Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

Ai trecut oblic in unghiul ala sau l-ai relizat din countersteering?

In general iei sinele in gaz?

Bafta cu reparatiile :lol:

Iau sinele in gaz decat daca sunt relativ perpendicular - asa fac la orice obstacol.In rest dau impuls inainte si inchid complet acceleratia cand trec.

Raspunsul cel mai cinstit la intrebarea"In general iei sinele in gaz?" e, "Nu, in general le iau in shold :eek: "

 

Legat de neajunsul cu picicoarele jos - daca o sa mai am chef de GSRICA, o sa incerc sa modific saua - am gasit un tutorial pe undeva pe net cu se ia material din sa, de unde, ca sa scada inaltimea seii.

 

Bai, mai terminati o data cu intalnirile astea ca si asa sunt frustrat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Iau sinele in gaz decat daca sunt relativ perpendicular - asa fac la orice obstacol.In rest dau impuls inainte si inchid complet acceleratia cand trec.

Raspunsul cel mai cinstit la intrebarea"In general iei sinele in gaz?" e, "Nu, in general le iau in shold :P "

 

Legat de neajunsul cu picicoarele jos - daca o sa mai am chef de GSRICA, o sa incerc sa modific saua - am gasit un tutorial pe undeva pe net cu se ia material din sa, de unde, ca sa scada inaltimea seii.

 

Bai, mai terminati o data cu intalnirile astea ca si asa sunt frustrat :lol:

Apropo de modificat saua...Geserica a comandat deja un kit de coborire ptr sa, si din cite am vbit cu ea s-ar putea sa nu-l mai vrea ca incepe sa se obisnuiasca cu motoru...Daca vrei o intreb sau te pun in legatura cu ea.Deocamdata nu-i mere netu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de modificat saua...Geserica a comandat deja un kit de coborire ptr sa, si din cite am vbit cu ea s-ar putea sa nu-l mai vrea ca incepe sa se obisnuiasca cu motoru...Daca vrei o intreb sau te pun in legatura cu ea.Deocamdata nu-i mere netu...

Stie asta deja , i-am zis eu ieri :D :(

 

Tot la 19.00?! Da la 22 va parasesc ca am belete la muvi...

Eu estimez ca in jur de 18.30 ajung la arc, cred ca facem o tura scurta mai ales ca il duci pe Flipper la film, el are pret redus ca e k8, are sub 3 ani :P

 

Bai, mai terminati o data cu intalnirile astea ca si asa sunt frustrat :lol:

 

Acu o sa fiu rautacios, da cand iti propuneam intalniri, ziceai ca tu esti lupu singuratic :) , eu zic sa iti faci mobra bine si sa vii sa aibe haita GSR grija de tine, "Lupule"

Hauuuuuuuuuu :eek:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de modificat saua...Geserica a comandat deja un kit de coborire ptr sa, si din cite am vbit cu ea s-ar putea sa nu-l mai vrea ca incepe sa se obisnuiasca cu motoru...Daca vrei o intreb sau te pun in legatura cu ea.Deocamdata nu-i mere netu...

 

kitul il aduc eu din Germania, l-am primit simbata dupa ce vorbisem cu Geserica ca are probleme si costa 100 euro. sosesc pe 11 august in Buc.

mess: mat_hab

mobil: +49 174 175 4588

Matei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Matei : Pai mai e putin pina pe 11....Doar 100 e?! Sint curios in ce consta... Apropo io-s Doru, hauduiudu...Vii cu motoru?

@septimiu: Am fost 5 miercurea trecuta, de la 7 fara 5 pina la si jumate...apoi am facut o plimbare. Vino miine la 7 si ne vei gasi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Matei : Pai mai e putin pina pe 11....Doar 100 e?! Sint curios in ce consta... Apropo io-s Doru, hauduiudu...Vii cu motoru?

@septimiu: Am fost 5 miercurea trecuta, de la 7 fara 5 pina la si jumate...apoi am facut o plimbare. Vino miine la 7 si ne vei gasi acolo.

 

ahhh..deci tu esti faimosul Doru..ok, ma bucur....da sosesc si cu motorul dar pus pe remorca..mi-e lene sa conduc asa mult, am facut-o in 2004 pe motor si un drum tine 2 zile..deci dus intors 4 zile...pierdute..la citi km am pe motor este mai important sa fac altceva...

da, kitul consta in 2 bratari metalice (evident otzel) si parca o saiba triunghiulara...n-am desfcaut cutia, dar am comandat la Louis si este facut de Lucas...costa 94,30 + taxele de cartea de credit, deci 100 in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahhh..deci tu esti faimosul Doru..ok, ma bucur....da sosesc si cu motorul dar pus pe remorca..mi-e lene sa conduc asa mult, am facut-o in 2004 pe motor si un drum tine 2 zile..deci dus intors 4 zile...pierdute..la citi km am pe motor este mai important sa fac altceva...

da, kitul consta in 2 bratari metalice (evident otzel) si parca o saiba triunghiulara...n-am desfcaut cutia, dar am comandat la Louis si este facut de Lucas...costa 94,30 + taxele de cartea de credit, deci 100 in cap.

Uaauuu!!!! Faimos e putin spus....:-))) Pacat ca numai tu spui asta....preferam sa mi-o zica vreo 30 de fete....-))))).

Daca dracia aia are 2 cirlige inseamna ca trage de suspensia spate in jos.... ceea ce nu stiu cit e de ok ptr motocicleta si ar insemna sa cam fie supuse aceste cirlige la socuri de cite ori treci prin gropi sau denivelari... Da poate gresesc...oricum nu ma pricep si cum ma plictiseam am zis sa mai scriu si io ceva sa creada lumea ca-s sociabil-))).

Drum bun si daca stai mai mult poate ne insotesti in we la o iesire mai lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca nu afecteaza suspensia, in sensul ca arcul isi pastreaza cursa..oricum n-am avut niciodata nevoie de asa ceva....o sa vad cit stau si daca o sa am timp sa ies la un we ...vreau sa fac si ceva drumuri prin tzara.

mersi de propunere..cred ca Geserica este cea umblareata in we.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte misto, si eu am vrut initial sa mi iau un GSR, mi se pare un model ff reusit al celor de la suzuki. din pacate m am oprit la o hondita cbf 500 care la acest moment e destul pt mine. oricum diferenta de la 98 de cai la 58 ai hondei sunt nesemnificativi, atat timp cat eu mai mult de 160 km n am putut sa i dau din cauza curentului, desi am un mic parbriz care este ff util. asa ca next step honda cbr 600 neaparat cu ABS. felicitari inca o data si multi km fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta chiar nu stiu ar trebui sa ne lamureasca cineva care se pricepe . Empuu ?!? ne ajuti ?

cred ca ghidoanele alea sunt mai late si permite o manevrare mai usoara. asteptam un raspuns sa vedem ce si cum.

 

Scuze ca raspund asa tarziu... am fo tot plecat zilele astea. Ba intunirea de la BV, ba la Maiden. Pai gama de ghidoane superbike de la LSL este f diversificata. Sigur se gaseste ceva pt fiecare gust si pt fiecare statura. Ghidoanele stock de naked (si asta cam la toate motoretele) sunt fix pwla. Ele trebuie sa fie bune la toate, adica si ieftine ca si productie (de aia nu sunt din aluminiu, ci otel) si sa se preteteze staturii cator mai multi oameni etc. Adica daca ar pune un ghidon mai lat pe GSR iti da seama cate fete plapande s-ar speria din start de motor si nu l-ar mai cumpara. Avand in vedere ca un ghidon fain superbike e intre 40-50 de euro, nu mi se pare o megainvestitie dar efectele atat de de ordin estetic cat mai ales dinamic sunt mari. Si eu am avut ghidon stock pe bandit, stiu si cum e cel de GSR, adica cam fix la fel. In oras si pe serpentine LSL-ul este un deliciu, mai ales daca folosesti countersteering. Cand zic superbike nu ma refer la ghidoane din alea de 1 M+ de arati ca gizas pe cruce, ci de unele doar putin mai late insa cu o curbura mult mai buna. Stock are cam 67 cm, al meu e de 76 cm. Nu se pune problema ca nu ma pot strecura cu el prin trafic. Asta de ex este unul fain.

Eu zic, ca cei care se declara super incantati de ghidoanele stock pe naked... ori nu au incercat altceva, ori nu scarpina gumele pe laterale :lol:, moment in care te descurci de minune si cu ghidonu de bicileta... sorry da asta e senzatia mea cand ma dau jos de pe trotioneta mea si ma pun in saua unui motor cu ghidon de serie. Deci daca mergi la piata cu motoru nu o sa simti nevoia unei schimbari, daca tragi de el o sa ajungi la limitele ghidonului stock, care nu iti ofera nici pozitia si nici parghia necesara rularii mai sportive.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte misto, si eu am vrut initial sa mi iau un GSR, mi se pare un model ff reusit al celor de la suzuki. din pacate m am oprit la o hondita cbf 500 care la acest moment e destul pt mine. oricum diferenta de la 98 de cai la 58 ai hondei sunt nesemnificativi, atat timp cat eu mai mult de 160 km n am putut sa i dau din cauza curentului, desi am un mic parbriz care este ff util. asa ca next step honda cbr 600 neaparat cu ABS. felicitari inca o data si multi km fara incidente

Multumim de urari! Multi km frumosi si fara incidente si tie! Cbr 600 nu-i vitezana?! Daca da nu are ABS. Nu prea le stiu dupa denumiri, e posibil sa vbesc timpenii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca raspund asa tarziu... am fo tot plecat zilele astea. Ba intunirea de la BV, ba la Maiden. Pai gama de ghidoane superbike de la LSL este f diversificata. Sigur se gaseste ceva pt fiecare gust si pt fiecare statura. Ghidoanele stock de naked (si asta cam la toate motoretele) sunt fix pwla. Ele trebuie sa fie bune la toate, adica si ieftine ca si productie (de aia nu sunt din aluminiu, ci otel) si sa se preteteze staturii cator mai multi oameni etc. Adica daca ar pune un ghidon mai lat pe GSR iti da seama cate fete plapande s-ar speria din start de motor si nu l-ar mai cumpara. Avand in vedere ca un ghidon fain superbike e intre 40-50 de euro, nu mi se pare o megainvestitie dar efectele atat de de ordin estetic cat mai ales dinamic sunt mari. Si eu am avut ghidon stock pe bandit, stiu si cum e cel de GSR, adica cam fix la fel. In oras si pe serpentine LSL-ul este un deliciu, mai ales daca folosesti countersteering. Cand zic superbike nu ma refer la ghidoane din alea de 1 M+ de arati ca gizas pe cruce, ci de unele doar putin mai late insa cu o curbura mult mai buna. Stock are cam 67 cm, al meu e de 76 cm. Nu se pune problema ca nu ma pot strecura cu el prin trafic. Asta de ex este unul fain.

Eu zic, ca cei care se declara super incantati de ghidoanele stock pe naked... ori nu au incercat altceva, ori nu scarpina gumele pe laterale :lol:, moment in care te descurci de minune si cu ghidonu de bicileta... sorry da asta e senzatia mea cand ma dau jos de pe trotioneta mea si ma pun in saua unui motor cu ghidon de serie. Deci daca mergi la piata cu motoru nu o sa simti nevoia unei schimbari, daca tragi de el o sa ajungi la limitele ghidonului stock, care nu iti ofera nici pozitia si nici parghia necesara rularii mai sportive.

 

da codul de la ghidon dupa louis ca linkul ala te duce in home page . este pt. gsr ? se monteaza greu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da codul de la ghidon dupa louis ca linkul ala te duce in home page . este pt. gsr ? se monteaza greu ?

 

Daca dai de doua ori click pe link o sa functioneze. :lol: Ghidonul este universal, se poate pune pe diverse moto. Fiind inalt nu cred ca se pune problema sa atinga in rezervor. De montat nu se monteaza greu. Cred ca (si) la GSR va trebui sa dai o gaura cu burghiu prin el pt a monta comenzile electrice, care au la interior un mic "cui" de plastic. Astfel este evitata rotirea sau alunecarea laterala a comenzilor pe ghidon.

Coduri:

10021491 - argintiu

10021493 - titan

10021494 - negru

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am devenit vedeta TV acum juma de ora, era celebrul filtru cu RAR, politie in haita , manati de elanul oferit de presa de la Antena1/3 in celebrul rond de la Kiseleff.

Am fost oprit ,impreuna cu 2 amici printre care si Sixx care saracu era nadusit,era pe cale sa fie dus la testul infractorului Decibel-RAR,i-au distrus cariera de rider in devenire, el nevinovat,cu toba stock, cu numere rosii si in rodaj :lol: :P

M-au filmat, o sa ma vad la stiri la satanistii ataca din nou, auditiv :D , era celebra razie cu tobele, am scapat de testul decibel cu GPR-ul Ghost al meu omologat(placuta de pe motor zice 91db la 6mii rpm, chiar eram curios cat scotea, daca scotea "legal"), pentru ca nu se vedea nimic la exterior, eu am oprit din mers motorul si "baietii" priceputi de la RAR au zis "organului"ca am toba stock, la verdictul lor profesionist din aparatele lor oftalmologice caprui :( , nea politistul nu s-a mai aplecat sa se uite rezumandu-se la verificat acte si drum bun, asfalt uscat si vreme calda :eek:

Faza tare era ca noi inainte chiar vorbeam, la un suc, de raziile astea sa nu ne mai plimbam prin oras, Kiseleff era in drum spre casa :)

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am devenit vedeta TV acum juma de ora, era celebrul filtru cu RAR, politie in haita , manati de elanul oferit de presa de la Antena1/3 in celebrul rond de la Kiseleff.

Am fost oprit ,impreuna cu 2 amici printre care si Sixx care saracu era nadusit,era pe cale sa fie dus la testul infractorului Decibel-RAR,i-au distrus cariera de rider in devenire, el nevinovat,cu toba stock, cu numere rosii si in rodaj :lol: :P

M-au filmat, o sa ma vad la stiri la satanistii ataca din nou, auditiv :D , era celebra razie cu tobele, am scapat de testul decibel cu GPR-ul Ghost al meu omologat(placuta de pe motor zice 91db la 6mii rpm, chiar eram curios cat scotea, daca scotea "legal"), pentru ca nu se vedea nimic la exterior, eu am oprit din mers motorul si "baietii" priceputi de la RAR au zis "organului"ca am toba stock, la verdictul lor profesionist din aparatele lor oftalmologice caprui :( , nea politistul nu s-a mai aplecat sa se uite rezumandu-se la verificat acte si drum bun, asfalt uscat si vreme calda :eek:

Faza tare era ca noi inainte chiar vorbeam, la un suc, de raziile astea sa nu ne mai plimbam prin oras, Kiseleff era in drum spre casa :)

Pai si pin la urma a luat sau nu interviu la tobe?! Daca da citi decibeli inregistrase si la ce turatie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce s-au chinuit la un infractor cu un GSXR600 cred cu evacuare completa Yoshimura sa-i afle dB si n-au reusit nici dupa vreo 4-5 incercari, ne-au lasat pe noi in pace.

 

@Tytus, uita-te la stiri pe Antena3 sa iti vezi fata. Eu mi-am vazut doar armura :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul de emisiuni, INFRACTORII DE NOAPTE, pasariile si-au luat motoare, tobele pacatului, cu sange pe timpane noaptea,motociclistii iadului, un film (nu) de Sergiu Nicolaescu:

 

http://www.antena1.ro/index.php?page=news&id=27664

 

La secunda 0.36 am si eu momentul de glorie :lol: :P :eek: :D

post-18483-1218011651_thumb.jpg

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul de emisiuni, INFRACTORII DE NOAPTE, pasariile si-au luat motoare, tobele pacatului, cu sange pe timpane noaptea,motociclistii iadului, un film (nu) de Sergiu Nicolaescu:

 

http://www.antena1.ro/index.php?page=news&id=27664

 

La secunda 0.36 am si eu momentul de glorie :lol: :P :eek: :D

post-18483-1218011651_thumb.jpg

Bravo dom' Semaca! Da tot nu am inteles daca aia au reusit sa masoare ceva...si daca da, ce?!

 

Poate studiati asta si discutam diseara la Arc.../index.php?showtopic=249032&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo dom' Semaca! Da tot nu am inteles daca aia au reusit sa masoare ceva...si daca da, ce?!

 

Poate studiati asta si discutam diseara la Arc.../index.php?showtopic=249032&st=0

Am scris ca am scapat ne-testat.Vorbim la Arc pe la 6.30 7 asa.

Bafta :kiss:

Si lui Flipper :D :) :D :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am manualul gsr 600 complet(manualul de reparatii si reglare) . dar e in franceza. eu ma tot lupt cu reglarea suspensiei. surpriza in manual scrie cu litere groase ca pe fata optim e 5, iar spatele 4.... acum chiar sunt in ceata. din fabrica a venit 4-4, la motor team mi-au pus-o pe 3-3.

 

ce ma fac ? pe aici gasisem pe un forum ca victor de la amkart zice sa nu pui kit de coborare. eu am vb azi cu el si omul nu a zis asa ceva, doar ca tb reglata si furca dupa, dar ca el nu e tare la mecanica . ce ma fac? unde sa merg? astept pareri, rapid. ca m-am saturat sa cad la stop si sa ma tina kittyr si marmotas la borduri ca pe aia mici. dar nici nu vreau sa cad in curbe dupa ce o cobor.

 

revin: excursia de sambata 16 aug va fi la pestera dambovicioara. capul rautatilor e tot florin-v din gasca dr taberei. ca sa fiti la curent accesati posturile lui. eu sunt in concediu pana la 1 sept si daca nu o sa fiu plecata asa, mai mult, vin sigur sambata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am manualul gsr 600 complet(manualul de reparatii si reglare) . dar e in franceza. eu ma tot lupt cu reglarea suspensiei. surpriza in manual scrie cu litere groase ca pe fata optim e 5, iar spatele 4.... acum chiar sunt in ceata. din fabrica a venit 4-4, la motor team mi-au pus-o pe 3-3.

 

ce ma fac ? pe aici gasisem pe un forum ca victor de la amkart zice sa nu pui kit de coborare. eu am vb azi cu el si omul nu a zis asa ceva, doar ca tb reglata si furca dupa, dar ca el nu e tare la mecanica . ce ma fac? unde sa merg? astept pareri, rapid. ca m-am saturat sa cad la stop si sa ma tina kittyr si marmotas la borduri ca pe aia mici. dar nici nu vreau sa cad in curbe dupa ce o cobor.

 

Ce inseamna optim? optim poate fi pt. mers relaxat sau mers sportiv,optim pt. un rider de 75kg fata de unul de 100kg si tot asa.La motor team au pus moto pe 3-3 pt. ca ai mai putin de 75kg(asta stiu eu ca e standardul de greutate pt. reglaje) si sa nu fie fie prea dure suspensiile.

 

Pana la cat are setarile? Daca le pui pe setarea cea mai dura atunci o sa mai coboare motocicleta pt. ca o sa fie mai comprimate arcurile.In schimb o sa te cam zdruncine si o sa scada cursa la suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul detaliu din seria de modificari facute bestiei si cele ce vor urma: :D

 

Toba GPR Ghost omologata, Titanium:

Impresii:Este semnificativ mai mica fizic si mult mai usoara decat cea stock(5 kg fata de 15kg!) :D

Se incinge mult mai putin,nu se mai simte caldura sub sa, e omologata dar nu are db-killer detasabil :D .Arata foarte "stelth", nu strica spatele motoretei , daca nu stii nu ai cum sa o vezi (asta pentru hoti laugh.gif si mai ales pentru politie cu balamucul de acum).

Se aude bine, are un sunet placut , mai gros in ture joase si urca spre inalte, in ture sus.

Pentru o toba omologata suna decent, parca mergea un pic mai zgomotoasa in oras, dar dupa un drum de 2 ore pana la munte m-am convins ca e ultra suficienta pentru urechiile mele, nu te chiauneste fara protectii de timpane.

Si nu il ultimul rand a fost cea mai decenta la pret toba pentru GSR din paleta Mivv, Yoshimura, Leo-Vince, pentru gustul meu suna cel mai bine si mai ales nu strica designul superb spate, al motoretei. :P

 

Poze:

post-18483-1218580101_thumb.jpg

dsc01967vw3.th.jpg

dsc01968ul4.th.jpg

post-18483-1218580121_thumb.jpg

 

Diferenta enorma! :P :

post-18483-1218580139_thumb.jpg

 

Film:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...