Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

Nu am mai postat demult aici,frigul,pauza de mers si forumul care a mers ca o dacie 1310 punandu-si amprenta asupra psihicului meu, dar acum e placut afara,forumul e "nemtesc" din nou si recuperez acum intens,sper sa nu va plictisesc.

 

@ddmkro: bine ca ai scapat cu bine,am discutat si privat despre experienta nefericita a ta,poate in lipsa unui amortizor de ghidon este necesara mai multa atentie,sper sa fie ultima experienta neplacuta :) ,foarte frumos scris materialul artistic despre GSR felicitari.

 

@Budd:Am primit manualul de service,are 472 de pagini,foarte detaliat,10x again ,daca mai sunt doritori de service manual GSR600 ma pot contacta,il trimit cu placere.

 

@marmotas:E naked sufera la capitolul protectie la vant, este o motocicleta perfecta pentru oras si serpentine,pentru drum intins si liber,autostrada nu pot spune acelasi lucru ;)

 

@dio phili:valabil si din partea mea,cand vii sau doresti sa facem o intalnire da un semn.

 

Oglinziile care vibreaza sincer pe mine nu ma deranjeaza,e o motocicleta destul de rapida,nu stam ca domnisoarele sa studiem traficul din spate,pentru mine sunt suficiente sa imi arate daca masina din spate are imaginea vibrand la 30 sau 50 de metrii,oricum intorsul capului ramane de baza.

 

Dupa experienta cu aerul rece,pana si confortul lipsa am decis sa iau niste masuri logice(pentru mine)

 

1.Parbriz

Nu am vrut unul mare, pentru mine imaginea naked a motocicletei si stilul de sageata primeaza ca look in fata confortului la vant si a protectiei(era unu la 380e :crack: original mare ca dimensiuni la Suzuki)

Dupa ce am aflat de la colegul din Brasov de problema reflexiei(reala veti vedea)am renuntat la parbrizul Puig fumuriu care era si scump 470ron :D pentru un plastic,am gasit modelul de la Givi care pe langa pretul mai redus(350ron,parbriz+kit de montaj care are vreo 20 de piese :lol: ),luat de la Firma Nomadsport din Timisoara,foarte seriosi baietii :D ,montajul l-am facut singur in aproximativ 1 ora, imi place mai mult cu arata, si fiind negru opac si vopsit mat la interior(vedeti pozele) rezolva problema reflexiei ce se manifesta noaptea prin faptul ca lumina de la pozitiile din far 2x5w "urca" pe parbriz acesta fiind luminat,dar fiind negru mat nu rezulta fenomenul de oglinda in ochii pilotului,nu va grabiti cu alegerea parbrizului si studiati problema;este alt confort la drum intins acum cu acest accesoriu,nu va inchipuiti ca este deja motor turing dar aerul care biciuia pieptul si gatul este aruncat acum spre casca.

 

http://www.givi.it/per_la_tua_moto.asp?co_...443&lang=en

245N + A167A - Wind-screen

We suggest you install our new 245N screen, painted in matt black inside so that the front light can't reflect :P

post-18483-1205405973_thumb.jpgpost-18483-1205405984_thumb.jpgpost-18483-1205406022_thumb.jpg

Poze cu el montat pe motor puteti vedea mai jos.

 

<small>--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 13:36 -------------</small><br/>Continuare:

2.Celebra problema a firului de la Far care era scurt :blbl:

Dupa ce a sarit de vreo 3 ori cand intorceam furca max dreapta(el venind dinspre stanga)+impins mufa zilnic in soclu,si vazand de la colegi GSRisti ca e o problema comuna (nu inteleg de ce, in general Japonezii sunt maniaci cu detaliile) si mai ales dupe ce un coleg din Galati mi-a spus ca a "reusit" sa rupa firul de la acest frecat m-am decis sa nu apelez la service (este in garantie) problema fiind deja personala la modul ori el ori eu :haha: si dupa 3ore de chin chirurgical, desfacut pana la filtrul de aer,bibilit, tras de fire si pus cozi de sobolan(asa le zic eu la curelusele de plastic) trainice am reusit sa castig 1cm fix de fir acum sta lejer ca si psihicul meu :(

 

3.Cosmarul riderului: pana (de cauciuc)

Rezolvata aici :D

/index.php?...p;#entry1060742

 

Dupa ce m-am lovit de ea si am patit pe spate ,noroc ca eram pe langa casa,baiat studios de fel,am inceput sa fac investigatii :lol:

3.1:Kit de pana de la Louis(15e,cod pe louis.de:10032076):Am mers pe principiu ca un snur e mai bun (temporar pana la petec la vulcanizare) decat un sprai de pana si nu m-am inselat,folosindul pe Dl cobai ddmkro :) care a patit si el blestemul gaurei negre pe spate,snurul a tinut perfect 2 zile pana a ajuns si el la vulcanizare :D

post-18483-1205410273_thumb.jpg

El vine cu niste cartuse de CO2 pentru umflat dar nu mi-au inspirat incredere(mie) si am vrut ceva mai clasic mecanic si barbatesc.Am cautat prin oras prima data o pompa mica de bicicleta,pretabila la roata fata dar pentru cazul in care roata spate cedeaza prefer sa ma duc la sala de forta 2 ore decat sa pun snurul in 5 minute si sa dau la pompe restul de 2 ore+ca o pompa buna si mica costa in jur de 50ron,dupa analize intense si cumparaturi conexe de produse culinare familiale destinul :lol: m-a purtat in Centrul Comercial CARREFOUR ORHIDEEA unde ajungem la punctul:

 

3.2 Compresor auto-DAR MIC:nu este prea fortos in scuipatul aerului,dar e o bijiterie cat de redus ca dimensiuni este,585 de grame, cantarit in alimentara

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asteptam continuarea ...

Vine acum:

3.2 Compresor auto-DAR MIC:nu este prea fortos in scuipatul aerului,dar e o bijiterie cat de redus ca dimensiuni este,585 de grame, cantarit in alimentara, la minunatul pret de 25ron!!:lol:

post-18483-1205409764_thumb.jpgpost-18483-1205409809_thumb.jpg

dupa teste a rezultat un timp de 8min25sec umflat de la 0bari la 2.5 cat da cartea si 4min10sec de la 2.5bari pentru mers solo pana la 2.9bari pentru mers cu pasager.problem solved :) pentru o verificare veridica,atenta si periodica a presiunii din pneuri aveam nevoie de asa ceva:

3.3 Manometru digital:foarte precis sunt multumit de el,mult mai bun,lizibil si ca acuratete decat cele clasice cu ac,cost:15e tot de pe louis cod:10003902

post-18483-1205410562_thumb.jpg

Toate bune si frumoase dar mai lipsea alimentarea la 12V,daca la masina se rezolva printr-o banala bricheta din bord,la motor este putin mai dificil.Dupa iar am pus mana pe "carte" :D am ajuns la

 

4.Bricheta de motocicleta marime "euro" 12v cu prindere la ghidon si capac de protectie la apa,numai buna pentru a alimenta compresorul si alte accesorii la ghidon.

Aveti grija ce luati, era sa imi iau teapa, sunt multe modele de brichete dar mai mici!acesta e un model nou 2008 iar de la Dl Louis:Cost 15e cod louis:10032936,vine cu cablu (care a fost necesar sa fie lungit, si siguranta pe el)

 

 

<small>--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 14:31 -------------</small><br/>

Asteptam continuarea ...

Continuarea 2

Timp montaj bricheta la ghidon;2 ore,cam chinuiala cu trasul si izolatul firului in spatii stramte si impotriva caldurii,daca o sa mai am nevoie de una la sa e mult mai simplu, este langa baterie.

post-18483-1205411584_thumb.jpgmaimutoiu este pus acolo ca alt breloc zgarie, nu pentru latura mea sensibila :lol:

Deocamdata atat cu jucariile,este in plan un termometru si un gratar pentru top case,sau sac de calatorie pentru mine si pasager/a,un mic WAP(masinuta de spalat) pentru ca la spalatorie nu o duc sa o dau pe mana oricui, e placerea mea sa o spal eu dar m-am si saturat de stat 1 ora cu galeta si buretele luand doar grosul mizeriei, am comandat si eu ketten pentru curatat lantul multumesc lui ddmkro(lordul lantului) pentru sugestie o sa il folosesc si eu si va transmit impresii.

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 16:12 -------------
Impresii dinamice dupa iarna:Motorul merge super ok,nici o problema,doar un scartait la viteze f mici dar asta e de la placutele de frana,am 4200 de km cu el :haha:

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 16:13 -------------

Asteptam continuarea ...

test

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 10:44 -------------
Iesire de dezmortire dupa 2 luni si 21 de zile de pauza grea din cauza iernii, 23februarie,pe "circuitul" Cheia :lol:

Pe sosea uscat, frumos,dar popasuriile pline de zapada m-au tentat in pauzele de adapat sa incerc si un pic de off-road ,tractiunea RWD 1x2 bucati picioare lungi si-a facut treaba cat de cat, controlul tractiunii din cizme bipaia incontinu :(

Un cauciuc Slick legal de strada, pe zapada e foarte fun :crack:

post-18483-1205484100_thumb.jpgpost-18483-1205484130_thumb.jpgpost-18483-1205484044_thumb.jpgpost-18483-1205484189_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 10:58 -------------
Iesire la Snagov in 21feb2008,am ramas surprins de eficienta parbrizului fie el si redus ca dimensiuni fata de nimic,sper sa va placa.Apus de soare inclus :D

post-18483-1205484694_thumb.jpgpost-18483-1205484791_thumb.jpgpost-18483-1205485066_thumb.jpgpost-18483-1205485088_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 11:04 -------------
Dupa ce am iesit ca un lup solitar,au urmat o serie de intalniri GSR si nu numai in sudiouriile Lac Herastrau :blbl:

 

Cu ddmkro:

post-18483-1205485392_thumb.jpgpost-18483-1205485435_thumb.jpgpost-18483-1205485454_thumb.jpgpost-18483-1205485487_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 11:10 -------------
Cu George (Yamaha FZ6) aka s!ck dupa ce a avut si el casca recuperata de la sechestorul de mine(multumesc mult inca o data! :D ) am iesit motorizati :P

post-18483-1205485681_thumb.jpgpost-18483-1205485741_thumb.jpgpost-18483-1205485757_thumb.jpgpost-18483-1205485789_thumb.jpgpost-18483-1205485803_thumb.jpg

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

uuu super tari pozele :crack: intru si eu in randul vostru cat de curand :ok: sunt innebunit dupa gsr am stat si am cautat cam 4 luni un motor care sa imi faca toate mofturile si cand am vazut gsr-ul in "roti si pistoane" am ramas traznit :huh: azi am gasit doi cumparatori pt gs-ul meu si sper intr-o luna maxim sa il vand si sa iau gsr-ul nou pe negru. vreau sa ii pun si windshield dar cel de la suzuki mi se pare foarte scump 400E mi se pare exagerat..stiti cumva altceva mai ieftin ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uuu super tari pozele :lol: intru si eu in randul vostru cat de curand :D sunt innebunit dupa gsr am stat si am cautat cam 4 luni un motor care sa imi faca toate mofturile si cand am vazut gsr-ul in "roti si pistoane" am ramas traznit :lol: azi am gasit doi cumparatori pt gs-ul meu si sper intr-o luna maxim sa il vand si sa iau gsr-ul nou pe negru. vreau sa ii pun si windshield dar cel de la suzuki mi se pare foarte scump 400E mi se pare exagerat..stiti cumva altceva mai ieftin ?

Te asteptam cu mare placere,ramne numarul constant :crack: dupa plecarea lui Budd :D .Cu parbrizul vezi ca am postat mai sus pe pagina cauta la pct1, parbrizul (e adevarat ceva mai mare) original de la Suzuki este 380e :ok: ramane la alegerea ta ce iti iei,oricum K8 vine cu unu f mic totusi, stock.Bafta :huh:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cand te apleci pe motor cum mai vezi ce ai in fata ? :( ca daca e opac nu mai vezi nimic prin el

Eu la gabaritul meu nu ajung sa ma "cuibaresc" in spatele lui+ca ghidonul este normal nu de SS,pozitia e mai turing la drum nu aplecata extrem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, revizia de 1000 km e rezolvata.

Sambata, 05.04.08, la Galati, dealer si service suzuki.

3 800 000 leutzi, bani buni!

Pe caprarii, situatia se prezinta asa:

- ulei motul 300v 10w40 4l=186,55+tva 35,44

- 16510-03G00-filtru ulei SVG=52,10+tva 9,90

- motul brake clean=33,61+tva 6,29 (asta mi s-a parut a fi shpaga baiatului care a facut onorurile)

- manopera 1 ora=50,42+tva 9,58

TOTAL=322,68+TVA 61,31=383,99

 

Un fleac..... :burnout:

 

Vazand acel spray de curatat frana care a fost consumat la mine, nu am mai lasat spaga suplimentar.

Sigur ca era nevoie de curatat frana, ca am mers 90% din drum pe ploaie la dus, dar e clar ca nu a consumat decat poate un sfert din el. Nu conteaza.

 

Poze cu mocirla de pe drum si ceva suplimentar cu 2 amici in Galati, urmeaza...

 

A, ca raspuns la niste intrebari puse mai sus, la 170 km/h nu se simte mare lucru; daca ai casca buna, nu ca a mea, un Shark, mergi in 200 f bine, normal, cu acel parbriz, vizibil in poze.

Furca fata am setat-o dupa drumul de dus la mijloc, setarea de fabrica facand-o sa plonjeze spre limita, pe asfalt valurit, viteza medie 120-130 km/h.

Si cumparati aparatoare de radiator, o ora am spalat la el dupa drum!!!! :cheers:post-18873-1207682414_thumb.jpgpost-18873-1207682615_thumb.jpgpost-18873-1207682745_thumb.jpg

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cum se regleaza ralenti-ul la GSR:

 

In manual la sectiunea 6-17 e prezentat un text si o poza. In text se spune ca turatia de ralenti trebuie sa fie 1200-1400 rot/min si ca trebuie reglata din cand in cand. Nu se explica cum se ajunge la surubul de reglaj. Va explic eu.

Nu este nevoie sa ridici rezervorul, nu e nevoie de scule speciale.

Surubul se afla pe partea stanga, cam in dreptul primului cilindru : nu e vizibil cu ochiul liber. Atasez o poza.

post-20099-1209101325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se regleaza ralenti-ul la GSR:

 

In manual la sectiunea 6-17 e prezentat un text si o poza. In text se spune ca turatia de ralenti trebuie sa fie 1200-1400 rot/min si ca trebuie reglata din cand in cand. Nu se explica cum se ajunge la surubul de reglaj. Va explic eu.

Nu este nevoie sa ridici rezervorul, nu e nevoie de scule speciale.

Surubul se afla pe partea stanga, cam in dreptul primului cilindru : nu e vizibil cu ochiul liber. Atasez o poza.

 

Ai trusa de scule la ea? Poate ai acolo un prelungitor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai trusa de scule la ea? Poate ai acolo un prelungitor. :rusinica:

 

Am trusa, dar nu e nimic pe acolo care sa para destinat reglajului ralanti-ului. Oricum, se regleaza cu mana, doar ca e mai inghesuit. Una peste alta, surprinzatoare treaba sa am surub de reglat ralenti-ul la un motor cu injectie electronica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , de cateva zile am intrat si eu in randul gsr-istilor , am facut si 250 km , este primul meu motor , luat de nou . As vrea sa ma lamuriti si pe mine cu niste chestii :

1. cat cosuma ? urban , extraurban si mediu la voi . pe mine m.a spart cu consumu

2. la voi cat se ridica apa , la ce temperatura ? daca o bazai prin oras se duce aproape de 100 grade , daca ies afara si merg kam 90-100km/h scade imediat la 70-80

revin si cu poze

 

gata si pozele

post-19085-1209826901_thumb.jpg

post-19085-1209827185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , de cateva zile am intrat si eu in randul gsr-istilor , am facut si 250 km , este primul meu motor , luat de nou . As vrea sa ma lamuriti si pe mine cu niste chestii :

1. cat cosuma ? urban , extraurban si mediu la voi . pe mine m.a spart cu consumu

2. la voi cat se ridica apa , la ce temperatura ? daca o bazai prin oras se duce aproape de 100 grade , daca ies afara si merg kam 90-100km/h scade imediat la 70-80

revin si cu poze

 

gata si pozele

Salut, felicitari in primul rand si sa il stapanesti sanatos, fara incidente,nu ai completat profilul, esti din Bucuresti?

Superba combinatia de culori si sasiul si tobele negre, sfatul meu e sa indoi nr rosu (nu iti zice nimeni nimic) sa nu il infigi la stop in niste portiere.

Referitor la dilemele tale:

1:Consuma acum mai mult, este in rodaj, o sa se lase motorul si o sa scada consumul, personal am autonomie cam 200km-230km cu un plin(mers destul de sportiv), estimez cam un 7% in oras si 5,3-6 afara dar depinde si cum mergi cu ea.

2:Termosatul intra pe la 96 de grade-100 in oras e normal, in perioada asta sta cam la 89-97 de grade in oras si 79-90 afara, e ok.

Bafta.

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , de cateva zile am intrat si eu in randul gsr-istilor , am facut si 250 km , este primul meu motor , luat de nou .

 

E cumva cea care era expusa la B&S tunari ?

Foarte frumoasa oricum. Sper ca in max o luna sa apara si a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tytus , tnx man sa dea Domnu'. sunt din rm.sarat jud buzau . referitor la numar nu ma agit k urmeaza sa vina cele de leasing mici asa ca ma descurk cu astea asa.

@sixx , da man cea expusa acolo , am luat.o miercurea trecuta.

Editat de xdx53
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , de cateva zile am intrat si eu in randul gsr-istilor , am facut si 250 km , este primul meu motor , luat de nou . As vrea sa ma lamuriti si pe mine cu niste chestii :

1. cat cosuma ? urban , extraurban si mediu la voi . pe mine m.a spart cu consumu

2. la voi cat se ridica apa , la ce temperatura ? daca o bazai prin oras se duce aproape de 100 grade , daca ies afara si merg kam 90-100km/h scade imediat la 70-80

revin si cu poze

 

gata si pozele

1.Oras (Bucuresti ) - in jur de 8

Afara - mi-a luat in jur de 11+ la 230 km/h - ceea ce e chiar ok

Mediu - poate un 7, merg 80% in oras, nu sunt sigur, oricum, cu un rezervor fac autostrada A2(170 km), dupa care caut disperat Peco, ca e pe rezerva

2.Apa - zilele astea in Bucuresti, aglomeratie -ieri si azi - ajunge pe la 99 de grade - tine cont ca nu e deloc cald. Vara pe calduri groaznice mi-a ajuns pe la 103-105 cred ( stiu ca era peste 100 si sub 110).

La drum lung, se stabilizeaza tipic pe la 78 grade.

Eu nu am simtit o diferenta la consum in rodaj si dupa. Am simtit insa motorul un pic mai prietenos de pe la 3000 km incolo.

 

Consumul, la orice motor termic depinde de cati cai produci in momentul ala : produci tot timpul 98 de cai sau pe aproape, asteapta-te la consum imens; consumul depinde si de treapta de viteza, mergi turat in viteza 1-a, la fel. Nu-ti face probleme, e un motor economic - din punct de vedere al randamentului termodinamic, numai ca te "trage" sa il turezi, si na, turezi, consuma ..daca mergi numai la 2000 de ture cu viteza a 6-a (se poate !!!) probabil o sa faci o economieeee ( produce vreo 15-20 cp)..da' parca nu merita, nu ?

 

Hai bafta si nu iti mai face probleme ca e o fiara misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt. informatii man mi.ai fost de mare ajutor si tu si cei care au raspuns . apropo voi la cati km ungeti lantul ? si cum procedati ? cu ce il spalati , ungeti ?tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt. informatii man mi.ai fost de mare ajutor si tu si cei care au raspuns . apropo voi la cati km ungeti lantul ? si cum procedati ? cu ce il spalati , ungeti ?tnx

 

In carte zice cam la 1000, dar depinde de cat de repede se imbacseste(noroaie, praf, etc).

Despre curatat, iar spune in carte ca se curata cu kerosen.

Eu il curat cu Spray Motul si il ung cu spray de aceiasi marca.

Am facut rost si de kerosen, inca nu am folosit, vom vedea rezultatul la prima utilizare.

Citeste cartea aia si o sa gasesti raspuns la cea mai mare parte a nedumeririlor tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cat de indicat este gsr600 ca prima motocicleta ? Comparata cu fz-ul ?

A "reusit" careva sa o "culce" la viteza mica sau pe loc? Cam ce crapa la ea daca dai cu ea de asfalt ?

Incepator fiind(si foarte scund de statura 1.62) principala mea frica este dezechilibratul in manevre la viteza mica sau pe loc

 

Este vreun posesor de gsr cu inaltime mai mica de 1.65 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai facut revizia, cat a costat, ce au mesterit oamenii?

dezvolta un pic.:lol:

 

revizia am facut.o la bs motors pe soseaua de centura , a costat 305 ron , schimbat ulei motul 10w40 4L + filtru de ulei . verificat suruburi , presiune in anvelope , intins lant .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cat de indicat este gsr600 ca prima motocicleta ? Comparata cu fz-ul ?

A "reusit" careva sa o "culce" la viteza mica sau pe loc? Cam ce crapa la ea daca dai cu ea de asfalt ?

Incepator fiind(si foarte scund de statura 1.62) principala mea frica este dezechilibratul in manevre la viteza mica sau pe loc

 

Este vreun posesor de gsr cu inaltime mai mica de 1.65 ?

 

Am 1.71 si mi se pare inalta ptr mine. Sau mi se parea. Oricum, port niste bocanci de chopper cu talpa groasa. Am scapat-o o data pe jos, pe loc - m-am oprit in rampa, iar picioarele imi ajungeau intr-un sant- adica nu ajungeau la pamant.

Aveam protectii Puig - sunt lungi si arata ciudat, si s-a zgariat codita un pic.

E greoi de facut manevre in spate cu ea, ca nu am priza suficienta la picioare. Asta din punct de vedere al inaltimii.

Exceptand inaltimea, e ok ca motor de incaptaor - e prietenoasa, motorul e cursiv, previzibil, destul de iertatoare.

Iti recomand un Suzuki GS500 - ajungi ok cu picioarele. Daca tii la imagine, iti recomand un Ducati Monster de 600/620 sau 695 - am un amic aprox 1.65 si e ok pe Monster.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

 

Sunt pe cale de a cumpara un GSR. Imi place tare mult, insa m-au speriat diferitele afirmatii despre vibratul oglinzilor si "intreruperea" acceleratiei.

Am tot citit de Power Commander, O2 eliminator etc.

 

Spuneti-mi va rog parerile voastre despre cele de mai sus.

 

Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...