robychopper Postat Februarie 16, 2005 Autor Share Postat Februarie 16, 2005 Personal prefer ghidonul de pe Simsonul de la Cargo. ZOLT....pe simsonul meu din CARGO a ramas ghidonul ala pt ca altfel nu intra pe bar...normal era si el cu ghidon inalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 16, 2005 Autor Share Postat Februarie 16, 2005 Hehe...O singura problema:daca vrei sa-l folosesti prin frumoasa noastra patrie,fa-l cu garda la sol mai mare...as zice MULT mai mare...ti-e clar de ce... mai darian nu stiu cite harleyuri softail ai vazut tu...dar inaltimea cadrului...este exact cea standard de la harley....si pina la uma urmei pina va ajunge el in rominia...sau daca va ajunge asta chiar ca nu stiu....deci pt mine un chopper daca are garda inalta de la sol...pt mine nu este chopper....daca stau si ma gindesc un pic are aproape acceiasi garda la sol ca si simsonul meu:) si oricum il fac pt mine ..si mie asami place salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 16, 2005 Autor Share Postat Februarie 16, 2005 Dar de Kawa VN750 asta ce zici? E pe gustul tau? LINIA MOTORULUI ...IMI PLACE........dar acum sati zic ce numi place .....seaua,aripa spate,tobele si rotile turnate....si motorul de VN numi place....tu de ce crezi ca pina acum nu miam luat motor japonez....ca puteam sami iau.....dar nu am vrut..... MAI BINE ASTEPT pina imi fac CHOPPERUL HARLEY asa cum vreau eu si sa fie total pe gustul meu....cred ca ma intelegi? te salut L&R roby you are a real brother Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 16, 2005 Autor Share Postat Februarie 16, 2005 na si versiunea in culoarea neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 Perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 16, 2005 Autor Share Postat Februarie 16, 2005 Perfect. oricum stiam ca iti va place....)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 NU stiu ce sa-ti zic, ma bucur ca mai reuseste cate unul dintre noi sa-si construiasca o parte din vis, eu nu m-as rezuma la atat m-as multumii atunci cand voi avea un atelier plin de V-uri, inca o chestie, ma buur ca ai renuntat la ideea aia ciudata pe care o avei de a-ti achizitiona un Sportster, credeam ca esti intr-o doaga anul trecut da vad ca ti-ai revenit. I-ti spun o chestie, cand vei calarii HD-ul facut de tine vei turba in ziua aia de fericire, eu cand m-am dat prima oara cu simsonu meu cred ca a fost cea mai fericita zi din viata,, pe bune, nu-s nebun, era doar un simson dar pentru cine cunoaste era ceva tare iar pozitia i-mi placea la nebunie, unii zic ca ghidonul era prea jos, eu zic ca suportii de picioare erau prea sus, ideea e sa-l faci cum i-ti place tie ca atunci va iesii ceva tare pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 (editat) bravo roby, sa ne arati poze si din timpul lucrului la motorul tau, imi place schitza facuta de tine, asa as vrea si eu. intrucat nu stiu mare lucru despre fiabilitatea motoarelor de harley mai vechi, nu ma pot pronunta daca mi-as dori pan sau, shovel sau knuckle, dar parca knucklehead-ul arata cam cel mai fain dintre ele, ma intreb de ce au renuntat la productia lui, ca presupun ca puteau face in paralel si knuckle si motoare mai noi gen evo. dar cred ca a fost doar o chestie de marketing, si oricum, HD este una dintre putinele firme care isi respecta cu adevarat clientii, in opinia mea, dar poate vorbesc in necunostinta de cauza. sincer, nu stiu ce mi-a venit, dar dupa ce am mers cu vulcanul lui LupAlb, care are ghidon T-bar, a inceput sa ma atraga ideea de tipul asta de ghidon. Nu intelegeti gresit, sunt adept al ape-hanger-ului, dar as vrea sa incerc altceva. Mi-ar placea sa am un asemenea ghidon(T), dar inaltat destul de mult, evident fara semnalizatoare in capete, ci normale - legate de furca sau deloc, dar nu prea poti merge prin romania fara semnale, ca si asa nu se respecta legislatia rutiera. Iar despre vulcanul de mai sus pot spune ca e decent, dar nu este de vis, adica uite cum l-as vedea eu: aripa pe spate sa fie mai scurta si cumva unduita in sus la spate (~), stopul pe frana imediat sub ridicatura aripii, trebuie musai un stop strident, adica ori bec foarte puternic, ori nu stiu, led-uri de mare capacitate, dar oricum sa se vada clar cand pui frana, iar cand ai doar pozitia aprinsa, sa nu fie obositor pentru cei ce te urmeaza in trafic. Evacuarea mi-ar fi placut cam cum a facut Smeagol pe simsonul lui ( fostul Simson al lui Klaus ), dar cu 2 tzevi, orientate cumva in jos, pe sub piciorul drept (cand este asezat pe scaritza). Ce nu-mi mai place nici la vulcan nici la virago a mea: cele 2 "cutiutze" rotunjite din lateratele rezervorului si motorului (la mine, in cele 2 cutiutze sunt componente electrice/electronice ale motocicletei), adica mi-ar placea mai mult fara ele. In schimb, numarul de inmatriculare imi place sa fie la nivelul centrului rotii din spate, dar nu pe aripa, ci in lateral stanga, numa ca modificarea asta inseamna inca un bec (consumator) care sa lumineze si numarul, atunci cand aprinzi luminile de pozitie, ca sincer, mie nu imi place sa am si stopul de pozitie deasupra numarului, si tot ansamblul pus in lateral. Imi place numarul doar in lateral, dar stopul si pozitia sub ridicatura aripii spate. Comenzile de la picioare trebuie musai duse in fatza mult, cel putin la motocicleta mea, ca nu prea ma simt confortabil, deh, sunt ditamai animalu', am cracii prea lungi pentru Virago a mea. Nu ma pot hotari daca sa mai pun sau nu pe virago inca doua faruri mai micutze, alaturi de cel original, dar pe o motocicleta a visurilor parca m-ar avantaja mai multa lumina noaptea, in defavoarea look-ului general al motorului. Mi-a placut ce a facut Klaus din simson la capitolul lumini, cu cele 2 proiectoare in loc de far. hai bafta tuturor, si Roby, apuca-te de treaba, si sa faci poze in timpul lucrului, sa vedem progresele. numa bine. (edit) P.S. am uitat de furca springer, imi place, mi-a placut dintotdeauna, mai ales ca scapi de grija simeringurilor care se uzeaza, de uleiul specific de furca, etc, si oricum, arata mult mai fain decat furcile normale cu telescop. Editat Februarie 18, 2005 de ares666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 19, 2005 Autor Share Postat Februarie 19, 2005 aress666 mau durit ochii pina am citit tot raspunsul tau.... salut si mersi pt apreciere... roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 19, 2005 Autor Share Postat Februarie 19, 2005 NU stiu ce sa-ti zic, ma bucur ca mai reuseste cate unul dintre noi sa-si construiasca o parte din vis, eu nu m-as rezuma la atat m-as multumii atunci cand voi avea un atelier plin de V-uri, inca o chestie, ma buur ca ai renuntat la ideea aia ciudata pe care o avei de a-ti achizitiona un Sportster, credeam ca esti intr-o doaga anul trecut da vad ca ti-ai revenit. I-ti spun o chestie, cand vei calarii HD-ul facut de tine vei turba in ziua aia de fericire, eu cand m-am dat prima oara cu simsonu meu cred ca a fost cea mai fericita zi din viata,, pe bune, nu-s nebun, era doar un simson dar pentru cine cunoaste era ceva tare iar pozitia i-mi placea la nebunie, unii zic ca ghidonul era prea jos, eu zic ca suportii de picioare erau prea sus, ideea e sa-l faci cum i-ti place tie ca atunci va iesii ceva tare pentru tine. klaus stai linistit ca si eu am simtit accelasi lucru cind am mers prima tura cu simsonul dupa ce lam terminat de modificat....eram asa de fericit ca am pus numerele de inmatriculare de pe un ij rosu si al meu era simson si bineinteles negru....am dat o tura de la mine din fata garii din timsoara, fara casca ,si vroiam sa ma duc in coplex era chiar intro joi cind se intilnea baietii sii eram asa de fericit ca nu ma interesat casca si falsul care lam produs schimb nr de inmatriculare....si cind eram in spate la hotelul continental directia spre complex ...apare o masina de politie,asta se intimpla in 2001 in vara,mau oprit cei doi politisti si dupa ce leam zis ca nu am permis si ca are numere false....mau luat cu masina si mau dus la politia rutiera .......important este ca am scapat atunci cu niste cunostinte ce aveam..dar ma durea in pix de orce ERA PRIMA TURA CU SIMSONACHE AL MEU DUPA CE LAM TERMINAT DE FACUT.........cam asta a fost......) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 23, 2005 Autor Share Postat Februarie 23, 2005 monstrul care am sal pun pe spate va fii asta..... AVON TIRE AM21 230/60-15 ROADRUNNER REAR TIRE Citiva din timisoara au vazut cauciucul asta....am trimis unul pt un biker TIMISOREAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 23, 2005 Autor Share Postat Februarie 23, 2005 si asa va arata cind va fii montat pe cerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 23, 2005 Share Postat Februarie 23, 2005 tare cauciucul...superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 23, 2005 Share Postat Februarie 23, 2005 menit să le ţină bine gagici ca astea în şa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Februarie 23, 2005 Share Postat Februarie 23, 2005 lupule, ai grija cu fomeila alea ca te vede nevasta si-ti taie guma la veneu si pe urma mergi cu matizu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 24, 2005 Autor Share Postat Februarie 24, 2005 menit să le ţină bine gagici ca astea în şa... lupule din pielea de la titele lu astea mis face o sea de chopper cu 10 straturi de piele si chiar super fina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 Roby! Sper sincer sa termini cat de curand motorul de vis... ceva de genul imi tot aparea si mie prin somn... Sper sa vad motorul terminat cat de curand... incerc sa dau de Bono si ma duc sa ma uit la cadru!(bono sta la 10 minute de mine) succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 1, 2005 Share Postat Iulie 1, 2005 MAMA CE DISCUTIE BELEA, PE SUFLETUL MEU. DE ASTA DE MAI JOS CE PARERE AVETI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 2, 2005 Autor Share Postat Iulie 2, 2005 EU CE SA ZIC.....MOTORUL CE IL VOI FACE VA FII OMOLOGAT IN BARCELONA... asa ca momentan nu am treaba cu omologarea in ROMINIA DAR SPER SA SE POATA FACA O OMOLOGARE CA LA CARTE SI IN ROMANIA salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.