hardcore Postat Februarie 9, 2005 Share Postat Februarie 9, 2005 stie cineva a cui e nipru asta ca e super tare ma gandeam poate vrea sa il vanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardcore Postat Februarie 9, 2005 Autor Share Postat Februarie 9, 2005 inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeRelu Postat Februarie 10, 2005 Share Postat Februarie 10, 2005 sal Sa-mi ............................................. ce superb e Multe felicitari celui ce l-a facut, e extraordinar(da extra.........)! Inca o data felicitari(si poate mai multe informatii despre el(nipru ma refer )). bafta si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 10, 2005 Share Postat Februarie 10, 2005 Numele Niprului este Jihad, si este al fratelui si colegului meu de club si betivanie, Aga, din Targu Mures. Motorul a fost cumparat toamna anului trecut de la un tip din Odorheiul Secuiesc. El a modificat asa, cum arata pe poze (dupa aia am mai modificat pe el.. ) Nu a fost ieftin, dar a meritat pretul, merge foarte bine, are un sunet mortal. Un lowrider, facut si modificat cu bun gust, dupa parerea mea. Nu este de vanzare, dar tipul, care a construit motorul lucreaza la comanda, a facut cateva custom-uri deja. Daca va intereseaza, pot sa aflu numarul lui de telefon. Bafta si numai bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeRelu Postat Februarie 10, 2005 Share Postat Februarie 10, 2005 Pai ia mai baga niste poze sa vedem cum arata acum dupa ce ati mai umblat la el. Iar un nr de tel sau o adresa de e-mail ar fi binevenit. bafta si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 10, 2005 Share Postat Februarie 10, 2005 Inca nu am poze cu starea de ,,dupa''. A primit un suport micut pentru bagaje iar pe suport este seaua de spate (se poate lua jos oricand), indexurile schimbate si mutate aparatorul de noroi modificat. Mai mult am umblat in motor, pt. a avea o performanta mai mare. Carburatoare, pistoane, etc. Motocicleta are cadru de M72 semirigid, roata de spate e de la Dacia 1100, kilometraj de la Wartburg 1000, rezervorul e no name, dar credem ca e de la ceva japoneza, restul handmade, bineinteles in afara de motor. Cand scoate Aga afara din garaj, o sa mai fac poze, iar numarul de tel. al tipului o sa postez aici. Have a wide, open road! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardcore Postat Februarie 10, 2005 Autor Share Postat Februarie 10, 2005 thanx man te astep cu poze si nr tel tel al tipului din Ordoheiu Secuiesc daca reusesti sa faci rost si de o adresa de mail ar fi super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 11, 2005 Share Postat Februarie 11, 2005 si ADICA CE MODOFOCARI ARE LA MOTOR????? PLEASE RASPUNDE-MI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 11, 2005 Share Postat Februarie 11, 2005 Carburatoare modificate de Jupiter, pistoane bombate, grup de fuga, vibrochene, biele, segmenti, simeringuri nou-noute, aprindere electronica, cardan nou lungit profesional (cel care a fost, batea). Motorul a fost dezmembrat total, aproape toate piesele sunt nou-noute. Pana aici cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 13, 2005 Share Postat Februarie 13, 2005 Ok., deci: motorul nu e de vanzare. In schimb, am numarul tipului, care a modificat bicicleta. Il cheama Szilveszter RĂłbert, este din Odorheiu Secuiesc, si numarul lui este 0744-119-853. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.ichard Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 OMG!!! 2 intrebari , unda deriva din cealalta... 1-este inmatriculat? }if=yes; then 2-vreau si eu una:D!!! Este super, felicitari omului care a reconstruito, personal sunt un amator, dar intentia conteaza... Ideea este ca daca as putea sa-mi fac una la fel si sa o pot inscrie in circulatie as fii foarte fericit, as avea un motor sub 1000 de $ care arata frumos... Nush ce sa mai scriu=zic... vreau info.. cat de mult pot sa modific o motocicleta si totusi sa o pot inscrie? Sau, daca imi cumpar parti din afara tzarii si le asamblez eu aici de mana, am sanse sa o inscriu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 OMG!!! 2 intrebari , unda deriva din cealalta... 1-este inmatriculat? }if=yes; then 2-vreau si eu una:D!!! Este super, felicitari omului care a reconstruito, personal sunt un amator, dar intentia conteaza... Ideea este ca daca as putea sa-mi fac una la fel si sa o pot inscrie in circulatie as fii foarte fericit, as avea un motor sub 1000 de $ care arata frumos... Nush ce sa mai scriu=zic... vreau info.. cat de mult pot sa modific o motocicleta si totusi sa o pot inscrie? Sau, daca imi cumpar parti din afara tzarii si le asamblez eu aici de mana, am sanse sa o inscriu? Nu,din pacate,PRACTIC< nu ai sanse.TEORETIC,o dai in omologari(MULTI BANI!!!!),in spagi(sintem in romania),si cind tragi linie la final,si insumezi:nervi,timp,munca,bani,... te gindesti ca mai bine'ti cumparai un Heritage Springer .... sint faine filmuletele cu Orange County Chopp.,dar adu-ti aminte de cintecul lui U2:Outside is America....iarta-ma ca te-am dezamagit,dar si eu am meditat destul de mult la "problema asta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 daca imi cumpar parti din afara tzarii si le asamblez eu aici de mana, am sanse sa o inscriu? NU !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 va fi greu cu inmatriculatu odata ce pui roat de dacie care e pe 14 si tie in carte iti scrie de 19, apoi taiterui in cadru, bla,bla....., Mai nou RAR e foarte sever(nu ca nu ar fi fost si pina acuma), se leaga de orice suruburii. e posibil sa reusesti. sfaturi ar fi varianta s-o cumperi originala, mergi cu ea la RAR pentru nota de identificare s-o poti inmatricula, daca nu ai ITP valabil mergi la un service autorizat ,si nu la RAR, o inmatriculezi pe numele tau si apoi te pui pe treaba. dar fi cu grija mai nou umbla politia cu Ingineri de la RAR, pe strada, si numa asa ai sansa sa ramai fara carte de identitate, si o amenda de toat frumusetea. sau! faci modificarile dorite da vezi sa fie cu cap, si bine facute,( te interesezi la RAR pentru omologare cam ce ai vrea sa modifici si sa fi sigur ca se va putea omologa) o omologhezi modificata si gata, mergi linistit, far stres si mindru pe mobra ta,dar te atentionez ca costa mult si nu se da usor omologarea. spor la treaba!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Ma bag si eu asa ca musca in lapte. Am vazut poozele si vreau sa va intreb ceva care ma framanta demult in legatura cu chopperele astea. Mi se pare saua mult prea jos, cum mai vezi in fata, iar mainile dak stau atarnate nu obosesc? nu te dor mainile daca le tii acolo? Coarnele fiind mult mai sus fata de sa, poti lua directie bine? Haideti sa facem o comparatie intre IJ si Nipra din poza? IJ-ul e normal, care e mai comod ?(eu zic ca Ij,nu te dor mainile), care ia directia mai bine ? (tot IJ zic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 of, iar tragi concluzii din poze? trebuie sa te urci pe un motor ca sa-ti dai seama cum te simti pe el. Unii se simt confortabil pe choppere, altii pe vitezane. Depinde de la om la om. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Cam foarte misto motoru,nivel vest. Bravos constructorului. Plecaciuni adinci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.