Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

LA MULTI ANI pe 2008 :crack: GSRacerilor si nu numai.Face cineva poze cu ele sub zapada?

 

On topic:La mine am simtit ca fuge spatele numai la rece plecand mai tare si cand am facut niste frane de motor ceva mai violente :crack:

 

@Budd:imi pare rau de accidentul tau, sper sa se rezolve cu fierul si cu mana ta,bine ca nu a fost mai rau si mai ales ca a fost pe 2007, e un an nou acum si mai cu noroc speram!ti-am trimis PM cu datele mele pentru manualul de service, de aici il dau eu la doritori,ms si bafta si sanatate multa,poate faci niste poze cu stadiul actual si din timpul, finalul reparatiilor :crack:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Singurul "avantaj" la accidentul meu este ca motorul meu nu sta in frig acum :bigstar: . E dus la garaj,sper ca in 2 saptamani cel tarziu sa-l aduc acasa.Vremea se incalzeste,vor fi maxim 7 grade saptamana asta.Oricum,acum o sa astept pana se usuca tot.Lectie invatata :P

 

@Tytus:chiar acuma ard CD-ul cu manualul. Saptamana viitoare cred ca-l pun la posta. Te descurci tu sa distribui prin Ro cui vrea samd.

 

--- Mesaj completat în 05 Jan 2008 23:09 -------------
Asa arata inainte sa o duc la reparat.Mi se rupe inima dar las' ca ne intalnim curand.Ghidonul a trebuit schimbat si el. Oricum,subtirel fata de cat a fost mana de lucru.

 

img2222ke8.th.jpg

 

 

--- Mesaj completat în 10 Jan 2008 22:03 -------------
Gata,am adus-o acasa. Se hodine bine-merci in shopru' acuma. Pana nu iasa soarele fain nu cred ca o mai scot pe strada.Acum am si o pereche nou nouta de crashpads si uleiul schimbat. Mi-au pus ghidon negru cum am cerut ceea ce este super kewl avand in vedere paint scheme ce o am in cap pentru ea. Capacele de la blocul motor sunt noi noute acum,la fel si garniturile. Ma uit la ea de sus din mansarda,mai cobor , o mai sterg. Asta e,asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@Budd: bravo si bine ca a iesit si mai frumoasa decat era, sa o tii numai in starea actuala sau spre mai bine(cu tuningul);poti sa pui poza cu ghidonul pe negru?astept cd, nu a sosit inca.ms,ce mai face mana?tot in gips? :P

 

A aparut sectiune pe bikepics cu GSR600 :makeout: ,din cate stiu eu nu era :wink:

http://www.bikepics.com/suzuki/gsr600/

 

 

Ma poate ajuta cineva sa imi cumpar acest parbriz de la Puig?unde il gasesc?din tot ce am vazut pt GSR acesta imi place cel mai mult (la bani "normali")10x :makeout:

http://www.busters-accessories.co.uk/prodd...asp?prod=MP4117

Puig 4117

 

Cam asa arata real:

post-18483-1200309461_thumb.jpgpost-18483-1200309518_thumb.jpgpost-18483-1200309558_thumb.jpg

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am bagat ieri o mica tura, pe strada mea, de fo cateva sute de metri X cateva ture / bucata.

Asta deoarece am decis sa scot motoarele, al meu si al unui prieten f bun, din magazia unde iernau, ptr o examinare.

Dupa ce le-am sters si cosmetizat corespunzator, le-am scos pe amandoua la plimbare.

Imi tremurau mainile, ca la alcoolici; a fost super.

Astazi, pe un super soare, a inceput sa se topeasca zapada de pe marginea strazilor, si astfel totul era o lacaraie.

Am murit de ciuda. :wink:

 

Voi, ati mai iesit, cumva, ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai ies pana pe 1 martie cand incepe (cica oficial) sezonul. Nici nu as avea cum pentru ca i-am scos plasticele ca sa le dau la vopsit.Ii schimb paintscheme. Pun pozne cand am terminat paintjobul. O sa dureze,oricum, So, no bike for me.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata cred ca incepe sa se deschida sezonul la motoare. Vreau si eu niste scoruri la RCA ca mi-a expirat, iar pe net gasesc preturi variate - de pe la 130 roni pe la 300 roni.

 

Ptr cei care vor sa se duca pe la mare pe A2 - s-a cam dus dracului si autostrada asta, au aparut cratere intre km 50 - 80 pe banda intai.

 

--- Mesaj completat în 30 Jan 2008 08:06 -------------
Am facut RCA-ul cu 132 RONI pe un an la www.rca-ieftin.ro.Asiguratorul e Ardaf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut RCA-ul cu 132 RONI pe un an la www.rca-ieftin.ro.Asiguratorul e Ardaf.

 

Bine de stiut ca si mie imi expira peste cateva zile si am platit mult mai mult la Omniasig.

 

Sa vad unde ii gasesc pe astia de la Ardaf prin Tm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Eu am inceput sezonul moto pe anul asta :D - am inceput luni, marti am lasat-o acasa iar azi am luat-o din nou.

Impresii :

- pilotul trebuie sa revina un pic cu picioarele pe pamant, si sa o lase mai moale ca se simte lipsa de aderenta. Vorba aia , iarna nu-i ca vara . Acu' pe bune simt la franare ca ma tot duc, si asta pe asfalt uscat. Nu este din cauza discurilor oxidate, ptr ca inainte sa ies cu ea pe strazi, am dat ceva ture cu franari la rosu' , fix ptr curatit discurile.

- soferii de masini - surprinsi ca exist, dar odata ce devin constienti ca sunt si eu pe acolo, ma accepta si imi fac si loc. Nu toti, dar majoritatea sunt ok.

- motorul - merge ok, a pornit la sfert - am tinut bateria in casa. Rupe aderenta foarte repede la accelerare.

Au aparut ceva semne de rugina pe cric si la sudurile de la toba - unde se imbina 4-in-1. Mi se pare complet acceptabil in conditiile in care am tinut-o afara.

- echipamentul - am purtat prima data Shoei-ul Multitec, manusile Probiker Arctic II si panatalonii Oudoor Solid Hose. Cu casca m-am simti un pic aiurea, dezorientat , ptr ca insonorizeaza bine si aud sunetele ca "din punga". M-am obisnuit cat de cat, dar in prima zi m-am simtit aiurea. Restul sunt toate bune - fac ceea ce promiteau ca ar face.Pantalonii sunt greoi de scos la servici, dar asta e.

- altele - azi in Bucuresti este mazga pe jos - adica a fost un soi de ploicica/ceata si s-a facut o pelicula de namol pe jos. Din cauza asta am mers foarte calm. Cu toate astea s-a gasit un jeep care sa se intreaca cu mine, pe principiul - "Te fac ba, chiar daca ai motor". Eu unul imi tinui cu greu orgoliul in frau si il lasai sa ma faca. Va recomand si voua sa faceti la fel - mai ales pe mazga, zapada, gheata, conditii de vizibilitate redusa.

 

Va salut cu respect, si sa ne vedem cat mai curand pe strazi.

Miki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica am incercat s-o pornesc.Clack! D-abia porni farul. Scos bateria, incarcat cam juma' de ora,montat la loc : sfert de "cheie" si a inceput sa zumzaie fericita. Am lasat-o sa mearga cam 15 minute apoi am scos bateria si am bagat-o in casa. Cand imi vin plasticele cam incep si eu sezonul. Sper sa fie saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari celor care au inceput pseudo-sezonul si grija mare ca pe jos e cam mazga :what: frig si iarna nu ne lasa inca, eu nu ma grabesc si asa sunt racit stand pe loc :ok: Cred ca si eu o sa imi fac RCA tot la Ardaf, cand am luat jucaria, noua, am primit(nu pe gratis) RCA de la Astra de 1.8 mil pe 6 luni :kiss: enorm.

Eu am pornit balaurul dupa fix 2 luni si 2 zile nepornita cu bateria pe ea si a pornit la sfert de cheie :eek: e adevarat bateria e noua si bestia a salasluit in garaj :kiss:

Iarna si statul pe loc fizic, a permis miscarea creierului in mod constructiv si dinamic in cautarea de solutii/investitii pentru protectia la vant: naked=vulnerabil si obositor la drum lung, echipamente pentru confort si camping moto si rezolvari viabile(sper) pentru cosmarul riderului, adica pana, voi reveni in curand cu poze si detalii.

Bafta la toti si un nou sezon fara evenimente (neplacute) :kiss:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Am nevoie de o grila de protectie la radiator ptr ca se murdareste foarte rau pe ploaie/mazga - pe mijlocul radiatorului se umple de namol. Am vazut

http://www.louis.de/_402dc62777f9c3c7645db...0&anzeige=0

dar pe langa ca mi se pare urata cu sigla, mi se pare ca sunt si gaurile prea mari. Imi spunea un amic de-al meu ca exista de vanzare un fel de sita de protectie care se vine la metru patrat si pe care o ajustezi si o modelezi acasa. Stiti unde pot gasi asa ceva ?

 

2. Exista vreo modalitate de marit autonomia ? Ma gandesc de exemplu la un recipient de vreo 2-3 litri, modelat dupa forma locului de sub sa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce autonomie ai? Eu fara efort fac 240 km si daca ma stresez un pic ajung pe la 250 cu un tank plin. Evident ca daca-i dau in gura nu fac decat vreo 190-200 maxim insa nu e cazul la mine.Asta e , rezervorul nu e prea mare,poate se pot face ceva mods la motorul asta insa decat sa platesc pentru un mod din asta mai bine imi iau alt motor.

Cat despre radiator stiu de plasa aia . Se foloseste si la hote de aragaz daca nu ma-nsel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Cat despre radiator stiu de plasa aia . Se foloseste si la hote de aragaz daca nu ma-nsel.

 

Merci, o sa arunc o privire prin magazinele de specialitate. Acum ca imi zisesi, parca mi se pare si mie cunoscuta sita aia ...oricum o iau in calcul.

 

--- Mesaj completat în 10 Feb 2008 00:11 -------------
Am facut ieri o operatiune de rutina - am masurat presiunea la roti- dupa 4000 si ceva de km. Am 1,9 bari pe spate si 1,5 pe fata !!!!! In carte scrie 2,5 fata/spate. Intre altele, ma gandec ca aia de la Suzuki sa fi miscorat intentionat presiunea ptr transport pe platforma si sa o fi lasat asa. A masurat careva presiunea imediat dupa ce a luat-o de la dealer ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat gsr-ul de aproapre 2 sapt. Am apucat sa ies cu ea , cu toate ca am congelat... Am niste probleme cu ea, poate ma ajutati voi, eu inceaptor fiind. Cand vreau sa schimb din a 3-a in inferior, in momentul cand am apasat ambreiajul, moare motorul instant, dar asta doar o data max 2 ori.... Am aproape 300 km cu ea... Si consumul mi se pare enorm. Am facut 150km in oras cu tank-ul FULL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija ca daca esti in primii 6000km parca se impun restrictii (trebuie sa mergi doar pana la anumite ture etc). 150 mi se pare foarte putin chiar daca motorul este nerulat. Chestia cu schimbatul vitezelor ar putea fi din cauza ambreiajului rece (wet plates). Poate si ambreiajul nu este ajustat corect. Ca sa verifici pune motorul pe stand (roata spate in aer) si baga in viteza. Daca roata ti se invarte cu ambreiajul apasat e clar ca ai nevoie de ajustare la cablu si asa se explica de ce moare.

 

 

LE: am uitat sa-ti zic. Intreaba si aici. Baietii sunt foarte saritori. Si nu numai pentru GSR's :wink:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat gsr-ul de aproapre 2 sapt. Am apucat sa ies cu ea , cu toate ca am congelat... Am niste probleme cu ea, poate ma ajutati voi, eu inceaptor fiind. Cand vreau sa schimb din a 3-a in inferior, in momentul cand am apasat ambreiajul, moare motorul instant, dar asta doar o data max 2 ori.... Am aproape 300 km cu ea... Si consumul mi se pare enorm. Am facut 150km in oras cu tank-ul FULL.

 

 

ok...Thanks...revin dupa weekend-ul asta cand se anunta zapada:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat gsr-ul de aproapre 2 sapt. Am apucat sa ies cu ea , cu toate ca am congelat... Am niste probleme cu ea, poate ma ajutati voi, eu inceaptor fiind. Cand vreau sa schimb din a 3-a in inferior, in momentul cand am apasat ambreiajul, moare motorul instant, dar asta doar o data max 2 ori.... Am aproape 300 km cu ea... Si consumul mi se pare enorm. Am facut 150km in oras cu tank-ul FULL.

 

Daca motorul e nou, de verificat :

- jocul si strangerea la maneta de ambreiaj - la mine nu era strans surubul si m-am trezit prin trafic ca nu se mai schimba usor, nu mai nimeream viteza intai si mi se oprea -> Am reglat jocul, strans surubul bine si totul a fost ok

- presiunea in pneuri - vezi sa fie cat trebuie, neaparat- e posibil ca la transport pe platforma sa ii fi desumflat putin rotile ca sa stea bine

- inainte sa pleci cu ea de pe loc, las-o sa se incalzeasca - eu nu plec de pe loc fara sa am minim 20 de grade vara si 40 iarna. Iarna uleiul este foarte vascos, daca o lasi sa macine un timp in gol, incepe sa se fluidizeze.

- strange bine oglinzile - mie mi se tot desfaceau pana le-am strans cu cheia

 

Cam mult 150 in oras, dar e iarna si e si noua. Mie pe autostrada imi duce cam 160 km pana sa clipoceasca rezerva cea mai de jos.

 

Ce o sa ti se intample in timp (chestii inssignifiante oricum, dar le-am observat la mai multi):

- o sa pierzi capacelul de la oglinda dreapta

- o sa scape canblul de ambreiaj de la prinderea de deasupra radiatorului

 

Ai grija cu mersul iarna:

- soferii nu sunt asa de atenti ca vara

- cauciucurile sunt superbe, au aderenta, dar nu se compara cu vara.Rupi repede aderenta si derapezi la frane bruste sau acceleratii chiar pe uscat. Daca mergi dimineata cum merg eu, mai ales in dimineti cu bruma, grija mare ca e un pic alunecos - sunt cristale de gheata pe asfalt care nu se vad.

 

Ptr ca scoala moto din Romania e o mare caterinca, recomand tuturor motociclistilor sa citeasca tutoriale de condus si de imbunatatit condusul.

Cel mai bun material mi se pare Proficient Motorcycling, "gasibil" undeva la adresa www.samuraiders.org la sectiunea de fisiere sau pe Amazon. Eu am ambele variante - cel de pe Amazon a costat aprox 55 roni cu tot cu adus in Romania.

 

Bafta multa si sa ne vedem veseli si intregi pe GSR-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 si nu stiu cati de km cu un plin... :wink: Adica mai pe intelesul neposesorilor de GSR dar interesatior care nu stiu cati L are rezervoru... cati L la 100 km? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e un pic off-topic,dar o sa povestesc totusi. Era sa pic cu GSR-ul ("high side") datorita voblajului.

3 benzi, banda intai libera - fusese un autobuz pe ea. Trec pe banda intai si dau gaz ca un cimpanzeu (cuvant urat)- aproximez la 125-130 km/h. Brusc imi sare in fata un "dulap" - o masina de teren voluminoasa, gen Ford Bronco. Franez...imi fuge spatele spre dreapta...eliberez ca prin vis frana spate ( foarte proasta decizie)...intru in voblaj puternic ( o forta incontrolabila,un fel de zvacniri serpuite ma arunca stanga-dreapta, stanga dreapta..., din ce in ce mai repede, mai puternic )in timp ce ma indrept catre jeep...tipul din jeep probabil vede faza si se retrage inapoi.Am noroc ca voblajul scade in amplitudine de la sine ...si imi revin. Pare ca a durat minute intregi.Sunt ametit si nu imi vine sa cred.Am scapat. AM AVUT NOROC. ATAT. :wink:

 

Am ajuns in situatia de mai sus datorita atat prostiei mele(1,2), cat si unor decizii ulterioare gresite din partea mea (3,4):

1.Nu am luat in calcul circumstantele :2 benzi ocupate si a 3-a libera -> foarte probabil ca o parte din cei de pe banda a 2-a sa treaca pe banda libera.

2.In situatia de la 1., a fost o mare prostie sa accelerez pe banda temporar libera, in loc sa merg cu precautia dictata de posibilitatea de a-mi sari o masina in fata

3.Am blocat spatele - in mod normal ma stradui sa folosesc spatele decat la viteze foarte mici, iata ca lipsa de experienta isi spune cuvantul.

4.Am eliberat frana spate in timp ce incepusem sa derapez. Ar fi trebuit sa nu o eliberez si sa continui derapajul - cel mult ajungeam la un "low side"

 

Concluzii:

1.Eu mi-am invatat lectia, sper din tot sufletul ca voi sa nu faceti ca mine :kiss:

2.Cred ca merita din plin un ABS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...