Sari la conținut

Se Merita Transalp De 400cmc?


leonard
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Am gasit un Transalp 400V , stare foarte buna, identic la exterior cu cel de 600.

Nu am reusit sa merg cu el inca. A avut cineva...

Un sfat ...

Modelele de 400 au fost vandute doar in Japonia, Singapore si Grecia, asta pana in 1997 cand a fost oprit modelul. Problema majora cu XL400V (ca de altfel cu toate japonezele de 400) este legata de piese: nu se gasesc in Europa.

 

Fiind un model foarte fiabil probabil ca nu vei avea nevoie de pise de motor in viitorul apropiat, iar consumabilele si restul de componente cred ca sunt similare cu modelul de 600, deci le gasesti mai peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca as fi in locul tau as lua modelul de 600. Am mers pe trasnalp si parca is cam putini cei 48 cp... Motocicleta imi place foarte mult. Daca as alege un enduro-tourer greu m-as infige direct la triumph tiger sau BMW r 1100 GS.

Ia-ti modelul de 600, o sa te plictisesti repede de 400. Ciclistica este foarte buna, motorul este cooperant....parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o alegere foarte buna in caz ca nu planuiesti calatorii lungi cu pasager

 

- fata de model 600 sau 650 are rapoarte diferite complet

- motor mai turat (intra pe rosu la 9000 fata de model 650 care intra la 8000)

- cu chitu original la 9000 de ture aprox ai 160 km/h (pe care ii prinde foarte usor)

- cu viteza de croaziera 120 km/h fara pasager consumi 5 % maxim (cel putin atat lua a mea)

- in oras cam acelas consum

-dac ao cumperi si nu a avut inca cineva grija de acest aspect trebuie sa schimbi pozitia cdi-urilor sub sa pt ca apasa saua pe contacte si ramane intr-un cilindru

- daca ii schimbi filtru de aer cu care vine trebuie neaparat sa ii opturezi absorbpia...altfel numai sare de 7000 de ture in sarcina (asta pt ca consumabilelel pe care le cumperi sunt de model 600)

 

Parerea generala este pozitiva. O motoreta buna, fiabila care te poate duce unde vrei ti cu un consum sub modele 600 & 650 (acum am un 650 si se vede)

 

ps: daca o cumperi am de donat 2 carburatoare si un crick lateral...mie nu imi mai flosesc

 

Mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si tenerele tot atata are.....numa ca are si ceva kile in plus si e mai inalta. :D

 

 

Tenere-ul are 195 kg la plin, 48 cp si 57 Nm....si e monocilindru. Am avut de ales intre tenere si transalp. Tenere-ul a fost ales pt modul de livrare al puterii, costuri mai reduse de intretinere, simplitate. Un cilindru inseamna in general: O bujie, un lantz de distributie, un carburator si greutate redusa fatza de un V2 ;)

Am ales tenere-ul pt scutul din aluminiu, pt fiabilitatea legendara a motorului bazat pe xt 600, pt garda ridicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- daca ii schimbi filtru de aer cu care vine trebuie neaparat sa ii opturezi absorbpia...altfel numai sare de 7000 de ture in sarcina (asta pt ca consumabilelel pe care le cumperi sunt de model 600)

 

Parerea generala este pozitiva. O motoreta buna, fiabila care te poate duce unde vrei ti cu un consum sub modele 600 & 650 (acum am un 650 si se vede)

 

ps: daca o cumperi am de donat 2 carburatoare si un crick lateral...mie nu imi mai flosesc

 

Mult succes!

 

Imi era teama pentru gasirea piselor de schimb.

Multumesc, tuturor pentru informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...