Sari la conținut

Teste Cu Gume,cotatii,nr De Km Parcursi!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

de Shinko tyres nu zice nimeni nimic? Voi nu a-ti avut pana acum asa ceva?

:blink: :blink: :kick:

 

nuuuuuuuu..

dar am mai vazut azi un ducati monster s4 cu faimosul motor de pe 916 si cu niste cauciucuri MACADAM aproape :) :) B)

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am nevoie de un sfat (sau mai multe)

Trebuie NEAPARAT sa achizitionez una bucata anvelopa fata pt Moto-ul meu ,dimensiunea celei care e montata in momentul de fata este 120/70/17, motoul' fiind un Ducati 750SS an 2001.

Am dat un seach pe net si am gasit site-ul de mai jos dar nu stiu pe care dintre ele sa o aleg..pot spune ca bugetul ar fi media preturilor .

Motocicleta o folosesc in regim sa ii zicem normal si foarte rar mai "sar calul"

 

Pe care dintre anvelope sa o aleg ? http://www.anvelope-motociclete.ro/browse/...ilter_pc_marca=

 

 

Multam'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca un diablo corsa sau corsa 3

metzeler m3 -m1 sportec

dunlop qualifier sau qualifier rr (mai extrem-sportiv)

nu sunt fan michelin dar mai exista si pilot power

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa mea are acum pe fata la 9700km cauciucUl original BRIDGESTONE BT056F si pe spate cam la limita de uzura al doilea cauciuc care este un Pirelli Dragon si care este ca de lemn la cat de tare este.Azi am testat duritatea lui.Nu prea se tine de sosea pe curbe.2 cauciucuri de strada sa tina doar 10000km este cam prea putin.Cred ca un Power sau 2ct il rontaie pana la munte si inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numarul de chilometri depinde mult de presiunea pe care o folositi si de temperatura de exercitiu a cauciucului.

daca ai incalzit bine motorul si te apuci imediat sa tragi de 1'a si a 2'a cu cauciucul rece ..sa nu te astepti sa iti dureze prea mult :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa iau cazul multora de aici:

 

1. MOTOR SPORT

 

2. Luni Vineri -> drumuri in oras CASA<->SERVICI

 

3. Sambata Duminica -> o ard pe Cheia sa mai simta ceva adrenalina

 

4. Sa nu se distruga cauciucul repede ca e scump

 

5. All weather: 80% pe uscat mers usor agresiv, 20% te mai prinde o ploaie si nu vrei sa iti rupi gatul la mers cat de cat normal

 

Ce ati recomanta pt cerintele acestea?

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiazide exact asa ceva caut si eu pt ca toate care le-ai subliniat mai sus sunt valabile si la mine.Sport,dar pe ploaie mi s-a parut ca nu e tocmai ok.Ma insel eu?Sportec M1?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiazide exact asa ceva caut si eu pt ca toate care le-ai subliniat mai sus sunt valabile si la mine.Sport,dar pe ploaie mi s-a parut ca nu e tocmai ok.Ma insel eu?Sportec M1?

 

Multi facem la fel... eu de abia la primavara o sa le schimb ca acum ar insemna sa arung banii pe geam

 

Si eu caut ceva bun de curbele de la Cheia dar si cand da o ploaie sa stau mai linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt super fericit de noile mele Diablo Corsa III. Pe Amkart n-au miscat un milimetru la genunchi pe jos si ceva gaz iar ieri le-am testat pe ploaie torentiala 100 km. Frane destul de sanatose, schimbari in viteze inferioare ceva mai urate (totusi am slipper clutch) si acceleratii decente.

Ramane de vazut cat or sa tina, dar deh, si cu sula-n ... si cu sufletu-n Rai nu pea se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diablo corsa III ..superbe cauciucuri ..in strada nu reusesti sa le duci in criza ...doar daca esti un inconstient si ai confundat'o cu o pista. super cauciucuri.

-metzeler m3 mai sportive decat m1 si cu o durata mai buna, pret mai mic decat corsa III

tot stradale si rennsport de la metz, dar mai inclinate spre uzul agonistic, cam aiurea cu frigul si cu apa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diablo corsa III ..superbe cauciucuri ..in strada nu reusesti sa le duci in criza ...doar daca esti un inconstient si ai confundat'o cu o pista. super cauciucuri.

-metzeler m3 mai sportive decat m1 si cu o durata mai buna, pret mai mic decat corsa III

 

Uite am sa ma interesez de ele si daca ma coafeaza am sa imi iau pereche fata-spate!

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S a fiu sanatos ca mi-am propus sa testez urmatoarele perechi de gume-BT056 F SI R J,M1,M3,PILOT SPORT,POWER,POWER 2CT,DUNLOP D207 SI PIRELLI SUPERCORSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secretul cauciucurilor este ( cred eu :ok: ) ca nu are nici o inportanta firma,

Toate firmele sint aliniate la ...cam acelasi standard la aceiasi clasa.

Adica toate au clasele urmatoare :

1 de strada macadam = foarte tari = 20.000 km.

2 de strada normale = tari =15.000 km.

3 de strada moi = ...mai moi dar tot tari 12.000 km.

4 semi slickuri moi = 11.000 km.

5 semi slickuri si mai moi = 10.000 km.

6 slickuri de 10-50-100 de feluri......

Si in functie de cum mergi TU, cit si unde mergi, mentorul i-ti zice ce cauciuc i-ti trebuie.

 

Eu am de vinzare SH din clsele Slick si semi slick, provenite de la curse.

Adica noi pe mijloc si ologite pe margini de la cei mai titrati piloti Romani :eek: de la 30-80 E ( cu montaj inclus ).

Am si de strada cu 0 lei 0 bani.

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se par super exagerate kilometrajele mai sus mentionate

cum mergeti fratilor? cu 20kmph?? fa 150 km cu un slick la viteze f mari sa vezi cu ce te alegi. ahah

ptr strada cumparati cauciucuri stradale ..mai ales ptr conditiile asfaltului in romania si a mizeriei de pe acesta.

10mii km cu un semislick??? porco dio maxim 3000 daca fac pe strada cu el (racetec k2 si supercorsa sc2)

traiasca optimismul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ma mira si pe mine. Eu am scos 9600 km din BT14 (sport-touring) pe un 600 in conditiile in care am facut o groaza de touring la viteze 120-150. Din Corsa III daca scot 5000 ma declar foarte fericit. Nu stiu ce ar trebui sa faci sa scoti 12000 din ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa vezi ca din corsa III o sa scoti peste 7000km ..

asta fara sa tragi de prima si a doua cu cauciucurile reci ..macar in temperatura sa fie cat de cat ..e esential ptr durata unui cauciuc si cu presiunile juste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ma mira si pe mine. Eu am scos 9600 km din BT14 (sport-touring) pe un 600 in conditiile in care am facut o groaza de touring la viteze 120-150. Din Corsa III daca scot 5000 ma declar foarte fericit. Nu stiu ce ar trebui sa faci sa scoti 12000 din ele...

Ai grja cu Corsa III si BT 14 pe sportiva ca o sa cazi din cauza cauciucului fata !

Cum era cauciucul bt 14 dupa 9600 uzat ? adica patrat sau rotund ? pt. ca ai spus ca ai facut multi km pe drept ....

Deci ca sa scoti mai multi km tre sa mergi si pe curbe ( nu tare ! ) dar mai aplecat.

Cum spuneam nr. de km si tipul cauciucului tine de cum mergi TU.

 

 

--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 22:35 -------------

mi se par super exagerate kilometrajele mai sus mentionate

cum mergeti fratilor? cu 20kmph?? fa 150 km cu un slick la viteze f mari sa vezi cu ce te alegi. ahah

ptr strada cumparati cauciucuri stradale ..mai ales ptr conditiile asfaltului in romania si a mizeriei de pe acesta.

10mii km cu un semislick??? porco dio maxim 3000 daca fac pe strada cu el (racetec k2 si supercorsa sc2)

traiasca optimismul

Da pot fi exagerate ...ma pot insela nitel, nu stiu ex pt. nu am avut nici o data cauciucuri noi nici pe strada nici la curse.

Dar daca te tin max.3000 insemna ca folosesti frina spate sau faci curse pe strada adica peste limita de mers tare !

Hai sa zicem ca este posibil cu spatele dar cu fata ? si aia tot 3.000 ? ca fata tre sa tina pela 10.000 in conditi perfecte nu ?

Eu am studiat marea majoritate a accidentelor din Rom. si in 90 % din cazuri motoretele aveau cauciucuri de strada .

Am dat ceva cauciucuri de racing SH. si toti ai fost incintati de ele ( in special de fete ).

Cu slickurile .....fac.... EU pe circuit 700 km cu slickuri de anduranta ! si cu normale 500 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m3-ul dupa parerea mea e foarte bun pentru strada ... am intrat si pe Serres cu un set nou nout metzler m3 dar daca incercam sa scot un timp sub 1.40 nu ma lasau dar pentru strada cred ca sunt bune adika iti ofera o "siguranta" dar se vede ca sunt un pic sub pilot power 2ct la mersul pe ud ... reverse dadea wheeli pe ud iar eu nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secretul cauciucurilor este ( cred eu :ok: ) ca nu are nici o inportanta firma,

Toate firmele sint aliniate la ...cam acelasi standard la aceiasi clasa.

Adica toate au clasele urmatoare :

1 de strada macadam = foarte tari = 20.000 km.

2 de strada normale = tari =15.000 km.

3 de strada moi = ...mai moi dar tot tari 12.000 km.

4 semi slickuri moi = 11.000 km.

5 semi slickuri si mai moi = 10.000 km.

6 slickuri de 10-50-100 de feluri......

Si in functie de cum mergi TU, cit si unde mergi, mentorul i-ti zice ce cauciuc i-ti trebuie.

 

Eu am de vinzare SH din clsele Slick si semi slick, provenite de la curse.

Adica noi pe mijloc si ologite pe margini de la cei mai titrati piloti Romani :eek: de la 30-80 E ( cu montaj inclus ).

Am si de strada cu 0 lei 0 bani.

Spune-ne si noua cele de strada cu exemple pe unde se incadreaza in clasele acestea -macar cele mai uzuale.Trebuie sa tinem cont ca cei mai multi dintre noi mergem inca pe...strada ca suntem satui de cate circuite avem in tara asta de 2 bani.Este dificil sa dai un salariu pe o pereche d ecauciucuri cu care sa mergi 2 luni,dar si sa mergi cu lemne nu este prea placut si de asta trebuie sa facem un compromis-si ieftin,rezistent si aderent la curbe si pe ud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact despre asta este vorba, treaba este asa.

am avut ca am vindut aproape tot ( nu si slickuri deastea mai am ) cauciucuri din clasa MOALE adica P race, bt 02, super corsa, racetech etc aproape toate medi putine hard si simai putine soft.

Dar atentie la clasa asta hard inseamna super, mega, ultra .......soft la clasa de strada !!!!!!!!! practic nici nu se apropie .

Asa si la fiecare plecare la curse aduc 20-30 de cauciucuri din clasa MOALE care sint noi pe mijloc si ologite pe margini, care sint 90-80-70-60-50 E cu montaj inclus .

Ala de 90 costa de nou 190 dar are dunga de la matrita pe mijloc !!!!! si in legatura cu marginile ......daca nu sa cazut la curse unde se merge tare zic eu :ok: crezi tu ca te dai pe curbe mai tare ca ...ori cine !!!! pe circuit ?

Si in conditiile astea ce obti .... un cauciuc identic cu cel nou dar cu 100 de E mai ieftin.

Minus la vulcanizare 400.000 pina la 1.200.000 de mi mai ieftin.

Moca se ung cu ulei special (ulei de arma ) pistonasele de etrier.

Moca se intinde lantul.

 

Acum cine merge mai multi km sau mai putini ...fiecare cu stilul lui. Eu doar zic ca:

1. Recomand cui merge peste mersul turing sa treaca si la cauciucuri care sai tina frina si ma refer la fata care este foarte inportanta ca de acolo cazi !!!! din spate mult mai putin.

Cine merge 30 de zile o ora pe zi cu cauciucuri tari ( de strada ) si nu cade sau nici macar nui aluneca atunci Nu are nevoie de cauciucuri MOI,

Dar atentie !!! nu si aceeasi socoteala se face cind apare o situatie naspa , sa nu zic foarte naspa si tre sa pui frina si tu poti dar M3 NU poate !!!!!! asa ca macar fata iati MOALE .

Dau eu un danlop GP moca sa veden cit tine ( mai mult decit spatele ) si la pariu ( eu beau nesteea) ca tine 12.000 km SH !!!!!

2. Cine are bani, sa-si ia noi dar tot in conditiile de mai sus adica MOI.

3. Cine vrea sa faca o economie poate sa o faca in conditi identice ca unul nou . sau oricum raportul pret/calitate este extrem de bun :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...