Sari la conținut

Acelasi Voshod 3m 01


badogistu
 Share

Postări Recomandate

dupa multe ore de munca reusesc sa schimb ambielajul cumparat de la gaspar (culmea ca e bun, macar el ca, garniturile ce mi le-a trimis chiar daca scrie pe plic bocxoa par a fi de minsk :laugh: ) ma pun sa reglez avansul fara ceas comparator ca nu am , dupa ureche , dupa cateva minute bune incepe sa se tureze in draci , intra in autoaprindere (rezonanta parca ii spune), scot fisa nu se opreste scot furtunul de la benzina si ma uit la el cum vrea sa decoleze , dupa cateva minute se opreste, incredibil e ca nu sa gripat .

 

acu intrebarea : de ce mama dracului apare fenomenul de auto aprindere? si cum bipu masi de rusi se regleaza avansul ala ? :laugh: :wink: :wave:

 

P.S. in prea maritul municipiu, capitala de judet Baia Mare nu afli un f--- de surub de 7 :blbl:

 

scuzati "tonul voci" dar sant al naibi de nervos.

 

 

Se vinde una bucata voshod 3m 01 , trage in draci optic.... nu ma interesat cu un vopsit e ca nou, 14mii km reali .

 

 

 

:friends: Numai Bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi treaba cu turatul aiurea am patit-o si eu weekend-ul trecut cu voshodul unui prieten cand era sa ... era sa, asa ca pt incepatori :laugh:

 

era de la surubul de reglare a avansului, era prea slab si se accelera singur ... greu, foarte greu l-am oprit, apoi l-am strans cat sa tina arcul ala surubul in tensiune si a mers super :laugh:

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pune mana la filtrul de aer ca sa opriti motorul din autoaprindere. daca sunteti varza de ce va mai luati motoare???????????????????????

:laugh:

trebuia o mana de femeie omule sa iti opreasca motorul :friends: ... oricum multumim de sfat danutza dar cred ca ma sau mai bine zis ne pricepem destul de bine la ceea ce facem ... iar daca filtrul de aer e mare si nu-l poti astupa sau mai stiu eu ce ... ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

trebuia o mana de femeie omule sa iti opreasca motorul :friends: ... oricum multumim de sfat danutza dar cred ca ma sau mai bine zis ne pricepem destul de bine la ceea ce facem ... iar daca filtrul de aer e mare si nu-l poti astupa sau mai stiu eu ce ... ce ?

 

 

Ii smulgi racordul de la filtrul de aer spre carb. Pui mana pe admisia de aer de la carb. Moare motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: mai desteapto :laugh: :laugh: asta a fost primul lucru care am incercat sa-l fac dar daca ai sti cum arata un voshod si cum are filtrul de aer ti-ai da seama ca nu prea ai cum sa faci chestea asta, pt cultura ta generala am inceput cu mobra s50 in urma cu noua ani cand tu poate te uitai la motociclete ca la ozn, deci stiam ce e de facut dar dupa cum spuneam la voshod e mai greu de facut .

 

de ce se fla tot timpul cate un destept sa arunce cu cate o remarca acida lipsita de bun simt :wave:

 

mai "danutza" de ce am eu impresia ca esti o liceanca abia iesita din pubertate si ai impresia ca le sti pe toate? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: mai desteapto :laugh: :wink: asta a fost primul lucru care am incercat sa-l fac dar daca ai sti cum arata un voshod si cum are filtrul de aer ti-ai da seama ca nu prea ai cum sa faci chestea asta, pt cultura ta generala am inceput cu mobra s50 in urma cu noua ani cand tu poate te uitai la motociclete ca la ozn, deci stiam ce e de facut dar dupa cum spuneam la voshod e mai greu de facut .

 

de ce se fla tot timpul cate un destept sa arunce cu cate o remarca acida lipsita de bun simt :blbl:

 

mai "danutza" de ce am eu impresia ca esti o liceanca abia iesita din pubertate si ai impresia ca le sti pe toate? :wave:

las-o ma ce fata :Pde unde sa stie ea cum e la voshod :Dsi poate mai e si blonda :D)nu te mai enerva cu toti care vb sa fie si ei bagati in seama :friends: hai noroc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

:laugh: mai desteapto :laugh: :wink: asta a fost primul lucru care am incercat sa-l fac dar daca ai sti cum arata un voshod si cum are filtrul de aer ti-ai da seama ca nu prea ai cum sa faci chestea asta, pt cultura ta generala am inceput cu mobra s50 in urma cu noua ani cand tu poate te uitai la motociclete ca la ozn, deci stiam ce e de facut dar dupa cum spuneam la voshod e mai greu de facut .

 

de ce se fla tot timpul cate un destept sa arunce cu cate o remarca acida lipsita de bun simt :blbl:

 

mai "danutza" de ce am eu impresia ca esti o liceanca abia iesita din pubertate si ai impresia ca le sti pe toate? :wave:

 

 

las-o ma ce fata :Pde unde sa stie ea cum e la voshod :Dsi poate mai e si blonda :rose:)nu te mai enerva cu toti care vb sa fie si ei bagati in seama :friends: hai noroc :)

 

 

mai blonzilor :rose: eram eu pe contul ei. dupa cum spuneam mai devreme cretinilor, se pune mana la admisia de aer a carburatorului si gata. racordul ala de la filtru se smulge foarte usor din cutia aia magica. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cand racordul e prins cu doua coliere stranse bine ce faci? si dupa cum ziceam am incercat treaba asta dar nu e loc.

noi cretini ne intrebam de ce un om nu poate fi obiectiv in raspunsurile pe care sa oferit sa le dea la o intrebare pusa de un "(cuvant urat)"pe un forum public. de ce trebuie sa vina cu o remarca acida fara rost iar raspuns la cele doua intrebara nu are. :friends:

"e greu sa taci cand nu ai nimic a spune"

 

 

sa revin cu intrebarile

1 cum se regleza aprinderea la voshod fara ceas comparator? si da stiu si eu ca trebuie reglata la 2,5-3mm inaintea punctului mort superior, dar eu pana acum o reglam dupa ureche in sensul ca o aduceam in punctul unde turatia era cea mai mare dupa care reglam relanti.

2 din ce cauza apare fenomenul de auto aprindere?

 

:laugh: Numai Bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa multe ore de munca reusesc sa schimb ambielajul cumparat de la gaspar (culmea ca e bun, macar el ca, garniturile ce mi le-a trimis chiar daca scrie pe plic bocxoa par a fi de minsk :wave: ) ma pun sa reglez avansul fara ceas comparator ca nu am , dupa ureche , dupa cateva minute bune incepe sa se tureze in draci , intra in autoaprindere (rezonanta parca ii spune), scot fisa nu se opreste scot furtunul de la benzina si ma uit la el cum vrea sa decoleze , dupa cateva minute se opreste, incredibil e ca nu sa gripat .

 

acu intrebarea : de ce mama dracului apare fenomenul de auto aprindere? si cum bipu masi de rusi se regleaza avansul ala ? :rose: :rose: :rose:

 

P.S. in prea maritul municipiu, capitala de judet Baia Mare nu afli un f--- de surub de 7 :kick:

 

scuzati "tonul voci" dar sant al naibi de nervos.

Se vinde una bucata voshod 3m 01 , trage in draci optic.... nu ma interesat cu un vopsit e ca nou, 14mii km reali .

:friends: Numai Bine

salut

ca un posesor de voschod ce sunt vreau sa va luminez :D glumeam//// :moto:

autoaprindere sigur nu ti-sa facut de la avans in mod SPECIAL, mai iute de la bujie, benzina, si aer fals ;)

schimba-i bujia, regleaza-i avansu in asa fel incat santuletul de pe rotor sa fie in drept cu traductorul fix cand pistonul e la 3mm de a ajunge sus adica pms :rock:

SURUB DE 7 am cautat si eu in toata alba si nu am gasit, dar no :laugh: fiind mai sigur am pus mana pe o filiera de 7 si am facut un filet..simplu :) cat despre oprit, ilo pute-ai opri ori cum a zis stress, ori bagand-ul simplu intr-o treapta, calcand frana si lasand ambreaju!!!

asfalt uscat :ok:

ps: o poza cu bestia mea

 

 

--- Mesaj completat în 06 Oct 2007 20:39 -------------

dupa multe ore de munca reusesc sa schimb ambielajul cumparat de la gaspar (culmea ca e bun, macar el ca, garniturile ce mi le-a trimis chiar daca scrie pe plic bocxoa par a fi de minsk :blbl: ) ma pun sa reglez avansul fara ceas comparator ca nu am , dupa ureche , dupa cateva minute bune incepe sa se tureze in draci , intra in autoaprindere (rezonanta parca ii spune), scot fisa nu se opreste scot furtunul de la benzina si ma uit la el cum vrea sa decoleze , dupa cateva minute se opreste, incredibil e ca nu sa gripat .

 

acu intrebarea : de ce mama dracului apare fenomenul de auto aprindere? si cum bipu masi de rusi se regleaza avansul ala ? :D :smoke: :rock:

 

P.S. in prea maritul municipiu, capitala de judet Baia Mare nu afli un f--- de surub de 7 :kick:

 

scuzati "tonul voci" dar sant al naibi de nervos.

Se vinde una bucata voshod 3m 01 , trage in draci optic.... nu ma interesat cu un vopsit e ca nou, 14mii km reali .

:laugh: Numai Bine

salut

ca un posesor de voschod ce sunt vreau sa va luminez :D glumeam//// :moto:

autoaprindere sigur nu ti-sa facut de la avans in mod SPECIAL, mai iute de la bujie, benzina, si aer fals ;)

schimba-i bujia, regleaza-i avansu in asa fel incat santuletul de pe rotor sa fie in drept cu traductorul fix cand pistonul e la 3mm de a ajunge sus adica pms :rock:

SURUB DE 7 am cautat si eu in toata alba si nu am gasit, dar no :wink: fiind mai sigur am pus mana pe o filiera de 7 si am facut un filet..simplu :D cat despre oprit, ilo pute-ai opri ori cum a zis stress, ori bagand-ul simplu intr-o treapta, calcand frana si lasand ambreaju!!!

asfalt uscat :ok:

ps: o poza cu bestia mea de la bucatele pana la functionare :moto:

post-7368-1191692344_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar cand esti cu capacul desfacut nu mai ai ambreaj e mai greu de oprit in viteza, era o solutie sa o pun sa impinga un zid dupa care sa o bag in viteza fara ambreaj, dar eram ocupat cu filtrul de aer, pe care dupa cum spuneam nu am reusit sa-l astup.

 

mersi axi de raspuns si eu suspectam ca ar trage aer fals, am fost nevoit sa pun garniturile vechi ca dupa cum spuneam cele de la gaspar nu au potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar cand esti cu capacul desfacut nu mai ai ambreaj e mai greu de oprit in viteza, era o solutie sa o pun sa impinga un zid dupa care sa o bag in viteza fara ambreaj, dar eram ocupat cu filtrul de aer, pe care dupa cum spuneam nu am reusit sa-l astup.

 

mersi axi de raspuns si eu suspectam ca ar trage aer fals, am fost nevoit sa pun garniturile vechi ca dupa cum spuneam cele de la gaspar nu au potrivit.

auzi

eu am voschodul de 2 luni, dar credema k a fost inainte intr0o stare jalnica.... :laugh: era varza..l-am facut tot bucatele in casa :wave: si m-am pus pe treaba..fiecare piesa luata la mana, aranjata, degresat cartere, schimbat semeringuri si rulmenti,....nici eu nu am avut garnitura si am pus vopsea.,...l-am asambalat si a doua zi l-am pornit!!!!dupa o sapt de mers perfect m-am trezit ca imi face fix ca la tine :wink: tot asa autoaprindere...stii care era baiu'?benzina adeteliorant asazisa garnitura din vopsea, si prinse-se aer fals....ok

dupa o scarba completa...l-am dat iar jos lam desfact\ut tot si iar am degresat,,,,de data asta am pus silicon,,,,,.,..si l-am asamblat din nou.....chiar mi-a reusit, nu am mai avut probleme de atunci,,,..aprinderea e f simplu de reglat la 3 mm inainte de pms...auzi vb pe mess daca vrei id-ul meu e simson_marius

pa :friends: ce nu stii posteaza k eu te pot ajuta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba ai experienta de 9 ani si din cate stiu, Voshodul de ceva vreme, daca nu sti sa-i reglezi aprinderea. Auzi "autoaprindere, rezonanta parca ii spune". Nu mai fii al naibii de nervos ca nu e Voshodeata de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends:

degeaba ai experienta de 9 ani si din cate stiu, Voshodul de ceva vreme, daca nu sti sa-i reglezi aprinderea. Auzi "autoaprindere, rezonanta parca ii spune". Nu mai fii al naibii de nervos ca nu e Voshodeata de vina.

da....bine 'domnu' aleko...las k stii tu mai bine...voschodul e un motor, care chiar daca ar fii sa bagi totul nou in el .....de stricat tot se va strica...nu e 4t, sa deschidem bine ochii :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba ai experienta de 9 ani si din cate stiu, Voshodul de ceva vreme, daca nu sti sa-i reglezi aprinderea. Auzi "autoaprindere, rezonanta parca ii spune". Nu mai fii al naibii de nervos ca nu e Voshodeata de vina.

 

nu am pus nici un moment vina pe voshod, pe voshodul care il am, il conduc si il repar din 2002, nu e prima reparatie care o aduc badogului, iar fenomenul asta de auto aprindere nu l-am mai intalnit pana acum dar stiu sigur ca sa mai discutat despre el pe forum cu mult timp in urma si speram ca cineva sa-mi zica care sant conditile produceri acestui "fenomen" in speranta ca voi identifica mai usor problema, iar aprinderea i-am mai reglat-o de cateva ori pana acum, deci nu se pune problema nestiintei ci a nesigurantei, ma gandeam ca poate am uitat eu cum se regleaza sau ca procedez gresit, dar din ce a scris axi si din putina mea experienta tind sa cred ca problema e la etansarea carterului.

ps. experinta unui om nu se rezuma la numarul de posturi si de topicuri de pe un forum.

 

si iar revin cu vechea dilema, de ce uni oameni, care se cred a tot stiutori, se rezuma doar la cate o remarca ironica fara a da un raspuns concret. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am pus nici un moment vina pe voshod, pe voshodul care il am, il conduc si il repar din 2002, nu e prima reparatie care o aduc badogului, iar fenomenul asta de auto aprindere nu l-am mai intalnit pana acum dar stiu sigur ca sa mai discutat despre el pe forum cu mult timp in urma si speram ca cineva sa-mi zica care sant conditile produceri acestui "fenomen" in speranta ca voi identifica mai usor problema, iar aprinderea i-am mai reglat-o de cateva ori pana acum, deci nu se pune problema nestiintei ci a nesigurantei, ma gandeam ca poate am uitat eu cum se regleaza sau ca procedez gresit, dar din ce a scris axi si din putina mea experienta tind sa cred ca problema e la etansarea carterului.

ps. experinta unui om nu se rezuma la numarul de posturi si de topicuri de pe un forum.

 

si iar revin cu vechea dilema, de ce uni oameni, care se cred a tot stiutori, se rezuma doar la cate o remarca ironica fara a da un raspuns concret. :friends:

ok !!! :laugh: sa stii k iti admir parerea....din ironie castigi prostie :wave:

auzi luni incearca sa i schimbi bujia, si sa reglezi din nou aprinderea!!! :wink:

mai vb !!! :blbl: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din 2002 daca tu numesti putina experienta la Voshod. Pai trebuia sa fii o autoritate in domeniu nu sa iei in serios ce scrie :friends: axi. Niemni din tara asta nu ar trebui sa stie mai bine decat tine.

Rezonanta este un fenomen mecanic cand frecventa vibratiilor date de regimul motorului este aceeasi cu frecventa proprie a pieselor, si impreuna se propaga cu un efect exponential. Duce in timp scurt la cedari sau in timp mediu la uzuri pronuntate. Unele motoare au dispozitive speciale care impiedica rezonanta modificand frecventa la care vibreaza unele piese in miscare (dispozitivul anti-rezonanta prin frictiune de pe ambielajul BMW-ului R66 (1938), pe care nci Uralul 750 2007 nu-l are), altele au fost proiectate in asa fel incat nu apare fenomenul. Nu am avut ocazia sa o simt.

 

Autoaprinderea nu apare ca efect direct al bujiei sau avansului ci din acumulari mari de calamina si incalzirea puternica a motorului din diferite cauze (inclusiv bujie si avans, toba cu calamina multa). Nu e cazul tau ca doar ai curatat "luminile" de baleiaj chiulasa si pistonul.

Daca se tureaza probabil trage aer fals pe la imbinarea carterelor sau de la cutia de viteze prin semeringurile care poate nu-si fac treaba de pe ambielaj. Ca tot ziceai ca ai capacele date jos.

Si totusi zici ca ai smuls fisa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din 2002 daca tu numesti putina experienta la Voshod. Pai trebuia sa fii o autoritate in domeniu nu sa iei in serios ce scrie :friends: axi. Niemni din tara asta nu ar trebui sa stie mai bine decat tine.

Rezonanta este un fenomen mecanic cand frecventa vibratiilor date de regimul motorului este aceeasi cu frecventa proprie a pieselor, si impreuna se propaga cu un efect exponential. Duce in timp scurt la cedari sau in timp mediu la uzuri pronuntate. Unele motoare au dispozitive speciale care impiedica rezonanta modificand frecventa la care vibreaza unele piese in miscare (dispozitivul anti-rezonanta prin frictiune de pe ambielajul BMW-ului R66 (1938), pe care nci Uralul 750 2007 nu-l are), altele au fost proiectate in asa fel incat nu apare fenomenul. Nu am avut ocazia sa o simt.

 

Autoaprinderea nu apare ca efect direct al bujiei sau avansului ci din acumulari mari de calamina si incalzirea puternica a motorului din diferite cauze (inclusiv bujie si avans). Nu e cazul tau ca doar ai curatat "luminile" de baleiaj chiulasa si pistonul.

A ta probabil trage aer fals pe la imbinarea carterelor sau de la cutia de viteze prin semeringurile care poate nu-si fac treaba de pe ambielaj. Ca tot ziceai ca ai capacele date jos.

:wink: :wave: auzi ai cumparat manualul de mecanica de a12-a!!! e clar...ai copiat din manualul meu :laugh: domnul aleko...sa fim seriosi!!!!vb fara a realiza ceea ce scrii tu!!!sincer vb...

apropo...mai am un manual de la o alta editura...el vrei?ok..mai bine tac ca iar imi dai warn :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, deci pot sa predau ca din manual unor copii copac. Si credeam ca nu am fler pedagogic.

 

--- Mesaj completat în 06 Oct 2007 23:15 -------------
Nici sa desfaci o piulita nu as avea incredere sa te las.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de sfat aleko, din ce zici tu sigur trage aer fals, pana acum la fiecare desfacere schimbam garnitura si puneam si silicon dar acum de cand lucrez nu mai am rabdare sa-l bibilesc si m-am enervat ca mia trimis gaspar garnituri total aiurea asa ca l-am montat cu vechile garnituri. la voshod ca sa reglezi avansul trebuie sa dai jos capacul din dreapta, capac pe care e si mecanizmul care inpinge tija de actionare a ambreajului, capac care nu inchide ermetic, deci ala daca i-l desfaci nu are nici o treaba cu carterul sau cu aerul fals.

iar semeringurile sant aproape noi maxim 300 km de cand le-am schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, deci pot sa predau ca din manual unor copii copac. Si credeam ca nu am fler pedagogic.

 

<small>--- Mesaj completat în 06 Oct 2007 23:15 -------------</small><br/>Nici sa desfaci o piulita nu as avea incredere sa te las.

ma bucur!!sa trecem la subiect....

m-a sfatuit un foarte bun prieten....radoo_mondialu....daca il stiti,,,,...a zis sa fac garnituri dintr-o coala de calendar din aia lucioasa si cu silicon peste ea!!!!!! 100% o sa tina :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeam ca e desfacut capacul stanga sa fii tragand in spatele pinionului de pe ambielaj, schimbai un semering. Nici o grija poate sa traga si din dreapta daca ai pe ax ceva generator de curent, magnetou etc., nu stiu ce e in dreapta la Minsk sau Voshod, in acest caz trebuie sa iei un alt semering. Daca zici ca si flansa de la carburator este etansata.

La Ij Planeta nu exista garnitura la mijlocul motorului, erau suprafetele destul de plane la asamblare puneam ce-i drept foarte putin silicon si apoi le tineam bine presate. Esti sigur la la Voshod ai garnitura pe mijloc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are garnitura pe mijloc, garnitura care trebuia sa o schimb si sa pun si ceva silicon,

 

pentru cine are nevoie de manual de voshod sa ma anunte, si il trimit, eu il am de la ticolino.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeam ca e desfacut capacul stanga sa fii tragand in spatele pinionului de pe ambielaj, schimbai un semering. Nici o grija poate sa traga si din dreapta daca ai pe ax ceva generator de curent, magnetou etc., nu stiu ce e in dreapta la Minsk sau Voshod, in acest caz trebuie sa iei un alt semering. Daca zici ca si flansa de la carburator este etansata.

La Ij Planeta nu exista garnitura la mijlocul motorului, erau suprafetele destul de plane la asamblare puneam ce-i drept foarte putin silicon si apoi le tineam bine presate. Esti sigur la la Voshod ai garnitura pe mijloc?

:blbl:)

domnul si prea maritu'l mecanic aleko...ma dezamagiti :wink: cum naiba sa traga aer fals pe la capacul stang :friends: acolo la ambielaj e un rulment, semering, si iar rulment!!!!!!!!!!!1

daca nu ar fii semering nu ar face absortie, iar si daca ar face cum crezi tu, ar insemna ca tot uleiul din cutie s-ar duce naibii in ambielaj....ce s-ar alege? :laugh:

deci aleko iti dau nota 3 pt pregatierea de azi!!! :wave:

la voschod ca si la minsc este nevoie de garnitura :laugh: si putin silicon!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...