Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Uite d-aia astazi am hotarat sa vand gisseru'. E un gixxer fara carene and period. Va tin la curent cu ce imi iau si cand se va intampla chestia. Este clar ca trec in segmentul phookkerilor. Pe moment am un deal destul de decent pentru un R1200C. Sa vad daca pot vinde gisserul la 6k (asta inseamna 1.5k mai putin decat pretul de achizitie). Omul mi-a dat 5.8k pe el,la urma urmei poate ca nu e un capat de lume.Ma retrag din lumea nekkid.

@ddmkro : man 125 in oras ... bad boy. Si iarna. As vrea sa fi fost (fara gluma) in locul meu cand am luat-o pe highway shoulder sa te fi potolit de bagat mana in gaz iarna. Cum spunea cineva aici, asfaltul rece doare mai tare ca ala fierbinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Zi un Tatal nostru! :cheers:

 

Am zis mai multe...

 

@Budd : De ce ai hotarat totusi sa vinzi GSR-ul ? Eu cred ca nu exista motocicleta perfecta, buna la toate.

 

Nu stiu daca stii, dar Montauk-ul si Classic-ul au cam fost un esec ptr BMW - am inteles ca au ramas vreo 2 ani stocuri pe care se chinuiau sa le vanda ca cica consumatorii de chopper-cruiser considerau R1200C un wanna-be nereusit : nu arata a chopper decat de departe, nu se aude ca 2-in-V, e prea civilizat. Oricum, e o chestie de gust pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca nu exista moto perfecta. Nu ma iau dupa reviews,ma iau dupa ce am vazut si atins eu. Acum este prea tarziu,am luat la calarit un C vreo 2 ore. Imi place. Mai greu de manevrat printre masini decat gisserul insa te obisnuiesti. Nu stau sa discut aici cat de bun este r1200c,fapt este ca asta era primul pe lista de achizitii insa ma fermeca conceptul B-King si asa am ajuns la ... gisser. Motor bun, n-am nimic de zis. Sper sa iau 6k pe el altfel nu cred ca-l vand acum. Vom vedea. Oricu, e clar ca vand gisserul. Really not my style desi am avut o tona de fun ieri prin port in Rotterdam. Super manevrabila la viteze mici-medii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd Bafta multa la vanzare-cumparare !

 

Ne imputinam oameni buni ... :cheers:

 

--- Mesaj completat în 20 Feb 2008 09:31 -------------
1.Pont de verificat aderenta

In locurile in care am suspiciuni cu aderenta, incerc cu talpa ("frec" cu talpa usor ridicata asfaltul).

De exemplu azi dimineata pe la 6:30, 1 grad Celsius, pe aleile dintre blocuri, era pojghita de gheata, se vedea, era totul previzibil stiam la ce sa ma astept. Pe bulevarde insa asfaltul parea doar putin umed-incercat cu talpa, era bec.

 

De ce imi place GSR-ul - sau cum am ajuns sa imi iau asa ceva

 

Imi plac motoarele clasice - un cadru, 2 roti, sa, rezervor si motor.Atat.La inceput as fi vrut chopper ptr ca

imi place sunetul de 2-in-V - sunetul ala necizelat de tractor, cu rateuri la ralenti, la care Harley e cel mai meserias- si imi place

sa cred despre mine ca sunt un pic mai rock'n'roll (nu, nu sunt fan Stefan Banica Jr.).

Am studiat problema cu ardoare - Harley-urile sunt nefiablie, piesele sunt scumpe, motorul vibreaza in draci, franele sunt proaste.

In plus baietii vand un vis, o imagine... proiectata pe tehnologie antebelica ( sunt rautacios ), care vis costa al dracului.

Ptr aceeasi cantitate de metal + crom + piele, baietii cu ochi migdalati vand jucarii mai ieftine, mai puternice, mai fiabile.

Ok, m-am reorientat spre japoneze - Yamaha Virago 535, Yamaha Dragstar 650, Honda Shadow 650, Suzuki Intruder 800.

Trebuie sa precizez aici ca este o chestie care ma deranjeaza la unele japoneze (Shadow + Intruder): au motor 2-in-V aparent racit cu aer -are ditamai aripioarele de racire- dar care e racit cu lichid ! Ca si cum ar vrea sa ma fraiereasca ! Frate, ai facut un motor racit cu lichid ? Fii cinstit, nu ma fraieri cu aripioare de racire false ca sa semene cu un Harley sau Indian. Ok, am studiat piata la japoneze, am cam ramas setat pe Virago 535 si Dragstar. Virago cam de gagici si un rezervor minuscul, dar fiabila si exista piese, Dragstar cam greoiae ptr muschii mei si ptr cei 40 CP ...Am studiat 'jdemii de forumuri ...tot apareau 2 chestii care ma deranjau :

- dureri de spate datorita pozitiei demne, cu spatele drept - media era cam de 100 de km dupa care trebuia odihna, exercitii etc.

- greutate si masivitate - ma gandeam ca o sa ma cam incomodeze la racat si la strecurat printre masini.

Ok, am renuntat la chopper...si am inceput sa caut un naked...Cand sa incep cautarea, dau intamplator peste KTM Duke (1 si 2). Pornire cu pedala ??? Minunat ptr mine, minunat, ma si vedeam dand la pedala. Citesc review-uri la greu - imi placea ce ziceau despre ea, hooligan bike, motor extraordinar, faci legea in oras cu asa ceva, ce sa mai ma apuc sa caut.

Gasesc cateva exemplare in Bucuresti - toate cu probleme : ba cu actele, ba cu kilometrajul - "frate, n-are mai mult de 10000 km, crede-ma pe cuvant, ieri mi s-a stricat kilometrajul" si alte dume de astea.

In plus, din ce am discutat cu posesorii, e secanta la drum lung - vibratii la greu, viteza mica, rezervor penibil-11 sau 12 litri, nu mai tin mine.

Ok, renunt la Duke si incep cu naked-urile : Suzuki GS 500, Honda CB 500, Suzuki Bandit 600, Honda Hornet...Dintre toate astea imi placea cel mai mult Banditul. Caut, ma interesez, vad cateva Bandituri, vad cateva Horneturi - cam "cocosate", cazute,unele cica "tunate", altele cu tobe sparte si "abtibilduite" Leo Vince, Arrow sau Acrapovich...Io voiam ceva cat mai neumblat. Incepusem deja sa cochetez cu ideea cumpararii unui motor nou...am vizitat cateva reprezentante ... si intr-o duminica ma plimbam pe Stefan cel Mare pe langa reprezentanta B&S Motors...imi arunc o privire inauntru...vad niste vitezane, un chopper, un GS 500, un Bandit 650 racit pe apa, si ... o fiara, o motocicleta incruntata parca, cu o privire rautacioasa catre mine, grasa si cu un radiator imens ...ceva ce nu mai vazusem...Parca se uita asa la mine din vitrina parsiv - vino la mine, hai ca nu iti fac nici un rau, sunt blanda. Ma uitam la ea, si la falsa ei inocenta, ma uitam la radiatorul masiv, la bascula sport si la discurile de frana de pe fata, parca nu prea parea asa balnda... WTF, ce ma-sa e chestia asta atipica ? (Nu stiam nimic despre conceptul B-King, am aflat abia dupa aia, si nu mi-a placut si nu imi place nici acum, vizual e secant ptr mine, nu are armonie, dar asta e o parere personala). Cu un amestec de fiori si respect, m-am holbat in vitrina si parca am vazut un pret ...6000 si ceva de euro. Nu imi venea sa cred, ma aseptam sa coste mai mult la cum arata. Ma duc acasa, intru pe site, vad ca e vorba de Suzuki GSR 600. Ii vad si spatele..cu bloc optic + tevi integrate, excelent...ce sa mai, m-a cucerit. O motocicleta nu prea popularizata atunci, cel putin la noi (doar un articol in Univers Moto prin 2006).

Oricum, mi-a placut mult de tot. Si aspectul, si agregatul de 98 de cai si tot.

Am luat-o si sunt multumit de ea.

Am mers si la drum lung cu ea, si in oras, si ziua si noaptea.

Am mers pe soare si pe ploaie torentiala, am mers pe uscat si pe ud.

Am mers pe asfalt bun si pe teren accidentat, am mers pe drum drept si pe drum stramb, am mers la campie si la munte.

Am mers mers pe asfalt cu aderenta si pe asfalt alunecos,

am mers cu viteza mica si cu viteza mare (230).

Nu m-a dezamgit pana acum. Nu a fost tot timpul o relatie fara scantei, dar totul a fost din vina MEA.

Nu suntem in totalitate prieteni, mai am de invatat, dar este un masinarie pe care ma pot baza.

A facut tot timpul ceea ce promitea sa faca, si ceva mai mult decat atat.

Dintr-un anumit unghi, eu vad motorul asta ca un Kalashnikov : nu e cea mai ergonomica arma, acuratetea e mediocra, dar, de fiecare data cand apesi pe tragaci, esti sigur ca pe teava iese un glont.

Nu este cea mai frumoasa, nici cel mai fluid design. Dar nici nu am cautat asa ceva. Nu imi plac lucrurile previzibile,

urasc sabloanele si solutiile repetate la infinit.

Vreau imaginatie in design, imaginatie si simplitate in acelas timp. Vreau ceva care vizual sa produca un cutremur in mine. Fior si respect, teama si siguranta. Si am gasit in designul GSR asa ceva.

Privita din fata, pare un animal concentrat, incruntat, cu o privire grea.

Privita din lateral, pare un animal de prada, pregatit sa atace - linia rezervorului "curge" inspre far, facand ca partea din fata sa para coborata, iar partea din spate ridicata - exact ca o pantera sau tigru pregatit sa atace : capul coborat, privirea concentrata, spatele ridicat cu muschii membrelor din spate incordati, gata sa explodeze intr-un salt mortal ptr prada.

Asa vad si simt eu GSR-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSR e un motor OK. Unde nu-l bate nimic (parere personala) este manevrabilitatea la viteze medii.Nici motorul din scoala nu se misca asa frumos (CBF500). Nu este stilul meu totusi.

Cel mai probabil intr-o luna l-am vandut. Deci GSR de vanzare la mine :cheers: Cinevrea,sa se anunte. An fabricatie 2007. 11k la bord , lots of accessories.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd Bafta multa la vanzare-cumparare !

 

Ne imputinam oameni buni ... :)

 

<small>--- Mesaj completat în 20 Feb 2008 09:31 -------------</small><br/>1.Pont de verificat aderenta

In locurile in care am suspiciuni cu aderenta, incerc cu talpa ("frec" cu talpa usor ridicata asfaltul).

De exemplu azi dimineata pe la 6:30, 1 grad Celsius, pe aleile dintre blocuri, era pojghita de gheata, se vedea, era totul previzibil stiam la ce sa ma astept. Pe bulevarde insa asfaltul parea doar putin umed-incercat cu talpa, era bec.

 

De ce imi place GSR-ul - sau cum am ajuns sa imi iau asa ceva

 

Imi plac motoarele clasice - un cadru, 2 roti, sa, rezervor si motor.Atat.La inceput as fi vrut chopper ptr ca

imi place sunetul de 2-in-V - sunetul ala necizelat de tractor, cu rateuri la ralenti, la care Harley e cel mai meserias- si imi place

sa cred despre mine ca sunt un pic mai rock'n'roll (nu, nu sunt fan Stefan Banica Jr.).

Am studiat problema cu ardoare - Harley-urile sunt nefiablie, piesele sunt scumpe, motorul vibreaza in draci, franele sunt proaste.

In plus baietii vand un vis, o imagine... proiectata pe tehnologie antebelica ( sunt rautacios ), care vis costa al dracului.

Ptr aceeasi cantitate de metal + crom + piele, baietii cu ochi migdalati vand jucarii mai ieftine, mai puternice, mai fiabile.

Ok, m-am reorientat spre japoneze - Yamaha Virago 535, Yamaha Dragstar 650, Honda Shadow 650, Suzuki Intruder 800.

Trebuie sa precizez aici ca este o chestie care ma deranjeaza la unele japoneze (Shadow + Intruder): au motor 2-in-V aparent racit cu aer -are ditamai aripioarele de racire- dar care e racit cu lichid ! Ca si cum ar vrea sa ma fraiereasca ! Frate, ai facut un motor racit cu lichid ? Fii cinstit, nu ma fraieri cu aripioare de racire false ca sa semene cu un Harley sau Indian. Ok, am studiat piata la japoneze, am cam ramas setat pe Virago 535 si Dragstar. Virago cam de gagici si un rezervor minuscul, dar fiabila si exista piese, Dragstar cam greoiae ptr muschii mei si ptr cei 40 CP ...Am studiat 'jdemii de forumuri ...tot apareau 2 chestii care ma deranjau :

- dureri de spate datorita pozitiei demne, cu spatele drept - media era cam de 100 de km dupa care trebuia odihna, exercitii etc.

- greutate si masivitate - ma gandeam ca o sa ma cam incomodeze la racat si la strecurat printre masini.

Ok, am renuntat la chopper...si am inceput sa caut un naked...Cand sa incep cautarea, dau intamplator peste KTM Duke (1 si 2). Pornire cu pedala ??? Minunat ptr mine, minunat, ma si vedeam dand la pedala. Citesc review-uri la greu - imi placea ce ziceau despre ea, hooligan bike, motor extraordinar, faci legea in oras cu asa ceva, ce sa mai ma apuc sa caut.

Gasesc cateva exemplare in Bucuresti - toate cu probleme : ba cu actele, ba cu kilometrajul - "frate, n-are mai mult de 10000 km, crede-ma pe cuvant, ieri mi s-a stricat kilometrajul" si alte dume de astea.

In plus, din ce am discutat cu posesorii, e secanta la drum lung - vibratii la greu, viteza mica, rezervor penibil-11 sau 12 litri, nu mai tin mine.

Ok, renunt la Duke si incep cu naked-urile : Suzuki GS 500, Honda CB 500, Suzuki Bandit 600, Honda Hornet...Dintre toate astea imi placea cel mai mult Banditul. Caut, ma interesez, vad cateva Bandituri, vad cateva Horneturi - cam "cocosate", cazute,unele cica "tunate", altele cu tobe sparte si "abtibilduite" Leo Vince, Arrow sau Acrapovich...Io voiam ceva cat mai neumblat. Incepusem deja sa cochetez cu ideea cumpararii unui motor nou...am vizitat cateva reprezentante ... si intr-o duminica ma plimbam pe Stefan cel Mare pe langa reprezentanta B&S Motors...imi arunc o privire inauntru...vad niste vitezane, un chopper, un GS 500, un Bandit 650 racit pe apa, si ... o fiara, o motocicleta incruntata parca, cu o privire rautacioasa catre mine, grasa si cu un radiator imens ...ceva ce nu mai vazusem...Parca se uita asa la mine din vitrina parsiv - vino la mine, hai ca nu iti fac nici un rau, sunt blanda. Ma uitam la ea, si la falsa ei inocenta, ma uitam la radiatorul masiv, la bascula sport si la discurile de frana de pe fata, parca nu prea parea asa balnda... WTF, ce ma-sa e chestia asta atipica ? (Nu stiam nimic despre conceptul B-King, am aflat abia dupa aia, si nu mi-a placut si nu imi place nici acum, vizual e secant ptr mine, nu are armonie, dar asta e o parere personala). Cu un amestec de fiori si respect, m-am holbat in vitrina si parca am vazut un pret ...6000 si ceva de euro. Nu imi venea sa cred, ma aseptam sa coste mai mult la cum arata. Ma duc acasa, intru pe site, vad ca e vorba de Suzuki GSR 600. Ii vad si spatele..cu bloc optic + tevi integrate, excelent...ce sa mai, m-a cucerit. O motocicleta nu prea popularizata atunci, cel putin la noi (doar un articol in Univers Moto prin 2006).

Oricum, mi-a placut mult de tot. Si aspectul, si agregatul de 98 de cai si tot.

Am luat-o si sunt multumit de ea.

Am mers si la drum lung cu ea, si in oras, si ziua si noaptea.

Am mers pe soare si pe ploaie torentiala, am mers pe uscat si pe ud.

Am mers pe asfalt bun si pe teren accidentat, am mers pe drum drept si pe drum stramb, am mers la campie si la munte.

Am mers mers pe asfalt cu aderenta si pe asfalt alunecos,

am mers cu viteza mica si cu viteza mare (230).

Nu m-a dezamgit pana acum. Nu a fost tot timpul o relatie fara scantei, dar totul a fost din vina MEA.

Nu suntem in totalitate prieteni, mai am de invatat, dar este un masinarie pe care ma pot baza.

A facut tot timpul ceea ce promitea sa faca, si ceva mai mult decat atat.

Dintr-un anumit unghi, eu vad motorul asta ca un Kalashnikov : nu e cea mai ergonomica arma, acuratetea e mediocra, dar, de fiecare data cand apesi pe tragaci, esti sigur ca pe teava iese un glont.

Nu este cea mai frumoasa, nici cel mai fluid design. Dar nici nu am cautat asa ceva. Nu imi plac lucrurile previzibile,

urasc sabloanele si solutiile repetate la infinit.

Vreau imaginatie in design, imaginatie si simplitate in acelas timp. Vreau ceva care vizual sa produca un cutremur in mine. Fior si respect, teama si siguranta. Si am gasit in designul GSR asa ceva.

Privita din fata, pare un animal concentrat, incruntat, cu o privire grea.

Privita din lateral, pare un animal de prada, pregatit sa atace - linia rezervorului "curge" inspre far, facand ca partea din fata sa para coborata, iar partea din spate ridicata - exact ca o pantera sau tigru pregatit sa atace : capul coborat, privirea concentrata, spatele ridicat cu muschii membrelor din spate incordati, gata sa explodeze intr-un salt mortal ptr prada.

Asa vad si simt eu GSR-ul.

 

 

 

 

salut.

fara suparare dar nu pot sa ma abtin, shadow de 650 nu am auzit sa fie, de 600 si de 750, 1100, da, eu fiind fost posesor de 750.

iar daca vorbesti de fraierit....nu cred ca e cazul sa incerce honda sa fraiereasca pe cineva cu ceva care ar vrea sa semene a harley sau indian .....aripioarele sunt utile, nu de fonfleu, iar radiatorul de apa este asa de vizibil incat ideea de incercare de a fraieri ca racirea e pe aer pica din start.

zi ca nu ti-a placut ideea de a merge pe asa ceva, dar nu ca incearca sa fraiereasca and shit.

ca motorul e mai mult decat f cinstit si poate mult mai fiabil decat harley sau indian. intreaba despre el posesori sau fosti posesori si o sa te convingi.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,omul este entuziasmat de motor (ceea ce este super OK). In alta ordine de idei, chestia cu Shadow-ul (cel putin cel de 750) nu o impartasesc nici eu. Umbland acum dupa un cruiser/chopper care sa ma coafeze , mi-au picat ochii pe un 750 (aproape nou). Super masina. Radiatorul nu mi se pare exagerat , chiar de bun gust.

Si inca o chestie, oglinzile stoc de pe gisser sunt inutilizabile. Sunt atat de prost puse iar suprafata lor atat de mica incat a fost primul lucru pe care am vrut sa-l schimb. Asta ca sa nu fiu carcotas si sa zic ca mai mereu se desurubeaza daca le invarti putin.

GSR d-abia acum incepe sa intre pe piata si cred ca se va vinde bine. Deja pretul a scazut (mai multe plastice) ceea ce-l face foarte atractiv pentru incepatori. In Italia dupa cate am citit a fost cea mai bine vanduta mobra in 2007. Probabil ca stiu aia de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,omul este entuziasmat de motor (ceea ce este super OK). In alta ordine de idei, chestia cu Shadow-ul (cel putin [...]

 

 

Scuze de offtopic. Te-am mai intrebat si pe alt topic dar cred ca nu ai vazut comentariul meu. Cum de ai dat 300 de euro pe Paintjob avand in vedere ca motorul tau e naked, nu e cam mult? Ai niste poze cu before & after? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deh,traiesc intr-un loc unde mana de lucru e destul de scumpa. 300 e mult insa apucasem sa zic da,ma gandeam la maxim 250 iepuri. Oricum,sper ca o sa am timp sa mai fac niste poze cu ea saptamana asta.Deja am vandut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

fara suparare dar nu pot sa ma abtin, shadow de 650 nu am auzit sa fie, de 600 si de 750, 1100, da, eu fiind fost posesor de 750.

iar daca vorbesti de fraierit....nu cred ca e cazul sa incerce honda sa fraiereasca pe cineva cu ceva care ar vrea sa semene a harley sau indian .....aripioarele sunt utile, nu de fonfleu, iar radiatorul de apa este asa de vizibil incat ideea de incercare de a fraieri ca racirea e pe aer pica din start.

zi ca nu ti-a placut ideea de a merge pe asa ceva, dar nu ca incearca sa fraiereasca and shit.

ca motorul e mai mult decat f cinstit si poate mult mai fiabil decat harley sau indian. intreaba despre el posesori sau fosti posesori si o sa te convingi.

bafta.

 

Ai dreptate, Shadow de 650 nu exista. Nu vreau sa intru intr-o dezbatere aiurea, off topic, cu postul meu am incercat sa prezint cum a functionat la mine alegerea GSR-ului, ce optiuni aveam in minte, ce imi doresc, de ce mi-a placut GSR-ul si imi place GSR-ul. Te rog sa intelegi ca nu ma consider Dumnezeu al motoarelor, si, si eu, ca si tine avem dreptul la o parere personala. In contextul asta, consider in continuare ca japonezii copiaza foarte mult la nivel de design( ma rog, incearca de cele mai multe ori) chestii pe care nu le inteleg dar care ptr ei reprezinta o sursa de venit, o piata. Japonezii nu au inteles conceptul de chopper asa cum il intelegeau americanii- adica aia de il inventasera-, si de aia exista pe piata Honda Rebel, Honda CM 450, Kawasaki EN 500,Kawasaki ZL 600 Eliminator, Suzuki Savage si alte ciudatenii. Harley-ul, pe de alta parte, are in spate o istorie clara, are o istorie cu explicatii practice clare ptr cum arata, cum e construit si cum se aude :

- motor in V - compact ptr puterea lui- in vremea in care a fost conceput, era o solutie ieftina si compacta de a creste puterea

- V la 45 de grade - a permis folosirea unei singure bobine de inductie si a unui singur ruptor : scanteia apare simultan la ambii cilindrii, numai ca unul e pe compresie, celalat e pe evacuare-> scazut pretul de productie, reglat aprinderea usor, etc

- sunetul - o parte a magiei sunetului se datoreaza solutiei de 2-in-V la 45 si carburatiei cam proaste: cand scanteieste, uneori in cilindrul care e pe evacuare mai exista amestec nears.

- cilindree mare - in trecut, pe la 1900 toamna si mai incoa', fiabilitatea motoarelor lasa de dorit, si americanii avand drumuri lungi si proaste ( pe vremuri), au ales sa faca un motor cat mai mare pe ideea ca ptr aceeasi putere, un motor mai mare are o turatie mai mica decat un motor mai mic la acceasi putere, si deci se "consuma" mai greu.

- inaltimea si pozitia pe Harley: fiind foarte grele, le-au facut si joase ca sa poata fi "manipulate" cu picioarele; la inceput, pozitia picioarelor nu era foarte inaintata - VLE, Knuckehead-ul, WLD, WLA, samd au pozitii aproape ca la un motor clasic; mai tarziu cand la americani s-au imbunatatit strazile, si se puteau face 'jdemii de km pe zi, "scaritele" au fost inaintate ptr o pozitie relaxata la drum lung si drept.

Din motivele enuntate mai sus, ptr mine Harley-ul ca chopper are pedigree, e pur sange. Chopperele japoneze nu au. Sunt bune, sunt fiabile, tehnologic bat la popou Harley-urile, consuma putin, lucesc, costa mai putin, dar ...cam atat.

Cred in continuare ca aripioarele de racire sunt de fason la japonezele racite pe apa-pana si dispunerea radiatorului este foarte discreta, parca sa nici nu stii ca e acolo. Nu sunt foarte sigur - baietii de la motorrad sau motociclismo masurasera eficienta respectivelor aripioare false si le iesise ceva sub 5%.

De placut imi place sa merg pe chopperone- am facut scoala pe un wannabe chopper- Marauder de 250. Altele au fost motivele principale ptr care am renuntat: greutate mare si dureri de spate.

Daca o sa avem vreodata ocazia sa ne vedem, o sa stau cu placere la un pahar de vorba despre motoare cu tine.

Pana atunci - let's stick with the GSR :)

 

 

--- Mesaj completat în 25 Feb 2008 21:59 -------------
@Budd frumoasa "masina". Veel geluk !

Ptr GSR ai gasit niste oglinzi care sa nici nu mai vibreze ? si daca da, ce model, de unde , etc. A functionat cam prost forumul asta, nu stiu daca multumirile ptr manualul de service au ajuns la tine, mai multumesc o data: Multumesc ptr manual :P

 

Mi se pare ca mi s-a "durificat" cutia de viteze ...parca se aude mai tzaraneste, mai tractoreanu la schimbat... pe langa asta, am ratat de cateva ori viteza a 2-a ( a intrat la punctul mort)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, Shadow de 650 nu exista. Nu vreau sa intru intr-o dezbatere aiurea, off topic, cu postul meu am incercat sa prezint cum a functionat la mine alegerea GSR-ului, ce optiuni aveam in minte, ce imi doresc, de ce mi-a placut GSR-ul si imi place GSR-ul. Te rog sa intelegi ca nu ma consider Dumnezeu al motoarelor, si, si eu, ca si tine avem dreptul la o parere personala. In contextul asta, consider in continuare ca japonezii copiaza foarte mult la nivel de design( ma rog, incearca de cele mai multe ori) chestii pe care nu le inteleg dar care ptr ei reprezinta o sursa de venit, o piata. Japonezii nu au inteles conceptul de chopper asa cum il intelegeau americanii- adica aia de il inventasera-, si de aia exista pe piata Honda Rebel, Honda CM 450, Kawasaki EN 500,Kawasaki ZL 600 Eliminator, Suzuki Savage si alte ciudatenii. Harley-ul, pe de alta parte, are in spate o istorie clara, are o istorie cu explicatii practice clare ptr cum arata, cum e construit si cum se aude :

- motor in V - compact ptr puterea lui- in vremea in care a fost conceput, era o solutie ieftina si compacta de a creste puterea

- V la 45 de grade - a permis folosirea unei singure bobine de inductie si a unui singur ruptor : scanteia apare simultan la ambii cilindrii, numai ca unul e pe compresie, celalat e pe evacuare-> scazut pretul de productie, reglat aprinderea usor, etc

- sunetul - o parte a magiei sunetului se datoreaza solutiei de 2-in-V la 45 si carburatiei cam proaste: cand scanteieste, uneori in cilindrul care e pe evacuare mai exista amestec nears.

- cilindree mare - in trecut, pe la 1900 toamna si mai incoa', fiabilitatea motoarelor lasa de dorit, si americanii avand drumuri lungi si proaste ( pe vremuri), au ales sa faca un motor cat mai mare pe ideea ca ptr aceeasi putere, un motor mai mare are o turatie mai mica decat un motor mai mic la acceasi putere, si deci se "consuma" mai greu.

- inaltimea si pozitia pe Harley: fiind foarte grele, le-au facut si joase ca sa poata fi "manipulate" cu picioarele; la inceput, pozitia picioarelor nu era foarte inaintata - VLE, Knuckehead-ul, WLD, WLA, samd au pozitii aproape ca la un motor clasic; mai tarziu cand la americani s-au imbunatatit strazile, si se puteau face 'jdemii de km pe zi, "scaritele" au fost inaintate ptr o pozitie relaxata la drum lung si drept.

Din motivele enuntate mai sus, ptr mine Harley-ul ca chopper are pedigree, e pur sange. Chopperele japoneze nu au. Sunt bune, sunt fiabile, tehnologic bat la popou Harley-urile, consuma putin, lucesc, costa mai putin, dar ...cam atat.

Cred in continuare ca aripioarele de racire sunt de fason la japonezele racite pe apa-pana si dispunerea radiatorului este foarte discreta, parca sa nici nu stii ca e acolo. Nu sunt foarte sigur - baietii de la motorrad sau motociclismo masurasera eficienta respectivelor aripioare false si le iesise ceva sub 5%.

De placut imi place sa merg pe chopperone- am facut scoala pe un wannabe chopper- Marauder de 250. Altele au fost motivele principale ptr care am renuntat: greutate mare si dureri de spate.

Daca o sa avem vreodata ocazia sa ne vedem, o sa stau cu placere la un pahar de vorba despre motoare cu tine.

Pana atunci - let's stick with the GSR :)

<small>--- Mesaj completat în 25 Feb 2008 21:59 -------------</small><br/>@Budd frumoasa "masina". Veel geluk !

Ptr GSR ai gasit niste oglinzi care sa nici nu mai vibreze ? si daca da, ce model, de unde , etc. A functionat cam prost forumul asta, nu stiu daca multumirile ptr manualul de service au ajuns la tine, mai multumesc o data: Multumesc ptr manual :P

 

Mi se pare ca mi s-a "durificat" cutia de viteze ...parca se aude mai tzaraneste, mai tractoreanu la schimbat... pe langa asta, am ratat de cateva ori viteza a 2-a ( a intrat la punctul mort)...

 

 

Sal, nu e suparare ca are fiecare opinii.

As mai spune cate ceva dar chiar nu are rost.

Inchei cu parerea ca nu trebuie sa confundam japonezii cu chinezii in privinta motoarelor, si, apropo, suzuki nu cred ca e made in usa.

Iar despre paharul ala "de vorba", abia astept! :)

Numai bine.

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ddmkro : nu am gasit oglinzi care sa nu vibreze (nu am mai cautat) si oricum nu cred ca e numai de la oglinzi. Ghidonul trebuie si el schimbat. Mai poti face o chestie : da o gaura in spatele oglinzilor si umple totul cu nisip. Oglinzile astea mi se par prea usoare asa ca este imposibil ca ele sa nu vibreze. Este cea mai enervanta chestie la GSRK6-K7 : oglinzile stoc. K8 au alt ghidon si alte oglinzi. Plus ca am auzit ca Suzuki inlocuieste gratis ghidoanele de la GSR K7 pentru a elimina vibratiile. Intereseaza-te la dealer.

Masina noua se numeste Helga si rules the highway :) .Toti conservarii incetinesc sa se uite mai bine :P. Practic am facut schimb cu Suzi si am mai platit delivery costs, revizie si cam atat.Helga s-a nascut in 1998 si are 34k la bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Am facut pana urata ieri - mi-a intrat o bucata fier-beton in roata din spate (incercam sa imi imbunatatesc skillurile prin Semanatoarea, si s-a intamplat). L-am chemat pe Tytus care m-a ajutat cu un kit de pana de la Louis - http://www.louis.de/_308946f8169f722299d37...tnr_gr=10032076

Daca nu merge direct, incercati cod 10032076. Kitul contine sculele de facut "dop" + butelii de CO2 ptr umfalt. Mie Tytus mi-a umflat roata cu un compresorash electric, legat la priza de bricheta ( e dotat baiatu' asta cu fel de fel de gadget-uri).

 

2. As vrea sa mai cobor motocicleta, si nu stiu daca asta afecteaza dinamica, comportamentul in curbe, la denivelari, etc.

 

3. Cand ne vedem si noi GSR-istii sa impartim pareri, povesti vantoaresti si toate cele ? Poate mai devastam un satuc, mai incendiem niste case, ce ziceti ? ( ASTA E LA MISTO,DA ? NU VREAU SA MA TREZESC CU POSTURI LA CHESTIA ASTA)

Eu sunt din Bucuresti dar la o adica pot da o raita prin Constanta ( Dio Phili cred ca e de pe acolo), sau pe la Brasov sau prin alte locuri. Asa, o plimbare de duminica, ca intre baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin Cta poti veni cand vrei, eu astept o saptamana cu vreme mai calda sa pot da o fuga la Bucuresti sa-mi fac revizia de 1000 km, pana atunci stau prin oras ca sunt la limita cu km.

 

Da de stire cand urmeaza sa vii si poate ne vedem. In alta ordine de idei, eu am luat-o pe centura bucurestiului pana la tunari, si e cam prost drumul : 1 banda, tiruri la greu, drumul valurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare scurta..fratilor...eu la 130 simt ca zbor cu tot cu motor. Asa e la inceput pana ma acomodez,sau si voi patiti la fel.

 

Mentiuni..

Sunt incepatator

Am 1.90 - 115 kg

Am parbriz...help

 

Am GSR600:D

 

Am 1,71, 74 kg, nu am parbriz. La inceput mi se parea ca zbor la 90 km/h. Incet, incet m-am obisnuit. Pot merge cu 150-160 viteza de croaziera, fara sa stau cocosat foarte mult. Viteza maxima cu care am mers : 230 km/h, da' nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

140-150 regulat.N-am parbriz. Singurul lucru care ma sperie sunt rafalele de vant (si in Olanda sunt destule). Mi-am luat una de am zis ca o sa mor. Nici nu stateam cocosat,aveam cam 140 si se termina parapetul la autostrada. M-am **** pe mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

 

Am folosit kettenmax-ul (www.louis.de cod=10003114)sa imi curat si sa ung lantul. Se potriveste la GSR si face treaba, dar nu e asa simplu si nici asa curat ca in reclama. Ptr curatire am folosit motorina, ptr ungere am folosit un ulei de cutie foarte vascos.

 

Acum motocicleta se simte ca la inceput: tampita, imprevizibila, neconstanta la ture mici. O fi "jerky injection" la ture mici, de care vorbeste toata lumea, sau oi fi gresit eu ceva ?

 

Am reusit sa curat pamantul care imi colmata partea centrala a radiatorului cu o pompa de gradina + o perie cu peri moi ( thanks for tip Tytus)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...