Sari la conținut

Kawasaki Kle500 Vs Suzuki Xf650 Freewind Vs Varianta Buget Restrans


adiroiban
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

Vreau sa imi cumpar un motor touring/soft-enduro. Acum cat de touring si cat de soft-enduro romane de discutat, in principal sa faca fata la drumurile din Romania.

 

Am pus ochii pe Transalp sau pe F650 dar sunt putin prea scumpe pentru bugetul meu si prea mari.

 

Am incercat si un F650 si Transalp dar Freewind l-am simtit cel mai usor. Nu am condus KLE 500 dar il iau in considerare deoarece e twin cilinder si e de 500, adica mai mic si mai bland decat un cilindru de 650.

 

Care este recomandarea voastra pentru primul motor enduro? Asta land in considerare si faptul ca inca sunt incepator (de 2 luni conduc un suzuki gs500e... dar inca invat).

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut ca incepator primul motor BMW F 650 si m-am descurcat foarte bine pe el. Totul este pana te obisnuiesti. Si stai linistit ca nu este mai putin nervos KLE fata de BMW. Despre restul nu stiu ce sa zic. Toate sunt bune pentru ce vrei tu. KLE este cel mai ieftin dintre toate din cate stiu eu. Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu in ce bani vrei sa te incadrezi, dar vezi ceva din seria Yamaha XT, Honda Dominator sau Suzuki DR650. Sunt bune si la turinguri dar si pe drumuri acidentate si offroad. Si in functie de an le gasesti la preturi destul de mici, modelele sunt dese si gasesti si piese la ele. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ca posesor de KLE .... pot sa-ti spun ca este un motor bunicel si fiabil, e drept ca la piese te cam rupe ..... ca e Kawasaki .... cat despre linistit .... nu este foarte molcom. E drept ca eu nu am ala de 500, il am pe ala de Japonia, de 400 ... dar diferenta mare nu are cum sa fie. Daca scapi mana in gaz te cam da pe spate si are cursa scurta la acceleratie fata de altele.

Fara a-i face reclama ascunsa :lol: pot sa spun ca m-a iertat de multe ori, e foarte manevrabila pentru cat de mare e dar ...... daca te duci pe the coclaur ..... tre sa ai muschi bine dezvoltati sa-l poti tine .... daca nu .... cam faci buf cu el .... si scump. Pe de alta parte pe strada e super ok (doar are motorul de gpz). Sincer si eu am visat la BMW F650 Dakar .... dar acum nu regret alegerea. Nu e o mobra pretentioasa la intretinere, e mai greu de ajuns la diverse "consumabile" decat la KTM (adica ai cam multe de dat jos) dar e destul de putin de dat jos fata de alte carenate. Saua e confortabila ... doar e enduro-touring, poti sa cari destul de multe pe ea + gajica din spate nu se va plange ca o dor bucile ... trust me :moron: era sa divortez dupa 130 km pe un xt :finger: din motiv de buci

 

Daca vrei motor mai putin nervos iti recomand yamaha xt600, care dupa cum spunea cineva ... are o explozie aici, una la Constanta :eek: cursa mare la acceleratie ... nu prea nervos .... saua in schimb poate deveni un motiv de divort si nu poti cara prea multe pe el.

 

Nu stiu daca ai inteles ce am aberat eu pe aici, bafta la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ar trebui sa vezi si asta:de vanzare kawasaki klr 650 din 95,stare foarte buna,electrostarter,cauciucuri noi noute soft enduro e 07 + un set cu ceva uzura mitas e 09,inmatriculata,beton.2300 euroi discutabil numai la fata locului,adica ploiesti.

0726/259679,claudiu.

 

si nu prea ai ce carene sa-i spargi daca il trantesti.

post-14336-1190807384_thumb.jpg

Editat de cici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia nu e vibratie la XT ci un binemeritat masaj (anticelulitic pentru fete) :cheers: Si nici asa puturos nu e, chiar are vana.

pardon are o ecplozie aici si una la Cernavoda :moron:

 

Sincer vad ca ai xt la profil ..... e ok motorul dar e mai putin nervos decat kle-ul - in ture joase ..... ca are mai mult pe bord decat traca mea ... e alta mancare de peste dar sincer am facut entorsa la mana pana sa ajung la 120km/h :lol: ..... totusi aveam alte pretentii ... intre 90 si 120 se misca in reluare ..... asta nu inseamna ca nu e buna .... adica as fi cazut cu vacutza mea pe unde am reusit sa-l sustin pe un crac pe mr. xt, asta e adevarat dar ce nu are ..... nu are - si anume vana :rock: , nu m-am simtit in nici o secunda, desi eram pe serpentine si trageam de gaz, in pericol de a o da pe o roata .... precizez ca era model 2002, toba standard .... totul era ca din fabrica :cheers:

 

masaj masaj .... da cand mergi mai mult masajul ala o da in hemoroizi :eek: si nici oo-le mele nu mi-au fost recunoscatoare :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca chiar am mers cu un suzuki freewind pot spune ca nu are nici o legatura cu enduro. in schimb pe sosea se comporta chiar bine si nu prea vibreaza (pentru un monocilindru). Bafta

 

Nu poti spune ca nu are nici o legatura cu enduro...atunci nici f650 nici pegaso nu au...si nici altele. Pe unde m-am dat eu cu el nu m-a facut de ras. Merge pe unde merge si Tenere-ul sau Kle sau mai stiu eu ce. Si pe sosea merge uns :finger:

Si ca fapt divers: pe coroana spate are 2 dinti mai putin ca si dr 650. Are astfel rapoartele mai scurte. Ciudat, nu?

Oricum eu Freewind ul cu caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Vreau sa imi cumpar un motor touring/soft-enduro. Acum cat de touring si cat de soft-enduro romane de discutat, in principal sa faca fata la drumurile din Romania.

 

Am pus ochii pe Transalp sau pe F650 dar sunt putin prea scumpe pentru bugetul meu si prea mari.

 

Am incercat si un F650 si Transalp dar Freewind l-am simtit cel mai usor. Nu am condus KLE 500 dar il iau in considerare deoarece e twin cilinder si e de 500, adica mai mic si mai bland decat un cilindru de 650.

 

Care este recomandarea voastra pentru primul motor enduro? Asta land in considerare si faptul ca inca sunt incepator (de 2 luni conduc un suzuki gs500e... dar inca invat).

 

Mersi!

am condus ambele motoare-si kle 500 ( al meu) si f650 ( colegu' cu care mai iesim) si ambele sint faine. BMW-ul - culmea- pleaca initial ceva mai lin desi este monocilindru, pentru ca apoi sa se dezlantuie, kle-ul demareaza fabulos, are treptele de viteza foarte scurte si m-am tinut fara probleme de BMW pe traseu. (macadam cu inclinatie medie/mare).

Editat de vetruvius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa iei f650 sau transalp.

de ce?

 

-Motorul de gpz mi se pare aiurea pus pe enduro (am avut gpz)

-BMW-ul e foarte fiabil si piesele sunt ieftine

-Honda e foarte fiabila, piesele sunt un pic mai scumpe dar ai cuplu V2

-Suzuki e ok dar sunt piesele scumpe si nu le gasesti...

-La bmw gasesti ce piesa vrei tu in termen de o sapt shi la preturi eu zic normale...

 

Acum depinde numai de tine ce iti alegi shi ce vrei sa faci cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa iei f650 sau transalp.

de ce?

 

-Motorul de gpz mi se pare aiurea pus pe enduro (am avut gpz)

-BMW-ul e foarte fiabil si piesele sunt ieftine

-Honda e foarte fiabila, piesele sunt un pic mai scumpe dar ai cuplu V2

-Suzuki e ok dar sunt piesele scumpe si nu le gasesti...

-La bmw gasesti ce piesa vrei tu in termen de o sapt shi la preturi eu zic normale...

 

Acum depinde numai de tine ce iti alegi shi ce vrei sa faci cu el...

 

De ce ti se pare aiurea? pentru ca e 2 in linie? oricum cutia e alta si probabil ca si motorul e putintel modificat, e adevarat e motor de turatie nu prea vezi enduro sa intre la 11000 pe rosu si sa aiba maxim 13000 de ture..... dar merge ... e vanos ...

 

depinde ce intelegi prin normale - si eu sunt fan made in germany ... dar la bmw tre sa ai bani, totul se gaseste doar la ei si nu poti face "tziganii" ca la celelalte .... de exemplu pe mine m-a spart bmw-ul ala care avea spitele puse invers adica pleaca de pe butuc centrate si ajung pe janta in extremitati ..... spune-mi si mie cand bulesti ceva (janta, spita, butuc) de unde-ti iei decat de la bmw?

Acum fiecare moto cu avantaje si dezavantaje, asa am auzit o gramada de transalp cu probleme la cdi ..... e boala lor, la kle ti se duce mai repede distributia ca e motor cu turatie mult mai mare, la dominator ai probleme cu racirea - ca si la dr-urile cu racire pe aer etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc tuturor pentru raspunsuri!

 

Parerea mea e sa iei f650 sau transalp.

 

vreau sa evit f650 sau ta-ul pentru ca sunt prea grele... adica prea touring. is faine si ele dar incerc sa caut una care sa fie cat mai usoara si cu saua cat mai confortabila.

 

m-am plimbat si cu TA si f650 si freewind. pot sa spun ca imi pare asemanator freewind cu f650. vreau freewind pentru ca e mai ieftin.

 

dar cam totul e conditionat de pretul motorului, iar freewind si kle sunt mai ieftine (cel putin ce am gasit eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...