florinmotoare Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 http://www.dnepr-guide.com/ poate ma lamureste si pe mine cineva cu ce se mananca acel supercharger,ca pare interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 (editat) practic.... e o turbina dar unpic diferita: nu este invartit de suflul gazelor de esapanent ca la turbo....ci este invartit de o curea conectata la arborele motorului. (aavantajul ca nu mai ai turbo-lag....adica cum ai bagat piciorul(sau mana la moto) in gaz...motorul se supra-alimenteaza instant...nu ca la turbo...cand ai 1-5 secunde pana cand gazele invart elicea din melc) exista mai multe tipuri: twin-screw - 2 siprale ce trag aerul d-afara si-l forteaza in motor. si melc....care seamana cu turbinele. si-or mai fi (nu mai stiu sigur) read and learn.... http://auto.howstuffworks.com/supercharger1.htm cred ca acelasi principiu e si la moto. de obicei le gasesti pe masini cu cuplul mare....v8-uri americane...chestiile alea imense de pe capota, la muscle cars si hot-roduri dar si la masini d-astea noi....merturi si supercars(dar sunt mai ascunse) Editat Octombrie 30, 2007 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 adica mai pe scurt e un compresor ceea ce a spus iceman ce e de fapt pe site e un u-tube. se folosesc la motoarele 2t de obicei, alea dau mult gaz inapoi. la 4t cantitatea de gaz care vine inapoi e mult, mult mai mica. nu cred ca simti cine stie ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 DA' UNDE-I TOATA SUPRAALIMENTAREA? ca practic asta doar echilibreaza carburatoarele... saau ceva de genul... eu nu vad supraalimentarea mecanica(ca turbo nu e nici atat... )tot ce imi arata "GIGI ASTA" sunt 2 flanshe si un tub care iese din fiecare ... CARE DUCE ...?UNDE? macar o poza mai relevanta , si mai CLARA trebuia sa puna daca tot e DNEPR SUPRAALIMENTAT(nu turbo)... si ce ar vrea omul asta sa obtina din toata tzigania asta? consum mai bun , cuplu mai mare? WHAT ?! parerea mea? SITE TOTAL NEINTERESANT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 tubul leaga flansele intre ele. cuplu mai mare si implicit consum mai bun. nu stiu insa cat se simte la 4t, n-am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut. Hai sa incercam sa disecam "super gogoasa" asta. Dar pentru a fi o discutie interesanta prima data cine are informatiile exacte, adica: racordul face legatura intre cele doua flanse montate intre carburator si chiulasa s-au este legat in alta parte? Are cineva o "minune" din asta montata pe motor? Pina aici dau dreptate d-lui Gabrielradulescu, nu este altceva decit o echilibrare intre admisiile directe a celor 2 cilindri. Poate mai exista informatii care ne lipsesc. In concluzie cine are informatii sa faca un pustiu de bine si sa posteze, poate asa ne lamurim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut. Hai sa incercam sa disecam "super gogoasa" asta. Dar pentru a fi o discutie interesanta prima data cine are informatiile exacte, adica: racordul face legatura intre cele doua flanse montate intre carburator si chiulasa s-au este legat in alta parte? Are cineva o "minune" din asta montata pe motor? Pina aici dau dreptate d-lui Gabrielradulescu, nu este altceva decit o echilibrare intre admisiile directe a celor 2 cilindri. Poate mai exista informatii care ne lipsesc. In concluzie cine are informatii sa faca un pustiu de bine si sa posteze, poate asa ne lamurim. ...doar atat , leaga cele doua admisii intre ele... Avand in vedere ca la uralele de 32 de cai (si chiar si la cele de 36..) admisiile sant destul de miculute, poate, doar poate, ajuta un pic in regimuri joase de turatie... Si cum scria cetateanul acolo, daca ti se rupe un cablu de acceleratie(o mare si grozava defectiune prin partea de vest a europei si ameriici binenteles ) te ajuta sa vii pana acasa doar cu actionare la un carburator....o mare realizare! Acasa suni dealerul de cabluri de acceleratie si ii ceri un cablu pe stanga, bagi cardul si astepti avionul care aduce pesa... Si poate te ajuta sa nu reusesti niciodata sa echilibrezi cele doua carburatoare....(nu ca ,chiar ar fi posibila chestia asta la carburatoarele rusesti, dar , in lipsa echilibrarii , mai ai senzatia ca reglezi ceva si ca are ceva efect...) ..parerea mea... ...si arata impresionant inca un furtun in plus acolo , pe langa celelate tulumbe, pe motoarele astea "retro" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut. Esti tare Drobu-le cu fazele astea, cablu, cardu, avionul, reglarea dereglata, si...impresionant inca un furtun in plus acolo , pe linga celelalte tulumbe. Am ris bine. Totusi hai sa mai asteptam, poate apare si ceva pro "minune". Poate ne scapa ceva din vedere. Nu vreau sa fiu conservator. Poate cineva ne poate spune, flansele alea se gasesc gata facute s-au trebuie facute pe undeva, o schita cu dimensiuni, eventuale costuri, adica ceva mai concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 hai mai ROCK'N'ROLL... chiar te-ai complica?! si asa e destul de greu de sincronizat cele 2 carburatoare.... iti mai trebuie si o tziganie de-asta?! vri sa stai 2 zile le reglat? in loc de una? (in timpul asta e inclus si cat timp iti ia sa dai tura de rigoare sa observi cum trage, eventual mai umbli putin si la distanta la bujie , ca asa din ambalaj sigur nu are distanta care trebuie...)doar nu-i japoneza ...sa-i "arunci" o iridium acolo in chiulasa si "ET VOILA" consuma mai putin si mi si fuge de rupe ...fata de cum mergea cu bujiile vechi non-iridium... idee proasta de la bun inceput... chiar n-are sens... UN URAL SAU DNEPR FUNCTIONEAZA CEL MAI BINE IN STAREA LUI ORIGINAALA SI FOARTE IMPORTANT: CU BENZINA CARE TREBUIE... parerea mea... ca la ce masini sunt acum , ASA BENZINA... iar chiulasele astea vechi... cu scaune de supapa de bronz... nu "digera" deloc bine benzina asta de acum.... cam "uscata" , asa fara plumb .... altceva e de prisos! inclusiv SITE-UL COMPLET AL ACESTUI INDIVID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut. Esti tare Drobu-le cu fazele astea, cablu, cardu, avionul, reglarea dereglata, si...impresionant inca un furtun in plus acolo , pe linga celelalte tulumbe. Am ris bine. Totusi hai sa mai asteptam, poate apare si ceva pro "minune". Poate ne scapa ceva din vedere. Nu vreau sa fiu conservator. Poate cineva ne poate spune, flansele alea se gasesc gata facute s-au trebuie facute pe undeva, o schita cu dimensiuni, eventuale costuri, adica ceva mai concret. da, Drobu e inimitabil, sunt de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 hai mai ROCK'N'ROLL... chiar te-ai complica?! si asa e destul de greu de sincronizat cele 2 carburatoare.... iti mai trebuie si o tziganie de-asta?! vri sa stai 2 zile le reglat? in loc de una? (in timpul asta e inclus si cat timp iti ia sa dai tura de rigoare sa observi cum trage, eventual mai umbli putin si la distanta la bujie , ca asa din ambalaj sigur nu are distanta care trebuie...)doar nu-i japoneza ...sa-i "arunci" o iridium acolo in chiulasa si "ET VOILA" consuma mai putin si mi si fuge de rupe ...fata de cum mergea cu bujiile vechi non-iridium... idee proasta de la bun inceput... chiar n-are sens... UN URAL SAU DNEPR FUNCTIONEAZA CEL MAI BINE IN STAREA LUI ORIGINAALA SI FOARTE IMPORTANT: CU BENZINA CARE TREBUIE... parerea mea... ca la ce masini sunt acum , ASA BENZINA... iar chiulasele astea vechi... cu scaune de supapa de bronz... nu "digera" deloc bine benzina asta de acum.... cam "uscata" , asa fara plumb .... altceva e de prisos! inclusiv SITE-UL COMPLET AL ACESTUI INDIVID ei da, esti tu sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut. Hai sa o iau in ordine inversa fata de cum ai postat. Poate nu e de prisos "Site"-ul. Poate apar probleme, necazuri, dureri ale unor colegi de motor s-au ce m-ar bucura cel mai tare daca ar apare efectiv niste imbunatatiri care sa ajute toata harabaua care se cheama Nipru. Inca sint optimist. La toate cele 6 (sase) chiulase ale mele nu am gasit scaune la supape de bronz. Nu stiu (si nici nu mi-am batut capul) ce fel de bronz folosesc la ghidajele supapelor. Toate ghidajele le-am inlocuit cu ghidaje de LADA cu o mica interventie a strungarului. Am montat si simeringuri tot de LADA pe ele. Bujii am sa folosesc Champion NY 87 cu filet lung (nu dauneaza lungimea). Pe LADA am facut peste 23000 km cu ele ( nu stiu daca mai au electrozi). Daca lucreaza bine pe LADA fii sigur ca vor lucra bine si pe Nipru. Benzina, sa fii sigur ca am sa o "botez" cu putina motorina, sa-i mai tai din octani. Iar la reglaje, nu prea o sa ma omor cu ele. Caut sa le fac bine din prima sa nu mocosesc toata ziua la ele. Despre " chargerul" asta minune ma asteptam sa-mi confirme cineva ca este legat la epuratorul de gaze din carter (asta este parerea mea ca ar trebui legat acolo) Dar din lipsa de date concrete pina la proba contrarie impartasesc parerea ta si a lui DROBU ca ar fi ceva inutil. In continuare astept poate intra cineva sa spuna "mai fratilor am montat pe Niprogena mea carburatoare dela xmotor, ycapacitate, functioneaza f. bine, consum atit". Astept poate cineva care le are cu electronica sa spuna "mai fratilor am s-au mi-a facut cineva o aprindere fara platini care functioneaza f.bine. Costa atit, cine vrea sa apeleze la nr. tel...." Astept un electrician bun care sa spuna "in locul la nenorocirea aia de releu rusesc care face ce vrea el, nu ce trebuie, se poate folosi montajul asta, confectionez, costa atit. Adica vreau imbunatatiri functionale, care sa ajute motocicleta si automat motociclistul. Sint de acord, motocicletele astea sint depasite, sint vechi ca tehnologie dar ce sa fac? Atit i-mi permit. Asta e. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 Rocknroll sunt de acord cu tine,asta caut si eu ,sa-i spunem "Piatra filozofala a Niprului",si caut si caut... dar pot spune un singur lucru,Niprul meu nu merge inca iar prietenii mei au renuntat la ele de ceva vreme,toti au luat jafoneze sau vor sa-si ia si nu mai vor sa puna mana pe fiare vechi .De aceea ma vad nevoit sa caut raspunsuri pe net sa-mi fac tractorasul sa mearga. trebuie sa reusesc sa-l fac sa mearga mai mult decat la o tura in interiorul orasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut. Hai sa o iau in ordine inversa fata de cum ai postat. Poate nu e de prisos "Site"-ul. Poate apar probleme, necazuri, dureri ale unor colegi de motor s-au ce m-ar bucura cel mai tare daca ar apare efectiv niste imbunatatiri care sa ajute toata harabaua care se cheama Nipru. Inca sint optimist. La toate cele 6 (sase) chiulase ale mele nu am gasit scaune la supape de bronz. Nu stiu (si nici nu mi-am batut capul) ce fel de bronz folosesc la ghidajele supapelor. Toate ghidajele le-am inlocuit cu ghidaje de LADA cu o mica interventie a strungarului. Am montat si simeringuri tot de LADA pe ele. Bujii am sa folosesc Champion NY 87 cu filet lung (nu dauneaza lungimea). Pe LADA am facut peste 23000 km cu ele ( nu stiu daca mai au electrozi). Daca lucreaza bine pe LADA fii sigur ca vor lucra bine si pe Nipru. Benzina, sa fii sigur ca am sa o "botez" cu putina motorina, sa-i mai tai din octani. Iar la reglaje, nu prea o sa ma omor cu ele. Caut sa le fac bine din prima sa nu mocosesc toata ziua la ele. Despre " chargerul" asta minune ma asteptam sa-mi confirme cineva ca este legat la epuratorul de gaze din carter (asta este parerea mea ca ar trebui legat acolo) Dar din lipsa de date concrete pina la proba contrarie impartasesc parerea ta si a lui DROBU ca ar fi ceva inutil. In continuare astept poate intra cineva sa spuna "mai fratilor am montat pe Niprogena mea carburatoare dela xmotor, ycapacitate, functioneaza f. bine, consum atit". Astept poate cineva care le are cu electronica sa spuna "mai fratilor am s-au mi-a facut cineva o aprindere fara platini care functioneaza f.bine. Costa atit, cine vrea sa apeleze la nr. tel...." Astept un electrician bun care sa spuna "in locul la nenorocirea aia de releu rusesc care face ce vrea el, nu ce trebuie, se poate folosi montajul asta, confectionez, costa atit. Adica vreau imbunatatiri functionale, care sa ajute motocicleta si automat motociclistul. Sint de acord, motocicletele astea sint depasite, sint vechi ca tehnologie dar ce sa fac? Atit i-mi permit. Asta e. Numai bine. Pai va spun eu! ..am pornit un strung si o freza FUS 32 ca au stat in ploaie 3 ani... Am facut un dispozitiv pe freza si am rectificat o cama noua noutza , luata de la Uralmaster cu o gramada de bani(evident era departe de a fi simetrica....foarte departe)... Am tinut-o pregatita in poseta pentru momentul cand va ceda cea electronica fara platina(15 Km inainte de Alba Iulia...) Am pus sus Chestia clasica si am inchis sezonul cu ea ...am folosit si un ruptor electronic Gotronic de Tg. Mures care a mers fara probleme cu cama rectificata...si avea o scanteie animalica!Recomand... Am cumparat o aprindere fara paltina(cu senzor inductiv) cu 67 de dolari , produsa de firma SOATE (Russsia) pe care am testat-o cam o luna inainte de a-mi ceda pinionul de la alternator...Merge fain si asta ...nu stiu daca are avans variabil(din ce am citit eu pe la rusi , are...)nu am reusit sa verific...Recomand... Astept (trepidand) doua perchi de tacheti cu ghiduri , ca sa pot inlocui nenorocirile mele uzate in ultimul hal...Ma astept sa nu se mai auda sinfonia cu care eram obisnuit si sa mearga mai 'nervos' pentru ca vor fi mase mai mici in miscarea de translatie ... Am ajuns si eu la niste ghiduri de Lada (mult mai ingrijit lucrate decat cele de ARO pe care le-am folosit pana acum, si cu ajustaj mai starns pe cozile supapelor...) Din pacate scaunele de supape sant din material galben, si in continuare nu am o freza la 45 de grade pentru supapa de admisie (41mm) este binevenit orice ajutor! ...nu gasesc nici un alezor fix de 21 mm pentru bucsele de bolt(o intrega telenovela romaneasca cu cei de la scule aschietoare Rasnov, care are nevoie de o sticla de vin ca sa fie povestita in totalitate...) releul de incarcare mecanic , a cedat in zilele in care a cedat si excitatia la alternator... a cedat si cel electronic facut de mine...intre timp a fost remediat cel mecanic ...Merg ambele la fel de bine...Alternator bun sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 mi se face rau... ma crispez cand citesc din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 "dureros" DROBULE ...d.p.d.v financiar... nipru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 "dureros" DROBULE ...d.p.d.v financiar... nipru... orice psihoterapie este scumpa!Nu stiai? asta e cea mai ieftina care poate fi gasita pe piata la ora actuala.... ...pescuitul s-a abrogat din lipsa de peste, si din inflatie de disperati care trebuie sa-si recupereze banii dati pe scule si abonamente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 daca TU consideri relaxanta ocupatia asta cu motoare rusesti vechi si cu "ceva" probleme din fabrica +problema pieselor de calitate indoielnica ....(toate astea dupa o zi de munca si stress...) ATUNCI CHIAR ESTI PASIONAT bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 si eu! dau sa pornesc la drum spre munte(70-80km) si ce sa vezi ma lasat in intersectie dupa 70m, o trag,dau pedala! bum, bum... accelerez so iau din loc, iar moare eroic !a fost prima si ultima de genu asta schimbat carburatia cu una japanoza, aprindere elecronica cu magneti filtre de aer sport (care la pret sunt la fel ca astea rusesti) si esapamnet gol concluzi: urca repede in ture(nu ma intreba cit ca nu am turometru) merge ff legat motorul nu se mai incinge(cu eceptia orasului, dar in oras ma dau cu bicigleta ) si cel mai important e consumul!!!! cu aprinderea clasica pe platini si chiar aprindere tranzistorizata de Tirgu Mures a consumat 10-12% cu ceaa electronica imi papa 6%! aprinderea alectronica pe baza de magneti se gaseste la Gaspar si costa 3mil sau 300ron, e solida bine conceputa(poti merge cu capacul de la aprindere scos si nu intra apa in ea) si cel mai important nu tre facut nici o modificare, are o schita de montaj in 10 min e gata sus. avansul e reglat undeva la jumatea scalei +...0...- I am pu si buji NGK da una a cedat deja, am pus-o bosch-ul care a avut-o, asA ca ca pe un cilindru e o bujie bosch pe celaalt NGK identica pentru dacie. toata problema cu niprurile pleaca de la aprindere, exceptind cazurile cind pica ceva. a sa nu uit, ulei nou in motor si cutie(in motor am bagat si aditivi) Mobil1,la indrumarea si sfaturile lui Drobu,acest om ,camarad, tovaras de breasla merita tot respectul din partea mea, e singurul care a avut rabdare cu mine de la inceput pina acum, tin sa mentionez ca am fost afon in mecanica, nipru si drobu m-au initiat in ale mecanici so o mai fac inca; am dat jos uleiul defapt era emulsie cu apa si ulei(70%apa bagat prin cablul de la km) acum se schimba vitezele de nui adevarat. norocul meu e ca ceilati 3 proprietari au auvut mare grija de ea, ultima fiind gacica, cred ca ea a facut cei mai multi km cu ea. ce as mai vrea sa fac este sa schimb garniturile la chiuloasa, supape, si semiringul la cutia de viteza,sa nu mAI vad urma de ulei nu va amagiti, gindire pozitiva si se rezolva! in ce priveste hypercargerul rusului e doar echilibrare de carburatoare , sau ceva de genu, nimic mai mult http://auto.howstuffworks.com/supercharger4.htm asta e hypercharger si nu turbocharger(a nu se confunda) adica baga fortat aer in motor, e evident! nu tre sa fac eu pe desteptul. se pune problema,ar rezista motorul de nipru la asa ceva? fiind aer bagat cu forta se produce explozie mai mare, implicit cai putere mai multi si consum mai mare, testele arata ca un hyperchager montat pe un motor mai mic(ex650) creste simtitor puterea motorului(CP mai multi) fata de un motor mai mare(800-1000cmc)fara hyper, consumul fiind mai mic la motorul cu hyper decit la cel fara hyper. in concluzie s-ar obtine CP mai multi si consm mai redus fata de un motor de capacitate cilindrica mai mare, deci avantajos. ma bate gindul sa fac un hypercharge pe niprogena pin sistem centrifugal, aveti atasa mai sus sistemul, gen trubina ca la o hidrocentrala daor ca se foloseste aer si nu apa. ma gindeam ca daca as concepe un sitem de asta as incerca sa-l fac in asa fel incit doar la nevoie sa pot sa folosesc hyperchargerul, asa de distractie , in rest sa mearga normal! drobule ce zici! ar face fata niprogenele noastre la asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 MT16-le verde consuma 6,2L la 100 km ,M61 consuma 6,1, MT16 negru tot pe acolo. Aprindere clasica cu AT01, filtre originale, carburatie ruseasca K68 reglata imbogatit , buji cat mai apropiate de cifra termica in functie de vreme. Asta la drum de munte si cu cat mai multi ocupanti si bagaje. Solo, Uralul 750 SOlo Clasic consuma spre 5L la 100 km, la 100 km /h. Asa zisul hypercharger al rusului cica da rezultate, fiindca in furtunele se pastreaza si o cantitate de amestec carburant, in afara debitului direct din carburator, asa ca la o actioanre mai brusca a accelelratiei cica ar da rezultate... Tocmai fiindca modifica parametri curgerii, trebuiesc facute reglaje la carburator deci nu va luati dupa schema data de rus. Cand si-o lua vreunul hypercharger ii voi gasi instructiunile revizuite, date de un mester american. S-ar putea sa gasiti referinte si in Dnepr- Guide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 MT16-le verde consuma 6,2L la 100 km ,M61 consuma 6,1, MT16 negru tot pe acolo. Aprindere clasica cu AT01, filtre originale, carburatie ruseasca K68 reglata imbogatit , buji cat mai apropiate de cifra termica in functie de vreme. Asta la drum de munte si cu cat mai multi ocupanti si bagaje. Solo, Uralul 750 SOlo Clasic consuma spre 5L la 100 km, la 100 km /h. Asa zisul hypercharger al rusului cica da rezultate, fiindca in furtunele se pastreaza si o cantitate de amestec carburant, in afara debitului direct din carburator, asa ca la o actioanre mai brusca a accelelratiei cica ar da rezultate... Tocmai fiindca modifica parametri curgerii, trebuiesc facute reglaje la carburator deci nu va luati dupa schema data de rus. Cand si-o lua vreunul hypercharger ii voi gasi instructiunile revizuite, date de un mester american. S-ar putea sa gasiti referinte si in Dnepr- Guide Aleko spunemi te rog ce fel de buji folosesti? mai exact un cod si marca lot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Personal, 14NP27 pe calduri, si 14NP24 iarna si in sezoanele astea de nu mai sti ce sant....SINTEROM...nu m-au dezamagit niciodata... ...parca nu sant asa de sensibile ca si cele straine(AC Delco ,scumpe si au tinut cam 3 saptamani...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geesus Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 foarte tare site-ul mult mai informativ decat cartea in rusa pe care o avem probabil majoritatea dintre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 sunt foarte curios cum arata kit-ul ala pt conversie la filtru de ulei extern Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 te gandesti si la un radiator de racire, "cumva"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.