leonard Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (editat) Am gasit un Transalp 400V , stare foarte buna, identic la exterior cu cel de 600. Nu am reusit sa merg cu el inca. A avut cineva... Un sfat ... Editat Octombrie 25, 2007 de leonard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Am gasit un Transalp 400V , stare foarte buna, identic la exterior cu cel de 600. Nu am reusit sa merg cu el inca. A avut cineva... Un sfat ... Cati km, ce pret, poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (editat) Asta e ce am gasit eu. Editat Octombrie 25, 2007 de Jorjel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Octombrie 26, 2007 Autor Share Postat Octombrie 26, 2007 Multumesc de informatii. Pe net nu gasesti prea multe. Motorul este din '94, 2000Euro, 25000Km. Arata ca cel din revista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Octombrie 26, 2007 Admin Share Postat Octombrie 26, 2007 Am gasit un Transalp 400V , stare foarte buna, identic la exterior cu cel de 600. Nu am reusit sa merg cu el inca. A avut cineva... Un sfat ... Modelele de 400 au fost vandute doar in Japonia, Singapore si Grecia, asta pana in 1997 cand a fost oprit modelul. Problema majora cu XL400V (ca de altfel cu toate japonezele de 400) este legata de piese: nu se gasesc in Europa. Fiind un model foarte fiabil probabil ca nu vei avea nevoie de pise de motor in viitorul apropiat, iar consumabilele si restul de componente cred ca sunt similare cu modelul de 600, deci le gasesti mai peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 daca as fi in locul tau as lua modelul de 600. Am mers pe trasnalp si parca is cam putini cei 48 cp... Motocicleta imi place foarte mult. Daca as alege un enduro-tourer greu m-as infige direct la triumph tiger sau BMW r 1100 GS. Ia-ti modelul de 600, o sa te plictisesti repede de 400. Ciclistica este foarte buna, motorul este cooperant....parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Am mers pe trasnalp si parca is cam putini cei 48 cp... si tenerele tot atata are.....numa ca are si ceva kile in plus si e mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s1r1nx Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 e o alegere foarte buna in caz ca nu planuiesti calatorii lungi cu pasager - fata de model 600 sau 650 are rapoarte diferite complet - motor mai turat (intra pe rosu la 9000 fata de model 650 care intra la 8000) - cu chitu original la 9000 de ture aprox ai 160 km/h (pe care ii prinde foarte usor) - cu viteza de croaziera 120 km/h fara pasager consumi 5 % maxim (cel putin atat lua a mea) - in oras cam acelas consum -dac ao cumperi si nu a avut inca cineva grija de acest aspect trebuie sa schimbi pozitia cdi-urilor sub sa pt ca apasa saua pe contacte si ramane intr-un cilindru - daca ii schimbi filtru de aer cu care vine trebuie neaparat sa ii opturezi absorbpia...altfel numai sare de 7000 de ture in sarcina (asta pt ca consumabilelel pe care le cumperi sunt de model 600) Parerea generala este pozitiva. O motoreta buna, fiabila care te poate duce unde vrei ti cu un consum sub modele 600 & 650 (acum am un 650 si se vede) ps: daca o cumperi am de donat 2 carburatoare si un crick lateral...mie nu imi mai flosesc Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 si tenerele tot atata are.....numa ca are si ceva kile in plus si e mai inalta. Tenere-ul are 195 kg la plin, 48 cp si 57 Nm....si e monocilindru. Am avut de ales intre tenere si transalp. Tenere-ul a fost ales pt modul de livrare al puterii, costuri mai reduse de intretinere, simplitate. Un cilindru inseamna in general: O bujie, un lantz de distributie, un carburator si greutate redusa fatza de un V2 Am ales tenere-ul pt scutul din aluminiu, pt fiabilitatea legendara a motorului bazat pe xt 600, pt garda ridicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 - daca ii schimbi filtru de aer cu care vine trebuie neaparat sa ii opturezi absorbpia...altfel numai sare de 7000 de ture in sarcina (asta pt ca consumabilelel pe care le cumperi sunt de model 600) Parerea generala este pozitiva. O motoreta buna, fiabila care te poate duce unde vrei ti cu un consum sub modele 600 & 650 (acum am un 650 si se vede) ps: daca o cumperi am de donat 2 carburatoare si un crick lateral...mie nu imi mai flosesc Mult succes! Imi era teama pentru gasirea piselor de schimb. Multumesc, tuturor pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Imi era teama pentru gasirea piselor de schimb. Multumesc, tuturor pentru informatii. Stupid question: De ce nu iti iei de 600??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 Stupid question: De ce nu iti iei de 600??? Deoarece arata bine si consider ca facea pretul cerut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.