Sari la conținut

Remorca Pentru Chopper, Custom, Cruiser


IceLord
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acuma a-si lua-o daca a-si avea bani!!!

Pana in Februarie poti astepta?

Te rog frumos!!!

 

<small>--- Mesaj completat în 10 Jan 2008 20:51 -------------</small><br/>De plictiseala am mai facut un desen intr-o ora jumate!!! :bigstar:

Asupriti-ma cu pareri!!! :P

A si cine? A-si cred ca e in bielo-rusa (limba surora cu biela manivela)...

 

--- Mesaj completat în 10 Jan 2008 23:32 -------------

...Carucior? Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar face ala la 120-150 cand prinzi o denivelare. Ai grija ce cauti :lol:

Din cate tin eu minte dupa lege trebuie pe de o parte sa ai un sistem de a atasa caruciorul omologat (adica o tura pe la RAR cu omologare pentru dude artizanale plus pile plus spaga) si pe de alta parte sa mergi cu 20km/h mai incet decat restul amarastenilor, asa ca eu am ales pentru drum lung cutii (am deja fiarele de suport de la Hepko&Becker, am deja o lada Shad in poponeatza si o sa-mi iau si niste lazi laterale pana in primavara). Cred ca remorca nu e o idee buna dat fiind ca o sa te toace birocratii si o sa mergi mai incet ca mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A si cine? A-si cred ca e in bielo-rusa (limba surora cu biela manivela)...

 

<small>--- Mesaj completat în 10 Jan 2008 23:32 -------------</small><br/>

Din cate tin eu minte dupa lege trebuie pe de o parte sa ai un sistem de a atasa caruciorul omologat (adica o tura pe la RAR cu omologare pentru dude artizanale plus pile plus spaga) si pe de alta parte sa mergi cu 20km/h mai incet decat restul amarastenilor, asa ca eu am ales pentru drum lung cutii (am deja fiarele de suport de la Hepko&Becker, am deja o lada Shad in poponeatza si o sa-mi iau si niste lazi laterale pana in primavara). Cred ca remorca nu e o idee buna dat fiind ca o sa te toace birocratii si o sa mergi mai incet ca mine...

Eu sincer nu ma grabesc nicaieri.....dar cu aia de la RAR poate ma apuca firul alb la par!!Dar eu de obicei sunt mai incapatanat ca sistemul!

Sper sa reusesc!

Merci de sprijinul moral......apropo da cu parerea la desene...ca sa mai fac ceva modele pe hartie!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sincer nu ma grabesc nicaieri.....dar cu aia de la RAR poate ma apuca firul alb la par!!Dar eu de obicei sunt mai incapatanat ca sistemul!

Sper sa reusesc!

Merci de sprijinul moral......apropo da cu parerea la desene...ca sa mai fac ceva modele pe hartie!!

Pe aia de la RAR nu-i intereseaza design-ul, daca ar fi sa-ti omologheze o chestie artizanala pe bune eu cred ca ii intereseaza niste chestii absolut de bun simt de genul:

- Daca dai prin gropi deosebit de adanci si remorca se flexeaza fata de motor tare (sa zicem macar 30 de grade) sa nu-ti frece de roata spate sau de aripa spate;

- Sistemul de fixare al remorcii sa nu se poata desprinde prin gropi;

- Sistemul de fixare pe motor sa fie de incredere din punct de vedere mecanic (eu de exemplu am aparatoarea spate din plastic si mi-e destul de greu sa ma gandesc la alt punct mecanic de fixare seios in afara de suportul deja achizitionat de topcase sau direct in capatul amortizoarelor sau alte puncte ale motorului unde intra un surub de macar 6mm);

- Desi la categoria asta de greutate legea nu cere asa ceva, ar fi mai de incredere o remorca cu sistem propriu de franare (adica in cazul asta frane hidraulice si un sistem de cuplare a sistemului hidraulic al remorcii la sistemul de franare hidraulic al motocicletei); asta e o chestie absolut facultativa, dar sincer sunt sigur ca asa ceva ar contribui la omologarea mai usoara cu spagi mici spre 0;

- Daca nu ma insel trebuie sa inmatriculezi remorca separat si sa obtii numerele ei.

- Dupa toata nebunia asta, si daca ai la remorca microprocesor si controale ca la formula I, tot trebuie sa mergi cu motorul cu 20km/h mai incet decat restul muritorilor ca sa nu iei amenda de la radar, ca de fapt dupa lege conduci "autovehicul cu remorca" ;

Ca rezumat eu ti-as recomanda sa cumperi un topcase marisor (de pus castile cand mergi cu pasagera la plimbare) si lazi laterale/coburi de piele laterali pentru ceva piese de schimb si mult calabalac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aia de la RAR nu-i intereseaza design-ul, daca ar fi sa-ti omologheze o chestie artizanala pe bune eu cred ca ii intereseaza niste chestii absolut de bun simt de genul:

- Daca dai prin gropi deosebit de adanci si remorca se flexeaza fata de motor tare (sa zicem macar 30 de grade) sa nu-ti frece de roata spate sau de aripa spate;

- Sistemul de fixare al remorcii sa nu se poata desprinde prin gropi;

- Sistemul de fixare pe motor sa fie de incredere din punct de vedere mecanic (eu de exemplu am aparatoarea spate din plastic si mi-e destul de greu sa ma gandesc la alt punct mecanic de fixare seios in afara de suportul deja achizitionat de topcase sau direct in capatul amortizoarelor sau alte puncte ale motorului unde intra un surub de macar 6mm);

- Desi la categoria asta de greutate legea nu cere asa ceva, ar fi mai de incredere o remorca cu sistem propriu de franare (adica in cazul asta frane hidraulice si un sistem de cuplare a sistemului hidraulic al remorcii la sistemul de franare hidraulic al motocicletei); asta e o chestie absolut facultativa, dar sincer sunt sigur ca asa ceva ar contribui la omologarea mai usoara cu spagi mici spre 0;

- Daca nu ma insel trebuie sa inmatriculezi remorca separat si sa obtii numerele ei.

- Dupa toata nebunia asta, si daca ai la remorca microprocesor si controale ca la formula I, tot trebuie sa mergi cu motorul cu 20km/h mai incet decat restul muritorilor ca sa nu iei amenda de la radar, ca de fapt dupa lege conduci "autovehicul cu remorca" ;

Ca rezumat eu ti-as recomanda sa cumperi un topcase marisor (de pus castile cand mergi cu pasagera la plimbare) si lazi laterale/coburi de piele laterali pentru ceva piese de schimb si mult calabalac...

Am genti de toate laterale si fata spate peste tot la max de genti!

Dar eu vreau asta intelegi?Am un fix!

Poate ma enervez si il fac inventie si poate tot iasa ceva!

Sa vad pana unde mere incapatanare mea!

Merci mult!

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aia de la RAR nu-i intereseaza design-ul, daca ar fi sa-ti omologheze o chestie artizanala pe bune eu cred ca ii intereseaza niste chestii absolut de bun simt de genul:

- Daca dai prin gropi deosebit de adanci si remorca se flexeaza fata de motor tare (sa zicem macar 30 de grade) sa nu-ti frece de roata spate sau de aripa spate;

- Sistemul de fixare al remorcii sa nu se poata desprinde prin gropi;

- Sistemul de fixare pe motor sa fie de incredere din punct de vedere mecanic (eu de exemplu am aparatoarea spate din plastic si mi-e destul de greu sa ma gandesc la alt punct mecanic de fixare seios in afara de suportul deja achizitionat de topcase sau direct in capatul amortizoarelor sau alte puncte ale motorului unde intra un surub de macar 6mm);

- Desi la categoria asta de greutate legea nu cere asa ceva, ar fi mai de incredere o remorca cu sistem propriu de franare (adica in cazul asta frane hidraulice si un sistem de cuplare a sistemului hidraulic al remorcii la sistemul de franare hidraulic al motocicletei); asta e o chestie absolut facultativa, dar sincer sunt sigur ca asa ceva ar contribui la omologarea mai usoara cu spagi mici spre 0;

- Daca nu ma insel trebuie sa inmatriculezi remorca separat si sa obtii numerele ei.

- Dupa toata nebunia asta, si daca ai la remorca microprocesor si controale ca la formula I, tot trebuie sa mergi cu motorul cu 20km/h mai incet decat restul muritorilor ca sa nu iei amenda de la radar, ca de fapt dupa lege conduci "autovehicul cu remorca" ;

Ca rezumat eu ti-as recomanda sa cumperi un topcase marisor (de pus castile cand mergi cu pasagera la plimbare) si lazi laterale/coburi de piele laterali pentru ceva piese de schimb si mult calabalac...

 

Sef, daca remorca este construita de fabrica special pentru motocicleta, crezi ca oamenii aia is chiar dobitoci. UIta-te pe net, da-i sarci pe nenea gogu dupa PAV si vezi ce gasesti. Adica ai dracu nemti merg cu remorci de nu se poate, da noi nu putem, ca suntem carcotasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sef, daca remorca este construita de fabrica special pentru motocicleta, crezi ca oamenii aia is chiar dobitoci. UIta-te pe net, da-i sarci pe nenea gogu dupa PAV si vezi ce gasesti. Adica ai dracu nemti merg cu remorci de nu se poate, da noi nu putem, ca suntem carcotasi.

Ai primit PM aseara? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt tare curios cum reusesti s-o adaptezi si cum vei rezolva cu actele.

Prelungesti cele 2 tevi de la cadru?

Planuri si idei sunt numa sa le pun in practica!!! Aia conteaza!

Multumesc mult lui LupAlb pentru asta!

Numa de acuma Doamne Ajuta! :P :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se prelungeste nimic in cadru, se face o prelungire (din fier beton indoit, sa zicem) care se prinde in suruburile de la amortizoare si scoate nuca sub nr sau sub aripa. Remorca are o cupla, o nuca culisanta, care o ajuta sa-Âşi mentina traiectoria, fara a deplasa remorca brusc in parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se prelungeste nimic in cadru, se face o prelungire (din fier beton indoit, sa zicem) care se prinde in suruburile de la amortizoare si scoate nuca sub nr sau sub aripa. Remorca are o cupla, o nuca culisanta, care o ajuta sa-Âşi mentina traiectoria, fara a deplasa remorca brusc in parti.

De abia astept sa vad poze de calitate mai mare!

Multumesc! :wink: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau, daca vreti de toate, puneti si ataÂş.

honda-vt-600-shadow-side-pav-1.jpg

No asta chiar ca e echipat de drum!

Mie atas nu cred ca o sa-mi trebuiasca vreodata,dar totusi nu se stie!

:makeout: :wink:

 

--- Mesaj completat în 12 Jan 2008 15:51 -------------

am cautat si eu putin dupa PAV ul acela si am gasit cateva poze chiar pt. virago 535 .... poate ca azti vazut deja dar totusi postezi

Stai linistit ca sunt proaspete si calde pozele!Oricum macar acuma mai am o idee in plus!

Multam' Zsak :makeout: :P !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pana la urma care e faza cu inmatriculatul?trebuie sau nu?stie cineva ceva concret? :bigstar:

Am sa incerc eu sa ma lamuresc cand ajung sa am caruciorul de la LupAlb, ca atunci am sa-i deranjez pe astia de la RAR!Si atunci revin cu mai multe info! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...