Pannoniachopper Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Rog un sfat! Trebuie sa schimb carburatoarele, si nu stiu, la ce. Motorul este un Nipru, din '86 (cea mai reusita an de fabricatie, parca), dar carburatoarele sunt de cacao. Nu stiu, sa pun ceva japoneze pe el (daca da ce, de la ce, cat de mare, si de unde?), sau carburatore noi de Nipru (tot de unde, si cam la ce pret?)? Stiu ca nici cele noi nu-s prea bune, de aia-s confuz putin... Daca puteti sa-mi dati un sfat, aveti o la careva dintre intalniri! Thanx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 2, 2005 Autor Share Postat Februarie 2, 2005 Aici se vede ceva din ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Februarie 4, 2005 Share Postat Februarie 4, 2005 Hi Pannoniachopper dupa cum vad eu motorul tau este ceva tip BMW ... din acest motiv eu mas gandi mai mult la carburatoare BMW si nu la japoneze (parerea mea) daca vrei carburatoare rusesti, incearca la D-nul Vultur Nicolae din Reghin, Nr. tel. 0744-607480 (daca nu are, dupa cum stiu eu dansul poate sa aduca la comanda) ai posibilitatea sa te intalnesti si personal cu dansul in piata din Tg. Mures in fiecare duminica (dimineata - daca vine si in timpul sezonului "mort") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Februarie 4, 2005 Share Postat Februarie 4, 2005 intreaba pe demostene de carburi de nipra.. el le-a schimbat anul trecut si e f. incantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 4, 2005 Share Postat Februarie 4, 2005 eu am pus K-68-uri noi. Ar fi meritat mai degraba de japoneza desi ar fi trb facute niste adaptari iar reglajele... mai dificil cu ele... Dar am vazut nepre care mergeau tare frumos cu carburi de japo... A mea e oka, nu mi-a consumat mult cand au fost bine reglate insa recomand de japo clar! M-am chinuit cu plutitorul de m-am plictisit fiindca nu inchidea bine. Asta fiind noi, nefolosite, nescoase din cutie! O pereche de K-68-uri noi te costa 2 mil, 2 mil si ceva. Nu cred ca te duc mai mult o pereche second de japoneza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 4, 2005 Autor Share Postat Februarie 4, 2005 Exact cu plutitorul am si eu probleme la carbul de stanga. La dreapta, cu altceva... deci imi trebuie 2 carbouratoare noi. Am vazut Nipre cu carburi japo, de-aia am intrebat.. Thanx, guys, daca mai aveti sfaturi, chiar va rog... p.s. Domnule Jack2004, esti din Tg-Mures???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 carburatoare keihin de vânzare ale lui basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator blondu Postat Februarie 7, 2005 Share Postat Februarie 7, 2005 fain motorul. Am si eu un nipru si mi-ar place sa arate asa dar stau prost cu banii. Cam cat ai bagat in el??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 7, 2005 Autor Share Postat Februarie 7, 2005 carburatoare keihin de vânzare ale lui basty Thanx, Lupule, am trimis email domnului din Sibiu, sper ca mai are carburatoarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 7, 2005 Autor Share Postat Februarie 7, 2005 (editat) fain motorul.Am si eu un nipru si mi-ar place sa arate asa dar stau prost cu banii. Cam cat ai bagat in el??? Inca nimic in plus, asa am luat, cum se vede la poza. Dar apreciez lucrarile facute pe el la circa 300-400 euro, cadrul a fost facut aproape de la zero, aripile la fel, toba 2 in 1, roata din spate a fost roata unui Porsche 944, guma e de 205. Oricum, acum sunt in drum comenzile avansate, dragbarul de 1 metru latime, 2 proiectoare de ceata xenon in locul farului original, etc. Va fi un power-lowrider, daca totul va merge bine... Editat Februarie 7, 2005 de Pannoniachopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeRelu Postat Februarie 7, 2005 Share Postat Februarie 7, 2005 sal sa pui poze cu el dupa ce e gata Ce ma gandesc eu,si ma tot gandesc cum o sa trec de itp(sau rar) cu bascula lungita si roata mai lata pe spate(e modificare de cadru), si asta fara sa punem la socoteala cei cativa $$$ dati inginerului,pentru ca asta nu o sa tina la infinit.Sau la tine e omologata asa cu roata aia? p.s-unde ti-ai facut comenzile avansate si cat dai pe ele? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 7, 2005 Autor Share Postat Februarie 7, 2005 sal sa pui poze cu el dupa ce e gata Ce ma gandesc eu,si ma tot gandesc cum o sa trec de itp(sau rar) cu bascula lungita si roata mai lata pe spate(e modificare de cadru), si asta fara sa punem la socoteala cei cativa $$$ dati inginerului,pentru ca asta nu o sa tina la infinit.Sau la tine e omologata asa cu roata aia? p.s-unde ti-ai facut comenzile avansate si cat dai pe ele? bafta Pai, motocicleta a fost inscrisa, si dupa-aia modificata. Asta e cea mai buna metoda aici la noi... Asa nici inginer nu trebuie, doar un flex bun si un aparat de sudura de calitate... Pana acum n-am fost oprit de copoi, sa speram, ca nici nu voi fi. Comenzile imi face un prieten bun, in schimbul rezervorului lacrima de Ij, care e pe Pannonia mea.. asa merg lucrurile aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator blondu Postat Februarie 17, 2005 Share Postat Februarie 17, 2005 Sal in legatura cu carb am vorbit si eu cu cineva care abuce piese din italia. A zis ca a mai montat carb pe la bacau la cineva si mergea nipra de rupea asfaltul.Acu astept sa-mi aduca si mie si daca mere si sunt multumit de ele te bag pe felie cu el sa-ti aduca si tie. Ce zici ??? Carb care mi le aduce a zis ca sunt 'vacumatice'. Si cica au cel mai mic consum.Mie tre sa mi le aduca sapt asta si le montez sapt viitoare.Te anunt eu cum merg. Bafta si drum uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 17, 2005 Autor Share Postat Februarie 17, 2005 Thanx a lot, astept parerea ta. Chiar sunt curios.. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 24, 2005 Share Postat Februarie 24, 2005 fara modificari mari si fara absolut nici un reglaj MIKUNi Kogyo(dif 32)de la GS,GSX 750,800.io asa am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 24, 2005 Share Postat Februarie 24, 2005 si cam la ce pretz? sunt doar curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 si cam la ce pretz? sunt doar curios! Efervescenta ta ghinionista Darck Rider 82, imi aminteste de un prieten , asa zisul Discipoluâ , care are si el un Jupiter 3 si un CZ amestecate de-a valma in niste galeti de vopsea lavabila, si acoperite cu motorina.Si pe cind sa le punem pe-olalta, l-or dus in catanie , undeva la mama hoherului ,in otopeni.Si acuma , nu stiu daca soacra-sa nu o golit motorina , in iarna asta , ca sa aiba pentru foc.Tu cum stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 26, 2005 Share Postat Februarie 26, 2005 fii mai explicit... nu stau prea bine da' nici nu vreau sa ma laud ! nici permis n-am , iar motoru' e asamblat , daca la asta te referi ! iar daca am intrebat cam cat costa un carburator de jap , ma asteptam la un raspuns de la tipu' care a bagat postu' , si nu la criticile tale , mistourile tale... aasa e , motoru' meu nici nu e inscris , DA poti sa spui ca nu prea am legatura cu lumea motociclismului si ETC ETC... dar cel putin incerc sa tin pasu' si cu motociclismu' si cu facultatea... mercy de raaspuns oricum... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 26, 2005 Autor Share Postat Februarie 26, 2005 Nu stiu cat costa carburator de japo. Eu acum am gasit 2 originale de Nipru, nou-noute, cu 2,4 milioane lei ambele. Cred, ca o sa cumpar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator blondu Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 si cam la ce pretz? sunt doar curios! Mie imi aduce la 2 mil ambele carb adica 1 mil de carb. azi imi aduce si dupa aia pe vineri le montez. O sa va anunt ce carb mi-a adus si cum mere nipranul. Pana atunci bafta si drum uscat (pe la voi macar ca la mine e zapada de 20 cm pe strada ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 la carb de jap ai ceva de "customizat" pina sa le pui pe mot.adictelea sa ai un bun control al acc ,shocului.dak le pui cu impovizatii IMPROVIZAT o sa-ti mearga mot.Vezi jigleru principal sa fie de minim 120 ka altfel nu prea da rand mot la turatii mari sau in vit a4a.FOARTE mult conteaza filtru de aer!!adica sa ai filtru de aer ca altfel nu lucreaza vacumurile cum trebuie. dak faci totu k la carte nici n-o sati vina sa crezi cum mere mot.relantiu-i relantiu,pornirea e pornire mersu ...tinuta de drum f buna ...si nici mot nu se mai incinge tare.dak pastrezi aprinderea pe platina o sa cam intrerupa la turatii mici si cind e rece k aste jap nu arunca benz cu galeata k asta rus.cautatzi un CDI de VW Golf 2,pe la dezmembrari(sau da comanda la rusi sati aduca aprindera el da LADA kre de fapt e la fel cu aia de vw da e mai eftina)dak pui aprindera dinaia ai grija ce bobina folosesti k se arde aprind.io am patit la Brasov(2004) ....off m-am sat de scris...da un pm dak vrei sa stii mai multe!!!sau cine vrea sa stie mai multe .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 apropos de carburatoare la nipru, am vazut mai multe poze in care era un singur carb, montat in locul filtrului de aer (ca pozitie) ce parere aveti de asa ceva? e adevarat ca s-ar putea sa nu mai raspunda "rapid" la acceleratie, dar n-ar fi mai simplu de controlat si de reglat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 asa e! mergi k mosu da nici nu consuma. asta e n-ai bani mergi mai incet... cu carb jap poti merge si incet si cu un cons mic da cun sing carb nu prea te pati"supara pe ea" k vorba aia suntem tineri si le mai "tragem de ureki" din cind in cind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 cu un songur "carbelitor" cand e ree afara mergi in suturi ba chiar ti se si opreste asta e testat de mine cu uncarb de dacie si galerie din inox....apoi cand vrei sa-i dai in gusa nu mai are cuplul ala se duce in lung....plus ca motorul se uzeaza mai rapid...icerati si faceti pe draqu in 4 sa le reglati pe cele originale eu nu amavut probleme cu ele...cat despre cele jap si astea sunt cu 2 fetze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 28, 2005 Share Postat Februarie 28, 2005 asa.. k reglate sunt bune si alea origi !nici mie nu mi-au facut probleme.da dak a aparut oferta cu alea jap nu am rez! si la alea rusesti mi se cam uzase "tablele"alea de alama si km trageau aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.