mihai_prd Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Si tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Acuma a-si lua-o daca a-si avea bani!!! Pana in Februarie poti astepta? Te rog frumos!!! <small>--- Mesaj completat în 10 Jan 2008 20:51 -------------</small><br/>De plictiseala am mai facut un desen intr-o ora jumate!!! Asupriti-ma cu pareri!!! A si cine? A-si cred ca e in bielo-rusa (limba surora cu biela manivela)... --- Mesaj completat în 10 Jan 2008 23:32 ------------- ...Carucior? Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar face ala la 120-150 cand prinzi o denivelare. Ai grija ce cauti Din cate tin eu minte dupa lege trebuie pe de o parte sa ai un sistem de a atasa caruciorul omologat (adica o tura pe la RAR cu omologare pentru dude artizanale plus pile plus spaga) si pe de alta parte sa mergi cu 20km/h mai incet decat restul amarastenilor, asa ca eu am ales pentru drum lung cutii (am deja fiarele de suport de la Hepko&Becker, am deja o lada Shad in poponeatza si o sa-mi iau si niste lazi laterale pana in primavara). Cred ca remorca nu e o idee buna dat fiind ca o sa te toace birocratii si o sa mergi mai incet ca mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 10, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2008 A si cine? A-si cred ca e in bielo-rusa (limba surora cu biela manivela)... <small>--- Mesaj completat în 10 Jan 2008 23:32 -------------</small><br/> Din cate tin eu minte dupa lege trebuie pe de o parte sa ai un sistem de a atasa caruciorul omologat (adica o tura pe la RAR cu omologare pentru dude artizanale plus pile plus spaga) si pe de alta parte sa mergi cu 20km/h mai incet decat restul amarastenilor, asa ca eu am ales pentru drum lung cutii (am deja fiarele de suport de la Hepko&Becker, am deja o lada Shad in poponeatza si o sa-mi iau si niste lazi laterale pana in primavara). Cred ca remorca nu e o idee buna dat fiind ca o sa te toace birocratii si o sa mergi mai incet ca mine... Eu sincer nu ma grabesc nicaieri.....dar cu aia de la RAR poate ma apuca firul alb la par!!Dar eu de obicei sunt mai incapatanat ca sistemul! Sper sa reusesc! Merci de sprijinul moral......apropo da cu parerea la desene...ca sa mai fac ceva modele pe hartie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Eu sincer nu ma grabesc nicaieri.....dar cu aia de la RAR poate ma apuca firul alb la par!!Dar eu de obicei sunt mai incapatanat ca sistemul! Sper sa reusesc! Merci de sprijinul moral......apropo da cu parerea la desene...ca sa mai fac ceva modele pe hartie!! Pe aia de la RAR nu-i intereseaza design-ul, daca ar fi sa-ti omologheze o chestie artizanala pe bune eu cred ca ii intereseaza niste chestii absolut de bun simt de genul: - Daca dai prin gropi deosebit de adanci si remorca se flexeaza fata de motor tare (sa zicem macar 30 de grade) sa nu-ti frece de roata spate sau de aripa spate; - Sistemul de fixare al remorcii sa nu se poata desprinde prin gropi; - Sistemul de fixare pe motor sa fie de incredere din punct de vedere mecanic (eu de exemplu am aparatoarea spate din plastic si mi-e destul de greu sa ma gandesc la alt punct mecanic de fixare seios in afara de suportul deja achizitionat de topcase sau direct in capatul amortizoarelor sau alte puncte ale motorului unde intra un surub de macar 6mm); - Desi la categoria asta de greutate legea nu cere asa ceva, ar fi mai de incredere o remorca cu sistem propriu de franare (adica in cazul asta frane hidraulice si un sistem de cuplare a sistemului hidraulic al remorcii la sistemul de franare hidraulic al motocicletei); asta e o chestie absolut facultativa, dar sincer sunt sigur ca asa ceva ar contribui la omologarea mai usoara cu spagi mici spre 0; - Daca nu ma insel trebuie sa inmatriculezi remorca separat si sa obtii numerele ei. - Dupa toata nebunia asta, si daca ai la remorca microprocesor si controale ca la formula I, tot trebuie sa mergi cu motorul cu 20km/h mai incet decat restul muritorilor ca sa nu iei amenda de la radar, ca de fapt dupa lege conduci "autovehicul cu remorca" ; Ca rezumat eu ti-as recomanda sa cumperi un topcase marisor (de pus castile cand mergi cu pasagera la plimbare) si lazi laterale/coburi de piele laterali pentru ceva piese de schimb si mult calabalac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 10, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2008 Pe aia de la RAR nu-i intereseaza design-ul, daca ar fi sa-ti omologheze o chestie artizanala pe bune eu cred ca ii intereseaza niste chestii absolut de bun simt de genul: - Daca dai prin gropi deosebit de adanci si remorca se flexeaza fata de motor tare (sa zicem macar 30 de grade) sa nu-ti frece de roata spate sau de aripa spate; - Sistemul de fixare al remorcii sa nu se poata desprinde prin gropi; - Sistemul de fixare pe motor sa fie de incredere din punct de vedere mecanic (eu de exemplu am aparatoarea spate din plastic si mi-e destul de greu sa ma gandesc la alt punct mecanic de fixare seios in afara de suportul deja achizitionat de topcase sau direct in capatul amortizoarelor sau alte puncte ale motorului unde intra un surub de macar 6mm); - Desi la categoria asta de greutate legea nu cere asa ceva, ar fi mai de incredere o remorca cu sistem propriu de franare (adica in cazul asta frane hidraulice si un sistem de cuplare a sistemului hidraulic al remorcii la sistemul de franare hidraulic al motocicletei); asta e o chestie absolut facultativa, dar sincer sunt sigur ca asa ceva ar contribui la omologarea mai usoara cu spagi mici spre 0; - Daca nu ma insel trebuie sa inmatriculezi remorca separat si sa obtii numerele ei. - Dupa toata nebunia asta, si daca ai la remorca microprocesor si controale ca la formula I, tot trebuie sa mergi cu motorul cu 20km/h mai incet decat restul muritorilor ca sa nu iei amenda de la radar, ca de fapt dupa lege conduci "autovehicul cu remorca" ; Ca rezumat eu ti-as recomanda sa cumperi un topcase marisor (de pus castile cand mergi cu pasagera la plimbare) si lazi laterale/coburi de piele laterali pentru ceva piese de schimb si mult calabalac... Am genti de toate laterale si fata spate peste tot la max de genti! Dar eu vreau asta intelegi?Am un fix! Poate ma enervez si il fac inventie si poate tot iasa ceva! Sa vad pana unde mere incapatanare mea! Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Dar eu vreau asta intelegi?Am un fix! Poate ma enervez si il fac inventie Sa vad pana unde mere incapatanare mea! Baga ICE pana'n panzele albe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2008 Baga ICE pana'n panzele albe! Multam' de incurajare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Pe aia de la RAR nu-i intereseaza design-ul, daca ar fi sa-ti omologheze o chestie artizanala pe bune eu cred ca ii intereseaza niste chestii absolut de bun simt de genul: - Daca dai prin gropi deosebit de adanci si remorca se flexeaza fata de motor tare (sa zicem macar 30 de grade) sa nu-ti frece de roata spate sau de aripa spate; - Sistemul de fixare al remorcii sa nu se poata desprinde prin gropi; - Sistemul de fixare pe motor sa fie de incredere din punct de vedere mecanic (eu de exemplu am aparatoarea spate din plastic si mi-e destul de greu sa ma gandesc la alt punct mecanic de fixare seios in afara de suportul deja achizitionat de topcase sau direct in capatul amortizoarelor sau alte puncte ale motorului unde intra un surub de macar 6mm); - Desi la categoria asta de greutate legea nu cere asa ceva, ar fi mai de incredere o remorca cu sistem propriu de franare (adica in cazul asta frane hidraulice si un sistem de cuplare a sistemului hidraulic al remorcii la sistemul de franare hidraulic al motocicletei); asta e o chestie absolut facultativa, dar sincer sunt sigur ca asa ceva ar contribui la omologarea mai usoara cu spagi mici spre 0; - Daca nu ma insel trebuie sa inmatriculezi remorca separat si sa obtii numerele ei. - Dupa toata nebunia asta, si daca ai la remorca microprocesor si controale ca la formula I, tot trebuie sa mergi cu motorul cu 20km/h mai incet decat restul muritorilor ca sa nu iei amenda de la radar, ca de fapt dupa lege conduci "autovehicul cu remorca" ; Ca rezumat eu ti-as recomanda sa cumperi un topcase marisor (de pus castile cand mergi cu pasagera la plimbare) si lazi laterale/coburi de piele laterali pentru ceva piese de schimb si mult calabalac... Sef, daca remorca este construita de fabrica special pentru motocicleta, crezi ca oamenii aia is chiar dobitoci. UIta-te pe net, da-i sarci pe nenea gogu dupa PAV si vezi ce gasesti. Adica ai dracu nemti merg cu remorci de nu se poate, da noi nu putem, ca suntem carcotasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2008 Sef, daca remorca este construita de fabrica special pentru motocicleta, crezi ca oamenii aia is chiar dobitoci. UIta-te pe net, da-i sarci pe nenea gogu dupa PAV si vezi ce gasesti. Adica ai dracu nemti merg cu remorci de nu se poate, da noi nu putem, ca suntem carcotasi. Ai primit PM aseara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Sold. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2008 YEAH!Am remorca!Amu tre sa ma apuc de treburi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 YEAH!Am remorca!Amu tre sa ma apuc de treburi! Sunt tare curios cum reusesti s-o adaptezi si cum vei rezolva cu actele. Prelungesti cele 2 tevi de la cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2008 Sunt tare curios cum reusesti s-o adaptezi si cum vei rezolva cu actele. Prelungesti cele 2 tevi de la cadru? Planuri si idei sunt numa sa le pun in practica!!! Aia conteaza! Multumesc mult lui LupAlb pentru asta! Numa de acuma Doamne Ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Nu se prelungeste nimic in cadru, se face o prelungire (din fier beton indoit, sa zicem) care se prinde in suruburile de la amortizoare si scoate nuca sub nr sau sub aripa. Remorca are o cupla, o nuca culisanta, care o ajuta sa-Âşi mentina traiectoria, fara a deplasa remorca brusc in parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 12, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2008 Nu se prelungeste nimic in cadru, se face o prelungire (din fier beton indoit, sa zicem) care se prinde in suruburile de la amortizoare si scoate nuca sub nr sau sub aripa. Remorca are o cupla, o nuca culisanta, care o ajuta sa-Âşi mentina traiectoria, fara a deplasa remorca brusc in parti. De abia astept sa vad poze de calitate mai mare! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 am cautat si eu putin dupa PAV ul acela si am gasit cateva poze chiar pt. virago 535 .... poate ca azti vazut deja dar totusi postezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Sau, daca vreti de toate, puneti si ataÂş. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 12, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2008 Sau, daca vreti de toate, puneti si ataÂş. No asta chiar ca e echipat de drum! Mie atas nu cred ca o sa-mi trebuiasca vreodata,dar totusi nu se stie! --- Mesaj completat în 12 Jan 2008 15:51 ------------- am cautat si eu putin dupa PAV ul acela si am gasit cateva poze chiar pt. virago 535 .... poate ca azti vazut deja dar totusi postezi Stai linistit ca sunt proaspete si calde pozele!Oricum macar acuma mai am o idee in plus! Multam' Zsak ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 Sau, daca vreti de toate, puneti si ataÂş. Singurul minus la Viroaga e ca n-are atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 13, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2008 Singurul minus la Viroaga e ca n-are atas. Dupa mine i-ar strica aspectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 (editat) pana una alta... http://www.singlewheel.com/Scoots/PAVFR.htm Editat Ianuarie 14, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 14, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2008 pana una alta... http://www.singlewheel.com/Scoots/PAVFR.htm Foarte interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 14, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2008 pana una alta... http://www.singlewheel.com/Scoots/PAVFR.htm Foarte interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikeru56 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 pana la urma care e faza cu inmatriculatul?trebuie sau nu?stie cineva ceva concret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 31, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2008 pana la urma care e faza cu inmatriculatul?trebuie sau nu?stie cineva ceva concret? Am sa incerc eu sa ma lamuresc cand ajung sa am caruciorul de la LupAlb, ca atunci am sa-i deranjez pe astia de la RAR!Si atunci revin cu mai multe info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.