Sari la conținut

Va Rog Sa Ma Ajutati In Legatura Cu Un Mz- 250.


dordecer
 Share

Postări Recomandate

Am cumparat un MZ- 250 si, deoarece inca nu ma pricep asa de bine la ea rog pe altii care stiu mai bine.

Cand merg cu ea, in primele 3 trepte de viteza motorul accelereaza si prind viteza. Dar de la treapta a 4-a in sus cand trag de manseta chiar pana la maxim motorul merge insa nu mai accelereaza si respectiv nu mai prind viteza. De ce oare? De asemenea as dori sa stiu daca proportia de ulei de amestec in benzina de 2,7% e cea optima. Si inca ceva: ati putea sa-mi oferiti o schema, link de/ pentru aprindere electronica pentru acest tip de motocicleta?

Va multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un MZ- 250 si, deoarece inca nu ma pricep asa de bine la ea rog pe altii care stiu mai bine.

Cand merg cu ea, in primele 3 trepte de viteza motorul accelereaza si prind viteza. Dar de la treapta a 4-a in sus cand trag de manseta chiar pana la maxim motorul merge insa nu mai accelereaza si respectiv nu mai prind viteza. De ce oare? De asemenea as dori sa stiu daca proportia de ulei de amestec in benzina de 2,7% e cea optima. Si inca ceva: ati putea sa-mi oferiti o schema, link de/ pentru aprindere electronica pentru acest tip de motocicleta?

Va multumesc mult.

http://www.wartburgpeter.de/hp_download.htm gasesti ceva aprinderi electronice(6 si 12V).

Editat de Soti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu umbla la nimic. Scoate toba de evacuare de pe cot si incearca o tura asa fara toba, chiar cu riscul de a-ti pune vecinii in cap. Daca merge bine curata toba prin ardere cu o lampa de benzina s-au gaz. Evita autogenul flacara este prea puternica si risti sa arzi toba. Daca nu este de la asta incerci pe rind, fara sa te grabesti si sa amesteci operatiile. Adica: inlocuiesti bobina de inductie cu alta, faci proba. Reglezi s-au inlocuiesti platina, faci proba. Reglezi avansul, faci proba. Sa nu uit un lucru, masoara tensiunea cu care incarca dinamul s-au alternatorul, sa nu fie si acolo o problema. Trebuie sa ai 6-7 v daca instalatia e pe 6v si 12-14v daca inst. este pe 12v. Masuratul tensiunii i-l faci cu motorul pornit. Nu trebuie sa faca scintei puternice intre colector si perii (carbuni). Proba inseamna sa pleci cu motocicleta , sa vezi cum se comporta. Spun sa faci proba dupa fiecare operatie de ce? Cind vei mai avea aceeasi problema stii unde sa cauti defectul. Daca nu da nici un rezultat bun trebuie umblat la carburatie. Sa nu fie infundat jiglerul principal cu vreo mizerie, s-au acul de dozaj cazut din siguranta. Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu umbla la nimic. Scoate toba de evacuare de pe cot si incearca o tura asa fara toba, chiar cu riscul de a-ti pune vecinii in cap. Daca merge bine curata toba prin ardere cu o lampa de benzina s-au gaz. Evita autogenul flacara este prea puternica si risti sa arzi toba. Daca nu este de la asta incerci pe rind, fara sa te grabesti si sa amesteci operatiile. Adica: inlocuiesti bobina de inductie cu alta, faci proba. Reglezi s-au inlocuiesti platina, faci proba. Reglezi avansul, faci proba. Sa nu uit un lucru, masoara tensiunea cu care incarca dinamul s-au alternatorul, sa nu fie si acolo o problema. Trebuie sa ai 6-7 v daca instalatia e pe 6v si 12-14v daca inst. este pe 12v. Masuratul tensiunii i-l faci cu motorul pornit. Nu trebuie sa faca scintei puternice intre colector si perii (carbuni). Proba inseamna sa pleci cu motocicleta , sa vezi cum se comporta. Spun sa faci proba dupa fiecare operatie de ce? Cind vei mai avea aceeasi problema stii unde sa cauti defectul. Daca nu da nici un rezultat bun trebuie umblat la carburatie. Sa nu fie infundat jiglerul principal cu vreo mizerie, s-au acul de dozaj cazut din siguranta. Spor la treaba.

 

 

Multumesc mult de asemenea. Am sa le iau pe rand cum mi-ai spus si sper sa-i dau de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un MZ- 250 si, deoarece inca nu ma pricep asa de bine la ea rog pe altii care stiu mai bine.

Cand merg cu ea, in primele 3 trepte de viteza motorul accelereaza si prind viteza. Dar de la treapta a 4-a in sus cand trag de manseta chiar pana la maxim motorul merge insa nu mai accelereaza si respectiv nu mai prind viteza. De ce oare? De asemenea as dori sa stiu daca proportia de ulei de amestec in benzina de 2,7% e cea optima. Si inca ceva: ati putea sa-mi oferiti o schema, link de/ pentru aprindere electronica pentru acest tip de motocicleta?

Va multumesc mult.

compresie ai?avansul la aprindere e reglat corect?amestecul optim la ETZ[banuiesc ca asta ai din moment ce are 5 trepte] e de 1:50[adica 2% sau 20 ml ulei la 1l benzen].dupa simptomele ce le descrii as zice ca ai setul varza,dar poate fi si altceva[aer fals,avans prea mare sau prea mic,carburator reglat necorespunzator etc.].bobina si bujia n-au nici o treaba daca motorul porneste si se tureaza in gol.atentie!am presupus pana acum ca nu iti patineaza ambreiajul ptr. ca daca da atunci asta e vinovatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

compresie ai?avansul la aprindere e reglat corect?amestecul optim la ETZ[banuiesc ca asta ai din moment ce are 5 trepte] e de 1:50[adica 2% sau 20 ml ulei la 1l benzen].dupa simptomele ce le descrii as zice ca ai setul varza,dar poate fi si altceva[aer fals,avans prea mare sau prea mic,carburator reglat necorespunzator etc.].bobina si bujia n-au nici o treaba daca motorul porneste si se tureaza in gol.atentie!am presupus pana acum ca nu iti patineaza ambreiajul ptr. ca daca da atunci asta e vinovatul.

 

 

Da. Este ETZ. Poate va ajuta acest amanunt cu ceva: daca o pun pe picior si o duc de la viteza 1 la a 5-a si trag de manseta chiar si pana la maxim, motorul accelereaza roata se invarte cu viteza tot mai mare functie de viteza in care e pusa. Asta cand e in loc. Problema apare cand sunt in mers cu ea pe drum , la loc drept si nici chiar la vale nu mai accelereaza in treapta 4 si 5 cand trag de manseta chiar pana la maxim.

 

 

--- Mesaj completat în 03 Nov 2007 18:47 -------------
Imi cer scuze.Motocicleta nu are nici o problema. Nu prea am umblat cu ea pana acum si de aceea nu o cunosc prea bine. Acum, dupa ce am facut primul drum mai lung cu ea am realizat ca accelereaza in treptele 4,5 dar dupa o distanta mai mare parcursa. Oricum, multumesc tuturor celor ce au fost amabili sa-mi dea sfaturi. Voi tine cont de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...