s!ck Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) ... Sapt trecuta mi-am comandat http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...5&anzeige=0. Ptr cei care vor sa isi comande, este o perie care arata destul de ieftin, iar perii sunt FOARTE aspri - drept ptr care nu prea imi vine sa o folosesc, sa nu deteriorez o-ringurile.Deci nu prea merita. Am evaluat ochiometric si kettenmax-ul http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...tnr_gr=10003135 si nu prea e spatiu la gsr intre lant si bascula.Oricum, un amic de-al meu si-a comandat, o sa va zic daca incape la gsr si daca merita. ... perii sunt din sarma?, ca daca nu sunt, nu vad nicio problema. sa ne tii si pe noi la curent cu kettenmaxul ala Editat Decembrie 9, 2007 de s!ck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Referitor la perie - perii sunt de plastic, dar foarte duri. Ziceam ca mi-e teama sa o folosesc ptr ca am vazut niste poze pe net cu o-ringuri zgariate de la perie (Nu de la peria asta).Probabil o sa o folosesc prima data pe alceva decat pe lant ca sa se "lase". Ca si curatare e sfanta demontarea lantului si spalarea intr-un lighean cu kerosen, lasat la scurs + uscat, dupa care impregnare in scufundare in baie de ulei (sau vaselina speciala, ati vazut ca din fabrica vine cu un fel de vaselina) la 70-80 de grade. Gasii un articol in Motociclismo despre GSR ... ma mai linistii, e de bine, o motocicleta foarte echilibrata. Totusi, eu nu sunt pilot de curse, astia ziceau ca pe la 10500 nu mai ai ce cere de la motor...eu aveam peste 14000 la 230, si simteam ca trage inca. Probabil nu ma pricep eu. Mai ziceau ceva de vibratii peste 7000 ...eu nu le simt.Dar iarasi, nu sunt pilot de teste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Deci am fost la reprezentanta Suzuki in Galati... si surpriza... aveau chiar 2 Gsr-uri pe stoc. Primul lucru a fost sa ma urc pe unul din ele ca sa vad pozitia in sa (Gsxr-u de 600 mi se pare mic rau ) . Toate bune si frumoase, cei de acolo mi-au raspuns la toate intrebarile... pana cand.. am ajuns la partea cu reviziile. Mi-au spus doar ca trebuie facuta o revizie dupa rodaj... dar nu au fost in stare sa-mi spuna in ce consta acea revizie (pana si eu stiam si nu-s cine stie ce mecanic) si mai ales cand am intrebat de preturi... liniste totala. Alta problema este cea a calitatii... ma refer in principal la vopsea... si aici interveniti voi. Avand in vedere ca nu am vazut motoru decat nou.. ma intreb daca apar aceleasi probleme ca la GSXR-u de 600 . (in sensul in care am vazut la motorul unui prieten ca se ia vopseaua in locurile unde atinge carena si rezervorul cu genunchii si cu burta lui imensa Mentionez ca motorul a fost luat de nou , acum 6 luni si 9 mii km). In principal ma intereseaza Gsr-ul k o varianta la Hornet... avand in vedere ca e ceva mai ieftin , ABS , si nici nu avem reprezentanta Honda in Galati... doar in Braila.. si la o oarecare problema in perioada de garantie nu ma tenteaza asa mult sa iau moto in duba si sa ma duc la Braila . Sper sa puteti raspunde la intrebari si sa ne vedem cat mai curand pe strada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Deci am fost la reprezentanta Suzuki in Galati... si surpriza... aveau chiar 2 Gsr-uri pe stoc. Primul lucru a fost sa ma urc pe unul din ele ca sa vad pozitia in sa (Gsxr-u de 600 mi se pare mic rau ) . Toate bune si frumoase, cei de acolo mi-au raspuns la toate intrebarile... pana cand.. am ajuns la partea cu reviziile. Mi-au spus doar ca trebuie facuta o revizie dupa rodaj... dar nu au fost in stare sa-mi spuna in ce consta acea revizie (pana si eu stiam si nu-s cine stie ce mecanic) si mai ales cand am intrebat de preturi... liniste totala. Alta problema este cea a calitatii... ma refer in principal la vopsea... si aici interveniti voi. Avand in vedere ca nu am vazut motoru decat nou.. ma intreb daca apar aceleasi probleme ca la GSXR-u de 600 . (in sensul in care am vazut la motorul unui prieten ca se ia vopseaua in locurile unde atinge carena si rezervorul cu genunchii si cu burta lui imensa Mentionez ca motorul a fost luat de nou , acum 6 luni si 9 mii km). In principal ma intereseaza Gsr-ul k o varianta la Hornet... avand in vedere ca e ceva mai ieftin , ABS , si nici nu avem reprezentanta Honda in Galati... doar in Braila.. si la o oarecare problema in perioada de garantie nu ma tenteaza asa mult sa iau moto in duba si sa ma duc la Braila . Sper sa puteti raspunde la intrebari si sa ne vedem cat mai curand pe strada . Am GSR-ul din august, vopseaua e ok (nu am burta ).Merita totusi un tankpad ca sa nu zgarii vopseaua. Revizia consta in schimbarea filtrelor de ulei, schimbarea uleiului, verificarea lichidelor - racire, frane-, strangerea suruburilor, gresarea articulatiilor. Costa cam 450 RON, si dureaza vreo 3 sferturi de ora. Daca vrei Hornet, ia-ti Hornet, altfel risti sa dai banii, sa iei GSR, si sa visezi in continuare la Hornet. Hornetul nou e mai performant decat GSR-ul atat ca ciclistica, cat si ca motor. Dar GSR-ul arata mai bine dupa parerea mea --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 15:15 -------------@Tytus - Imi amintii ceva ce voiam sa iti spun referitor la pana de cauciuc. Sunt sanse sa se deformeze si dezechilibreze cauciucul daca o lasi pe janta. Asa ca - fie bagi ceva sub bascula sa stea in aer cauciucul, fie din cand in cand mai invarti cauciucul sa nu stea pe aceeasi parte. Asta e valabil si la motocicletele cu cauciucuri ok, puse la "hibernare". Din cand in cand se mai rotesc rotile sa nu stationeze pe aceeasi parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Am GSR-ul din august, vopseaua e ok (nu am burta ).Merita totusi un tankpad ca sa nu zgarii vopseaua. Revizia consta in schimbarea filtrelor de ulei, schimbarea uleiului, verificarea lichidelor - racire, frane-, strangerea suruburilor, gresarea articulatiilor. Costa cam 450 RON, si dureaza vreo 3 sferturi de ora. Daca vrei Hornet, ia-ti Hornet, altfel risti sa dai banii, sa iei GSR, si sa visezi in continuare la Hornet. Hornetul nou e mai performant decat GSR-ul atat ca ciclistica, cat si ca motor. Dar GSR-ul arata mai bine dupa parerea mea Pai cam asta e ideea... ma atrage mai mult un naked precum Gsr-ul , acesta avand evacuare undertail, dupa parerea mea aceasta fiind cea mai buna solutie pentru un naked , dar inca nu sunt convins in privinta calitatii si a competentei mecanicilor de la Suzuki (cel putin din Galati ). Editat Decembrie 9, 2007 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Pai cam asta e ideea... ma atrage mai mult un naked precum Gsr-ul , acesta avand evacuare undertail, dupa parerea mea aceasta fiind cea mai buna solutie pentru un naked , dar inca nu sun convins in privinta calitatii si a competentei mecanicilor de la Suzuki (cel putin din Galati ) Mie mi-a placut prima data cum arata din fata - GRASA, cu indicatoarele inglobate...cand am vazut cum are si evacuarea, am zis, gata, asta e ...Abia dupa aia m-am uitat la performante si am vazut ca nu e "de colea". Daca te linisteste cu ceva, nici mecanicii din Bucuresti nu au doctoratul in revizii Suzuki...Tot niste neni care desfac niste suruburi, schimba niste filtre si cam atat sunt. Ca idee, nu e mare filosofie (rocket science)revizia asta. In principiu revizia e mai bine sa o faci tu - nu cere cine stie ce - numai ca la un motor nou, cam pierzi garantia daca o faci tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Mie mi-a placut prima data cum arata din fata - GRASA, cu indicatoarele inglobate...cand am vazut cum are si evacuarea, am zis, gata, asta e ...Abia dupa aia m-am uitat la performante si am vazut ca nu e "de colea". Daca te linisteste cu ceva, nici mecanicii din Bucuresti nu au doctoratul in revizii Suzuki...Tot niste neni care desfac niste suruburi, schimba niste filtre si cam atat sunt. Ca idee, nu e mare filosofie (rocket science)revizia asta. In principiu revizia e mai bine sa o faci tu - nu cere cine stie ce - numai ca la un motor nou, cam pierzi garantia daca o faci tu. Nu am nici cea mai mica problema in a o intretine eu ... cu un manual de service nu e cine stie ce filozofie, dar acelasi lucru mi l-au spus si la magazin, daca ma bag eu la revizie sau schimb ceva de capu meu ciao garantie. Si ce ma deranjeaza ca as merge sa zicem la ei.. cu toata incompetenta lor.. daca sunt supravegheati nu cred ca fac cine stie ce tampenii.. dar mi se pare un pic nesimtit sa iei atatia bani pentru un schimb de ulei, filtru si uitat la suruburi . Editat Decembrie 9, 2007 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Nu am nici cea mai mica problema in a o intretine eu ... cu un manual de service nu e cine stie ce filozofie, dar acelasi lucru mi l-au spus si la magazin, dk ma bag eu la revizie sau schimb ceva de capu meu ciao garantie. Si ce ma deranjeaza k as merge sa zicem la ei.. cu toata incompetenta lor.. dk sunt supravegheati nu cred k fac cine stie ce tampenii.. dar mi se pare un pic nesimtit sa iei atatia bani pentru un schimb de ulei, filtru si uitat la suruburi . Pai costa foarte mult uleiul . E un ulei sintetit super-ultra-mega-etc ...parca vreo 60 roni litrul a costat. Nu prea merita sa nu ai stampilele de la service suzuki pe caietul de service, ca la re-vanzare o sa conteze chestia asta.Merge in schimb sa iti faci tu reviziile si sa gasesti pe cineva care sa iti puna stampilele in carnetul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Decembrie 9, 2007 Autor Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Nu am nici cea mai mica problema in a o intretine eu ... cu un manual de service nu e cine stie ce filozofie, dar acelasi lucru mi l-au spus si la magazin, dk ma bag eu la revizie sau schimb ceva de capu meu ciao garantie. Si ce ma deranjeaza k as merge sa zicem la ei.. cu toata incompetenta lor.. dk sunt supravegheati nu cred k fac cine stie ce tampenii.. dar mi se pare un pic nesimtit sa iei atatia bani pentru un schimb de ulei, filtru si uitat la suruburi . Citeste topicul de la inceput,am scris cat a costat prima revizie (3.2mil),in Bucuresti unde am facut eu revizia, am stat fara probleme langa mecanici, nu este secretomania de la masini;vezi ca lumea pe aici este cam pornita impotriva limbajului tip MIRC si pe buna dreptate.bafta Editat Decembrie 9, 2007 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Pai costa foarte mult uleiul . E un ulei sintetit super-ultra-mega-etc ...parca vreo 60 roni litrul a costat. Nu prea merita sa nu ai stampilele de la service suzuki pe caietul de service, ca la re-vanzare o sa conteze chestia asta.Merge in schimb sa iti faci tu reviziile si sa gasesti pe cineva care sa iti puna stampilele in carnetul de service. Aici ai dreptate, desi nu ii vad pe ei sa-mi puna stampilele asa... ma rog.. o sa merg si o sa intreb.. poate.. cine stie... Si legat de performante... nu e chiar asa de imporant... avand in vedere ca e naked.. nu prea vad la ce iti trebuie mai mult de 90 de cai deoarece : 1. Traim in Romania si in afara de A2 nu prea ai pe unde sa ii folosesti si 2. la 130+km/h te cam sufla vantu si e destul de obositor. PS. Imi cer scuze in privinta limbajului... nu am avut pana acum acces la internet foarte des si de aceea sunt obisnuit cu limbajul de SMS . O sa incerc sa fiu mai atent pe viitor, ms de observatie. Editat Decembrie 9, 2007 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Posibil sa nu fie chiar 450 , dar ca sa fiu mai exact, citez din factura : - Filtru ulei ......................................... 44,56 + 8,47 (TVA) - Ulei Motul 300v 15w50 4 litri ............ 210,28 + 39,95 (TVA) Manopera - Inlocuire ulei motor ............................ 22 + 4.18 - intins lant ...........................................16,5 + 3,13 - gresaje .............................................11 + 2,09 - inlocuire filtru de ulei ...........................33 + 6,27 --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 15:43 ------------- Aici ai dreptate, desi nu ii vad pe ei sa-mi puna stampilele asa... ma rog.. o sa merg si o sa intreb.. poate.. cine stie... Si legat de performante... nu e chiar asa de imporant... avand in vedere ca e naked.. nu prea vad la ce iti trebuie mai mult de 90 de cai deoarece : 1. Traim in Romania si in afara de A2 nu prea ai pe unde sa ii folosesti si 2. la 130+km/h te cam sufla vantu si e destul de obositor. Sa stii ca la inceput mi se parea si mie obositor pe la 120-130 pe ea...ma si gandeam, sa vezi ce o sa trebuiasca sa trag de fiare ca sa ma tin pe motor...acum m-am obisnuit si 150-160 mi se pare ne-obositoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Posibil sa nu fie chiar 450 , dar ca sa fiu mai exact, citez din factura : - Filtru ulei ......................................... 44,56 + 8,47 (TVA) - Ulei Motul 300v 15w50 4 litri ............ 210,28 + 39,95 (TVA) Manopera - Inlocuire ulei motor ............................ 22 + 4.18 - intins lant ...........................................16,5 + 3,13 - gresaje .............................................11 + 2,09 - inlocuire filtru de ulei ...........................33 + 6,27 <small>--- Mesaj completat în 09 Dec 2007 15:43 -------------</small><br/> Sa stii ca la inceput mi se parea si mie obositor pe la 120-130 pe ea...ma si gandeam, sa vezi ce o sa trebuiasca sa trag de fiare ca sa ma tin pe motor...acum m-am obisnuit si 150-160 mi se pare ne-obositoare. Multumesc pentru raspunsuri si pentru promptitatea acestora, maine voi merge din nou la Suzuki sa vad ce si cum si va voi tine la curent cu ceea ce se intampla . De asemenea imi cer inca odata scuze pentru eventualele greseli gramaticale si de limbaj dar incerc sa ma dezobisnuniesc. Daca mai am alte nelamuriri o sa postez aici... ca doar de asta suntem aici... sa ne ajutam unii pe ceilalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 @Tyby - cu placere si sa te avem cat mai curand printre noi Fir-ar sa fie, refacui calculele si eu am platit aprox 400 roni la revizie , in timp ce Tytus 320 roni...M-au "ars" astia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 @Tyby - cu placere si sa te avem cat mai curand printre noi Fir-ar sa fie, refacui calculele si eu am platit aprox 400 roni la revizie , in timp ce Tytus 320 roni...M-au "ars" astia ... Si tot e mult mai calculeaza poate e vreo greseala pe undeva .. . Apropo, din cei care aveti modelul cu ABS , se simte diferenta... adica ati avut ocazia (nefericita) sa-l testati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) @ dio phili Am mai gasit pe undeva pe net remarca cum ca GSR 600 ar fi fost motocicleta anului in 2006 in Italia. Imi poti da un link unde sa vad si eu cum e clasata in 2007 in diferite tari ? Incearca pe ce am pus deja, motociclismo.it. Tot ce iti pot spune, si trebuie sa ma crezi pe cuvant pana gasesti eventual revista, este ca Suzuki Gsr 600 a vandut 7744 exemplare in Italia, si astfel a fost cea mai vanduta motocicleta in 2006! Citez revista Motociclismo, editia Italia, nr. din Iunie 2007. Editat Decembrie 9, 2007 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 @dio phili - te cred.Pomeneai ceva si de In Sella - am si eu un exemplar, dar adus din Italia.Gasesc undeva in Romania de vanzare ? Inca o chestie pozitiva la GSR. Mergeam pe A1, dinspre Bucuresti in spre Pitesti...cam in dreptul km 60 si am luat cateva gropi in PLIN la vreo 190-200 , pe banda stanga ( ca banda 1 e valurita, cu sleauri, nasol de mers ).Nu s-a intamplat nimic notabil, am simtit vag socurile. Oricum, cand am vazut prima groapa, viteza mare, vant, banda intai ocupata, am zis, asta este, s-a terminat. Pe naiba, a fost totul ok. Traiasca Grand Street Racerul ! --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 19:13 -------------http://www.motociclismo.it/edisport/moto/N...9D?OpenDocument --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 19:16 -------------http://www.motociclismo.it/edisport/moto/N...DE?OpenDocument --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 19:35 -------------...dupa o privire pe net pe la motorradonline, imi dau seama ca de fapt cei de la Univers Moto nu prea scriu de GSR 600 si baga la inaintare Bandit 650 si Suzuki sv 650. Baietii de la motorrad par chiar ok. Iata clasamentul unui test intre Honda Hornet 600, Kawasaki Z 750, Suzuki GSR 600, Yamaha FZ6: 1. Hornet 600 2. Suzuki GSR 600 3. Kawasaki Z 750 4. Yamaha FZ6 Motociclismo, ptr aceleasi motociclete face urmatorul clasament: 1. Hornet 600 2. Kawasaki Z 750 3. Suzuki GSR 600 4. Yamaha FZ6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Din pacate, nu am vazut la vanzare In sella in Romania. Avem si noi revistele noastre, bunicele, dar ca si continut, ma refer la nr de articole, prezentari, teste etc, dupa cum ai vazut, mult sub, de ex, cele din Italia.Ca idee, o revista Motociclismo din Italia are cca 450 de file. E ceva informatie in ele......Sunt convins insa ca in timp, datorita nr crescand de motociclisti, va creste si numarul si calitatea publicatiilor moto tiparite la noi. Pana atunci, sa le de Dumnezeu sanatate amicilor din Italia! Ah, am facut 400 km. Inca putin si scap de cele max 7000 de ture! Editat Decembrie 9, 2007 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 .... Ah, am facut 400 km. Inca putin si scap de cele max 7000 de ture! Go for it ! Deci nu sunt singurul care merge iarna... Sa nu uiti ca dupa max 7000 ture ai max 10000, pana la 1600 km. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Go for it ! Deci nu sunt singurul care merge iarna... Sa nu uiti ca dupa max 7000 ture ai max 10000, pana la 1600 km. Asfalt uscat ! Nu uit nimic, sunt celebru ptr asta! <small>--- Mesaj completat în 09 Dec 2007 20:20 -------------</small><br/>Ia sa vedem, cati GSR-isti suntem in total, din ce loc si ce motoare am avut pana acum....... Eu, Constanta, poate singurul din oras cu Gsr (nu ca sa ma laud, ci cu parere de rau), fost proprietar(foarte mandru) de Honda Vt 750 Shadow. Curaj...! --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 20:27 ------------- @ dio phili Am mai gasit pe undeva pe net remarca cum ca GSR 600 ar fi fost motocicleta anului in 2006 in Italia. Imi poti da un link unde sa vad si eu cum e clasata in 2007 in diferite tari ? Legat de industria noastra moto pe care ar trebui sa o promovam.Hmmm...ia sa vedem ce am putea promova....Carpati de 70 cmc, Mobra Turist, Mobra Hoinar de 50 cmc, si niste incercari pe la IAR in anii '50 de a copia MZ RT 125 (fostul DKW de dinainte de razboi, si prima mea motocicleta)...A, mai era si celebrul Iustin Capra, care a facut niste prototipuri foarte interesante de motorete, nu stiu daca mai traieste. @Tytus ...te tachinam cu casca aia. Bafta multa si sa vina cat mai repede ! Am o mica chestie care ma seaca rau la GSR . Cand merg cu viteza mica - la trecerea printre masini sau cand fac manevre de parcare - aud un scarzait secant undeva in stanga fata...Tytus mi-a sugerat ca ar fi placutele de proasta calitate, si asta m-a mai linistit, ca voiam sa dau o tura pana la mama dracului in Tunari. Mai aude cineva scartaiala asta ? Acum cateva sapt mi-am luat inima in dinti si mi-am spalat lantul. Am cautat in disperare kerosen ptr curare, si pana la urma am folosit motorina. Se strange foarte multa mizerie pe patina - mizerie care trebuie data jos cu mana, ca nu incapea altceva acolo. Ptr ridicat roata am folosit http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...tnr_gr=10003338 Ptr curatire am umplut o sticluta de pulverizat uleiul de plaja cu motorina, si am spray-at fiecare link. Am folosit si niste periute de curatit unghiile - luate de prin Real. Sapt trecuta mi-am comandat http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...5&anzeige=0. Ptr cei care vor sa isi comande, este o perie care arata destul de ieftin, iar perii sunt FOARTE aspri - drept ptr care nu prea imi vine sa o folosesc, sa nu deteriorez o-ringurile.Deci nu prea merita. Am evaluat ochiometric si kettenmax-ul http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...tnr_gr=10003135 si nu prea e spatiu la gsr intre lant si bascula.Oricum, un amic de-al meu si-a comandat, o sa va zic daca incape la gsr si daca merita. Ptr spalat motocicleta folosesc un garden sprayer - un recipient cu pompa, se gaseste la orice hypermarket costa cam 50 roni si isi face treaba. Atasez niste poze. Ce se poate totusi depozita sub sa (adica ce am eu): - una bucata manometru - una bucata pompa de bicicleta - se gaseste la magazinele de biciclete, e mica, incape perfect intr-unul din "santurile" "portbagajului" - niste servetele Am incercat sa indes si trusa medicala - http://www.louis.de/_202978b9dbbb577862d4b...0&anzeige=0 - si nu am reusit. Eu am curatat lantul pana acum, la fosta motocicleta, cu spray de curatat motul(plus periuta de dinti), uns cu spray de uns motul.....combinatie f buna, stropea f putin dupa ungere. Foarte multumit. Rapid si eficient. Editat Decembrie 9, 2007 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Posibil sa nu fie chiar 450 , dar ca sa fiu mai exact, citez din factura : - Filtru ulei ......................................... 44,56 + 8,47 (TVA) - Ulei Motul 300v 15w50 4 litri ............ 210,28 + 39,95 (TVA) Manopera - Inlocuire ulei motor ............................ 22 + 4.18 - intins lant ...........................................16,5 + 3,13 - gresaje .............................................11 + 2,09 - inlocuire filtru de ulei ...........................33 + 6,27 <small>--- Mesaj completat în 09 Dec 2007 15:43 -------------</small><br/> uaai mama ce criminali in serie is baietii. Deci DOAR un c.acat de schimb de ulei... a fost per total 368,71 de Ron. Da-mi place de baieti ca le o cam fost tarshala sa zica "Schimb ulei: 368 Ron". Asa ca or impartit aceasta banala operatie in 4 posturi de cost sa nu bata la ochi chiar asa de tare JAFUL. Deci exact acelasi ulei l am cumparat cu 145 per total, cumparat filtru cu 7 euro... si cam atat. Manopera 0 lei. Doar nu o sa platersc miloane ca desfac aia si strang tri suruburi. Sorry for you baieti. Dezavantajele motoerelor noi. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ma incalta muistii la vw cand ma duc cu conserva la prima revizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 uaai mama ce criminali in serie is baietii. Deci DOAR un c.acat de schimb de ulei... a fost per total 368,71 de Ron. Da-mi place de baieti ca le o cam fost tarshala sa zica "Schimb ulei: 368 Ron". Asa ca or impartit aceasta banala operatie in 4 posturi de cost sa nu bata la ochi chiar asa de tare JAFUL. Deci exact acelasi ulei l am cumparat cu 145 per total, cumparat filtru cu 7 euro... si cam atat. Manopera 0 lei. Doar nu o sa platersc miloane ca desfac aia si strang tri suruburi. Sorry for you baieti. Dezavantajele motoerelor noi. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ma incalta muistii la vw cand ma duc cu conserva la prima revizie. Si noi ne ofticam de murim ca avem motoare noi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Si noi ne ofticam de murim ca avem motoare noi.... M-ai inteles cumva gresit si te ai activat cu un misto? Sau ma insel eu? Mie unul mi se pare aberanta factura aceea. Mai ales pt chestii care le poti face lejerianu de unul singur acasa (asta daca nu ai doo maini pe stanga). Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Nu te "arici" ca nu are rost! E o gluma, asa ca las-o balta. E maricica factura, dar nu e exagerata, vezi alte firme, si da , asta e pretu platit ptr 2 ani de garantie, pe care il cunoastem cu totii. Poti face multe chestii cu doua maini, si cu una chiar, dar cand esti in garantie....ce sa faci.....dansezi cu necuratu'! Chill, ok? Si ca sa vezi ca nu sunt carcotas, nu zic nimic de "chestii care le poti face" ....... Editat Decembrie 9, 2007 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Pace, pace! Imi dau si eu acum seama ca a sunat cam a "atac" si invidie ascunsa felul in care am formulat. Nu a fost cu intentie. In rest, iti inteleg remarca pt ca iti servisem mingea la fileu, numa buna de o replica (funny). Numa bine si iarna scurta va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Pace, pace! Imi dau si eu acum seama ca a sunat cam a "atac" si invidie ascunsa felul in care am formulat. Nu a fost cu intentie. In rest, iti inteleg remarca pt ca iti servisem mingea la fileu, numa buna de o replica (funny). Numa bine si iarna scurta va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.