Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bravo Gsr !!!!!!!

si eu am . perfecta alegere.

Simpatica jucaria...Am impresia ca am mai vazut-o undeva in alta parte pe forum sau pe alt forum...Nu conteaza...

Ai avut-o de la inceput semicarenata sau l;e-ai pus pe urma? E vreo diferenta in dinamica/confort, sau doar de frumusete?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simpatica jucaria...Am impresia ca am mai vazut-o undeva in alta parte pe forum sau pe alt forum...Nu conteaza...

Ai avut-o de la inceput semicarenata sau l;e-ai pus pe urma? E vreo diferenta in dinamica/confort, sau doar de frumusete?!

Frumusetze in primul rand. confort nu prea doar un pic mai multa protectie la ginochie in mers . si un aspect mul mai agresi din fatza.

post-42334-1221774763_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rest ma apropii de revizia de 12mii :duel: cu pasi repezi inca 800 de km, mobra merge bine, doar ca au inceput sa cam protesteze bujiile(se schimba la 12mii) si cred filtrul de aer.Cred ca e si putin suparata si geloasa ca ii vine un fratior mai mare(mult mai mare :( ), e la coacere acum :)

 

Dupa cum am promis, dupa perioada de lauzire l-am adus acasa :D

/index.php?...p;#entry1493184

 

Iar on-topic nici "scuterul" GSR nu e lesinat (linkuri gasite de colegul Sixx)

Dovada:

http://www.youtube.com/watch?v=TG55DBermwI

:)

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
;)

 

 

CUMPAR o toba stock de SUZUKI GSR 600....... ......................max 100 euro

 

VAND o toba stock de SUZUKI GSR 600 modificata pt sunet..........100 euro

 

MODIFIC tobe de SUZUKI GSR 600 pt sunet mai grav .....................100 lei

 

;)

 

ne vedem azi la arc..?...eu o sa ajung dupa 7 cu cei de la titan

 

am o PROBLEMA poate stie careva ceva:

mi se blocheaza in treapta a2-a si nu mai pot schimba in treapta 3 ..doar dc o scot la 0 si apoi merge

mi-a facut asta de 2 ori si sunt ingrijorat

..mersi de ajutor:)

r

am rezolvat-o cu blocatu la prima revizie de 6000...nu era intins cablu d ambreiaj....asta e ...macar altii sa invete din nestiinta mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am avut rabdarea si placerea sa citesc toate paginile acestui thread dedicat baby kingului.

motocicleta arata intr un fel ...mare!

despre problema cadrului fisurat nu s a mai discutat nimic...hai sa nu fim subiectivi si sa "prezentam" mai multe detalii.

o chestie de genu asta totusi te face sa te rotesti 180 grade ...

 

@emppu:foarte tare ideea de upgrade la ghidon.am avut si eu intentia dar nu m-a incurajat nimeni cu nici un reply pe threadul de hornet.dar cu siguranta am sa l schimb.ai perfecta dreptate cu ghidonul stock "pregatit" sa fie luat in brate de la lopetici mici la lopeti mari :laugh:

ca si imbunatatire ar fi materialul ALU iar ca si manevrabilitate ar fi doar lungimea mai mare fata de cel stock?designul este la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut rabdarea si placerea sa citesc toate paginile acestui thread dedicat baby kingului.

motocicleta arata intr un fel ...mare!

despre problema cadrului fisurat nu s a mai discutat nimic...hai sa nu fim subiectivi si sa "prezentam" mai multe detalii.

o chestie de genu asta totusi te face sa te rotesti 180 grade ...

 

Exista,la modelele K6,sigur,nu stiu la K7 si K8,DAR numai in cazul unui accident serios(care oricum e dauna totala),separat de asta sunt numai CARCOTELI in purul stil Romanesc,vrei sa iti iei sau vrei sa ai o parere si mai buna despre tine si Hornet?

La motoreta mea, care are acum 18k km, scrie in cartea de revizii ca tb, pe langa schimbul de ulei, sa lipesti si cadrul cu super-glue la fisuri :laugh:

Bafta(inca)

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu chiar nu intele ptr ce va excitati asa din moment ce eu am reamintit o problema postata de voi in trecut...

relaktia mea cu hornetul ma priveste strict pe mine.

buddie vezi ca nu te am atacat!!!vezi ti de treaba ta

din considerente al schimbarii hornetului cu un gsr intreb...dar vad ca lumea pe aici e foarte subiectiva si sa nu cumva sa spui vorbe nasoale ca te penalizeaza urgent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu chiar nu intele ptr ce va excitati asa din moment ce eu am reamintit o problema postata de voi in trecut...

relaktia mea cu hornetul ma priveste strict pe mine.

buddie vezi ca nu te am atacat!!!vezi ti de treaba ta

din considerente al schimbarii hornetului cu un gsr intreb...dar vad ca lumea pe aici e foarte subiectiva si sa nu cumva sa spui vorbe nasoale ca te penalizeaza urgent...

 

D T M -ule ai niste origini frumose in motor-sport sa vorbesti asa intens de alte domenii,ca off-topic, iti transmit ca imi plac fetele(cand ai drum cu Hornetul prin Bucuresti ,intreaba pe aici) mai mult ca sigur sa ma "incite" niste fiare, daca tu ai o relatie intima(strict neimpartasita) cu Hornetul iti doresc sa fiti fericiti (dar nu pana la adanci batraneti ) daca tot vrei sa il schimbi....

Iar on-topic si sa te linistesti(poate,sper) in "problema" ta este simplu:DACA nu ai accident GRAV cu GSR,cadrul ala (de k6 stiu eu sigur) NU se rupe din senin, de la gropi,sau ca merge cineva tare cu ea,cum poate sa fie lumea subiectiva si secretoasa? :laugh: la o problema pe care membrii detinatori de pe acest topic NU AU TRAIT-O este numai cazuistica paranoiei tale(nu stiu cu ce te putem ajuta noi) legate de GSR(crezi ca lucram toti la marketing la Suzuki? sau castigam bani din vorbe bune?(eram milionari pana acum in viziunea ta)), daca ai si alte(persecutii) nu e problema noastra on-topic,nu te supara pe mine :)

Vezi pe forumuri de afara,de aici am citit si eu de problema asta,gen http://www.motoclub-tingavert.it/f87s.html

 

Iti place motoreta GSR,foarte bine, iati-o noua sau sh,daca nu esti liber sa iti iei Hornet sau ce vrei tu(pe banii tai),nu te obliga nimeni sa faci ceva sau nu,este STRICT alegerea ta.

 

Hai (inca) bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca erau niste poze cu cadru fisurat si aici undeva mai la inceput...mie mi-e lene sa caut...da daca dtm a citit de la inceput sigur a vazut pozele. Ma indoiesc insa ca lla modelele noi sa mai fie vreo problema, dar vba lui Sixx, mai bine sa nu aflam niciodata.

Si ori n-am citit io bine ori colegii mei gsr-isti sint putin cu capsa pusa...lasati domnilor omu in pace ca era si el curios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D T M -ule ai niste origini frumose in motor-sport sa vorbesti asa intens de alte domenii,ca off-topic, iti transmit ca imi plac fetele(cand ai drum cu Hornetul prin Bucuresti ,intreaba pe aici) mai mult ca sigur sa ma "incite" niste fiare, daca tu ai o relatie intima(strict neimpartasita) cu Hornetul iti doresc sa fiti fericiti (dar nu pana la adanci batraneti ) daca tot vrei sa il schimbi....

Iar on-topic si sa te linistesti(poate,sper) in "problema" ta este simplu:DACA nu ai accident GRAV cu GSR,cadrul ala (de k6 stiu eu sigur) NU se rupe din senin, de la gropi,sau ca merge cineva tare cu ea,cum poate sa fie lumea subiectiva si secretoasa? :laugh: la o problema pe care membrii detinatori de pe acest topic NU AU TRAIT-O este numai cazuistica paranoiei tale(nu stiu cu ce te putem ajuta noi) legate de GSR(crezi ca lucram toti la marketing la Suzuki? sau castigam bani din vorbe bune?(eram milionari pana acum in viziunea ta)), daca ai si alte(persecutii) nu e problema noastra on-topic,nu te supara pe mine :)

Vezi pe forumuri de afara,de aici am citit si eu de problema asta,gen http://www.motoclub-tingavert.it/f87s.html

 

Iti place motoreta GSR,foarte bine, iati-o noua sau sh,daca nu esti liber sa iti iei Hornet sau ce vrei tu(pe banii tai),nu te obliga nimeni sa faci ceva sau nu,este STRICT alegerea ta.

 

Hai (inca) bafta.

 

care i problema ta mai baiatule?vad ca prin sud est pe acolo nu prea mancati multa carte ca sa ramaneti ontopic pe un forum dedicat gsr ului...care sincer ma lasa rece cand vad ce maimutoi ma iau pe mine la incriminari.

credeam ca e un thread despre motociclete nu despre "ce am eu in curte e cel mai tare!"

pacat ca romania nu se poate lipsi de oameni de genu asta!nu mi pare rau deloc ptr cine se simte si chiar va meritati soarta!

 

cat despre viziunea mea:"eram milionari pana acum in viziunea ta)"...e departe de assa ceva...viziunea mea este ca sunteti intr o balta si nici macar nu ma obosesc sa ma uit la voi

asa ca ramas bun "frateMeLeu"!si asfalt uscat pe mobrele voastre "cele mai faine"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buddie vezi ca nu te am atacat!!!vezi ti de treaba ta

Unde fusesi atacat mon cher? Ti-am zis sa te prezinti cu chestii verificabile nu cu gaini aduse de la scara blocului cum ca am auzit si cum ca am inteles eu etc. Daca nu ma insel chiar asta a fost "proba" adusa pe threadul asta.Ca a auzit el de cadrul de GSR care se fisureaza. Nu zice cand,cum si de ce.Soparla se baga in felul asta si o tai din zona. Cum zicea cineva inainte,poate n-am citit maintenance book atent si trebuie pe la 10k sa sudezi cadrul la GSR. Am sa verific.

 

Parca erau niste poze cu cadru fisurat si aici undeva mai la inceput...mie mi-e lene sa caut...da daca dtm a citit de la inceput sigur a vazut pozele. Ma indoiesc insa ca lla modelele noi sa mai fie vreo problema, dar vba lui Sixx, mai bine sa nu aflam niciodata.

Si ori n-am citit io bine ori colegii mei gsr-isti sint putin cu capsa pusa...lasati domnilor omu in pace ca era si el curios...

Bai mosh,deci da-mi un GSR (sau orice mobra) si iti arat si eu cadru fisurat. Mai rau chiar! Am poze cu un GSR facut varza lovit fiind de un SUV in timp ce era parcat. Deci motor facut varza,nimic nu a fost pastrat din el nici macar cadrul. Orice cadru crapa daca e supus unui stress mai mare decat cel pentru care a fost facut.

Si daca pe cineva linisteste treaba asta, nu cumparati GSR, e foarte simplu! Daca nu ai incredere intr-o mobra,nu o lua. Punct. La GSR ar fi chiar pacat pentru ca e o mobra foarte capabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da` ... care-i treaba , upgradeul Hornetului este GSR-ul? :laugh:

 

 

:)

bun pct de vedere....

 

care i problema ta mai baiatule?vad ca prin sud est pe acolo nu prea mancati multa carte ca sa ramaneti ontopic pe un forum dedicat gsr ului...care sincer ma lasa rece cand vad ce maimutoi ma iau pe mine la incriminari.

credeam ca e un thread despre motociclete nu despre "ce am eu in curte e cel mai tare!"

pacat ca romania nu se poate lipsi de oameni de genu asta!nu mi pare rau deloc ptr cine se simte si chiar va meritati soarta!

 

cat despre viziunea mea:"eram milionari pana acum in viziunea ta)"...e departe de assa ceva...viziunea mea este ca sunteti intr o balta si nici macar nu ma obosesc sa ma uit la voi

asa ca ramas bun "frateMeLeu"!si asfalt uscat pe mobrele voastre "cele mai faine"

 

oa, oa, oaaaa.

 

 

Deci esti si un fel de medium, de ai reusit sa vezi maimutoii din sud-est care te iau pe TINE la "incriminari".

Ah, pe scurt, am vrut sa zic ca esti imbecil, moncher, de oriunde ai fi TU.

Iar frustrarea ti-o porti scrisa in frunte, si te citez: "domnia sta in ce stii...nu in ce detii" (Personal Info

d t m

"domnia sta in ce stii...nu in ce detii"

27 years old

Male

westside

Born June-24-1981)

Nu te obosi sa citesti.

 

Desi nu cred ca te poti abtine. :laugh:

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r

am rezolvat-o cu blocatu la prima revizie de 6000...nu era intins cablu d ambreiaj....asta e ...macar altii sa invete din nestiinta mea :laugh:

 

 

 

 

am dat geserica dar tipul vrea sa ii schimbe toba si i-am dat nr tau de tel daca o vinde pe cea stock

 

baieti am vandut geserica intreaga, asa ca nu mai am piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care i problema ta mai baiatule?vad ca prin sud est pe acolo nu prea mancati multa carte ca sa ramaneti ontopic pe un forum dedicat gsr ului...care sincer ma lasa rece cand vad ce maimutoi ma iau pe mine la incriminari.

credeam ca e un thread despre motociclete nu despre "ce am eu in curte e cel mai tare!"

pacat ca romania nu se poate lipsi de oameni de genu asta!nu mi pare rau deloc ptr cine se simte si chiar va meritati soarta!

 

cat despre viziunea mea:"eram milionari pana acum in viziunea ta)"...e departe de assa ceva...viziunea mea este ca sunteti intr o balta si nici macar nu ma obosesc sa ma uit la voi

asa ca ramas bun "frateMeLeu"!si asfalt uscat pe mobrele voastre "cele mai faine"

daaa daaa ...de ziua ta !!! mama lor de mitici care s-au pus cu banatu , cu sufletul revolutiei ... lubenitza , fugi d-aici ca iti faci de rusine "vecinii"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer "problema" asta cu cardul care si fisureaza/rupe/deterioreaza sau intra la apa, am avut-o si eu cand imi cautam motoreta. Am vb. cu cineva care a vb. cu cineva si tot asa...

 

Da ok..se poate sa fie ceva la GSR pt. ca am vazut ( pe net evident)..destul de multe motorete ( ca si cea din anuntul de mai sus), cu cadru rupt ...si atat ( far, galerii, radiator, tot ce vrei tu intacte). Si atunci vine intrebarea...de ce se rupe? cum se rupe? s.a.m.d...o fii si el obosit :nono:

 

Daca vrei sa nu-l rupi..nu-l pupa cu nimic din ce ar putea sa-ti iasa in cale. Fa-ti un casco si aia e. Poate intr-o zi , cand vine iarna si numai merge nimeni cu motoreta, ar trebui discutata putin mai in serios problema asta cu cardul la GSR. pt. ca vezi motorete facute PRAF, dar care au cadrul intact ..iar astea sunt intacte...doar sunt formate din 2 bucati.

 

una peste alta daca vrei GSR, ia-ti cu cea mai mare incredere...chiar merita motoreta...Crede-ma ca dupa ce te urci pe ea o sa treci peste aceste probleme, pe care da..le-am avut si eu ( discutat intr-un fel sau altu pe undeva pe aici pe forum). Iar de la gropi sa se crape cardul...asta nu o cred...nici daca e defect de fabricatie, cadru facut din lemn aliat cu sticla si tot nu o cred.

 

Iar treaba cu K6,K7,K8, (K9... in curand)...este acceasi motocicleta doar cu alta gama de culori...deci orice ai alege nu scapi :lool:. Daca vrei un naked de 600 care sa nu fie hornet ia-ti kawa Z750 :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de cadru care se fisureaza la GSR...e adevarat din pacate ...deja sunt la al 3-lea cadru fisurat, noroc ca e in garantie si mi-l tot schimba astia. Cre' ca e de la vibratii sau mai stiu eu ce, poate de la smogul de Bucuresti care penetreaza porii materialului de proasta calitate, si penetreaza, si penetreaza, pana nu mai are ce ....

 

Acum pe bune - am auzit de pe forumul asta de "scandalosul cadru care se rupe" si de marile miscari de strada din Italia cica, scandal mare, ce sa mai.

1.E normal ca un cadru din aliaj de alu sa se fisureze/rupa si sa nu se indoaie - valabil la orice motocicleta cu cadru de Alu. E natura materialului sa faca asa.

In general motoarele care au un cadru supus la stres sunt afacute in otel Cr-Mb parca-crosserele si enduroaicele.

2.Am avut ceva probleme cu motorul si am tot fost pe la Suzuki Tunari. Acolo, am vazut vreo 2 GSR-uri cu cadrele, nu fisurate, ci rupte. Si am intrebat. Impact frontal la ambele-> ce naiba sa te mai astepti de la un motor cu impact frontal ? Oricum, chiar daca ar arata intact, tot nu as avea curaj sa ma mai urc pe el. Daca ar fi fost cadru de otel - gen Ducati Monster - e foarte probabil sa se indoaie la un impact frontal. E mai bine ? Eu zic ca e discutabil... posibil sa se "traga" si chipurile sa fie ca nou - numai ca rezistenta, rigiditatea si elasticitatea cadrului o sa fie departe de cele originale. Aici puncteaza motoarele cu cadru de Aluminiu: la cumparare SH, macar stii ca sunt sanse mult mai mici ca al cadru sa fi fost indoit si indreptat.

Am avut si o discutie neoficiala cu baiatul care se ocupa de garantii/daune, legata de "fisurabilitatea" cadrului la GSR - se pare ca nu exista asa ceva, dincolo de "fisurabilitatea" generala a cadrelor de aluminiu in generala, mai ales la impacturi frontale ...:ok:

 

Am vazut ceva pe forumul asta legat si de Hornet, si o incercare de comparatii... Hornetul e Hornet, GSR-ul e GSR. Iti place Hornet ? Ia-ti Hornet, e o motocicleta faina, nu ai nevoie sa te masori cu altceva. Iti place GSR ? La fel...Nici una dintre ele nu are vreo hiba ascunsa care sa apara brusc, in timp ce mergi cu 200 la ora si sa iti pericliteze siguranta.Hornetul e mai sportiva, GSR-ul e mai potrivita ptr oras.

Orice are 2 roti, go for it...ca e Buell, Harley, Suzuki, KTM, Honda, Yamaha, BMW, Jawa, Ij, Triumph, Kawa...samd...tot motor e.

 

Ia-ti un motor ptr ca iti place motorul ala, si nu ptr ca sunt altele mai proaste sau mai urate. Am citit tone de comparatii la clasa naked...concluzia e ca in loc sa le fi citit, mai bine ma plimbam cu motorul :lol:. Daca testele sunt facut de piloti profesionisti care au alergat si prin SBK pe cine stie ce meseriashenii...pai astora li se par motociletele naked niste carute/taraboante. Deci si testele sunt subiective.

 

Legat de alaturarea GSR-Baby B-King...ptr mine personal e un pic jignitoare...e ca si cum mi-as fi luat GSR-ul ptr ca imi placea B-King-ul. Sincer, nici macar nu stiam ca a existat un concept B-King cand am luat-o...Pur si simplu am vazut-o in vitrina la B&S Motors -eram in cautari de motor- si m-a dat pe spate cum arata - pana atunci imi doream un Hornet.

B-King-ul nu imi place nici acum - ma irita la maxim tevile de esapament, de-amboulea aruncate pe motor.

 

Am de un an si ceva motocicleta, ptr incepatori este o alegere un pic nepotrivita. Am avut momente cand am vrut sa scap de ea, sa imi iau ceva mai batranesc, cu mai putini cai. Nu am nimic grav de reprosat, numai chestii mici. E o bucurie sa ma dau cu ea pe Cheia intr-o zi frumoasa, sau sa merg zilnic la servici. E mai buna decat unele motociclete si mai proasta decat altele...

Deh, nu exista motor perfect.

 

Asfalt uscat, si bucurati-va de motocicleta pe care o aveti, oricare ar fi ea !

Inca nu s-a incheiat sezonul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:rock:

Mi se pare nemaipomenit ca, in urma unui impact mai serios, cadrul sa se fisureze -> nu va mai putea fi vanduta "indreptata". Uite idee de cumparare moto sh - cadru de aluminiu!

Am luat groapa cu pasager in franare, am mers pe piatra cubica, am mers pe beton cu valuri, m-am b*sit pe ea de a vibrat toata si iata, cadrul rezista.

@dtm - "vad ca prin sud est pe acolo nu prea mancati multa carte ca sa ramaneti ontopic pe un forum dedicat gsr ului" - te-ai stricat! Mai mergeam si eu pe la tara, iar la salut mi se raspundea cu: "ce ba, tu esti smecher de Bucuresti?" Cred ca nivelul de-aici este mult deasupra incat sa mai conteze cine de unde este.

Bafta cu Hornet-ul! Si eu am fost tentat sa o achizitionez insa m-a "razgandit" designul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut din nou consumul la GSR zilele trecute ...mers prin oras, aglomerat, frig afara. Am 9000 si ceva de km

Rezultatul: 10 litri la suta

Metoda de masurare: facut plinul la benzinarie, resetat trip-ul, dupa 110 km mers din noul la benzinarie si facut plinul din nou: 10,16 litri

M-am ofticat ingrozitor - m-am gandit sa verific filtrul de aer. Frig ca dracu afara,o droaie de suruburi de dat jos, dar eram ofticat. Ok, filtrul arata imbacsit. Fiind duminica, nu aveam de unde sa schimb filtru de aer pe loc, asa ca l-am dus in casa si l-am spalat in cada, fin, fara jet de apa, etc ...a iesit o droaie de jeg/mizerie din el. L-am uscat cat de cat, l-am pus la loc, si cel putin pe moment se simte un plus vanjos de putere.Oricum, mi-am comandat un filtru k&n. O sa ii refac consumul dupa ce pun filtrul nou.

 

Voi ce consum aveti la mers prin oras (de preferat un oras aglomerat) ?

Oare daca schimb bujiile cu unele cu iridiu, o sa scada consumul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...