mac Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 (editat) stiu ca multi monteaza cauciucuri racing usate ..deoarece se gasesc la preturi bune. ideea este urmatoarea: - UN CAUCIUC RACING ESTE MAI BUN DECAT UNUL STRADAL ATAT TIMP CAT LUCREAZA LA TEMPERATURA LUI OPTIMA. -UN CAUCIUC STRADAL ESTE MAI INDICAT DEOARECE POATE ATINGE TEMP OPTIMA DE FUNCTIONARE (mult inferioara celui racing) in conditii normale de mers deci rezulta aderenta mai mare. Testerii revistelor de renume in italia probeaza motocicletele pe circuite cu cauciucurile originale ..si scot timpi de tot respectul, timpi de neatins pentru noi, comunii mortali. LIMITA SUNTEM NOI PS. sa nu va faceti iluzii ca puteti duce un cauciuc racing in temperatura cu ritmul pe care strada vi-l permite. si nu uitati ca asfaltul la noi e mult inferior celui de afara ca porozitate..aderenta. si eu personal montez cauciucuri mai racing, dar tin mereu cont de lucrul asta, desi pe asta noua o sa pun m3 iar slick'urile ptr cand om merge pe pista la anul. o zi intreaga mai fac cu ele cum zicea abalamuc mai sus ..cu cat stai intr'o zona cu mai multe curbe, cu atat cauciucul implicit te va tine mai mult deoarece se va consuma uniform pastrand forma lui de para. Editat Octombrie 20, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mar33an Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Secretul cauciucurilor este ( cred eu ) ca nu are nici o inportanta firma, Toate firmele sint aliniate la ...cam acelasi standard la aceiasi clasa. Adica toate au clasele urmatoare : 1 de strada macadam = foarte tari = 20.000 km. 2 de strada normale = tari =15.000 km. 3 de strada moi = ...mai moi dar tot tari 12.000 km. 4 semi slickuri moi = 11.000 km. 5 semi slickuri si mai moi = 10.000 km. 6 slickuri de 10-50-100 de feluri...... Si in functie de cum mergi TU, cit si unde mergi, mentorul i-ti zice ce cauciuc i-ti trebuie. Eu am de vinzare SH din clsele Slick si semi slick, provenite de la curse. Adica noi pe mijloc si ologite pe margini de la cei mai titrati piloti Romani de la 30-80 E ( cu montaj inclus ). Am si de strada cu 0 lei 0 bani. Salut, ma intereseaza un set de slickuri .cum te gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 (editat) stiu ca multi monteaza cauciucuri racing usate ..deoarece se gasesc la preturi bune. ideea este urmatoarea: - UN CAUCIUC RACING ESTE MAI BUN DECAT UNUL STRADAL ATAT TIMP CAT LUCREAZA LA TEMPERATURA LUI OPTIMA. -UN CAUCIUC STRADAL ESTE MAI INDICAT DEOARECE POATE ATINGE TEMP OPTIMA DE FUNCTIONARE (mult inferioara celui racing) in conditii normale de mers deci rezulta aderenta mai mare. Testerii revistelor de renume in italia probeaza motocicletele pe circuite cu cauciucurile originale ..si scot timpi de tot respectul, timpi de neatins pentru noi, comunii mortali. LIMITA SUNTEM NOI PS. sa nu va faceti iluzii ca puteti duce un cauciuc racing in temperatura cu ritmul pe care strada vi-l permite. si nu uitati ca asfaltul la noi e mult inferior celui de afara ca porozitate..aderenta. si eu personal montez cauciucuri mai racing, dar tin mereu cont de lucrul asta, desi pe asta noua o sa pun m3 iar slick'urile ptr cand om merge pe pista la anul. o zi intreaga mai fac cu ele cum zicea abalamuc mai sus ..cu cat stai intr'o zona cu mai multe curbe, cu atat cauciucul implicit te va tine mai mult deoarece se va consuma uniform pastrand forma lui de para. Da asa este nu se incalzesc cum trebuie..... stiu ca este ilogic dar chiar si asa este cu mult mai lipicios decit decit unul de strada (printre altele fiind mai moi pata de contact este mai mare). Si da nu poti sai dai din prima tre mers un pic mai mult ca unu de strada in metri .....500-1.000 de metri. mi-ar placea sa facem niste teste montam un data-logger pe motoreta si sa montez diferite cauciucuri .... da pot sa fac asta..... In legatura cu "cauciucuri racing uzate".........uzate ......pe margini unde NU se ajunge iar cine ajunge poa sa mearga perfect pe ori ce curba ca nu cade deoarece pe strada pe curbe tragi max. 50 % fata de circuit unde NU s-a cazut iar pe mijloc sint noi !! @ mar33an Sal, sigur 0723.160.559. Editat Octombrie 20, 2007 de abalamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 (editat) cauciucul nu ajunge la temp lui de functionare optima in 1000m de mers drept ci in 2-3 km de mers pe curbe cu accelerari si franari puternice ... in fine ..sa nu devenim polemici ca nu era asta scopul celor spuse de mine mai sus.. Editat Octombrie 20, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Nu, nu ajunge la temperatura, asa este ......dar tot este mai lipicios ca unu de strada la temperatura buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 Multi facem la fel... eu de abia la primavara o sa le schimb ca acum ar insemna sa arung banii pe geam Si eu caut ceva bun de curbele de la Cheia dar si cand da o ploaie sa stau mai linistit. Pilot Power recomand cu caldura. Super aderent si pe uscat si pe ploaie. Eu unul am fost multumit de durata de viata (desi la inceput am mers potolit cu el -> incepator) - peste 15.000 pe un 600. Singurul repros ar fi ca e ceva mai sensibil la intepaturi si pe Cheia gasesti destul de des griblura aruncata de tiruri pe asfalt care il poate intepa dar oricine incetineste si incearca sa ocoleasca cand intalneste asa ceva. Oricum cred ca orice anvelopa din clasa lui Power (cu material asa moale=aderent pe uscat si ud) va fi la fel de sensibil la pietricele/cioburi etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bestia nera Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 Am mers pe Batlax 054 pe spate si m-a dus aprox. 12k. Am trecut pe Batlax 021. Se simte diferenta pe viraj. Mult mai stabile decat 054.Pe fata am trecut de la Bridgestone la Pilot power. Frana fata mai eficienta la franari de urgenta, si stabilitate mai buna pe ploaie. Ma dau mai mult touring cu varfuri catre 180. Judecati voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.