Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

Testai azi urmatoarele :

- pantaloni http://www.louis.de/_30498514907334c8637bf...7&anzeige=0. Se desfac complet pe laterale(stripper-style), deci ii pot lua zilnic la serv peste imbracamintea normala.Sunt excelenti

- manusi Probiker Arcitc 2 http://www.louis.de/_30498514907334c8637bf...mp;anzeige=0.Nu au poza. Sunt foarte comode, calduroase,dar ca protectii par mai slabe decat Probiker normale. Si sunt si mai scumpe.

 

De asemenea "arsei" o ungere de lant cu ulei normal de masina. Venii de la serv, parcai motorul, si ma dusei sus sa ma dezechipez, sa iau cricul si uleiul normal - ceva cu teflon- ca sa ii "ard" o ungere la cald. Luai ce fu de luat, coborai, ridicai motorul pe cric...caut spray-ul cu ptfe ...o laie, il uitasem in casa !!! Noroc ca luasem cu mine niste ulei de scuter 2T - lucrez la un dispozitiv de ungere semi-automata. Unsei lantul zdravan cu el...si ce sa vezi, nu mai scartzaie franele :crack:) ( De fapt imi imaginam eu ca era plachetii, dar posibil sa fi fost rolele de lant pe uscat ). O sa va zic zilele urmatoare daca trebuie sa imi spal garderoba - adica daca improasca uleiul peste tot sau nu.

 

Am urmatoarele intrebari/rugaminti:

1.A reglat cineva tensiunea lantului? Sa imi ziceti si mie cum fac, ca sa fie cat mai exacta operatiunea.

2. Daca cineva a platit mai putin decat mine la prima revizie, la Tunari, va rog sa imi trimiteti o copie dupa ea ( eu am platit aprox 400 roni)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lasa tensiunea lantului sa fie reglata de specialisti. Jocul trebuie sa fie 2-3 cm.Aia de la garaj mi-au spus ca e vraja si trebuie 3 cm clar. Peste (ori sub) valoarea asta si cred ca trebuie sa umbli si la suspensia spate. Exista niste aparate speciale ce masoara jocul asta dar mie mi se pare ca pretul e prea mare pentru ceea ce fac ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@s!ck - panatlonii sunt impermeabili, rezista la vant , in schimb cred ca nu respira - deci nu au membrana Gore-tex, hipora, sympatex, TechPore, etc.Au doar buzunare de protectii la genunchi-eu am pus niste protectii tot de la louis, in jure de 3-400 de mii. Sunt foarte bine construiti - cusaturi ok, poliester de calitate, sunt multumit .

 

@Budd - deci nu pot regla eu tensiunea lantului in parcare ? trebuie neaparat specialisti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca poti insa o faci pe pielea ta. Jocul lantului are influenta directa la suspensia spate. Prea strans si ... Prea larg si ... Cel mai rapid ai sa observi ca la o reglare necorespunzatoare (aici recit din manual) uzura va deveni evidenta cu mult mai repede. Eu zic ca deja 1 cm (+ sau -)e joc ce poate influenta uzura si tinuta de drum clar.Am observat-o prima data in scoala (cu acelasi tip de motor),lantul era prea strans si peste hopuri imi batea rinichii destul de apasat.

Pe scurt deci (ca sa rezum) : nu am zis ca nu poti regla tu jocul lantului. Evident ca o poti face (daca ai scule poti sa-i mai si scoti din segmente) insa trebuie sa reajustezi si suspensia spate (parerea mea).La urma urmei poate ca ar fi chiar indicat sa faci tu asta pentru ca tu ai sa simti cum se misca. Scrie in owners manual cum trebuie sa faci pentru ajustare tensiune lant si suspensie spate.

Uite aici intretinere la gisser:

 

33274297ln6.th.jpg

 

60031821gc5.th.jpg

 

94290928ca1.th.jpg

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mentiunea ca pt Romanica (cel putin pt JEGul care se afla pe strazile din SB) intervalul de curatare/gresare la fiecare 1ooo KM mi se pare cam mare, la fel ca si intervalele de verificare a tensiunii (initially 1ooo km sau 2 luni si apoi "every 6ooo KM or 12 months") :crack: .

 

PS: daca tensiunea lantului este corecta (2-3 cm) nu trebuie umblat la setarile suspensiei spate. :crack: Poti sa ai si sculele lu dumnezau... chestia cu scosul zalelor... is not an option! Sculele acelea exista doar pt montarea lanturilor care nu sunt "dintr-o bucata", de obicei la moto cu puteri de pana la 50 CP. E inadmisibila la moto din ziua de azi (forta) si poate duce la Floreasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta am zis si eu.Daca jocul este (nu 2-3) 3 cm (asta mi s-a spus de catre mecanici si aia stiu clar ce vorbesc) nu e nevoie de nicio ajustare la suspensie. Evident ca scosul segmentelor nu e una dintre masurile ce trebuie luate pentru a regla jocul la lant.La GSR trebuie sa tai lantul daca vrei sa scoti puntea spate ori daca pur si simplu vrei sa schimbi lantul. Eu vreau sa vopsesc puntea spate si furca in negru (cred ca mai degraba powdercoat) si mi-e groaza deja.Cred ca am s-o duc la garaj s-o demonteze ei pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scosul segmentilor oricum nu il foloseste nimeni pt reglarea tensiunii ci il folosesc cate unii meshteri pt prelungirea in cel mai pur stil mioritic al vietii unei consumabile care tine f mult de siguranta.

 

Mda... Imi venea greu a crede ca trebe sa ucizi lantul pt a-l schimba sau a scoate bascula asa ca m-am uitat si eu acum la niste poze si se pare ca asa e... Lantul trece la GSR prin bascula. Dar de scos bascula fara sa-l tai tot ar trebui sa mearga. Dai prima data jos roata spate si pinionul din fatza si poti scoate bascula cu lantul pe ea. Nu o sa fie f usor de vopsit cu lantul prin bacula insa daca te coiesti putin mere si nu tre sa l schimbi. Daca nu... eu as astepta pana se uzeaza ca sa nu l tai de nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge,trebuie sa-l dau jos pentru ca la powdercoat smecheria trebuie sa stea in cuptor. Iar daca s-a pus pe o-rings la revedere lant. Asa ca mai bine il dau jos.

 

Aha. Atunci nu prea ai ce i face. Powdercoat... treaba asta ce e exact? Vreo tehnica mai speciala? Si io vreau sa mi vopsesc jugul negru si vreau sa fie mega rezistent pt ca se tot freaca de chei etc si n am chef sa se duca vopseaua ca arata penal contrastul intre negru mat si luciu metalic de aluminiu. Asa ca vreau sa l sablez inainte si sa l vopsesc in camp electrostatic, cica e f rezistanta procedura asta.

 

Ca sa nu fiu complet offtopic: cati dinti au pinionul si foaia de GSR? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am cati dinti are. N-am venit cu motoru' azi la munca altfel mergeam jos si ii numaram :crack:

Powder coating e doar o alta tehnica de vopsire dar doar la pelicule mai groase se merita pentru ca durabilitatea este mult mai mare decat la vopsitul cu pistol. Practic sunt niste granule foarte fine care se aplica pe suportul de vopsit incarcat electrostatic. Toata smecheria se baga apoi 10 minute in cuptor la 200 grade (unde granulele se topesc si se combina in genul unei retele/plase).Excelent pentru parti din aluminiu.Evident,merge doar pe suporti care nu s-ar topi la 200 grade :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton, deci e ceea ce spuneam si io: vopsire in camp electrostatic.

 

Am aflat intre timp de pe Louis faza cu dintii pe GSR: 16 dinti in fatza si 48 pe spate. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu pareri/impresii/observatii despre GSR

1. Aproape in fiecare dimineata incepand de luni (azi e joi), nu a pornit la prima cheie . Adica porneste ...se poticneste, se opreste. A doua oara de ok. Nu a fost deloc frig zilele astea...Sa fi fost benzina proasta ?

2. Cutia de viteze se simte mai "agricola" zilele astea. Dar e normal, ca nu prea are timp uleiul sa se incalzeasca.

3. Va spuneam ca am uns lantul cu ulei de motor. Nu mi-a sarit pe haine sau pe motocicleta cum ma asteptam.

 

Pont: In zilele astea discurile se oxideaza mai repede. La plecare din parcare, franez sanatos de cateva ori ca sa am discurile curate in trafic si deci eficienta la franare.

 

Rugaminte : daca ati facut cumva prima revizie anul asta si a costat mai putin de 400 roni, as vrea sa ma ajutati cumva - imi trimiteti o copie/poza, copie, mergeti cu mine la OPC/reprezentanta Suzuki, etc. Nu este corect ca aceeasi operatiune sa coste diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si io GSR 600, fara ABS, am facut vreo 4000 si ceva de km (cateva sute impreuna cu Tytus, initiatorul temei). Viteza maxima atinsa 230 km/h pe A2 si mai avea gaz(merita mentionat ca am 70 de kg si 1,72).

Consum: la mine consuma undeva intre 6,5 - 7 / 100 km. Nu am reusit nicodata sa bag 16,5 litri in ea - si am avut chiar pana prostului, au intrat vreo 15 litri. Sunt multumit de motor. O singura problema am avut duminica trecuta - pornesc motorul, porneste, merge cateva secunde, se opreste.

Am pornit din nou si a fost ok de data asta.

Am condus pe ploaie torentiala(aviz amatorilor - la viteze mici, se face un abur de la tevile de esapament si de la radiator de zici ca a luat foc!!!!), pe asfalt inghetat (-2 grade), Battlax-urile sunt superbe, motocicleta e previzibila.

Alte impresii - in oras pot merge si cu 2000 de ture fara sa faca nazuri, pot pleca cu a 3-a de pe loc fara zgaltaieli. La inceput cutia de viteze parea un pic imprecisa - de multe ori nu reuseam sa "ghicesc" neutralul la semafor- trecea fie intr-antaia fie intr-a doua. Dupa vreo 1500-200km, nu mai sunt probleme.

 

Dezavantaje

- loc sub sa minuscul - tot timpul ma car cu rucsac dupa mine

- lipsa cric central - ca sa ung lantul am cumparat un cric special de la louis

 

Am atasat si niste poze cu evolutia mea ca motociclist.

Felicitari ,asta da evolutie si ca moto si pe linie de echipament,vad ca la-nceput mergeai descult. :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu pareri/impresii/observatii despre GSR

1. Aproape in fiecare dimineata incepand de luni (azi e joi), nu a pornit la prima cheie . Adica porneste ...se poticneste, se opreste. A doua oara de ok. Nu a fost deloc frig zilele astea...Sa fi fost benzina proasta ?

2. Cutia de viteze se simte mai "agricola" zilele astea. Dar e normal, ca nu prea are timp uleiul sa se incalzeasca.

3. Va spuneam ca am uns lantul cu ulei de motor. Nu mi-a sarit pe haine sau pe motocicleta cum ma asteptam.

 

Pont: In zilele astea discurile se oxideaza mai repede. La plecare din parcare, franez sanatos de cateva ori ca sa am discurile curate in trafic si deci eficienta la franare.

 

Rugaminte : daca ati facut cumva prima revizie anul asta si a costat mai putin de 400 roni, as vrea sa ma ajutati cumva - imi trimiteti o copie/poza, copie, mergeti cu mine la OPC/reprezentanta Suzuki, etc. Nu este corect ca aceeasi operatiune sa coste diferit.

 

1. Dubios. Mai ales ca nu a fost f frig. Ai soc? Daca da, pornesti cu soc? Posibil sa fie si benzina de cacao, depinde de unde bagi.

2. Corect.

3. Pont: Nu mai unge cu ulei de motor. :kick: Incearca cu un spary e lant. :crack:

 

Mai ales pe vremea asta (asfalt rece, gume ca bordura) eficienta sau mai bine zis lipsa de eficienta a franelor e data de aderenta slaba, nu de "rugina" de pe discuri, atat cat se poate forma peste noapte. Asa ca ce faci acolo e uzura inutila a placutelor si discurilor.

 

PS: Aceeasi bere poate costa dublu sau triplu la un bar de la periferie sau in centrul orasului. Asa ca ia ti gandul de la OPC. Nu toti agentii economici au aceleasi adaosuri, cheltuieli etc etc si, in final tarife. Tu ai libertatea de a-ti alege service-ul autorizat unde vrei sa ti faci revizia si in afara de asta poti intreba inainte cat ar costa ca sa nu ai surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu pareri/impresii/observatii despre GSR

1. Aproape in fiecare dimineata incepand de luni (azi e joi), nu a pornit la prima cheie . Adica porneste ...se poticneste, se opreste. A doua oara de ok. Nu a fost deloc frig zilele astea...Sa fi fost benzina proasta ?

2. Cutia de viteze se simte mai "agricola" zilele astea. Dar e normal, ca nu prea are timp uleiul sa se incalzeasca.

3. Va spuneam ca am uns lantul cu ulei de motor. Nu mi-a sarit pe haine sau pe motocicleta cum ma asteptam.

 

Pont: In zilele astea discurile se oxideaza mai repede. La plecare din parcare, franez sanatos de cateva ori ca sa am discurile curate in trafic si deci eficienta la franare.

 

Rugaminte : daca ati facut cumva prima revizie anul asta si a costat mai putin de 400 roni, as vrea sa ma ajutati cumva - imi trimiteti o copie/poza, copie, mergeti cu mine la OPC/reprezentanta Suzuki, etc. Nu este corect ca aceeasi operatiune sa coste diferit.

 

1. Bujii umede (se scot si se sufla, eventual treci pe altele mai bune) , benzina proasta (baga-i un RompetrolEfix de curatare si apoi mergi pe frig cu benzina de 99-100)

2. Se foloseste ulei mai subtire pe vreme rece, sa se incalzeasca mai usor. Cauta ceva full sintetic (marci bune sunt destule)

4. Uleiul de motor se va imbiba cu particele mici de praf/mizerie ce for "lucra" la garniturile de la zale. Nu de prosti au inventat spray-urile de lant. Nu te ieftini la asta ca in timp ai sa vezi rezultatele lantului. Si nu e ieftin :kick:

 

Legat de rugaminte:

Din cate stiu B&S au tarifele stabilite in Euro si ei factureaza la cursul zilei de la banca unde au IBAN-ul. De aceea pot aparea diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSR nu are soc.Ma gandesc ca (,) computerul e si el "inghetat" si nu dozeaza din prima injectia asa cum ar trebui.Sunt si eu de acord cu ce au zis ceilalti: foloseste spray pentru lant.Uleiul de motor o sa-ti faca un lant extrem de jegos.Plus ca nu sta cum ar trebui pe lant.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun cea mai meseriasa benzina posibil gen Carrera 100 , Top 99+ si ce alte chestii mai exista. Adica nu va inchipuiti ca merge cu gazolina. Oricum, nu ma plangeam de chestia asta, doar va spuneam :crack:.

 

Legat de scos si suflat bujiile, etc . Merci de sfat dar nu e asa usor ca la o Aprilia Pegaso :kick:

 

Legat de lant - la gixxer si la bandit in manualul de service scrie negru pe alb sa se foloseasca ULEI de motor. Nu am folosit ulei de motor ptr ca ma calicesc, ci 1 - ptr ca uitasem spray-ul cu ulei uscat in casa 2- testez un sistem de ungere automata 3 mi se pare ca dupa 2-300 de km mai ales pe ploaie/umezeala, nu prea mai are ulei - am incercat atat uleiuri "umede" cat si ulei "uscat" cu PTFE ( teflon cred) .

Procedura de verficare daca are sau nu ulei - rotit cu mana rolele - la lant proaspat uns, merg usor si fara zgomot - la lant uscat/murdar/plouat - unele role merg greoi ( ca si cum ar avea nisip sau rugina) si uneori scartzaie.

 

Legat de prima revizie - stiu si eu ca sunt diferente intre cursul valutar, dar luati va rog in considerare :

- acelasi service

- acceasi motocicleta

- diferenta de 1 luna - 1 luna jumatate ( eu am fost primul celalt tip a fost dupa mine)

- eu platit 400 roni, tipul celalalt pretinde ca a platit 320 roni !!!!!

 

Adica sunt vreo 25-28 euroi diferenta - bani cu care imi cumparam o prostioara de la Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-au pus ulei de motor la bidon mic?sau din bidonul de 60 de litrii?

La mine adusesera si la bidon mare de 60 si era sensibil mai ieftin,m-au intrebat si fiind la fel am preferat (logic) din cel de 60 de litrii fiind identic.Citez si eu din Factura:

Filru ulei: 45,8 ron

Ulei:15W50 ,3.6litrii:140,01

Gresaje:11

INL ulei motor:33

Reglat lant:16,5

INL Filtru ulei:22

Total cu TVA:325,23

:kick:

DATA:31.10.2007

Curs valutar:3.3433

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun cea mai meseriasa benzina posibil gen Carrera 100 , Top 99+ si ce alte chestii mai exista. Adica nu va inchipuiti ca merge cu gazolina. Oricum, nu ma plangeam de chestia asta, doar va spuneam :crack:.

 

Legat de scos si suflat bujiile, etc . Merci de sfat dar nu e asa usor ca la o Aprilia Pegaso :kick:

 

Legat de lant - la gixxer si la bandit in manualul de service scrie negru pe alb sa se foloseasca ULEI de motor. Nu am folosit ulei de motor ptr ca ma calicesc, ci 1 - ptr ca uitasem spray-ul cu ulei uscat in casa 2- testez un sistem de ungere automata 3 mi se pare ca dupa 2-300 de km mai ales pe ploaie/umezeala, nu prea mai are ulei - am incercat atat uleiuri "umede" cat si ulei "uscat" cu PTFE ( teflon cred) .

Procedura de verficare daca are sau nu ulei - rotit cu mana rolele - la lant proaspat uns, merg usor si fara zgomot - la lant uscat/murdar/plouat - unele role merg greoi ( ca si cum ar avea nisip sau rugina) si uneori scartzaie.

 

Legat de prima revizie - stiu si eu ca sunt diferente intre cursul valutar, dar luati va rog in considerare :

- acelasi service

- acceasi motocicleta

- diferenta de 1 luna - 1 luna jumatate ( eu am fost primul celalt tip a fost dupa mine)

- eu platit 400 roni, tipul celalalt pretinde ca a platit 320 roni !!!!!

 

Adica sunt vreo 25-28 euroi diferenta - bani cu care imi cumparam o prostioara de la Louis.

 

O sa o iau ca o gluma nevinovata si bazata pe necunostina de cauza faza cu "nu e asa usor ca la o Aprilia Pegaso" :crack: Vezi ca e PegasoStrada model 2007.

 

Mai departe, legat de revizie, pot sa imi dau cu parerea ca:

- au lucrat mai mult la a ta

- au folosit alt ulei

sau

- au folosit ulei din ambalaje diferite (pretul la bidon de 1L difera mult fata de cel de la butoi, de ex)

- tipul care pretinde poate a uitat/confundat suma exacta.

 

Atata timp cat amandoi ati primit facturi+chitante e totusi prea mare diferenta doar din curs valutar, e adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de lant - la gixxer si la bandit in manualul de service scrie negru pe alb sa se foloseasca ULEI de motor.

Din ce an era manualul?Vezi ca iti scrie in owner's manual (tu ai GSR :kick: ) ce trebuie folosit pentru uns lantul. Eu nu am mai vazut pe cineva care sa unga cu ulei de motor.Plus ca mi se pare mai lejer cu spray-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- tipul care pretinde poate a uitat/confundat suma exacta.

 

"Tipul" nu uita si nu confunda nimic niciodata. :kick: Din pacate uneori :crack: :crack:

Am citat si eu din factura mai sus,poate erau ei binedispusi pe 31oct.....

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tytus - m-ai lasat sa fierb zile intregi omule :kick: , credeam ca m-au tzapit .Merci mult de extras :crack:

 

Gata m-am lamurit cu revizia ... Diferenta e la ulei - aprox 700 de mii plus alte nimicuri. La mine intr-adevar la mine au fost 4 litri (am platiti 4 litri in cap), sticle mici, iar la Tytus.

 

Trecem mai departe ? Adica lasam la o parte controversele, acuzele si alte alea ? (Am observat destul de des pe forumurile romanesti degenereaza discutiile de la tema intiala. ) Haideti sa ne straduim ca principalul subiect sa fie "GSR-ul,bestia de oras" fara jigniri, mistocareli si alte alea :crack: .

 

1.Dintre GSR-isti mai merge careva cu ea pe vremea asta ? Si daca da, impresii, hinturi, etc.

2.Vine zapada oameni buni ! Eu o tin in fata blocului, ceva sfaturi ptr cand o ninge ?

3.Ce benzinarii din Bucuresti sunt cu probleme (Adica ar putea avea apa/gazolina/cifra octanica mai mica decat cea afisata) ?

4.La voi cat a intrat maxim in rezervor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat intra in rezervor,chiar nu mi-am pus niciodata problema.Iau de bun ce zice la cartea. Vezi sa nu o tii la iernat in fata blocului fara sa o pregatesti cum scrie in manual. Daca o mai pornesti atunci nu stiu sigur daca mai e nevoie de toata pregatirea.Eu merg cu ea dar aici nu ninge (inca) . Sunt cam 6 grade deci se poate circula. Nu e fun,dar deh ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat intra in rezervor,chiar nu mi-am pus niciodata problema.Iau de bun ce zice la cartea. Vezi sa nu o tii la iernat in fata blocului fara sa o pregatesti cum scrie in manual. Daca o mai pornesti atunci nu stiu sigur daca mai e nevoie de toata pregatirea.Eu merg cu ea dar aici nu ninge (inca) . Sunt cam 6 grade deci se poate circula. Nu e fun,dar deh ...

 

Aaa, conteaza un pic cat intra in rezervor la drum lung - de ex cand ma duc la mare pe A2 - fac plinul la intrare - plin, plin, adica mai si indes :crack: - la sarsitul autostrazii (= 160 KM) sunt deja pe rezerva rezervei...si trebuie sa dau o fuga in Cernavoda sa bag "benzol", sa nu raman pe drum. Ce-i drept, o cam si "calc" pe A2, ca de altfel e singura distractie - nu tu curbe, nu tu peisaj.

Cred ca dupa caldura verii,condusul acum e propice "apropierii" de motor, in sensul ca sunt obligat sa fiu mult mai tehnic si mai atent decat vara:

- soferii nu se asteapta sa fie motociclisti in trafic (se uita la mine fie cu o imensa mila fie cu surprindere).Poate din cauza asta sunt si mai nepoliticosi decat vara - vara la mersul printre coloane, imi fac o multime loc. Zilele astea doar se uita cu rautate la mine ( well, I don't give a s.h.i.t)

- strazile au aderenta diferita - de ex azi, mersei pe portiuni ude, unele destul de aderente, altele destul de alunecoase, pe portiuni perfect uscate.

- echipamentul de iarna e gros si nu permite aqcelasi feed-back ca la de vara - si de aia simt nevoia sa compensez prin extra-atentie si extra-precautie.

 

Un mic argument in favoarea faptului ca GSR-ul e o bestie :

Cand ma apropii de treceri de pietoni ( eu de obicei opresc ) daca sunt pietoni pe trecere, se uita la mine o fractiune de secunda - eu am viteza mica, sunt in oprire - dupa care o iau la sanatoasa.Eu am presupus ca motorul e de vina, ca fata nu mi se vede :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...