Sari la conținut

R 1200 Gs Adv - Moby Dick


ianachim
 Share

Postări Recomandate

CINE MAI ARE?

PARERI - IMBUNATATIRI...

 

eu am o luna de cand am luat.o si 4000 de km au fost deja trasi

 

m.a rupt revizia de 1000 km - 480 ron

 

farul deja crapat pe interior si port discutii despre schimbare in garantie avand in vedere ca nu este lovit din exterior

am dat de cum am ajuns acasa saua de pasager jos deci voi merge SINGUR pe ea

am cumparat si montat pe spate centru o cutie metalica de la "horbach" sistem de prindere artizanal si cutie 300 ron

de la bmw 300 euro

 

mai am de rezolvat sistemul de ridicare electrica a placutei de inmatriculare

am comandat la louis adaptor de bricheta normal ca neamtul il pune pe moto pe cel mic

 

si tare ma bate gandul de "zenon" dar poate iau becuri philips mai puternice dar dupa ce rezolv la bavaria prob cu farul

 

consum 6.5 - 7 mers cu 160 - 180 km/h

super protectii la vant de la 120 la 180 nu simti nici o diferenta

casca de enduro si nu te bate vantul

 

avans cam 2500 euro taxa inmatriculare 100 euro comision 300 euro

48 rate x 250 euro

rezidual

2500 euro

si CASCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 1300 euro pe an

 

DAR

DAR

 

cand sunt pe EA nimic pe lume nu mai conteaza NOI DOI si DRUMUL

 

pentru senzatia asta NU exista PRET :friends:

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai cum mah nene? iti iei mega mobra si pui ieftineli de la hornbach? e ca si cum ai avea costum armani si la mana un ceas d-ala de reclama la tigari Winston. Macar daca puneai niste Givi daca nu vroiai alea meseriase, extensibile de la BMW.

Eu am cam invatat ca atat cat dai, atat face. cand o sa pleci in concediu o sa pui continutul de la cutia aia intr-o papornita d-aia de rafie, in dungi albastru/rosu/alb?

Editat de cbr-ica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iep....

ai una pe acasa?

dar te rog sa fie cu manerele un pic rupte sa fluture la viteza

merci

 

ps prietene am cumparat bmw ca e fiabil pt romania dar nu sunt asa de banos sa scap pe jos la BAVARIA atata banet

si nu vream de plastic de la givi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CINE MAI ARE?

PARERI - IMBUNATATIRI...

 

eu am o luna de cand am luat.o si 4000 de km au fost deja trasi

 

m.a rupt revizia de 1000 km - 480 ron

 

farul deja crapat pe interior si port discutii despre schimbare in garantie avand in vedere ca nu este lovit din exterior

am dat de cum am ajuns acasa saua de pasager jos deci voi merge SINGUR pe ea

am cumparat si montat pe spate centru o cutie metalica de la "horbach" sistem de prindere artizanal si cutie 300 ron

de la bmw 300 euro

 

mai am de rezolvat sistemul de ridicare electrica a placutei de inmatriculare

am comandat la louis adaptor de bricheta normal ca neamtul il pune pe moto pe cel mic

 

si tare ma bate gandul de "zenon" dar poate iau becuri philips mai puternice dar dupa ce rezolv la bavaria prob cu farul

 

consum 6.5 - 7 mers cu 160 - 180 km/h

super protectii la vant de la 120 la 180 nu simti nici o diferenta

casca de enduro si nu te bate vantul

 

avans cam 2500 euro taxa inmatriculare 100 euro comision 300 euro

48 rate x 250 euro

rezidual

2500 euro

si CASCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 1300 euro pe an

 

DAR

DAR

 

cand sunt pe EA nimic pe lume nu mai conteaza NOI DOI si DRUMUL

 

pentru senzatia asta NU exista PRET :friends:

 

 

Sa inteleg ca r12gs adv duce la 17400 euro .... cu sau fara TVA ?!?! adica 22600 cu tot cu casco

Editat de decatett
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vei sta sa gandesti cat consumi cu mancatul cu hainele cu femeile

te vei speria cati bani "arunci"

 

daca am o sambata sau duminica cu soare in care nu am "calarit" macar 1 h o consider zi MOARTA

 

a fost mai greu la inceput sa gateasca dar acum deja bucataria romaneasca o stapaneste super

sper ca in primavara - vara sa o invat ceva din cea germana/austriaca

 

deja incep in sezonul rece sa pun bani pet o iesire de 2 sapt in zona alpilor sa vedem daca se descurca si pe virajele alea de test hi hi hi

 

sincer acum cam grea in miscarea "pe loc" insa o data bagata in 1 nu mai are greutate

 

 

 

--- Mesaj completat în 10 Oct 2007 15:04 -------------

a mea face curat...... :friends:

 

 

bine inteles ca a ta face curat

doar ai luat.o cu ACTE

hi hi hi

prietenii stiu de ce

mai ales ca acum i.ai dat si puiul (650)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa va dezamagesc dar austriecele sunt mai harnice :bigstar:

Sa te vad pe tine cum faci cu un LC8 9.500 km in 14 zile (adica vreo 680 km/zi), cu pasager si mai vorbim dup' aia. Distanta asta nici n-o poti face fara revizie.

LC8 este mai enduro decat GS-ul, insa eu am luat GS-ul in primul rand sa fac ture lungi, majoritatea cu sotia si sa nu ne supere drumurile mai proaste.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce exista doar in romania senzatia ca bmwul e mai fiabil decat ktmuul .... pe oricare din forumurile din afara (advrider.com) ktmuul are o reputatie destul de buna in comparatie cu bmw (varianta gs) ... aici ma refer strict la categoria enduro-turing ... de ex. daca te uiti la pozele publicate in cele doua forumuri de mai jos vei vedea gs-ul 95% din poze sunt facute doar pe sosea iar restu pe un drum de tara... pe cand ktmuu are proportia inversa (si nu am auzit pe nimeni sa se planga ca nu ar fi un moto fiabil daca e ingrijit cum scrie la carte)

 

ktmuu ... http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=62878

 

gsu .... http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=95745

 

 

PS ... in primavara vreau sa imi iau un 990 Adventure ... m-am documentat in special pentru cele doua modele r12gs si 990 Adv .... parerea mea e ca gs-ul nu prea are treaba cu adventure decat fortat (o data ca e greu si si a doua nu e fiabil in cea ce priveste cazaturile usoare care sunt inevitabile)

 

PSS gs-ul e un super turing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te vad pe tine cum faci cu un LC8 9.500 km in 14 zile (adica vreo 680 km/zi), cu pasager si mai vorbim dup' aia. Distanta asta nici n-o poti face fara revizie.

LC8 este mai enduro decat GS-ul, insa eu am luat GS-ul in primul rand sa fac ture lungi, majoritatea cu sotia si sa nu ne supere drumurile mai proaste.

 

9500 in 14 zile nu am facut dar am facut 4000 in 3 zile :bigstar: merge si fara revizii totul e sa ai ulei sa completezi ca austriecele cam papa :bigstar: ca si nemtoacelele dealtfel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ianachim

Sa o stapanesti sanatos!

Ma bucur ca ai ramas fidel marcii.

De ce ai renuntat la K 1200 R?

 

sal man

am renuntat ca nu ai mai vrut sa mi.o vinzi pe a ta LOL

acum serios

am schimbat factura in ultima zi

de pe k 1200 r pe r 1200 gs adv

am facut un drum inainte cu 2 zile cu dakarul si am vazut pe unde imi place sa ma dau

1 pe la craiova

2 pe la vama veche pe drumul vechi

si mi.am dat seama ca nu e ceea ce imi doream

k arata si e super moto

dar ma regasesc mai mult in gs

 

oricum daca sparg banca iau si un k de plimbari RAPIDE

dar momentan r este exact ceea ce imi vine ca o manusa

merci de sfaturi

 

 

--- Mesaj completat în 11 Oct 2007 15:22 -------------

9500 in 14 zile nu am facut dar am facut 4000 in 3 zile :bigstar: merge si fara revizii totul e sa ai ulei sa completezi ca austriecele cam papa :bigstar: ca si nemtoacelele dealtfel

 

 

nu va mai contrati

ktm est clar pt drumuri in afara asfaltului

iar

bmw este un TOURING - enduro ma ref la 1200 gs adv

insa fiecare isi ia ce crede el cal va multumi mai mult

 

sincer

nu mai cred in acele moto BMW de pe vremuri

acum totul e comercial

cum va explicati geamul de la far spart prin interior dupa 3000 de km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9500 in 14 zile nu am facut dar am facut 4000 in 3 zile :bigstar: merge si fara revizii totul e sa ai ulei sa completezi ca austriecele cam papa :bigstar: ca si nemtoacelele dealtfel

ai avut si pasager? ca eu la asta ma refer.

Nici nu contest ca LC8-ul este mai potrivit pentru off-road , desi am iesit cu 2 prieteni cu LC8-uri pe Transalpina, toti 3 solo, (vezi /index.php?...139652&st=0 ) si am fost cel putin la fel de rapid ca ei, in ciuda faptului ca aveam Michelin Anakee fata de Pirelli Scorpion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai avut si pasager? ca eu la asta ma refer.

Nici nu contest ca LC8-ul este mai potrivit pentru off-road , desi am iesit cu 2 prieteni cu LC8-uri pe Transalpina, toti 3 solo, (vezi /index.php?...139652&st=0 ) si am fost cel putin la fel de rapid ca ei, in ciuda faptului ca aveam Michelin Anakee fata de Pirelli Scorpion.

 

pasager niet, moare saracu' pe LC8 :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasager niet, moare saracu' pe LC8 :bigstar:

Pai asta ziceam, GS-ul este mai comfortabil pt. ture lungi, mai ales daca ai si pasager.

In rest, eu recunosc ca sunt fan GS, dar in sfarsit fiecare isi ia ce-i place, important e sa se invarte roata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...