunt varza sai daca e platina impuscata e posibil sa mearga doar un piston bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:D mah , voi m-ati facut curios... cred ca o sa ma bag un pic la platina-avansul ala sa vad care-i treaba :hurt: poate dau o tura de proba asa si fara asigurare :)

 

 

ca ITP mai e un pic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari am o nipra si nu vrea sa mearga cum rtebuie :hurt: un piston mere bine dar cel din stanga merge cand vrea, daca ii acopar gura de la carburatorul din stanga cel din dreapta mere super bine sic eu pot sa-l turez fara sa dea rateuri dar cand iau mana de la carbusator zici ca incape al diolea razboi mondial rateuri in draci, a reglat supapele si tot la fel a regat avansu si tot degeaba :) a si inca ceva cand e rece nu porneste fara sa ii dau cu benzina pe gat adica ii arunc cate un capacel de benzina in carburator dupa ce o las sa measrga un timp porneste bine dar daca fac o pauza mai mare de cam o ora trebuie sa ii dau din nou benzina pe gat :)

ajutor fratilor ca tre sa o duc si la rar :D

Schimba carburatoarele( daca se poate) intre ele ca sa iti dai seama ca sunt bune s-au nu.

Ca sa reglezi la fel carburatoarele scoti fisa de la o bujie si pornesti motorul si dupa ureche reglazi aceeasi turatie cand scoti fisa de la celalalt cilindru. Am Simson sunt doar idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

;) auzi ALEKO , TE DUCI "CALARE" LA BUBU , NU? nu vii la mine , NU? ca m-ai speriat :hug: eu as veni la intrunirea de atasisti dar nu cred ca pot cu atas.... ca nu mai am nici atas , nu mai am nici prinderile pt. atas, si nici nu stiu sa conduc cu atas ;) .... cred ca vin cu VFR-ul SI amicul meu(de fapt conduce el :lol: ca se pricepe mai mult ca mine... si e a lui) :D

 

 

CIAO! :D

 

--- Mesaj completat în 14 Sep 2007 16:15 -------------
AH , SI UITAM : DE AZI DIMINEATA VFR-UL NU MAI ARE NR.DE INAMTRICULARE "B-85-VFR" CI BZ-06-HOB :)

 

 

CHIAR ASA ALEKO! SUSPENDA-MI SI MIE CONTUL 5 ZILE , CA NU MA MAI POT ABTINE SA NU COMENTEZ ORICE GASESC PE FORUM :D ..... MI-AR PRINDE BINE O PAUZA/SUSPENDARE :) CA DEJA AM DEVENIT DEPENDENT DE FORUMUL ASTA...... "bine " ca am timp... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vino calare s-o diagnostichez.

 

 

nu pot sa vin cu ea ca nu are itp si nuci cardanul montat :lol: daca iti faci niste timp week-endul viitor as fi mai mult de cat recunoscator ca eu sunt in plop si plopul in aer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...