Smeagol Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 uite ca am facut niste poze si le bag sus is curios sa aud pareri din partea avizatilor stiu ca multe chestii nu au iesit cum am visat eu sau cum am vazut in reviste dar zic ca e ok hai sa va aud si pe voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 iote spatele ce vroiam sa iasa V a iesit un U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 partea cu cardanu si suportu de numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 toba de esapament din inox prinderea si coturile, pacat ca nu a mers la fel de groasa peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 toba cum arata din profil ce m-am chinuit sa aleg modelul asta mergea si mai bine cu doua tzevi dar trebuia sa fac cu jonctiune si nu avea rost pacat ca nu are simsonu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 Imi place cum ti-a iesit, in special evacuarea! Sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 De la ce ai luat roata aia? Arata mult mai bine, decat cu cel original. M-am si intrebat, oare Klaus (de la el ai luat, nu?) de ce nu a schimbat cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 nu arata rau..dar am o intrebare de ce ai facut partea din spate asa rotunda si nu ai facuto in V? la iclinatia care ai la jug daca pui furca springer nu stiu cum o sa fuctioneze luarea curbelor. ma refer la balansarea motorului.....la iclinarea care are jugul intervin anumite miscari a motorului in stinga dreapata cind o sa iei curba.....am sati fac un plan cu unghiul furcii si anumite chestii pe care,banuiesc ca tu nu le stii din moment ce vad ca ai lasat jugul in pozitia care este...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 e o janta de speed (honda cred) cauciucu e mare dar din cauza jenti nu sa balonat bine, e ingusta janta si din cate mi-a zis omu cu nipru ala custom are si talonu mare si nu se umfla mai pot baga cu 10 mai mare cauciuc dar nu cred ca se umfla cu mult, tre sa gasesc ceva de 80 parca nush, din cate am inteles klauss a avut nevoie de banii, probabil de aia nu a mai schimbat nimic roby din pacate asa a iesit e prima modificare de genul asta e adevarat ca nu inteleg exact ce se produce la schimbarile pe care le fac sunt mai mult de ordin estetic decat neaparat functional mai putin furca springer si scaunu care le-am ales special pt gropile si inclinatia la care lucreaza la 60-70 la ora chiar conteaza detaliile de care zici tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 cred că pentru rezervor va trebui să vorbeşti cu Basty, că şi ăla trebuie să-l faci custom... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 deci smeagol a inceput un topic hai sal lasam sal termine..motorul si topicul..si oricum motorul nu mai este a lui klaus..a trecut pagina la smeagol...sa vedem ce iasa de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Februarie 15, 2005 Autor Share Postat Februarie 15, 2005 rezervoru e ala de la klauss, imi place la nebunie si va ramane neschimbat (vopsit) acum se lucreaza la ghidon si comenzi springeru e ultimu am nevoieeeeeeee de roata de 21 cu frana pe tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 nu imi vine sa cred ca nu se gaseste o roata pe 21 cu frina pe tambur... Asculta smeagol...am vazut din pozele tale ca ai disc pe spate la asa o lucrare in momentul ce pui roata cu frina disc pe spate tre sa pui si pe fata frina disc. Gasesteti o roata cu disc...si etrierul si pompa de frina o lasdi pe sfirsit... Oricum ar arata mai bine si asa ar trebui sa fie disc pe spate si pe fata Sau ar mai fii o idee ce este foarte folosita pe multe choppere.......fara frina pe fata o roata din aia cu disc la care dai jos discul si folosesti roata oricum frina ce ai pe spate opreste doua simsonuri:) chiar pe harleyul CAPITAN AMERICA din filmul EASY RIDER nu are frina fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 roby cred ca se refera la faptul ca roata de pe fatza trebuie sa nu aiba spitze ! Ar fi chiar aiurea, cu spitze pe fatza si cu janta turnata pe spate. Daca tot vrei sa renuntzi la frana pe fatza, ai putea sa te arunci chiar la o roata goala, gen : http://www.mcgwear.com/gallery/EasyRiderAtlanta/aaf Nu este chiar asa de greu de facut pe cum pare. Nu iti trebuie decat o janta (fara spitze), cu camera, cauciuc pe ea, cu care vii si imbraci un rulment cu interior de 400mm, exterior - cat sa vina la cota de presaj pe janta si inca doua flanshe care sa iti lege interiorul rulmentului la furca. Si gata spokeless-ul. Uite o idee de schitza : Mai e de vazut cat poate sa coste un rulment cu interiorul de 400mm (www.rbr.ro) spokeless.TIF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 nu imi vine sa cred ca nu se gaseste o roata pe 21 cu frina pe tambur... Asculta smeagol...am vazut din pozele tale ca ai disc pe spate la asa o lucrare in momentul ce pui roata cu frina disc pe spate tre sa pui si pe fata frina disc. Gasesteti o roata cu disc...si etrierul si pompa de frina o lasdi pe sfirsit... Oricum ar arata mai bine si asa ar trebui sa fie disc pe spate si pe fata Sau ar mai fii o idee ce este foarte folosita pe multe choppere.......fara frina pe fata o roata din aia cu disc la care dai jos discul si folosesti roata oricum frina ce ai pe spate opreste doua simsonuri:) chiar pe harleyul CAPITAN AMERICA din filmul EASY RIDER nu are frina fata.... Asa am plimbat si eu timp de 2 ani cu Pannonia... fara frana de fata. Cateodata era BETON, cateodata aproape MORTAL, dar designul a vorbit de sine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 roby cred ca se refera la faptul ca roata de pe fatza trebuie sa nu aiba spitze ! mai mosulic...eu stiu cei trebe la smeagol.. o roata de enduru de 21.cu spite.....deci si ce zici tu cu roata fara spite...lasao ca nu este cazul...ok este buna idea dar nu este cazul la motorul lui smeagol..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 salut de obicei stopul frana si numarul se pun pe partea stanga bafta,cred ca o sa-ti iasa misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 cHIAR MAI SMEAGOL CE DRAC AI PUS NR PE PARTEA DREAPTA.....tre sal pui pe stinga...ca doar nu esti in anglia ?? cum de lai pus pe dreapta...vezi ca asa poti avea mai multe sanse sa te opreasca politia..... YOUR PROBLEM NOT MINE:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Februarie 16, 2005 Autor Share Postat Februarie 16, 2005 no detaliu asta mi-a scapat cu totul de sub control ne intrebam cu pretenii pe ce parte sa-l punem in final ne-am hotarat pe dreapta pt ca roata se scoate pe stanga si as fi dat tot timpu peste numar cand scoteam roata sper sa nu le lege garcea de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 no detaliu asta mi-a scapat cu totul de sub controlne intrebam cu pretenii pe ce parte sa-l punem in final ne-am hotarat pe dreapta pt ca roata se scoate pe stanga si as fi dat tot timpu peste numar cand scoteam roata sper sa nu le lege garcea de mine SMEAGOL garcea ca garcea.....dar gindestete se pune mai bine pe stinga si pt siguranta ta...la noi se circula pe partea dreapta....asa ca daca ai vreo masina in partea stinga ca deobicei pe acolo te depasesc masinile..nu:? tu cind frinezi si nu vad astea stopul risti sa se urce cu masina pe tine...ai grija smeagol punel pe stinga ca este mult mai sigur pt tine....te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 uite ca si PANNONIAN CHOPPER ZICE CA AM DREPTATE GINDESTETE SI TU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 17, 2005 Share Postat Februarie 17, 2005 Ai vrut sa-l faci in V , nu tia iesit deoarece teava inferioara a cadrului este la prea mare inaltime de sol, din cauze lesne de inteles, motorul acolo vine, are baia prea mare, daca-i faci suporti inalti pe cadru ca sa vina teava mai jos va arata motorul ca dracu inaltat , la nipru merge ridicat 3-4 cm ca arata bine. Cum ziceam, un cadru V trebuie sa aiba ambele tevi de sus respectiv de jos la acelasi unghi cu orizontala, si practic n-aveai cum sa relizezi chestia asta. Asa ca t-i la facut gen AWO T ca s-a gandit ca poate da mai bine. Eu nu l-am desenat de la inceput in V si nu mia placut cum arata, deoarece nu era V corect , imi era mai simplu in V.. dar nu-i venea bine cu inaltimea aia mica la sea si am renuntat. Eu voiam neaparat inaltime foarte mica la sea si n-avea rost. Roata groasa n-am bagat ca oricum ii statea bine si asa si cel mai important motiv, banii eu am bagat in toata lucrarea 4 milioane, si putin stiu asta, deci cred ca este singurul chopper din romania care si-a scos banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.