tyyy84 Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 mi-am luat un cauciuc mai lat si binenteles ca vreau sa il schimb... dupa cum am vazut este destul de scumpa operatiunea in service asa ca m-am hotarat sa scot eu roata si cauciucul (cu okazia asta vad si daca merge cauciucul nou) si ma duc la ei doar sa mi-o echilibreze... ce operatiuni trenbuiesc facute pt a scoate roata spate?????? o pot scoate pur si simplu...desfac sistemul de prindere si gata??? o mai pot pune eu la loc...treb sa o montez cumva anume sau cum ....mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 (editat) ar trebui sa specifici tipul mobrei si dimensiunile anvelopei pentru un raspuns obiectiv. In principiu nu este o operatiune dificila, dar la demontare s-ar putea sa ai probleme cu extragerea axului rotii, exista posibilitatea sa fie ruginit. La montare sa nu uiti sa gresezi axul si sa respecti reperele de aliniere de pe bascula. Editat Octombrie 31, 2007 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 (editat) Daca esti incepator ca mine reperele de pe bascula is distantierele de intins lantul. Tine minte cum is puse si pune-le la loc la fel, asta daca e lantul intins corect . Daca ai tambur pe spate mai e tija franei atentie si la aia cu piulita cum o pui la loc . Apoi piulita care strange axul are o siguranta, la carte zice ca ar trebui inlocuita odata umblat la ea (e un clip de sarma). STrans bine axu (cam 50-60Nm). In privinta cauciucului... e cu camera sau fara??? Editat Noiembrie 1, 2007 de arte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Noiembrie 1, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2007 cum imi dau seama daca cauciucul este cu camera sau fara???eu l-am cumparat pur si simplu si nu am nici o camera la el... am o yamaha xj600s diversion ...roata standard pe care o am acum este de 130\70\18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 (editat) La Diversion e simplu daca ai cric central: scoti axul rotii ,pivotezi etrierul sau demontezi si surubul axului de blocare a etrierului si roata iese la montare operatiunea se desfasoara in ordine inversa Axul rotii se strange @100-110Nm In mod normal cauciucul e tubeless Editat Noiembrie 2, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Noiembrie 2, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2007 am reeusit...a fost f simplu... mi-am montat cauciuc de 160/60.18 in loc de rotita mea de 130/70/18 e tare rau de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 am reeusit...a fost f simplu... mi-am montat cauciuc de 160/60.18 in loc de rotita mea de 130/70/18 e tare rau de tot Salut. Si eu am diversion si as vrea sa montez un cauciuc mai lat daca poti baga o poza sa vad cum arata cu cauciucul ce l-ai montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 am reeusit...a fost f simplu... mi-am montat cauciuc de 160/60.18 in loc de rotita mea de 130/70/18 e tare rau de tot ai grija k ai modificat suprafata de contact a cauciucului cu asfaltul pe viraje nu vei mai avea aceeasi suprafata de contact ci mai mica trebuie sa inlocuiest si janta cu una mai lata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.