Sari la conținut

Numai Poze


soso-bum
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci asa frane nu am mai simtit la nici o moto.etrieri brembo.am spus tot.

 

pana pe la 4-5000 nu are suflu, dupa care innebuneste, dar trage liniar si dezvolta o putere infernala.

 

pozitia pe motoreta este ok,cauciucurile in schimb au fost slabe-ceva bridgestone.erau tocite de la mersul pe linie dreapta.

 

mie mi-a placut si cum arata ,as opta pt modelul pe negru-avea quick-shifter si se putea seta in 4 moduri: rain, sport,race si slick, in modul slick(daca ar fi avut

 

gume) se merge cel mai tare.In rain, doar vreo 150 de cai livreaza motorul,iar in slick, se poate ridica pe o roata.

 

in mod normal, nu se poate ridica, traction controlul taie gazul si vine pe pamant.adica se ridica un pic doar.

 

cel mai fain motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inspirat de catre Otto scri si eu pe aici!

am facut doua sesiuni a cate 20 de minute fiecare; prima pe uscat cu motorul setat pe slik si a doua sesiune pe ploaie setat rain dar si cu pasager de 50 kg in spate!

dupa prima tura: impresionat total de frane (sunt din alta lume), extrem de usoara pe curbe ca un 600 din pacate asa si trage pana in 6000 de ture in schimb de acolo rupe tot dar fara a fi brutala (putere dar si control). Cauciucurile BT 016 nu se potrivesc pe bmw desi pe k6-le meu mi-au placut acum tot timpul derapau probabil si din cauza asfaltului rece! Suspensile cum iese motorul din fabrica nu m-am obijnuit eu cu ele, dansa motorul in schimb cand aveam pasager desi ploua a stat foarte bine.

A si inca ceva nu vibreza precum k6-le meu dar nici nu impinge asa tare in ture mici dar probabil fara catalizator cu evacuare full si cu ceva reglaje si electronica schimbata ar rupe si in ture joase.

A doua tura pe ploaie setata pe rain si cu pasager in spate intervine asa des electonica ca trebuie sa fi prost rau sa o trantesti! :cheers:

Surprins placut de Gs 1200 e spectacol motorul ala si e extrem de manevrabil chiar e o incantare sa-l pilotezi. Aaaaaaa da are acelasi motor ca si pe hp2.

 

Ca si concluzie dupa ce m-am dat jos de pe S1000RR primele cuvante au fost: WOW e tare motorul asta!

 

 

 

mersi Florinel de poze, chiar te pricepi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pret de 19000 eur mi se pare mult fata de japoneze,nu am testat din pacate asa k nu dau cu parere ,dar cu atata electronica ce rol are motociclismul in sine daca nu simti putina frica respectiv adrenalina,dar nu toti gandim la fel, :cheers:

post-47331-1285061814_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pret de 19000 eur mi se pare mult fata de japoneze,nu am testat din pacate asa k nu dau cu parere ,dar cu atata electronica ce rol are motociclismul in sine daca nu simti putina frica respectiv adrenalina,dar nu toti gandim la fel, :cheers:

 

STAI LINISTIT CSABI, CA TE TRANTESTE DE NU TE VEZI SI ASTA DACA NU STIE CINEVA SA MEARGA PE EL.

 

aa, si e vreo 17000 "doar".

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...