Sari la conținut

Exc 450 4t Sau Exc 250 2t


Postări Recomandate

Doua capre care fac acelasi lucru, insa intr-un mod de pilotare oarecum diferit ! Insa nu de aspectul asta imi fac probleme !

 

Intr-un sezon, care varianta ,,te face de bani" mai multi ? EXC-ul de 450 in 4 timpi sau cel de 250 in 2 timpi ?

Ma refer strict la intretinerea motorului si nu la ceea ce tine de ,,bicicleta" !

 

... zic eu:

 

1. La 450 schimbi uleiul, filtrele de ulei, mai reglezi un culbutor, mai inspectezi un lant de distributie si ... cam atat ! Nu ?

 

2. La 250 nu ai de schimbat decat uleiul din cutia de viteze, dar mai rar, poate se strica pompa de ulei care amesteca uleiul de ardere cu benzina (bine, ca poti face amestecul din 'nainte si anulezi pompa ... oare?), mai schimbi un kit de biela (la ce interval? :moron: ), mai schimbi un piston, segmenti, un cilindru ? :lol: ............ la ce costuri ?

 

... o mai fi si altele pe care nu le stiu, dar in concluzie cere dintre cele doua variante de motorizare ar fi mai avantajoasa, tinand cont de pretul pieselor de schimb si a manoperei !

 

Hai ca sunteti destui care detineti si 2t si 4t ! ...... (l-am ,,ochit" pe domnul Geza ! :rock: )

 

Sanatate ! :cheers:

 

P.S. ... stiu, o sa-mi spuneti ca 2t este pentru profesionisti, ..... dar e' a dracu' de usurica :what: !

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Sep 2007 14:28 -------------</small><br/>Nici o idee, nici un sfat, ... nimic, nimic ! :cheers:

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Sep 2007 18:18 -------------</small><br/>??? :eek:

Multumesc ! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, ..... dar e' a dracu' de usurica :) !

:blink: ...te mai gandesti la costuri de intretinere? pt. kilogramele ei in minus dau oricat. :kick:

2t-ul meu e din 2004 si nu s-a umblat in motor. il am de 1 an si merge impecabil

urmatorul sa fie un 300exc :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250 2T nu e pt profesionisti...e pentru amatori pt ca e usor si manevrabil si daca inveti cu un 2T atunci cu 4T e mai usor sa te dai

 

De cand ai motorul asta ? Ce probleme tehnice ai avut cu el ? Ma refer la KTM 250 exc 2t.

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand ai motorul asta ? Ce probleme tehnice ai avut cu el ? Ma refer la KTM 250 exc 2t.

:blink:

 

am de un an...amfacut cateva concursuri la endurocross si un concurs enduro ... am schimbat in motor tot ce misca a costat 400eur..mai trebuie schimbata cateodata rulelmenti la rotile. nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am de un an...amfacut cateva concursuri la endurocross si un concurs enduro ... am schimbat in motor tot ce misca a costat 400eur..mai trebuie schimbata cateodata rulelmenti la rotile. nu am avut probleme.

 

Aha ! :blink: ... deci un ,,set" nu te tine mai mult de 2 ani, si asta cu indulgenta ! Service-ul, l-ai facut tu sau ai dus motorul la vreo reprezentanta, ca la aia 400euro mai as adauga si manopera !?

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, la un motor pe care dai minim 3000 euro, e mult sa mai dai 400 euro in 2 ani?hai, 600 euro, zicem ca mai bagi si o manopera mai mare.

nu sunt eu convins ca pe campia in care locuiesti e potrivit 2t, e un overkill sa il folosesti pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, la un motor pe care dai minim 3000 euro, e mult sa mai dai 400 euro in 2 ani?hai, 600 euro, zicem ca mai bagi si o manopera mai mare.

nu sunt eu convins ca pe campia in care locuiesti e potrivit 2t, e un overkill sa il folosesti pe acolo.

 

Intradevar, un 300 euro pe an, nu ar fi ,,un capat de tara", dar la un 4t, deja m-am convins bagi mai putin de 300 euro pe an ! Nu ma refer la o folosire ,,competitionala" ci asa de hoby !

 

La al doilea punct, asa este ! E' multa campie, din pacate, aici unde locuiesc eu, dar sa stii ca am descoperit si niste locuri de hard-enduro, in preajma unor paduri si balti, prin nordul judetului ! Mai ma gandesc ca pot urca mobra in remorca si sa dau fuga in Curtea de Arges la niste prieteni (ne-motociclisti) si pana pun ei de un gratar, dau o raita pe dealurile de acolo !

 

Totusi inclinsa cred ca un 4t este mai potrivit pentru ce-mi trebuie mie ! Si ce rost are sa bag banii intr-o super-scula de competitii cand eu nu am treaba cu asa ceva ? Cred ca o sa ma orientez la ,,ceva" echipat cu motorul LC4 ! Cred ca LC4 SXC, este cea mai usoara varianta a LC-urilor ! Zic LC4, ca este mai fiabil decat un motor de EXC ! ..... dar si mai ,,slab" ca performante !

 

In prezent folosesc un LC4 de prin '91, dar nu este al meu. Il mai iau ,,cu imprumut" de la cumnatu' si mai cotizez cu cate un schimb de ulei, un filtru, o placuta ! Chestia este ca are pornirea la pedala si la cat sunt eu de inalt e distractie sa ma vezi cum topai pe kikstarter ! ....... insa motorul nu este al meu si nu pot ,,abuza de el", asa ca imi trebuie musai si un enduro ! 2t sau 4t, dar cred ca 4t castiga teren ... om vedea !

 

Bafta ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai fratioare .. de ce 450 si nu 525 ? sau 530 asta nou :friends:

aceeasi greutate dar putere mai multa, iar la greutatea noastra se simte nevoia :wink:

 

Bai numai putere aveti in cap :laugh: . Ca incepator abia te vei tine de 525. Eu am 100 kile si cred ca am folosit toti caii 450-ului de vreo 3 ori in 2 ani :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai numai putere aveti in cap :laugh: . Ca incepator abia te vei tine de 525. Eu am 100 kile si cred ca am folosit toti caii 450-ului de vreo 3 ori in 2 ani :laugh:

 

Nu este adevarat ! Eu nu am ,,numai putere", in cap ! De aceea o sa-l dau dracu' de KTM si o sa-mi iau o ,,baba batrana", in persoana XTZ 600, de prin '90, ca pentru ce-mi trebuie mie este ,,ca manusa" ! Pe asfalt VFR-ul si pe camp XTZ-ul !

 

... am zis !

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, din pct meu de vedere alegerea mea pt acolo ar fi un drz400 sau mai degraba un xr400.suficient de ieftine, si mai usurele.merg bine si la tranteala, cred eu ca mai bine decat lc4, care ar fi a 3 a alegere.

xtz doar daca vrei sa faci si asfalt mai mult cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, din pct meu de vedere alegerea mea pt acolo ar fi un drz400 sau mai degraba un xr400.suficient de ieftine, si mai usurele.merg bine si la tranteala, cred eu ca mai bine decat lc4, care ar fi a 3 a alegere.

xtz doar daca vrei sa faci si asfalt mai mult cu el.

subscriu la ce zice Soso, plus ca o sa vrei poate la un moment dat sa mergi si la munte si nu prea o sa mearga XTZ-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ma bag si eu in ciorba(ca altfel nu iese gustoasa daca nu ii bagi de toate)incearca totusi un lc4 cu buton..asa ai si viteza pe asfal,ai si enduro ptr campia ta iar dealurile de la arges le-am rupt in 2 cu lc4 meu..

la intretinere motorul nu e asa de pretentios si faptul ca apesi pe buton si porneste ....este un vis.....bafta la piata sa sa ne scrii totusi ce ti-ai tras(bineinteles cu poza)..chiar daca comentariul meu este un pic off topic

la ce faci tu asta se potriveste cel mai bine din gama ktm...

 

iar in ceea ce priveste topicul intotdeauna un 2T va costa mai mult la intretinere decat un 4T..priveste problema in timp..nu conteaza ca ai motorul de un an si nu are inca nimic(2T)..incet incet o sa vina problemele crede-ma....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ma bag si eu in ciorba(ca altfel nu iese gustoasa daca nu ii bagi de toate)incearca totusi un lc4 cu buton..asa ai si viteza pe asfal,ai si enduro ptr campia ta iar dealurile de la arges le-am rupt in 2 cu lc4 meu..

la intretinere motorul nu e asa de pretentios si faptul ca apesi pe buton si porneste ....este un vis.....bafta la piata sa sa ne scrii totusi ce ti-ai tras(bineinteles cu poza)..chiar daca comentariul meu este un pic off topic

la ce faci tu asta se potriveste cel mai bine din gama ktm...

 

iar in ceea ce priveste topicul intotdeauna un 2T va costa mai mult la intretinere decat un 4T..priveste problema in timp..nu conteaza ca ai motorul de un an si nu are inca nimic(2T)..incet incet o sa vina problemele crede-ma....

 

Dar, nu ma interseaza ,,viteza pe asfalt", ... pentru asta am VFR-ul ! Vreau un motor strict pentru coclauri si ma gandeam daca 2t sau 4t, dar am inteles, la 2t o sa am mai mult de lucru la capitolul intretinere decat la un 4t, asta in conditiile in care nu fac performanta ! La 2t ma streseaza tare ,,grija" pentru uleiul de amestec ! Tot timpul trebuie sa ,,fii pregatit" cu cativa litrii in garaj !

 

Am avut LC4 din 2004 si ce pot spune ca este, pentru ce vreau, perfecta, dar in momentul asta nu imi mai pot permite o motoreta similara ! (adica un LC4 din 2004) ... si nu renunt la VFR !

Am avut si un LC2 de 125ccm care mi-a placut foarte mult, d.p.d.v. al kilogramelor, dar am fost tare dezamagit de motor, slabut rau ! Ma gandeam sa-i pun un motor de 250ccm, dar m-am potolit ! Asa ca l-am vandut !

 

Cred ca ,,varianta optima" este un 4t de 350-450ccm, cat mai usor, fiabil si nu extraordinar de puternic !

Avand in vedere ca nu ma dau pe asfalt, ma gandesc daca sa ma strezez cu unul inmatriculat sau nu !? :friends:

 

Mai cautam ... !

 

:laugh:

 

--- Mesaj completat în 10 Oct 2007 08:17 -------------

petrica, din pct meu de vedere alegerea mea pt acolo ar fi un drz400 sau mai degraba un xr400.suficient de ieftine, si mai usurele.merg bine si la tranteala, cred eu ca mai bine decat lc4, care ar fi a 3 a alegere.

xtz doar daca vrei sa faci si asfalt mai mult cu el.

 

... nu ,,suna" rau ! Le iau in calcul !

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar, nu ma interseaza ,,viteza pe asfalt", ... pentru asta am VFR-ul ! Vreau un motor strict pentru coclauri si ma gandeam daca 2t sau 4t, dar am inteles, la 2t o sa am mai mult de lucru la capitolul intretinere decat la un 4t, asta in conditiile in care nu fac performanta ! La 2t ma streseaza tare ,,grija" pentru uleiul de amestec ! Tot timpul trebuie sa ,,fii pregatit" cu cativa litrii in garaj !

 

Am avut LC4 din 2004 si ce pot spune ca este, pentru ce vreau, perfecta, dar in momentul asta nu imi mai pot permite o motoreta similara ! (adica un LC4 din 2004) ... si nu renunt la VFR !

Am avut si un LC2 de 125ccm care mi-a placut foarte mult, d.p.d.v. al kilogramelor, dar am fost tare dezamagit de motor, slabut rau ! Ma gandeam sa-i pun un motor de 250ccm, dar m-am potolit ! Asa ca l-am vandut !

 

Cred ca ,,varianta optima" este un 4t de 350-450ccm, cat mai usor, fiabil si nu extraordinar de puternic !

Avand in vedere ca nu ma dau pe asfalt, ma gandesc daca sa ma strezez cu unul inmatriculat sau nu !? :friends:

 

Mai cautam ... !

 

:laugh:

 

streseaza-te totusi cu unu inmatriculat..odata si odata tot dai pe strada cu el..iar padure nu e peste tot..iar militianu' pandeste ca jaguaru' sa te pupe pe carnet...si sa-l pastreze...asa ca ..aviz amatorilor ca si asa suntem foaaarte iubiti de militieni.... :wink:

<small>--- Mesaj completat în 10 Oct 2007 08:17 -------------</small><br/>

 

... nu ,,suna" rau ! Le iau in calcul !

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...