Sari la conținut

Probleme


ion ion
 Share

Postări Recomandate

salut. sper ca aici sa pot afla ce ma doare. am un scooter first bike dinamic de 50 cc. l-am cumparat de nou acu' doua luni, si deja am probleme cu el. in sensul ca nu porneste decat daca-i dau sprit in carburator demontat, si relantiul nu e stabil; accelereaza cand vrea el. ma poate ajuta cineva? cu multumiri anticipate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic sa iti iei alt scuter.Sunt recunoscute first bike pt plasticaraie si pt cat de prost is facute.Incearca cu search ca este un topic cu detinatorii de first bike poate te ajuta baietii de acolo.

Va salut cu farurile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parere de rau iti spun ca ai facut o mare greseala cand tzi-ai luat First -Bike . Daca te pricepi cauta manualul de service si incearca sa depistezi eventualele probleme (carburator dereglat probabil, scantyeie slaba ) .

Daca nu reusesti tu cauta un mecanic la tine in oras (nu e scris in profil).

 

In service la garantie la First-bike am inteles ca e jale si tre sa duci scooterul pana la Brasov.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai cumparati lucruri asiatice in general,aveti rabdare,faceti scoala apoi cumparati-va o motocicleta cum trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. sper ca aici sa pot afla ce ma doare. am un scooter first bike dinamic de 50 cc. l-am cumparat de nou acu' doua luni, si deja am probleme cu el. in sensul ca nu porneste decat daca-i dau sprit in carburator demontat, si relantiul nu e stabil; accelereaza cand vrea el. ma poate ajuta cineva? cu multumiri anticipate.

nu te grabi sa-l arunci la gunoi, al meu are 2200 km si inca merge de rupe. chestia e foarte simpla, ai carburatorul murdar si/sau dereglat. jos carenele, tai alimentarea, il cureti cu benzina pe exterior si ii sufli cu o pompa jiglerele. (cu ocazia asta curata si filtrele si bujia) apoi ai sa vezi ca undeva sunt 2 suruburi: unul pentru benzina, altul pentru aer. pui mana pe surubelnita si le rasucesti in asa fel incat sa gasesti raportul optim (prea multa benzina= bujie uda, consum excesiv si motor inecat etc.) daca nu ai experienta si presimt ca nu ai, sa nu te apuci in niciun caz sa faci chestia asta singur ( chiar si eu l-am dereglat rau odata). nu pierzi garantia pentru faptul ca ti l-ai reglat si daca il duci la ei, astepti mult si bine pana il primesti inapoi (si cu diagnosticuri false si costisitoare). sper sa te descurci... bafta... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cum spunea si phantom, feriti-va de honda, suzuki, yamaha si alte asiatice!

Incercati rusesti, romanesti etc.

Acum vorbind serios du-te cu el la garantie, sau gaseste-ti un mecanic priceput.

 

.

Editat de da'beorz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorba unui membru de pe forum (nu-i stiu numele) : NU MAI CUMPARATZI CHIFTELE DE LA FIRST BIKE !!! :) :lol: ;)

nu baga mana in el sa nu pierzi garantia!

nu pierzi garantia pentru ca te duci la un mecanic priceput sa regleze carburatorul (nu exista ceva gen sigiliu pe el) . am fost eu cu jucaria la sediul din targoviste si aveam 2 optiuni: ori baga mana in el un vanzator care statea p-acolo si care habar n-avea mecanica, ori il trimiteau la brasov si il vedeam dupa muuult timp; asta pentru o problema minora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...