id Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Am facut din nou consumul la GSR zilele trecute ...mers prin oras, aglomerat, frig afara. Am 9000 si ceva de km Rezultatul: 10 litri la suta Metoda de masurare: facut plinul la benzinarie, resetat trip-ul, dupa 110 km mers din noul la benzinarie si facut plinul din nou: 10,16 litri M-am ofticat ingrozitor - m-am gandit sa verific filtrul de aer. Frig ca dracu afara,o droaie de suruburi de dat jos, dar eram ofticat. Ok, filtrul arata imbacsit. Fiind duminica, nu aveam de unde sa schimb filtru de aer pe loc, asa ca l-am dus in casa si l-am spalat in cada, fin, fara jet de apa, etc ...a iesit o droaie de jeg/mizerie din el. L-am uscat cat de cat, l-am pus la loc, si cel putin pe moment se simte un plus vanjos de putere.Oricum, mi-am comandat un filtru k&n. O sa ii refac consumul dupa ce pun filtrul nou. Voi ce consum aveti la mers prin oras (de preferat un oras aglomerat) ? Oare daca schimb bujiile cu unele cu iridiu, o sa scada consumul ? same here Cu un pin in bucuresti merg intre 100 si 120 km ( depinde de stilul de mers - uneori mai haotic). La fel fac si eu. La fiecare plin resetez tripul, iar mai mult de 120 nu am scos niciodata (in oras). In principiu mai fac cam 10 km. dupa ce incepe sa palpaie indicatorul de benzina, atunci ma opresc, fac plin si dau un reset la trip. Legat de filtru de aer si bujii..le-am pus acum..200 de km cred ( NGK iridium si K&N filtru de aer). De tras trage mai bine ( nu as putea sa zic exact daca este de la filtru sau bujii...sau ambele), dar legat de consum nu am observat nicio imbunatatire. De...era si sfarsitul sezonului si nu prea am mai mers, iar cand am facut-o nu m-am mai uitata la consum. Probabil o sa-ti raspund la primavara la intrebare Oricum ca idee merita sa-ti pui ( cel putin filtru de aer) Numai bine ! Editat Noiembrie 23, 2008 de freemanf4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 same here Cu un pin in bucuresti merg intre 100 si 120 km ( depinde de stilul de mers - uneori mai haotic). La fel fac si eu. La fiecare plin resetez tripul, iar mai mult de 120 nu am scos niciodata. In principiu mai fac cam 10 km. dupa ce incepe sa palpaie indicatorul de benzina, atucni ma opresc fac plin si dau un reset la trip. Legat de filtru de aer si bujii..le-am pus acum..200 de km cred ( NGK iridium si K&N filtru de aer). De tras trage mai bine ( nu as putea sa zic exact daca este de la filtru sau bujii...sau ambele), dar legat de consum nu am observat nicio imbunatatire. De...era si sfarsitul sezonului si nu prea am mai mers, iar cand am facut-o nu m-am mai uitata la consum. Probabil o sa-ti raspund la primavara la intrebare Oricum ca idee merita sa-ti pui ( cel putin filtru de aer) Numai bine ! Mda ..nashpa ...deci nu se poate mai putin....Cineva m-a sfatuit sa merg cat mai turat cu ea - cat mai aproape de turatia de cuplu -cica pe acolo ar fi proiectat motorul sa mearga optim. O sa incerc si asta.Macar de as scoate un 7-8,si tot as fi multumit ... Va tin la curent - eu imi continui sezonul si iarna, daca nu e zapada sau gheata. Oare la celelatle tipuri de motor asemanator - 4 in linie, destul de turat Hornet , Z750, CBR600, FZ6, - tot asa se intampla la mers constant prin oras ? Ca daca e asa, imi bag naibii "picioru'" in GSR-ica,si in japoneza dezbracata in 4-in-linie in general, o vand, si imi iau o trotineta, un Harley, un Bonnevile sau cine stie ce alt motor batranicios si modest la consum...Pacat ca se manuieste "ca un vis" in oras - de multe ori reusesc sa stau zeci de secunde oprit, fara sa un picioru' jos, doar din echilibrat din ghidon ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sixx Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Pe vremea asta tot ~10-11 scot si eu. Asta vara, cand am luat-o scoteam 7-8. O fi si stilul de mers de vina, cine stie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Pe vremea asta tot ~10-11 scot si eu. Asta vara, cand am luat-o scoteam 7-8. O fi si stilul de mers de vina, cine stie.. Asa am zis si io cu stilul de mers...dar suntem 3 oameni diferiti...e mica probabilitatea sa avem fix acelasi stil de condus. Stilul meu de mers - de cele mai multe ori, e foarte aglomerat -> slalom printre masini cu viteza 1-2, viteza 1 + ambreiaj patinat. Sunt putine locuri unde pot sa dau a 3-a si sa trec de 60. Traseul meu e: Dristor McDonald's-> Mihai Bravu->Intersectie Baba Novac, inscris la dreapta ptr strada Dristor, ajuns la intersectie cu Decebal fac stanga, apoi merg pe bulevardul Unirii, la Unirea fac dreapta, merg pe Splai pana la Carrefour Orhideea, stanga->dreapta-> Semanatoarea ( langa IDM ). Aprox 10 km. Deci 20 zilnic, 5 zile de servici, lunea cam trebuie sa alimentez. Inca o chestie ... eu inainte asteptam sa se faca minim 20 de grade ca sa plec cu ea de pe loc ( si toamna-iarna, asteptam vreo 5 minute). Nu mai vorbesc ca la inceput asteptam sa se incalzeasca pe la 40-50 de grade minim. In carte nu precizeaza cat de cald sa fie motorul ca sa pleci cu ea ...ma gandesc ca la masini scrie sa pleci imediat cu ea - cica e mai sanatos sa se incalzeasca motorul in sarcina decat pe loc - in sarcina creste presiunea la ulei. Asta dupa ce zeci de ani teoria si cartiel tehnice spuneau : Nu plecati cu motorul rece de pe loc. De ce nu ar fi la fel si la motocicleta ? Adica pornesc motorul, astept sa se stabilizeze un pic turatia, si plec de pe loc. Voi cum procedati ? Dati cheie si plecati imediat ? Sau asteptati sa se incalzeasca, si daca da, la ce temperatura, si de ce. Editat Noiembrie 23, 2008 de ddmkro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Cam asa iesea si la mine inainte de a-l vinde. Aproape de 9 L/100. Nu pot sa-mi explic de ce. Eu aveam cam 12000 cand am vandut mobra. Drept este ca nu am stat sa investighez problema. A,si nu pot zice daca plecam cu motorul rece sau cald de pe loc. Acum cand am BMW plec imediat cum l-am pornit. Dar since, nici la GSR nu am stat sa ma gandesc daca-i cald sau rece. Editat Noiembrie 23, 2008 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sixx Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Inca o chestie ... eu inainte asteptam sa se faca minim 20 de grade ca sa plec cu ea de pe loc ( si toamna-iarna, asteptam vreo 5 minute). Nu mai vorbesc ca la inceput asteptam sa se incalzeasca pe la 40-50 de grade minim. In carte nu precizeaza cat de cald sa fie motorul ca sa pleci cu ea ...ma gandesc ca la masini scrie sa pleci imediat cu ea - cica e mai sanatos sa se incalzeasca motorul in sarcina decat pe loc - in sarcina creste presiunea la ulei. Asta dupa ce zeci de ani teoria si cartiel tehnice spuneau : Nu plecati cu motorul rece de pe loc. De ce nu ar fi la fel si la motocicleta ? Adica pornesc motorul, astept sa se stabilizeze un pic turatia, si plec de pe loc. Voi cum procedati ? Dati cheie si plecati imediat ? Sau asteptati sa se incalzeasca, si daca da, la ce temperatura, si de ce. La masina foarte rar astept sa se incalzeasca. La moto, de obicei astept sa apara temperatura (20 parca) si plec. De obicei o pornesc inainte sa imi pun geaca, casca, manusile asa ca nu prea stau dupa ea. Pana termin eu, termina si ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Pina acum 3 saptamini cind i-am facut ultima oara plinul a mers cu 6.5-7 in afara si cu 8-8.5 in oras. In oras am incercat si mai subturata sa fac consumu si tot asa a iesit si in concluzie acum merg cu ea de la 5000 in sus, macar am putere in orice moment...De 2 saptamini sint rupt de racit si am mers cu masina, asa ca nu stiu cit ia pe vremea asta friguroasa, chiar as fi curios... Dimineata nu astept tot timpul sa se incalzeasca f mult(cei de la reprezentanta mi-au zis ca de la 60 grade in sus motoru e incalzit si iti da ce vrei),de obicei o pornesc, pun cagula , casca, ma inchei la geaca, pun manusile aranjez rucsacelu pe locu din spate si gata. Deci cam 2minute, max 3. Vara e suficient deja ajunge motoru pe la 50; cind e frig insa plec cu el si la 40...dar nu turez si pina la coltul blocului urca la 60, pina incalzesc cauciucurile deja s-a stabilizat. Editat Noiembrie 23, 2008 de kittyr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Cam asa iesea si la mine inainte de a-l vinde. Aproape de 9 L/100. Nu pot sa-mi explic de ce. Eu aveam cam 12000 cand am vandut mobra. Drept este ca nu am stat sa investighez problema.A,si nu pot zice daca plecam cu motorul rece sau cald de pe loc. Acum cand am BMW plec imediat cum l-am pornit. Dar since, nici la GSR nu am stat sa ma gandesc daca-i cald sau rece. Auzi, dar cum BMW-ul cum e ? Ca astia de la BMW tot timpul dau niste consumuri foarte mici - ma intereseaza evident consumul in oras. La masina foarte rar astept sa se incalzeasca. La moto, de obicei astept sa apara temperatura (20 parca) si plec. De obicei o pornesc inainte sa imi pun geaca, casca, manusile asa ca nu prea stau dupa ea. Pana termin eu, termina si ea O sa incerc si io, fara sa mai ajunga la 20 de grade ... Pina acum 3 saptamini cind i-am facut ultima oara plinul a mers cu 6.5-7 in afara si cu 8-8.5 in oras. In oras am incercat si mai subturata sa fac consumu si tot asa a iesit si in concluzie acum merg cu ea de la 5000 in sus, macar am putere in orice moment...De 2 saptamini sint rupt de racit si am mers cu masina, asa ca nu stiu cit ia pe vremea asta friguroasa, chiar as fi curios... Pai nu mai fi curios, o sa ia in jur de 10 la suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Pai nu mai fi curios, o sa ia in jur de 10 la suta Cind am ales motoru asta singurul lucru pe care nu l-am cercetat a fost consumul...iar acum asta e singurul lucru de care nu sint multumit. Daca papa si ea un 5 afara si un 7 in oras era super motor. Pare uscat pe afara,cred ca ma duc sa fac o tura, m-ai facut curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Pai nu mai fi curios, o sa ia in jur de 10 la suta Cind am ales motoru asta singurul lucru pe care nu l-am cercetat a fost consumul...iar acum asta e singurul lucru de care nu sint multumit. Daca papa si ea un 5 afara si un 7 in oras era super motor. Pare uscat pe afara,cred ca ma duc sa fac o tura, m-ai facut curios Pai la drum lung mie imi ia 5-5,6 (130-160, ca daca trag de ea peste 200 se schimba situatia, in jur de 11 la 230 ). Deci chiar e bine, ma seaca la drum in oras. Chestia e asa - eu sunt convins ca toate vitezanele consuma tot spre 10-11 in oras, dar nu am gasit pe nimeni cu vitezana care sa mearga consistent in oras, cum merg io. Asa ca, chiar daca mi-au zis, domne CBR-ul meu de 1000 consuma MAXIM 8 in oras, era bulshit ptr ca persoana nu mergea zilnic, in oras. Daca dai o tura azi, sigur o sa ai un consum mic - e liber pe strazi, poti a 4-a. Editat Noiembrie 23, 2008 de ddmkro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Pai la drum lung mie imi ia 5-5,6 (130-160, ca daca trag de ea peste 200 se schimba situatia, in jur de 11 la 230 ). Deci chiar e bine, ma seaca la drum in oras.Chestia e asa - eu sunt convins ca toate vitezanele consuma tot spre 10-11 in oras, dar nu am gasit pe nimeni cu vitezana care sa mearga consistent in oras, cum merg io. Asa ca, chiar daca mi-au zis, domne CBR-ul meu de 1000 consuma MAXIM 8 in oras, era bulshit ptr ca persoana nu mergea zilnic, in oras. Daca dai o tura azi, sigur o sa ai un consum mic - e liber pe strazi, poti a 4-a. Io nu inteleg cum de ia numai 5-5.6 la drum lung....Oricum am incercat sa merg la drum lung(pina in 160 si am incercat si mai neturat si mai turat), mai putin de 6,5 nu a vrut... Nici nu ma astept sa imi ia acum asa mult in oras, a fost mai mult un pretext de a iesi ca mi se facuse dor si daca tot mi-a mai trecut raceala dau si io o tura mica... Daca totusi apuc sa merg mai mult decit o simpla plimbare de dezmortire, va anunt cit a papat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSHA Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Si eu am consum in afara intre 5 si 6,5 pana in 13okm/h, si cu pasager si fara, indiferent de relief. Consum in oras nu i-am facut dar mi s-a parut maricel - nu m-ar mira un 1o asadar. Dimineata o pornesc, pun casca si manusi si-am plecat. Ideea e ca sa se stabilizeze ralanti-ul si apoi mers putin linistit (eu am vreo 5om pe o alee + un semafor la care stau) cred ca e suficient. Nu mai stiu de unde am ramas cu asta -> poti abuza de un motor numai dupa ce a trecut de 7o grade. Cei care mai circulati acum aveti manere incalzite si parbriz? Sau sunteti doar tineri? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Si eu am consum in afara intre 5 si 6,5 pana in 13okm/h, si cu pasager si fara, indiferent de relief. Consum in oras nu i-am facut dar mi s-a parut maricel - nu m-ar mira un 1o asadar. Dimineata o pornesc, pun casca si manusi si-am plecat. Ideea e ca sa se stabilizeze ralanti-ul si apoi mers putin linistit (eu am vreo 5om pe o alee + un semafor la care stau) cred ca e suficient. Nu mai stiu de unde am ramas cu asta -> poti abuza de un motor numai dupa ce a trecut de 7o grade. Cei care mai circulati acum aveti manere incalzite si parbriz? Sau sunteti doar tineri? Numai bine! N-am manere, n-am parbriz. Am: - manusi de iarna - foarte confortabile - niste overpants cred ca le zice - un soi e panataloni de ski care se iau pe deasupra, au fermoare laterale. - basmaua de rigoare pe post de cravata de pionier - izoleaza foarte bine gatul. - vizor Pinlock Din ce am citit eu pe net, la drum lung ar fi mai potrivite niste handguards - numai ca e un pic complicat de pus asa ceva pe ghidon - la GSR ghidonul se termina cu 2 greutati de amortizare a vibratiilor care se misca relativ liber(tampon de cauciuc). Daca as pune handguards, probabil as rigidiza sistemul si nu ar fi bine. Nashpa nu e neaparat frigul, cat motocicleta in sine - eu simt lipsa de aderenta ( cu cauciucuri neoriginale Michelin Pilot Road 2 CT, cele originale, BT014 erau foarte aderente si iarna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) N-am manere, n-am parbriz. Am:- manusi de iarna - foarte confortabile - niste overpants cred ca le zice - un soi e panataloni de ski care se iau pe deasupra, au fermoare laterale. - basmaua de rigoare pe post de cravata de pionier - izoleaza foarte bine gatul. - vizor Pinlock Din ce am citit eu pe net, la drum lung ar fi mai potrivite niste handguards - numai ca e un pic complicat de pus asa ceva pe ghidon - la GSR ghidonul se termina cu 2 greutati de amortizare a vibratiilor care se misca relativ liber(tampon de cauciuc). Daca as pune handguards, probabil as rigidiza sistemul si nu ar fi bine. Nashpa nu e neaparat frigul, cat motocicleta in sine - eu simt lipsa de aderenta ( cu cauciucuri neoriginale Michelin Pilot Road 2 CT, cele originale, BT014 erau foarte aderente si iarna ) Hai ca m-am intors...Din pacate nu am facut decit vreo 34 km asa ca ramine pe data viitoare concluzia cu consumul. Am cam inghetat in schimb, mai ales ca a batut vintul cu nesimtire. Nu am din pacate manusi de iarna si a trebuit sa strecor pe sub cele de vara manusile de iarna de polar, da combinatia nu tine la vint. Ma cam suparati cu consumul de 5-6 la drum lung...io de ce nu am la fel?! Cum adica BT 14 aveau aderenta?! Mie mi se pare ca se incalzesc greu si si incalzite mi se par cam rigide. Iar despre Michelin auzisem numai de bine! Nu mai inteleg nimic-la anu chiar vroiam sa iau Michelin PR2... Editat Noiembrie 23, 2008 de kittyr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Auzi, dar cum BMW-ul cum e ? Ca astia de la BMW tot timpul dau niste consumuri foarte mici - ma intereseaza evident consumul in oras. Combinat,nu am depasit 5.8L/100Km cu cruiserul. Uite aici . Iar asta este listingul full. In curand voi updata date despre GS. E prea devreme sa zic cat am consumul la GS,d-abia am facut un plin. Iar cu un plin merg cel putin 500 km pe GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Hai ca m-am intors...Din pacate nu am facut decit vreo 34 km asa ca ramine pe data viitoare concluzia cu consumul. Am cam inghetat in schimb, mai ales ca a batut vintul cu nesimtire. Nu am din pacate manusi de iarna si a trebuit sa strecor pe sub cele de vara manusile de iarna de polar, da combinatia nu tine la vint.Ma cam suparati cu consumul de 5-6 la drum lung...io de ce nu am la fel?! Cum adica BT 14 aveau aderenta?! Mie mi se pare ca se incalzesc greu si si incalzite mi se par cam rigide. Iar despre Michelin auzisem numai de bine! Nu mai inteleg nimic-la anu chiar vroiam sa iau Michelin PR2... 1 chestie f importanta legata de consum - verifica presiunea - sa fie ca la carte BT 14 - anvelope bune, date ca road racing parca. Dat faptului ca am fost inceptor, primele mii de km le-am facut cu cauciucrile cam desumflate -> cauciucul a facut o banda centrala...buuun, am avut un accidentzetzel, dupa care am nimerit un drum pnana la Lehliu, cu vand foarte puternic (cu rafale laterale)- m-a dat de fund de cateva ori...s-a pus si ploaia ...io inca speriat dupa accident, am reusit sa merg la un moment dat cu viteza incredibila de 15 (cinsprezece ) km/h, cu picioarele atarnand, avariile aprinse pe banda de urgenta. Atunci am luat 2 hotarari: - nu mai folosesc ulei de motor ptr uns lantul - sarise o droaie pe roata. - schimb cauciucurile cu cvea mai potrivit cu stilul meu - ceva touring. Am facut o droaie de investigatii, care e mai bun, pana la urma am ajuns la Pilot Road CT2 - foarte bune pe drum umed (io am cazut pe beton umed). Ok, mi-am pus din astea. Ce pot sa zic dupa 1000 de km cu ele. Cand e rece, se simte ca nu au aderenta ( sasiul se simte greoi, ca si cum ar fi ceva in neregula cu geometria, franarile sunt lungi). Acum este posibil ca feedbackul de la PR CT2 sa fie mai bun decat la BT014 - si de asta sa percep foarte clar lipsa de aderenta, dar e posibil si ca BT14 sa fie mai aderente. Eu inclin spre aderenta mai mare la BT14 - banda din mijloc a cauciucului era mult mai moale decat - daca treceam pe drum cu ciblura, intrau pietricelele alea mici in banda de rulare !!!! Combinat,nu am depasit 5.8L/100Km cu cruiserul. Uite aici . Iar asta este listingul full. In curand voi updata date despre GS. E prea devreme sa zic cat am consumul la GS,d-abia am facut un plin. Iar cu un plin merg cel putin 500 km pe GSA. 1.Bine, dar mergi zilnic in oras ? 2.Pai GS-ul e reconoscut ca si "camila", ca de aia e Adventure, sa aiba rezervor mare 3.Sa stapanesti GelandeStrasse-ul fara incidente ! ( Daca nu ma insel, tu aveai un Bandit inainte) 4.Sunt "anti-BMW privit superficial". BMW e o motocicleta foarte faina, pacat ca mult prea multi il cumpara ptr renume, nu ptr calitati.Mail ales dupa Long Way Round si Long Way Down... La fel sunt si anti-Harley - faina masina, are farmecul ei, pacat ca prea multi cocalari - inclusiv americani - si vedete de 2 lei de la noi isi ia.... Editat Noiembrie 23, 2008 de ddmkro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) N-am avut Bandit pana acum. Am avut asa : M800,GSR600,R1200C,V65 si acum R1150GSA. Cu bune,si cu rele. Toate mi-au placut la vremea lor. Teoretic merg zilnic "prin oras". Cam 15km printre coloane de masini in fiecare zi la dus, si inca fo 15 la intors. Cand prind liber (rareori) dau si eu in gura,pe la 140 pana ajung pe langa camere apoi moale,la 100 pana la urmatorul traffic jam care ma prinde de obicei la intrarea in Haga. BMW nu e faina deloc la privit insa e practica si mi se pare foarte solida. Renumele se construieste greu si se pierde foarte usor. E valabil pentru orice firma,orice brand. Editat Noiembrie 23, 2008 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 Adevarat, consumul nu este punctul forte al mobrei, eu am cam 180 de km in oras autonomie cand se aprindea ultima casuta de la litrometru, si cam 220-230 de km in afara,cel mai mult am avut( si cu pasager) 250! de km autonomie,vara/toamna, acum pe frig nu mai stiu, eu mi-am incheiat sezonul motoristic de 1 luna, am scos haina groasa de iarna din dulap : /index.php?...p;#entry1590139 Bafta la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Ca sa fiu sincer( ), eu in oras nu am un consum mult mai mare decat la drum intins. La drum, in functie de viteza, ia cam 4,5(cca 100-120 km/h)-10 la suta(160-180 km/h). In oras nu obisnuiesc sa urc in ture si merg "normal" de tot cu ea, asa ca nu trece de 5,5 litri. Stiu ca suna incredibil, dar nu sunt nici la primul motor si nici nu exagerez, merg cu ea f lejer, relaxat, pur si simplu din placere, atata tot. Cu siguranta nici traficul din Cta off-season nu e ca cel din Bucuresti. Nu folosesc motorul nici ptr mers zilnic la munca, ci deocamdata doar de placere. Am filtru aer K&N, dar consumul era quasi-identic si inainte de asta, lant bine curatat si uns cu Motul, cauciucuri umflate corect..... Asta e. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Ca sa fiu sincer( ), eu in oras nu am un consum mult mai mare decat la drum intins.La drum, in functie de viteza, ia cam 4,5(cca 100-120 km/h)-10 la suta(160-180 km/h). In oras nu obisnuiesc sa urc in ture si merg "normal" de tot cu ea, asa ca nu trece de 5,5 litri. Stiu ca suna incredibil, dar nu sunt nici la primul motor si nici nu exagerez, merg cu ea f lejer, relaxat, pur si simplu din placere, atata tot. Cu siguranta nici traficul din Cta off-season nu e ca cel din Bucuresti. Nu folosesc motorul nici ptr mers zilnic la munca, ci deocamdata doar de placere. Am filtru aer K&N, dar consumul era quasi-identic si inainte de asta, lant bine curatat si uns cu Motul, cauciucuri umflate corect..... Asta e. Bafta. Pai nu se pune daca nu mergi consistent in oras Nu stiu cum e Constanta, dar in Bucuresti am zile in care doar ma tarasc printre masini, cu foarte putine locuri in care pot sa merg cat de cat uman (asta inseamna 50-100 de metri de la intersectie ca si urmatoarea strada e blocata) De exagerat cu condusul, poate as exagera, da' n-am unde,ce sa zic daca apuc vreodata sa dau a 3-a sunt fericit Oricum, am mai adunat ceva date - Suzuki Impulse 400 cmc 63 CP, consum in oras, mers zilnic 7-8 Deci tind sa cred ca 10 la 100 e rezonabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSHA Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 (editat) Salutari! Sunt in cautari de parbriz (batranetea, ce sa-i faci...) si am dat pe louis.de peste urmatoarele astea doua: 10006548 si 10007299 - pe care credeti ca merita sa-l iau? Numai bine! givi mra vario Editat Decembrie 4, 2008 de BogdanSHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sixx Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Parerea mea este ca cel de la Puig arata de departe cel mai bine pe GSR, dar nu cred ca este cel mai eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Decembrie 4, 2008 Autor Share Postat Decembrie 4, 2008 (editat) Salutari! Sunt in cautari de parbriz (batranetea, ce sa-i faci...) si am dat pe louis.de peste urmatoarele astea doua: 10006548 si 10007299 - pe care credeti ca merita sa-l iau? Numai bine!givi mra vario Cu ambele vei experimenta-neplacut ,celebra problema a reflexiei la GSR,studiata si rezolvata pe gustul meu. Citeste aici: /index.php?...p;#entry1089551 Post #147 pct1, ai si poze. Bafta Editat Decembrie 4, 2008 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sixx Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Bogdan are K8 si K8 are buretel in spatele parbrizului stock Nu cred ca mai exista problema in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSHA Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Si-atunci ramane numai aspectul designului. Am mai dat peste asta (mersi Tytus!): givi Ce spuneti? * mie ca si design imi place givi, iar ca si functionalitate cred ca cel mra vario ar fi cel mai bun... Editat Decembrie 5, 2008 de BogdanSHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.