noir2501 Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Salut, Sunt nou in lumea motociclismului... am facut scoala, astept sa dau examenul luna asta si intre timp mi-am cumparat o Honda CBF 500 de la INTER MOTORCYCLE, Bucuresti. Am mers doar pe niste drumuri laturalnice, la tara, vreo 2-3 KM in 2 zile. Stiu ca, probabil si acolo daca ma prinde politia, e puscarie, dar trebuia sa o testez. Motocicleta se comporta superb, cauciucul mai lat pe spate, o face deosebit de stabila. Dar la 200 KG cu rezervorul plin, este destul de greu de controlat pentru cineva neexperimentat ca mine. Am scapat-o o data... dar destul de usor si nu s-a atins decat putin toba si ghidonul dreapta. Nimic sesizabil ... deocamdata Insa multe lucruri nu le-am gasit in manual... probabil nu m-am uitat destul de bine, sau probabil se subanteleg. 1. de ce cand pun contactul sta cu farul aprins? nu am gasit nici un buton sa il opresc de tot, decat cel ce schimba fazele 2. cand e pe cric (lateral, nu are central), pornesc motorul, tin ambreiajul si cand dau a I-a, moare Cu cricul ridicat cupleaza. Probabil e vreun mecanism anti-prost sa nu pleci cu cricul lasat. 3. Cum e cu rezerva de benzina? Nu am gasit cum comut de pe rezervor pe rezerva, daca raman fara benzina in rezervor. Se alimenteaza separat rezerva? (am vazut ceva in manual, dar nu am reusit sa identific pe motocicleta poza din manual). Oricum, baietii mi-au adus-o cu bateria moarta... la a 2-a pornire nu a mai vrut ... m-am invartit pe langa ea... facea "car car car bsszzz" cand apasam pe start. Dupa cateva incercari... am obs ca farul era aproape stins, se vedea doar filamentul... asa ca am cautat in manual si am pus-o la redresor A mers. Dar problema este... daca nu pot stinge farul cand nu incarca alternatorul... o sa se duca imediat bateria, nu ? E normal? Care mai aveti modelul asta, ca nu prea am vazut pe forum pe cineva cu CBF 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noir2501 Postat Septembrie 25, 2007 Autor Share Postat Septembrie 25, 2007 Nu m-am dat pe drum public, e un drum de tara... in linie dreapta... am intors motocicleta la "rece" ca nu aveam loc sa o intorc din mers Multumesc mult pentru lamurirea cu rezerva si cu cricul. Intr-adevar , in carte scrie ca atunci cand e aprins beculetul, mai am 3.5 litri de combustibil. Am pus benzina si dupa aceea nu se mai aprindea, dar nu eram lamurit cum e cu rezerva, stiam de la un prieten ca la el era un robinet care il comutai pe rezerva cand ramaneai fara benzina. Se pare ca la mine e automat... cred Inca nu stiu daca farul sta default aprins, sau daca pot sa il opresc... comutatorul nu are decat doua pozitii: faza lunga si normal. 10x again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin (a lu` tanase) Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Nu m-am dat pe drum public, e un drum de tara... in linie dreapta... am intors motocicleta la "rece" ca nu aveam loc sa o intorc din mers Multumesc mult pentru lamurirea cu rezerva si cu cricul. Intr-adevar , in carte scrie ca atunci cand e aprins beculetul, mai am 3.5 litri de combustibil. Am pus benzina si dupa aceea nu se mai aprindea, dar nu eram lamurit cum e cu rezerva, stiam de la un prieten ca la el era un robinet care il comutai pe rezerva cand ramaneai fara benzina. Se pare ca la mine e automat... cred Inca nu stiu daca farul sta default aprins, sau daca pot sa il opresc... comutatorul nu are decat doua pozitii: faza lunga si normal. 10x again Si la mine sta farul aprins pe `deafault` (am o honda CB 750), dar la mine modelul este construit pt SUA. In fine, si prin Europa p-aci mai sunt state care cer obligatoriu far aprins la motorete si nu numai. Chiar si la noi s-a dat legea ca tre` sa meri cu farul aprins non-stop pe moped, scuter, motor etc. Asta nu e o problema. Ar fi daca alternatorul nu incarca suficient, ceea ce te sfatuiesc sa verifici cu prima ocazie. Treaba e ca nu stiu exact cat ar trebui sa incarce alternatorul, asta poate gasesti in carte. Bafta si bulan fratzica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Se pare că cei de la Honda au modificat schema electrică veche. ÂŞi la mine când pui contactul se aprinde Âşi farul. Ciudat dar aÂşa este. Comutator de rezervă nu am nici eu, însă am indicator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Am eu CBF500 si, intr-adevar, nu poti sa opresti farul. Nici comutator de rezerva benzina nu are (sau nu il gasesc eu, desi nici in carte nu zice nimic). Iar cu indicatorul... e cam ciudat. S-a aprins la un moment dat si dupa vreo 10km s-a stins. Si-s destul de sigur ca nu am trecut pe la benzinarie PS: Eu am chinuit-o nitel, dar si eu am ramas fara baterie destul de repede, la inceput, o singura data. Am pus-o pe redresor si de atunci nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yon 21 Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Salut noir2501! Am si io o intrebare la tine.Spunemi si mie te rog citi litri consuma cbf-ul 500?Mai spune-mi ceva detalii despre el ca as vrea sami cumpar si eu unu si as vrea sa stiu si cit mai multe despre el.Te rog frumos... Asfalt uscat si fara incidente!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yon 21 Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Salut noir2501! Am si io o intrebare la tine.Spunemi si mie te rog citi litri consuma cbf-ul 500?Mai spune-mi ceva detalii despre el ca as vrea sami cumpar si eu unu si as vrea sa stiu si cit mai multe despre el.Te rog frumos... Asfalt uscat si fara incidente!!! --- Mesaj completat în 18 Nov 2007 21:59 -------------Salut noir2501! Am si io o intrebare la tine.Spunemi si mie te rog citi litri consuma cbf-ul 500?Mai spune-mi ceva detalii despre el ca as vrea sami cumpar si eu unu si as vrea sa stiu si cit mai multe despre el.Te rog frumos... Asfalt uscat si fara incidente!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Salut noir2501! Am si io o intrebare la tine.Spunemi si mie te rog citi litri consuma cbf-ul 500?Mai spune-mi ceva detalii despre el ca as vrea sami cumpar si eu unu si as vrea sa stiu si cit mai multe despre el.Te rog frumos... Asfalt uscat si fara incidente!!! SALUT.MAI BINE AI OPTA PT MODELUL DE 600,E MULT MAI BUN.DE CONSUM NU CRED CA TREC DE 5L.EU AM O HONDA CB450S SI VREAU SA TREC LA ENDURO,DACA AS RAMANE LA STRADA MIAR PLACEA CBF600 SAU HORNET. PAREREA MEA.......SARBATORI FERICITE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yogi Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 depinde cit tragi de ea. cam 5- 5,5l in oras, fff aglomerat, ajunge si la 6!! quote name='yon 21' date='Nov 18 2007, 10:21 PM' post='953694'] Salut noir2501! Am si io o intrebare la tine.Spunemi si mie te rog citi litri consuma cbf-ul 500?Mai spune-mi ceva detalii despre el ca as vrea sami cumpar si eu unu si as vrea sa stiu si cit mai multe despre el.Te rog frumos... Asfalt uscat si fara incidente!!! <small>--- Mesaj completat în 18 Nov 2007 21:59 -------------</small><br/>Salut noir2501! Am si io o intrebare la tine.Spunemi si mie te rog citi litri consuma cbf-ul 500?Mai spune-mi ceva detalii despre el ca as vrea sami cumpar si eu unu si as vrea sa stiu si cit mai multe despre el.Te rog frumos... Asfalt uscat si fara incidente!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baspri Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Salut! Are cineva manualul de CBF 500 in format electronic? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yogi Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 hehe...pot sa ma laud cu un consum de 4,4%.... e adevarat, mai mult pe afara si fara sa trag de ea... Salut! Are cineva manualul de CBF 500 in format electronic? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Pot sa ma laud si eu cu 6.5 afara O faza interesanta este ca mi-a plesnit plasticul de la codita in dreptul unei prinderi. Si nu pare lovita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noto Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Hello ! Intreb si eu pentru un amic... ce baterie trebuie pentru un CBF 500 din 2006 ? SI are careva manualul in format electronic (cel de owner sau de service) ? Sau daca il aveti pe suport forestier, il pot imprumuta pentru cateva ore (xerox) ? Multumesc frumos, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver wings Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 sal daca are cineva manualul pt cbf 500 in format electronic l as vrea si eu. eu am o honda din 2004 si sunt super multumit de ea. sal am observat ca nu mi porneste termoculpla, a mai avut cineva pb asta la cbf ? am observat ca nu mi porneste termocupla la cbf 500, a mai avut cineva pb asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yogi Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 hehe..cineva (dealer honda) spunea ca nu am ce cauta cu ea (hondica mea cbf500) "pe afara", pe autostrada..nu e asa... cu bagaj (muuuult) pe ea si cu mine in circa, uitati ce am facut.. /index.php?showtopic=566172 sal daca are cineva manualul pt cbf 500 in format electronic l as vrea si eu. eu am o honda din 2004 si sunt super multumit de ea. sal am observat ca nu mi porneste termoculpla, a mai avut cineva pb asta la cbf ? am observat ca nu mi porneste termocupla la cbf 500, a mai avut cineva pb asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 SALUT.MAI BINE AI OPTA PT MODELUL DE 600,E MULT MAI BUN.DE CONSUM NU CRED CA TREC DE 5L.EU AM O HONDA CB450S SI VREAU SA TREC LA ENDURO,DACA AS RAMANE LA STRADA MIAR PLACEA CBF600 SAU HORNET. PAREREA MEA.......SARBATORI FERICITE Fiecare motoreta are facrmecul ei. CBF 600 este o motoreta extraordinara, dar daca esti ca mine(mai subtirel asa - 176, 75 Kg) o vei stapani mai greu. Mie mi se pare suficient de grea CBF 500-le meu. CBF 600 are cam 25-30 Kg mai mult. E intradevar manevrabila, dar e si mult mai grea. Daca ar fi sa trec de la 500 la ceva mai mare si mai puternic, probabil as opta pentru SV650, ER 6N, Monster 696, sau chiar Hornet. Toate sunt mai usoare decat CBF-ul de 600 care dupa parerea mea, este destinata mai mult traficului extraurban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinz Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Salut, Am gasit manualul in format electronic la adresa http://www.honda-montesa.es/manuales/CBF500A-05.pdf Il am si in format pdf asa ca cine e interesat imi poate da un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Fiecare motoreta are facrmecul ei. CBF 600 este o motoreta extraordinara, dar daca esti ca mine(mai subtirel asa - 176, 75 Kg) o vei stapani mai greu. Mie mi se pare suficient de grea CBF 500-le meu. CBF 600 are cam 25-30 Kg mai mult. E intradevar manevrabila, dar e si mult mai grea. Daca ar fi sa trec de la 500 la ceva mai mare si mai puternic, probabil as opta pentru SV650, ER 6N, Monster 696, sau chiar Hornet. Toate sunt mai usoare decat CBF-ul de 600 care dupa parerea mea, este destinata mai mult traficului extraurban. Intr-adevar, CBF 600 (eu am varianta S) e excelenta la drum lung dar se strecoara si prin oras, chiar daca nu ii place in mod deosebit (se incinge destul de usor). E o motocicleta mai grea si trebuie manevrata cu atentie la viteze mici (cam 225 kg plina) dar are si cuplu bun in ture joase (modificarea touring adusa motorului de Hornet). Problema apare cand ai plan inclinat sau cand vrei sa o dai cu spatele in rampa - mi s-a intamplat dar are si frane foarte bune si poti smuci de ea inapoi din ghidon si o tii din frana apoi... si tot asa o dai inapoi putin cate putin. Poti sa o dai inapoi si fiind dat jos de pe ea, cu cricul lasat si in viteza, o tii din ambreiaj, o indrepti usor si o impingi din fatza. Eu is si mai pitica, am 1.65... ma plimb mult cu ea singura si nu am reusit sa o pun jos niciodata cand nu eram cu cineva. Am pus-o jos pe niste serpentine abrupte pentru ca mi-a franat in fatza un biciclist si era plan inclinat, n-am avut unde pune piciorul. Dar indiferent de modelul motocicletei, e inevitabil sa nu ti se intample una din asta la un moment dat... Deci... nu e chiar asa de speriat motoreta daca ai atentia acasa si chiar nu vrei sa o pui jos. Raspuns la intrebarea initiala - cred ca modelele sunt asemanatoare: 1. nici eu nu pot stinge farul, asa e modelul... ghinion 2. are senzon de cric, nu o poti porni cu cricul lasat... nu e vreo particularitate CBF 500, si la CB 500 aveam la fel. 3. CBF-ul nu are buton de rezerva ca si CB 500-le, dar are bec in bord care se aprinde cand intri pe rezerva. Din momentul ala, CBF-ul meu 600 mai are 4L din cei 19L in total... oricum nu ma bazez pe asta si caut o benzinarie. Dar cam 15L imi intra cand sunt pe bec Cu bateria... verifica-i incarcarea (releu, alternator). Mie mi-a cedat releul cand avea cam 25000 km reali - pornea f greu chiar cu socul tras, "invartea" mult... e o "buba"la Honde... Trage mereu socul cand o pornesti la rece, verifica si bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rauldumi Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Salut, am o rugaminte la un detinator de CBF 500 din Bucuresti... As vrea daca poate cineva sa imi imprumute cartea tehnica in romana sa ii fac o copie. Daca poate cineva, dati-mi un PM...multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.