Sari la conținut

CHOPPERUL SIMSON al lui SMEAGOL


Smeagol
 Share

Postări Recomandate

nu arata rau..dar am o intrebare de ce ai facut partea din spate asa rotunda si nu ai facuto in V? la iclinatia care ai la jug daca pui furca springer nu stiu cum o sa fuctioneze luarea curbelor. ma refer la balansarea motorului.....la iclinarea care are jugul intervin anumite miscari a motorului in stinga dreapata cind o sa iei curba.....am sati fac un plan cu unghiul furcii si anumite chestii pe care,banuiesc ca tu nu le stii din moment ce vad ca ai lasat jugul in pozitia care este...... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o janta de speed (honda cred)

cauciucu e mare dar din cauza jenti nu sa balonat bine, e ingusta janta si din cate mi-a zis omu cu nipru ala custom are si talonu mare si nu se umfla

mai pot baga cu 10 mai mare cauciuc dar nu cred ca se umfla cu mult, tre sa gasesc ceva de 80 parca

 

nush, din cate am inteles klauss a avut nevoie de banii, probabil de aia nu a mai schimbat nimic

 

roby

din pacate asa a iesit :cheers:

e prima modificare de genul asta

e adevarat ca nu inteleg exact ce se produce la schimbarile pe care le fac

sunt mai mult de ordin estetic decat neaparat functional

mai putin furca springer si scaunu care le-am ales special pt gropile si inclinatia la care lucreaza

la 60-70 la ora chiar conteaza detaliile de care zici tu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci smeagol a inceput un topic hai sal lasam sal termine..motorul si topicul..si oricum motorul nu mai este a lui klaus..a trecut pagina la smeagol...sa vedem ce iasa de aici :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi vine sa cred ca nu se gaseste o roata pe 21 cu frina pe tambur...

Asculta smeagol...am vazut din pozele tale ca ai disc pe spate la asa o lucrare in momentul ce pui roata cu frina disc pe spate tre sa pui si pe fata frina disc.

Gasesteti o roata cu disc...si etrierul si pompa de frina o lasdi pe sfirsit...

Oricum ar arata mai bine si asa ar trebui sa fie disc pe spate si pe fata

Sau ar mai fii o idee ce este foarte folosita pe multe choppere.......fara frina pe fata

o roata din aia cu disc la care dai jos discul si folosesti roata oricum frina ce ai pe spate opreste doua simsonuri:) :cheers:

chiar pe harleyul CAPITAN AMERICA din filmul EASY RIDER nu are frina fata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roby cred ca se refera la faptul ca roata de pe fatza trebuie sa nu aiba spitze !

Ar fi chiar aiurea, cu spitze pe fatza si cu janta turnata pe spate.

Daca tot vrei sa renuntzi la frana pe fatza, ai putea sa te arunci chiar la o roata goala, gen :

 

http://www.mcgwear.com/gallery/EasyRiderAtlanta/aaf

 

Nu este chiar asa de greu de facut pe cum pare.

 

Nu iti trebuie decat o janta (fara spitze), cu camera, cauciuc pe ea, cu care vii si imbraci un rulment cu interior de 400mm, exterior - cat sa vina la cota de presaj pe janta si inca doua flanshe care sa iti lege interiorul rulmentului la furca. Si gata spokeless-ul.

 

Uite o idee de schitza :

 

Mai e de vazut cat poate sa coste un rulment cu interiorul de 400mm (www.rbr.ro)

spokeless.TIF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi vine sa cred ca nu se gaseste o roata pe 21 cu frina pe tambur...

Asculta smeagol...am vazut din pozele tale ca ai disc pe spate la asa o lucrare in momentul ce pui roata cu frina disc pe spate tre sa pui si pe fata frina disc.

  Gasesteti o roata cu disc...si etrierul si pompa de frina o lasdi pe sfirsit...

Oricum ar arata mai bine si asa ar trebui sa fie disc pe spate si pe fata

  Sau ar mai fii o idee ce este foarte folosita pe multe choppere.......fara frina pe fata

  o roata din aia cu disc la care dai jos discul si folosesti roata oricum frina ce ai pe spate opreste doua simsonuri:) :banana:

chiar pe harleyul CAPITAN AMERICA din filmul EASY RIDER  nu are frina fata....

Asa am plimbat si eu timp de 2 ani cu Pannonia... fara frana de fata. Cateodata era BETON, cateodata aproape MORTAL, dar designul a vorbit de sine... :cheers: :banana: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roby cred ca se refera la faptul ca roata de pe fatza trebuie sa nu aiba spitze !

 

 

mai mosulic...eu stiu cei trebe la smeagol.. o roata de enduru de 21.cu spite.....deci si ce zici tu cu roata fara spite...lasao ca nu este cazul...ok

este buna idea dar nu este cazul la motorul lui smeagol.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cHIAR MAI SMEAGOL CE DRAC AI PUS NR PE PARTEA DREAPTA.....tre sal pui pe stinga...ca doar nu esti in anglia ?? cum de lai pus pe dreapta...vezi ca asa poti avea mai multe sanse sa te opreasca politia.....

YOUR PROBLEM NOT MINE:) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no detaliu asta mi-a scapat cu totul de sub control

ne intrebam cu pretenii pe ce parte sa-l punem

in final ne-am hotarat pe dreapta pt ca roata se scoate pe stanga si as fi dat tot timpu peste numar cand scoteam roata

:cheers:

sper sa nu le lege garcea de mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no detaliu asta mi-a scapat cu totul de sub control

ne intrebam cu pretenii pe ce parte sa-l punem

in final ne-am hotarat pe dreapta pt ca roata se scoate pe stanga si as fi dat tot timpu peste numar cand scoteam roata

:cheers:

sper sa nu le lege garcea de mine

SMEAGOL garcea ca garcea.....dar gindestete se pune mai bine pe stinga si pt siguranta ta...la noi se circula pe partea dreapta....asa ca daca ai vreo masina in partea stinga ca deobicei pe acolo te depasesc masinile..nu:? tu cind frinezi si nu vad astea stopul risti sa se urce cu masina pe tine...ai grija smeagol punel pe stinga ca este mult mai sigur pt tine....te salut :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vrut sa-l faci in V , nu tia iesit deoarece teava inferioara a cadrului este la prea mare inaltime de sol, din cauze lesne de inteles, motorul acolo vine, are baia prea mare, daca-i faci suporti inalti pe cadru ca sa vina teava mai jos va arata motorul ca dracu inaltat , la nipru merge ridicat 3-4 cm ca arata bine. Cum ziceam, un cadru V trebuie sa aiba ambele tevi de sus respectiv de jos la acelasi unghi cu orizontala, si practic n-aveai cum sa relizezi chestia asta. Asa ca t-i la facut gen AWO T ca s-a gandit ca poate da mai bine. :cheers:

Eu nu l-am desenat de la inceput in V si nu mia placut cum arata, deoarece nu era V corect , imi era mai simplu in V.. dar nu-i venea bine cu inaltimea aia mica la sea si am renuntat. Eu voiam neaparat inaltime foarte mica la sea si n-avea rost.

 

 

 

Roata groasa n-am bagat ca oricum ii statea bine si asa si cel mai important motiv, banii eu am bagat in toata lucrarea 4 milioane, si putin stiu asta, deci cred ca este singurul chopper din romania care si-a scos banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...