cristi 57 Postat Decembrie 25, 2007 Autor Share Postat Decembrie 25, 2007 Nu exista cauciucuri originale de Ural, exista acelasi cauciucuri Uralshina sau Modern, cu aceleasi calitati eventual aspect diferit, eu prefer cauciucurile ucrainiene fiindca sunt mai tzapene, tu ai prefera cele rusesti fiindca sunt mai moi. Pretul lor difera f mult depinzand de unde le iei. Cauciucurile astea au talonul foarte solid pt atas, sunt mai inalte, merg bine pe udatura si zapada, nu prea fac pana. Sunt multumit cu ele si la viteza mare sau pe serpentine cu Uralul solo. 100 Euro pt Avonurile astea e f mult, americanii cumpara cauciucuri groase Avon la limita cardanului cu 60$.Mai ai varianta cauciucurilor Heidenau pe 19. Dar nu au talonul alb, asa ca urmeaza-ti instinctul. ...ai dreptate, pin' la vara mai este timp, multumesc ca m-ai linistit --- Mesaj completat în 26 Dec 2007 14:32 ------------- Salut, pentru problema cu turometrul. Iti cauti un turometru' care merge la bobina de inductie, o sa te prinzi repede care este modul lui de afisare si ori ii redesenezi turatiile pe cadran, ori tii minte cu cat trebuie sa imparti sau sa inmultesi pentru a obtine turatiile tale. Avand in vedere ca mergi pe 2 bobine, probabil ca pentru un turometru de dacie va trebui sa inmultesti cu doi...parca (nush daca la o scanteie motorul face o turatie completa, ma gandesc putin). In curand o sa apar si eu, cu niste poze de la niste inspectii complete la o Mobra S50, Honda CB400N (80), kawasaki Z550, Nipra cu atas si...mai vedem. Evident o echipa intreaga se va lupta cu ele si speram ca pana in primavara sa fie toate gata. ..am facut rost de turometru de nova, sa vad cum il etalonez ca este pentru 4 cilindri! e comandat de informatia luata de pe bobina de inductie. Acum arata la jumate, dar merge! --- Mesaj completat în 31 Dec 2007 18:43 ------------- ...31/12/2007: asta-i ultima miscare facuta pe anul acesta. Va urez tuturor un an nou mult mai bun, si sa ne vedem sanatosi la anul pe sosea! La multi ani! --- Mesaj completat în 31 Dec 2007 18:47 ------------- maxxis-ul cu white wall e exagerat de scump fata de alte firme cu renume mai bun. cea mai buna afacere este avon venom 110/90 WW. le-ai vazut la mine cristi. pret la astfel de pneuri este de la 100 euro in sus. cu vopsea nu cred ca iese. <small>--- Mesaj completat în 24 Dec 2007 17:37 -------------</small><br/>poza ...totusi imi plac mult cauciucurile tale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) ...dupa un Craciun si un revelion de relaxare, am reluat reconditionarea, am desfacut si reparat amortrizoarele fata si spate apoi cutia de viteze la care n-am facut decat sa o curat si sa inlocuiesc siemeringurile pe unde aveau loc pierderi de ulei. Cutia am considerat ca nu necesita demontare, asa ca n-am desfacuto doar de amorul artei. V-a urma… Bubaq vreau sa te intreb o chestie, daca ai timp... sa formulez intrebarea si-i dau drumu' Editat Ianuarie 9, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 ...dupa un Craciun si un revelion de relaxare, am reluat reconditionarea, am desfacut si reparat amortrizoarele fata si spate apoi cutia de viteze la care n-am facut decat sa o curat si sa inlocuiesc siemeringurile pe unde aveau loc pierderi de ulei. Cutia am considerat ca nu necesita demontare, asa ca n-am desfacuto doar de amorul artei. V-a urma… Bubaq vreau sa te intreb o chestie, daca ai timp... sa formulez intrebarea si-i dau drumu' Salut si la multi ani! Cutia de viteze nu am desfacuto fiindca nu am considerat ca ar fi cazul, dar am inlocuit oringurile acolo unde existau pierderi de ulei. OK pana aici. Intrebare: la bratul (parghia) ambreajului in partea opusa cablului existaun surub de reglaj care apasa un stift (cu diametrul de vreo 9-10 mm), in momentul in care eliberezi maneta ambreajului. I-am inlocuit si lui oringul de etansare si cu ocazia asta am vazut in spatele lui un arc. Lamurestema si pe mine ce face acel stift? Daca demontam cutia as fi stiut, dar asa nu stiu ce sa reglez! Banuiesc ca este ceva legat de schimbarea vitezelor sau mers inapoi!!...nu stiu. --- Mesaj completat în 09 Jan 2008 21:18 ------------- astept Salut si la multi ani! Cutia de viteze nu am desfacuto fiindca nu am considerat ca ar fi cazul, dar am inlocuit oringurile acolo unde existau pierderi de ulei. OK pana aici. Intrebare: la bratul (parghia) ambreajului in partea opusa cablului existaun surub de reglaj care apasa un stift (cu diametrul de vreo 9-10 mm), in momentul in care eliberezi maneta ambreajului. I-am inlocuit si lui oringul de etansare si cu ocazia asta am vazut in spatele lui un arc. Lamurestema si pe mine ce face acel stift? Daca demontam cutia as fi stiut, dar asa nu stiu ce sa reglez! Banuiesc ca este ceva legat de schimbarea vitezelor sau mers inapoi!!...nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Pai ideea ar fi urmatoarea (ce am auzit si eu): acolo e un mecanism care face sa nu mai fie nevoie sa apesi ambreajul cand schimbi vitezele (de la 2 la 4). Schita care o sa o pun pare sa confirme asta. Eu nu am incercat niciodata asta, nu am avut curaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Daca totul e reglat bine, nu mai folosesti maneta de ambreiaj decat la pornire. Singurul inconvenient e ca schimbatorul de viteze devine mai tare.In rest nu sunt probleme.Totusi daca vrei sa dezactivezi aceasta functie slabesti surubul de reglaj de pe parghie sau folosesti tot timpul maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 21, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2008 (editat) ...in sfarst am trecut de partea cea mai grea: sa pun motorul pe cadru. De maine voi avansa cate putin in fiecare zi incepe sa iasa ceva frumos Editat Ianuarie 21, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 intradevar un motor superb pot sa zic.....ar fi iesit si mai bine daca reuseai sa-l faci clasic....asta ca si o idee ca am e pitici cu motoarele clasice in forma originala(pitici mai variaza si catre partea de originalitate\peronalitate) ......oricum pot sa zic ca e printre putinele dnepre care fost modificat cu gust(nu ma refer chopperit ci personalizat) sa-l folosesti sanatos si in continuare.........si mai o chestie mi se parea destul de ok si vopseaua veche,adica nu era foarte uzata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Succes si spor la treaba !!! Am pus turometru de DACIA pe care l-am etalonat pentru TULA si aprindere electronica (cu platina) tot de la accesorii DACIA . Poti vedea bordul modificat de TULA in site-ul pentru TULA . 2cilindri in 4 timpi au aceeasi nr. de scantei/rot ca 1cil. in 2 timpi , respectiv 1 scinteie/rot . In cadranul turometrului am montat si becurile martor . BAFTA !!! Daca te pot ajuta cu ceva , spune . Eu am TULA cu remorca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 24, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2008 (editat) Nu credeam ca o sa mearga asa greu (incet), fiindca demontatul a durat cateva ore, acum la asamblare tot timpul gasesti cate ceva care a scapat, te opresti repari sau remediezi si o iei iar de la capat... asta este! In schimb satisfactia este mare cand vezi cum capata "fieru" viata, parca si berea merge mai bine... Voi reveni cu alte foto... <small>--- Mesaj completat în 24 Jan 2008 21:58 -------------</small><br/> Succes si spor la treaba !!! Am pus turometru de DACIA pe care l-am etalonat pentru TULA si aprindere electronica (cu platina) tot de la accesorii DACIA . Poti vedea bordul modificat de TULA in site-ul pentru TULA . 2cilindri in 4 timpi au aceeasi nr. de scantei/rot ca 1cil. in 2 timpi , respectiv 1 scinteie/rot . In cadranul turometrului am montat si becurile martor . BAFTA !!! Daca te pot ajuta cu ceva , spune . Eu am TULA cu remorca . Interesant! Cred ca o sa te contactez curand pt turometru, eu am facut rost de asta: Editat Ianuarie 24, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 (editat) Acela este ! L-am reasamblat in alta carcasa pe un alt circuit imprimat in etaje . Dezavantajul este ca la drum cam balanseaza limba datorita trepidatiilor cu toate ca bordul este pe bucsi de cauciuc . Inainte am avut un turometru cu 12 leduri asezate in sector de cerc in trei culori : verzi , 2 galbene si citeva rosii . Dezavantajul era ca ziua nu se vedeau mai de loc . Succes ! 0722578893 Editat Ianuarie 25, 2008 de Liviu M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 31, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2008 ...am mai pus ceva pe el si m-am apucat de electrica, am inceput cu obere apoi cu firele apoi iar o bere.. si in final am lasato pe maine, dar cel putin am o imagine la ce trebuie sa mai fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Vad ca esti la capitolul "instalatia electrica" . Pune sigurante pe circuite . La mine la TULA , din fabrica , are una pe circuitul de incarcare al dinamului si una pe circuitul de alimentare al tuturor consumatorilor . Am plecat la Brasov la intrunire dupa amiaza tarziu cu alti prieteni ; pe drum la un popas cind sa plec a stat motorul iar la bord am observat ca am ramas fara curent . Am inlocuit siguranta si am plecat ; alt popas aceeasi treaba , si am fost nevoit sa pun ultima siguranta de rezerva . Alt popas , si cand sa plec la fel . Fiind in Romania pe marginea drumului gsesc in locul respectic pana si sirma litata ; exasperat pun doua lite . Iar popas din cauza unui motor care nu prea tragea , si alte lite , de data asta trei . Na !!! Sa va mai ardeti !!! Nu s-au mai ars.... A doua zi parada in Brasov . Pe drumul de intoarcere spre Camping Darste , in plina intersectie cu masini , observ cum iese fum de sub rezervor . Noroc de mine ca apucasem sa imi iau demaraj ; tai contactul si imediat dupa intersectie trag pe dreapta . Ii spun pasagerului :- A luat foc instalatia ! ; tipul zice :- Nu ma pricep la nimic , daca vrei sa te ajut , iti pot tine motorul ... ? Pun fire pe direct sa pot alimenta aprinderea , ajung in camping si toata dupa amiaza modific circuite ca sa le inlocuiesc pe cele arse , sa pot ajunge acasa adoua zi si sa am far si stop pe frana . Ajuns acasa incep sa caut : intr-un tarziu gasesc : sub sa firele au fost montate gresit in fabrica ; cand se urca pasagerul saua strivea intre ea si cadru firele care dupa un timp s-au ros . Deci : dupa siguranta generala am pus sigurante pe fiecare circuit (4circ.) , asa incat daca pica un circuit sa mearga restul sa pot merge mai departe nu sa ramin pe marginea drumului si sa caut defectul . Baga firele prin tuburi nu le lega cu banda izolatoare ; daca vrei sa adaugi/modifici circuite este mai usor si mai sigur . Motorul , pana acum , arata bine . Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 2, 2008 Autor Share Postat Februarie 2, 2008 (editat) …asa am sa fac d-le! Firele le-am infasurat initial in banda textila acolo unde raman fixate cu coliere pe cadru, unde sunt in miscare trec printr-un tub cret de PVC (pentru ca daca sunt sranse, devin rigide si in timp se rup), voi revenii si cu ceva poze pe tema asta. La capitolul sigurante sa fi sigur ca fiecare circuit in parte v-a avea, evident am modificat si schema originala dupa necesitati, iar blocul de sigurante v-a sta in carcasa ceasurilor de bord (fiind mai protejate) si voi folosi modelele actuale de auto (sigurantele). Toate becurile de control le voi inlocui cu leduri. Voi incerca mai incolo sa inlocuiesc si becul de far cu unul cu xenon care are consumul mult mai mic si o lumina mai buna (acum nu stiu daca pot nimerii focalizarea, ramane de vazut!). Totusi dupa reparatie alternatorul incarca bine (14,2V), iar lumina era relativ buna (bec halogen 55/60-12V, acelea albastre din targ sau benzinarii). Spune-mi si mie te rog, cum ai facut carcasa de la ceasuri? Daca as pune turometru nu cred ca ar avea loc in cea originala. Editat Februarie 2, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Eu stiu ca am mai scris ; montajul a fost reasamblat pe alta placa facuta special pentru a contine si montajul cu trei leduri ce arata starea de incarcare a bateriei si sa incapa in carcasa . In carcasa sunt trei nivele : fata , pacile (2buc - simetrice) - care sustin becurile de 4W pentru semnale si placa ce contine montajul turometrului + starea de incarcare a bateriei . Ceasurile sunt doua tuburi facute din teava , pe strung , care au la o parte filet exterior pentru ramele din inox , iar la celalalt cap o degajare interioara in care am bagat un disc , dupa care am ambutisat (indoit) marginea . Discul (fundul) carcasei vitezometrului este din metal (nu stiu daca inox - a trecut 10 sau 12 ani de atunci) iar fundul carcasei turometrului + anexe este din sticlotextolit de 2mm deoarece pe el este fixata o cupla multipla pentu conexiuni (parca 8). In orice caz montajul este destul de compact si solid ca sa reziste la vibratii . Daca ma vezi ce par alb am.... Cand am refacut instalata electrica , am mers in targul Vitan - Bucuresti , de unde am luat tuburi pe mai multe dimensiuni de doua feluri : unele gri inchis din un fel de cauciuc si altele negre din tesatura de fibra de sticla imbracata la exterior intr-un latex negru . Nu te sfatuiesc sa pui tuburi din plastic care la frig se crapa s.a.m.d.... Daca este nevoie pot incerca sa vin in targ - Vitan intr-o sambata sau duminica (nu stiu cand se mai tine acum) . Succes !!! Cositoreste toate capetele si legaturile nedemontabile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 ..uite cateva poze cu partea elecrica ca sa vezi la ce m-am referit cand ti-am scris de tuburi crete, care au o elasticitate mare si nu mai trebe sa le dai cu banda. Banda face snopul de fire rigid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Poate ca gresesc , dar acele tuburi se pare ca sunt pentru instalatii care nu se indoaie frecvent (in permanenta cand mergi) . Asa ceva am pus pe sub rezervor . Sper sa ma insel . Nu este bine ca in una din poze se vad firele iesind neprotejate din una din casetele de comanda (semnale) , bloc de lumini . Cand ghidonul se misca , snopul de fire se va trage/misca din blocul de comanda , se va roade de muchia lui sau unul din fire se va smulge din lipitura . De obicei in zona aceea tubul este bagat inauntru min. 5mm si este fixat cu o clema din tabla . Iti recomand prinderea de ghidon cu bride de plastic . NU UITA : "penele electrice se fac noaptea cand ploua" . Ce faci bine din start , va merge 80% fara probleme , restul sunt lamele de contact becuri si papuci care se oxideaza , suruburi pentru contact care se slabesc .... Altfel iti dai seama cum e sa stai si sa cauti un defect electric , la marginea drumului . Asa le vad eu .... Succes , in continuare . (La mine toata instalatia a fost facuta din fabrica numai cu fire albe , legate snop cu banda adeziva ; iti dai seama cum a fost la primul defect electric ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 ..uite cateva poze cu partea elecrica ca sa vezi la ce m-am referit cand ti-am scris de tuburi crete, care au o elasticitate mare si nu mai trebe sa le dai cu banda. Banda face snopul de fire rigid. ...'tuburile crete' (copex)creapa la frig, si oricum nu se preteaza la instalatii electrice care se misca permanent(ele sant folosite de regula in locul tuburilor rigide de pvc la instalatiile casnice...) Nu folositi conductori multifilari simpli, exista cabluri cu 3/4/5....12 conductori , chiar si cu izolatie siliconica,, mult mai flexibile si care se preteaza mai bine la instalatii de motocicleta...Nu o transformati intr-o peruca legata cu banda izolatoare! Eu folosesc un cablu cu 4+1 fire pe spate , si 2x(4+1) pe fatza, si este suficient pentru o instalatie simpla si sigura.Nenorocirea de tablou de sigurante de la nipru va fi , de regula , prima chestie care va lua foc! este suficienta o siguranta bipolara automata de 10A montata pe baterie.... Nu folositi inbinari cu papuci auto!...cleme si surub daca nu vreti sa cautati 'lumina' noaptea ,si pe ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Asa facuram, dar papuci si altea alea tot am pus, sper sa nu fi cobit si sa o patesc noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 ba si vedeti ca gasiti in Obor sau pe strada aia cu magazien de electronica din spatele lu Stefan cel Mare varnis termocontractant, e genial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 acum mi-am adus aminte. cristi am eu niste tub negru luat de pe louis pentru instalatia electrica. cativa metri de 8 mm diametru si cativa de 10mm. daca-ti trebe da-mi de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 11, 2008 Autor Share Postat Februarie 11, 2008 (editat) D-lor multumesc pt sfaturi, voi tine cont de ele! Liviu n-am terminat inca, comenzile manuale vreau sa le inlocuiesc iar tuburile pe ghidon vor fi fixate in final cu coliere, tabloul de bord ramane inca pe “caietul de sarcini”(nu degeaba te-am mai intrebat de confectionarea lui) mai vorbim pe tema asta… Drobu, tuburile pe care le vezi sunt cu destinatie auto, stau in compartimentul motor, supuse la vibratii, temperaturi intre -30° si +100° etc. si sunt recuperate dupa instalatii inlocuite (de Renault) si au dimensiuni intre 4 si 20 mm ...sigurante voi folosi pe fiecare circuit in parte. Am avut probleme cu electrica motiv care m-a determinat sa o refac din nou. Papucii toti i-am inbracat in varnesul descris de Aloko, comercializat in magazinele de la Maica Domnului. Bubaq multumesc dar instalatia in mare am terminato, partile fixe sunt invelite in banda textila catifelata de buna calitate si fixate cu coliere de plastic, in schimb la capitolul functionare motor o sa te mai sacai cu ceva intrebari, am inca dileme. Sti ca ti-m spus de faptul ca bujiile le gaseam mereu negre, cu toate ca am redus benzina pina am pierdut puterea motorului, ma-ntrbam daca nu ereau cumva prea reci! Am descoperit cauza: filetul din chiulase erea lung iar eu aveam bujii scurte, deci ereau ingropate, am ilocuit bujiile cu altele cu filet lung, o sa mai vad cind voi merge cu ia ce se mai intimpla. Carburatoarele sunt noi K68 din gresala le-am inversat, sunt la fel difera doar pozitia surubului care ridica subarul, asta o rezolv. Am pornito findca nu mai aveam rabdare, am incalzit motorul si am reglat carburatia pe ralanti pe fiecare cilindru in parte, ciudat daca trag brusc de acceleratie motorul moare, parca nu facea asa inainte, altfel merge bine,trage se simte ca are viata… si inca ceva dupa accelerare daca inchizi brusc acceleratia se aud rateuri puternice in tobe, nici ata nu o facea inainte asa rau ca acum! ...pina la proba de drum ma mai gindesc! Poate-mi spui si tu ceva! ...am facut un filmulet, nu pot de loc sal atasez Editat Februarie 12, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Daca moare cand tragi acceleratia mai brusc si da rateuri la decelerare e bine, asta inseamna ca ai facut totul cum trebuie deci nu-ti fa griji, ai un nipru veritabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 vezi la bujii...din cate stiu eu bujia la nipru e scurta nu e cu gat lung sa nu loveasca in piston ca faci alta nevruta!!!vb cu Aleko... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 12, 2008 Autor Share Postat Februarie 12, 2008 vezi la bujii...din cate stiu eu bujia la nipru e scurta nu e cu gat lung sa nu loveasca in piston ca faci alta nevruta!!!vb cu Aleko... ... ..m-am uitat cu atentie inainte de a pune bujii cu filet lung, apoi dupa inlocuire am verificat cu atentie ( la mana) ca pistoanele nu lovesc bujiile --- Mesaj completat în 14 Feb 2008 21:38 -------------Ieri fiind mai cald afara am facut o tura cu motorul… inainte de asta am ridicat acele de la subere la ultima linie (inainte ereau la misloc), am inundat carburile, am tras socurile si a pornit la prima pedala… misto!!, mers regulat, fara fum, toate bune, dar cum am tras de acceleratie, a murit motorul asa este! Am pornito iar si am lasato sa mearga la ralanti vreo 30 secunde, dupa care am accelerat usor din nou, de asta data nu s-a mai oprit, asa ca m-am urcat pe ea si la drum. Am mers in toate regimurile testand astfel functionarea motorului, demareaza puternic fara intreruperi, fara limita la turatie iar la decelerare brusca mergind in frana de motor se aud in tobe pocnituri usoare. Tot drumul a fost de cca 9-10 km, viteza 80-90. La intoarcere am dat bujiilje afara ca sa le vad aspectul, ereau afumate, culoarea funinginei erea negru-usor spre gri iar daca o stregeai cu degetul se lua usor(erea ca un praf)… Mi-am zis: ok, amestec bogat si am lasato asa. Astazi fiind lafel de “cald” ca ieri mi-am is sa continui testele, asa ca am mutat acele de la subere mai jos cu o linie si am repetat operatiile de ieri pornind motorul. De data aceasta din start am lasato 45 secunde inainte de a accelera, nu s-a mai oprit motorul . Ies si repet testele facute cu o zi inainte. Rezultatul: demarajul foarte usor mai slab, pocnete mai puternice in tobe la decelerari deci amestec sarac . Ma intorc inapoi, desfac si ma uit la bujii: afumate la fel ca ieri… concluzie: trebe bujii mai calde . Ma uit pe manual: S14V ?? Ma uit la cele vechi bosch-uri, cauta pe net tabele de echivalente pt valoarea termica… ore intregi de cautari. In sfirsit am umplut un folder cu tabele, grafice de echivalente etc. Sa caut maine bujii de 180 si sa mai fac o proba… astea de astazi au 240, sunt prea reci… Incepe sa-mi placa motorul asta tot mai mult!!! Mai fac ceva testari si revin cu concluzii... --- Mesaj completat în 15 Feb 2008 15:55 -------------Ieri fiind mai cald afara am facut o tura cu motorul… inainte de asta am ridicat acele de la subere la ultima linie (inainte ereau la misloc), am inundat carburile, am tras socurile si a pornit la prima pedala… misto!!, mers regulat, fara fum, toate bune, dar cum am tras de acceleratie, a murit motorul… asta este! Am pornito iar si am lasato sa mearga la ralanti vreo 30 secunde, dupa care am accelerat usor din nou, de asta data nu s-a mai oprit, asa ca m-am urcat pe ea si la drum. Am mers in toate regimurile testand astfel functionarea motorului, demareaza puternic fara intreruperi, fara limita la turatie iar la decelerare brusca mergind in frana de motor se aud in tobe pocnituri usoare. Tot drumul a fost de cca 9-10 km, viteza 80-90. La intoarcere am dat bujiilje afara ca sa le vad aspectul, ereau afumate, culoarea funinginei erea negru-usor spre gri iar daca o stregeai cu degetul se lua usor(erea ca un praf)… Mi-am zis: ok, amestec bogat si am lasato asa. Astazi fiind lafel de “cald” ca ieri mi-am is sa continui testele, asa ca am mutat acele de la subere mai jos cu o linie si am repetat operatiile de ieri pornind motorul. De data aceasta din start am lasato 45 secunde inainte de a accelera, nu s-a mai oprit motorul. Ies si repet testele facute cu o zi inainte. Rezultatul: demarajul foarte usor mai slab, pocnete mai puternice in tobe la decelerari deci amestec sarac. Ma intorc inapoi, desfac si ma uit la bujii: afumate la fel ca ieri… concluzie: trebe bujii mai calde. Ma uit pe manual: S14V ?? Ma uit la cele vechi bosch-uri WR8BC, cauta pe net tabele de echivalente pt valoarea termica… ore intregi de cautari. In sfirsit am umplut un folder cu tabele, grafice de echivalente etc. Sa caut maine bujii de 180 si sa mai fac o proba… astea de astazi (EYQUEM-RFN58LZ)cu filet lung au 240, sunt prea reci… Incepe sa-mi placa motorul asta tot mai mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.