Sinner- Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Momentan poza asta e fabricata pe computer, dar nu iese fum fara foc. Mi-a placut mult 1098, iar linia lui 848 este asemanatoare 80% in poza asta. sa vedem cum o fi in realitate. Ceea ce ma nedumireste este saltul asa mare in cilindree. 1oo cmc. hmm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 imi place culoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 pai corespunde cu saltul in cilindree a surorii mai mari..1098..va costa in jur de 13000 de euro..si merita cred eu..nu sunt in tema cu segmentul...e vreun competitor sportiv in segmentul de 800-850cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Pt. inceput va fi disponibila doar in 2 culori: rosu si alb. http://www.raptorsandrockets.com/images/Du...cati_848_1r.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Septembrie 30, 2007 Autor Share Postat Septembrie 30, 2007 749 tintea catre 6oo in line, dar 848 cred ca ar avea echivalent target 75o linie de la suzuki. Adevarul e ca 6oo linie au evoluat destul de mult in ultima vreme si poate nu asa spectaculos ca putere ci ca si greutate, respectiv raportul cp/kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Mi se parea mai interesant daca faceau cilindreea de 800, scadeau greutatea in jur de 160-165 Kg, 130-135 cp. cu cilindreea de 800 ar fi adus a MotoGP si cred ca ar fi prins mai bine la public. Acum sa asteptam datele oficiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 2, 2007 Autor Share Postat Octombrie 2, 2007 hehe, bre mi-e teama ca eforturile matale de a fi remarcat pentru departamentul de marketing Ducati sunt exprimate in locul gresit Stiu ei ce stiu. Mai mult ca sigur ca il vor arunca in competitia de Supersport, unde Ducati nu a stralucit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 hmmm, nu cred ca se va califica ever 848 la SS. chit ca dezvolta putere mai putina la aceeasi capacitate, are totusi o capacitate cu aproape 40% mai mare ca un SS 600. parca dintr-un motiv asemanator nici 636-le nu a fost lasat sa participe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 2, 2007 Autor Share Postat Octombrie 2, 2007 nu incurca borcanele. 636 nu are cum participa pt ca are 636 in linie in timp ce concurenta are 6oo in linie. deci liniile clar au 6oo. Cand e vb de V2 uri se schimba treaba. ia arunca un oki la SBK. liniile de 1ooo si de la anu V2 urile de 12oo. Eh? Does it make sense now? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 frumoasa mobra.nu sunt deloc fan ducati,dar la design ii manca pe toti.. este absolut splendida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 unica problama va fi pretul ..pe la 13-14mii € mi se par destul de multi si ramane de vazut daca vor face versiunea 848 baza sau va fi o versiune 848S cu o ciclistica rafinata (Ohlins). nu sunt fan ducati asa cum nu sunt nici honda ..dar 1098 imi place foarte mult. pacat de pretul ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 nu incurca borcanele. 636 nu are cum participa pt ca are 636 in linie in timp ce concurenta are 6oo in linie. deci liniile clar au 6oo. Cand e vb de V2 uri se schimba treaba. ia arunca un oki la SBK. liniile de 1ooo si de la anu V2 urile de 12oo. Eh? Does it make sense now? Nu incurc deloc borcanele. Tocmai asta am vrut sa spun si eu. Treaba ar merge cam asa: 600-4 in linie, 750-V2, 675- 3 in linie(daytona 675, nu a prins competitiile SS). Cam astea ar fi corespondentele intre diferitele configuratii ale motoarelor. Dar cum 848 are cu 100 mai mult decat 749-le care era acceptat in SS, nu o sa intre niciodata in SS, cum nu a intrat nici 636-le din acelasi motiv---> diferenta de cilindree pt subclasa la care era incadrat, adica: 636-le la 600/4 in linie si 848-ul la 750/V2. Si la miare mi se pare corect ca V2-urile sa aiba cilindreea mai mare decat 4 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 3, 2007 Autor Share Postat Octombrie 3, 2007 avand in vedere evolutiile din anul trecut referitor la puterile 6oo linie, 848 este cilindreea la care ducati a scos puterea unui 6oo, dar.. exista un dar.. he he.. CUPLUL. SSP: 6oo 4 linie - 848 V2 SBK:1ooo 4 linie - 12oo V2 pare destul de pertinent zic eu.. dar la 848 ducati cam are avantaj si sincer nu imi pare chiar rau, nu am vazut bataie pentru podium la SSP cu Ducati si cred k ar mai anima un pic apele. Cat despre kawa, nu are ce cauta in discutie 636. atata timp cat e 4L precum cele de 6oo 4L discutia e clar incheiata. Toata lumea tre sa joace dupa aceleasi reguli. 4L - 6oo si basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 s'ar putea sa o lasa sa intre si la SS ..dar cu limitari mai mari in privinta elaborarii pentru a fii alineata ca si putere cu 600'ele spre ex noul 1198 Ducati am impresia ca va fii si mai limitat in privinta motorului. daca am inteles bine vor trebui sa mentina arborele cotit si biela de serie. sunt informatii mai precise dar mi'e lene sa caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 avand in vedere evolutiile din anul trecut referitor la puterile 6oo linie, 848 este cilindreea la care ducati a scos puterea unui 6oo, dar.. exista un dar.. he he.. CUPLUL. SSP: 6oo 4 linie - 848 V2 SBK:1ooo 4 linie - 12oo V2 pare destul de pertinent zic eu.. dar la 848 ducati cam are avantaj si sincer nu imi pare chiar rau, nu am vazut bataie pentru podium la SSP cu Ducati si cred k ar mai anima un pic apele. Cat despre kawa, nu are ce cauta in discutie 636. atata timp cat e 4L precum cele de 6oo 4L discutia e clar incheiata. Toata lumea tre sa joace dupa aceleasi reguli. 4L - 6oo si basta. OK, am stabilit cum e treaba la 4 in linie. Dar la Ducati tot nu m-ai convins. Parerea mea e ca 848-ul o sa dezvolte mai multa putere decat 600L. Nu imi dau seama de unde ai luat tu datele. Luand ca exemplu un 749 normal si cel mai putin puternic 600L, 600rr, diferenta de CP este mica, in jur de 10-15 CP. 749-le fiind destul de putin modificat la motor fata de amicele japoneze. Care oricum au evoluat spectaculos, si nu neaparat crescand CP ci mai ales la scaderea greutatii. japonezele avand in jur de 160-165kg si 749-le din 2003 avand 197.0 kg sau 186.0 kg un 749S/2006. Dupa cum se observa diferentele sunt enorme, acelasi 600rr/2003 avand 169.0 kg .Nici nu vreau sa aduc in discutie modelele mai noi de 600rr care cantaresc cat un cross cu rezervorul marit. Ca idee, o toba stock de 999 cantareste ~17kg(baietii de la Ducati mi-au zis, cand au dat toba jos creca a cazut 999-le in nas). Si vorbim doar despre finala. Nu m-as mira sa cantareasca tot atat si toba de 749, se stie ca f multe piese sunt aceleasi la 999 si 749. Cum ai zis si tu, 848-ul mai degraba intra in categorie cu gsxr750 decat cu un 600/4L. Si cum tot tu ai spus: cuplul, astuia ce-i mai facem ? 749/2003 are 8.40 Nm @ 8500 RPM pe cand cea mai apreciata vitezana a momentului, Yamaha R6/2006, are doar 68.00 Nm . Ma gandesc ca 848-ul o sa aiba spre 10 Nm, sau peste, ceea ce este mult prea mult incat sa fie bagat in competitii SS. Imi vine destul de greu sa cred ca in secolul vitezei meseriasii de la Ducati nu ar fi fost in stare sa mai creasca pina la ~115 CP si ~175kg la un 749. Tot ar fi fost sub japoneze dar impreuna cu cuplul superior eu zic ca s-ar fi batut de la egal la egal cu ele. Chiar nu inteleg de ce nu au facut asta. Aici am discutat de motorete stock, nemodificate in nici un fel. s'ar putea sa o lasa sa intre si la SS ..dar cu limitari mai mari in privinta elaborarii pentru a fii alineata ca si putere cu 600'ele spre ex noul 1198 Ducati am impresia ca va fii si mai limitat in privinta motorului. daca am inteles bine vor trebui sa mentina arborele cotit si biela de serie. sunt informatii mai precise dar mi'e lene sa caut In cazul asta piesele nemodificabile de pe 1198 probabil o sa fie deja racing cand o sa cumperi motoreta si gata au rezolvat problema. Cutiile alea 3 sunt la promotie..... si PRETUL o sa fie mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 dar.. exista un dar.. he he.. CUPLUL Nu e nici un dar. Puterea e functie de cuplu si turatie. Un 1098 are cuplu aproape cat Hayabusa si 163 de cai, pentru ca turatia maxima este 10500 de ture. Iei cu o mana si dai cu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.