hoinar Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 Vreau si eu ceva info/date tehnice despre motocicleta "B.M.W/E.M.W." R35 (moticicleta care a fost prezentata in emisunea "2 Roti" de Duninica, 13 februarie 2004. Motocicleta este recomandata incepatorilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 in primul rind BMW este un motor si EMW altul se aseamana intre ele dar nu este acelasi lucru.....ma eu nu te inteleg....motorul asta este o piesa de colectie si costa mai bine de 2000 euro daca este tot original.(--NU este recomandata incepatorilor NU--) Daca un incepator incepe pe motorul asta pacat de motor ca nu se gasesc piese de schimb pe tot gardul.... Daca vrei motor pt tine sfatul meu este iati un simson seamana cu emw ul si este 250 daca tot vrei sa incepi cu ceva iti zic sincer ca este ideal sa incepi pe el:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 mama ce curge ulei din motorul asta, mai mult pierde decit consuma....si consuma ulei stind pe loc ...dar mai in mers cind uleiul este mai fluid.....uitativa si voi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 ia uitate mai HOINAR aici EMW si BMW de colectie...vezi preturile sunt din timisoara http://www.motorcycle-clasic.ro/galsaleenglish.htm salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Februarie 16, 2005 Autor Share Postat Februarie 16, 2005 Gemenii motocilclisti au pus mana pe o B.M.W. veche la 350 euro! Vreau un motor vechi care sa fie destul de puternic pentru depasirea conservelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 De acord cu Roby Batranica din poza are nevoie de un suflet pereche, care sa-i suporte toanele batranesti, sa-si poata permite sa-i ofere un facelift, fara ca ulterior sa-i ceara mai mult decat poate oferi. Un incepator pe batrana doamna ar fi o imagine la fel de perversa ca o batrana de 80 de ani violata de un adolescent (Vezi reclama aia de asigurari cu baba si fraierul ala barbos) Hoinarule, motorizata din poze a fost o fiara la viata ei, da' acum nu te-ar satisface, e la menopauza si e in cautare de un bosorog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Februarie 16, 2005 Autor Share Postat Februarie 16, 2005 E asa de greu de inteles ca sunt iiebunit dupa lucrurile vechi (asta incluzand motociclete), mai ales de alea din anii '50. Daca nemteasca asta nu e buna, atuni recomandati-mi voi o alta motocicleta din anii '50> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 Simson... Cauta in forum o sa gasesti multe informatii, pro si contra, privitor la fiabilitate, tinuta de drum, piese de schimb, istoric, toate cele... Dar nici una din batranele astea nu iti va servi pentru a nimici conservele. Pentru asa ceva ia-ti Hayabusha Dezavantaj major la batrane, langa multe altele, este ca de multe ori nici macar nu ai parte de exemplare care au imbatranit de la sine, natural. E plina oferta de motoare pe care altii le-au "modificat" cu prost gust si atehnic si sa readuci pe linia de plutire asa ceva, ca incepator cel putin, e o chestie sortita esecului. O motocicleta "de epoca" intretinuta sau corect refacuta nu e ieftina, am vazut preturi de 750-800, 1200 chiar 1500 Euro, si la cum aratau (cel putin in poze) isi meritau banii cu prisosinta. Si dupa ce le iei, daca nu le ingrijesti cum se cuvine, in mers sau pe loc, e pacatul tau ca le distrugi. Robybiker e in cunostinta de cauza, daca te uiti pe forum, vei vedea motorul lui (e greu sa-ti scape ), el a facut o treaba faina cu un Simson. Si mai sunt cativa "sensei" ca el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Februarie 17, 2005 Share Postat Februarie 17, 2005 E asa de greu de inteles ca sunt iiebunit dupa lucrurile vechi (asta incluzand motociclete), mai ales de alea din anii '50. am observat asta dar, .......fa o exceptie cand te insori!....... .......nu ti-ar place sa fie atichitate , nu?.......nici sa aiba nevoie de facelift Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 17, 2005 Share Postat Februarie 17, 2005 vai ce frumoasa e...nu de incepator nu e dar de colectionar, da. M ar gadila si numai sa am onoarea de a o privi de aproape hm, poate vrei sa o si auzi.. http://www.emwfeller.de/awo-t.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Februarie 17, 2005 Autor Share Postat Februarie 17, 2005 Si nu exista nici un motor din anii '50, sau macar din anii '60 care sa demareze ceva mai repede pentru a intrece conservele la semafoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 DA...Valhall...superb sunet! Ai o bere de la mine cu prima ocazie cand ne intalnim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 Hoinar...ce nu pricepi? Ai mai deschis odata discutia despre motociclete vechi...ti s-a mai spus...ti sa mai explicat...Totusi o sa mai incerc si eu inca o data sa iti explic... O motocicleta veche este o piesa de colectie, cu care nu se merge in fiecare zi la munca, la paine sau la piata. De asemenea este pacat ca un incepator sa isi bata joc de ea. Pentru ca un incepator isi bate joc de ea! Exista chiar riscul sa cada cu ea. In al doilea rand aceste motociclete nu au suficienta putere ca sa intreaca "conservele" la semafoare. Cu o motocicleta veche nu mergi ca sa sa intreci masinile la semafoare...mergi pentru placerea de a conduce acea motocicleta, pentru placerea de a merge pe o "bucata" de istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 Ziceai de motocicletele din anii '60. Si ele sunt valoroase. Pe piata unele mai mult si altele mai putin. Cele "capitaliste" sunt mai scumpe si nu cred ca iti poti permite (sau poate ca poti). In schimb sigur iti poti permite una "comunista". In general comunistele vechi sunt bune si bine facute si au si o varsta innaintata- 40-45 de ani. Este destul de mult pentru o masinarie. Si inca se tin bine!!! Ai si de unde sa alegi. Exista mai multe marci de motociclete- Simson, IJ, MZ, Jawa, M-72. Cred ca pentru un incepator cel mai bun ar fi Simsonul. Ai sigur mari sanse sa depasesti "conserve" pe la semafor cu Jawa. Jawa aia din anii '60 de 350 cmc sau de 250 cmc. (Jawa de 250 este mai bine facuta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 Asta e JAWA de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 Si asta este de 350. Imi pare reu ca nu am gasit alta in stare complet originala. Asta are alte coarne, alt far...cam toata fata schimbata... Oricum seamana destul de mult cu aia de 250 doar ca are doi cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Februarie 18, 2005 Autor Share Postat Februarie 18, 2005 Thanks a lot Phoenix Harley. Am mai continaut discutia pe acest theard cu altceva inafara de B.M.W./E.M.W. R35 deoarece raspunusirle pe care le-am primit pe celalalt therad nu mi s-au parut indeajuns. "Jawa" are motor in 2 sau in 4 timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 jawa are motor in 2 timpi....intrebarea este daca nuti dai seama din poza care a puso el cu jawa daca este in 2 sau 4 timpi hai explicate sii tu care este diferenta intre 2 timpi si 4 timpi....asa ce stii tu sau ceti trece prin cap ca ar fii diferenta? tu ce ai prefera? in 2 timpi sa in 4 timpi sa fie motorul si de ce? astept raspunsul tau....foarte curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 (editat) Phoenix Harley, tare bine le-ai mai zis. Bravo! Hoinarule, trebuie sa te lamuresti daca vrei sa spargi conservarii la stopuri sau vrei sa intri intr-un club select al proprietarilor de motoare de colectie. Daca nu iti e cu suparare, cred ca ideea de clasice trebuie sa mai astepte vreo 15-20 de anisori. Asta e un hobby de oameni cu bani, care-si permit luxul sa aiba motor de umblat si motor de fala. Acu' o luna-doua il aratau pe Regele Mihai cu colectia lui de Jeepuri clasice. El le-a luat in general fier-vechi si le-a restaurat originale. Da' de umblat zi de zi avea Citroen, Volvo... Mi-au placut intotdeauna clasicele, ca si tie, da' nici acum, in floarea varstei sa zic asa, nu sunt convins ca imi permit am grija cuvenita de o asemenea bijuterie. Inca stau si ma socotesc daca am resurse si loc potrivit sa ingrijesc un motor "de epoca", desi exemplarul ideal l-am gasit deja. Poate ca voi reusi sa ma decid in timp util, inainte sa se dea, daca proprietarul actual ma mai vrea..., da' nu vreau sa adopt un "copil" pe care sa nu il ingrijesc cum se cuvine. Valoarea unei clasice adevarate creste constant, dar trebuie sa te comporti cu ea corespunzator varstei, si asta nu o poate face un incepator. Poate cea mai buna varianta pentru tine e sa iei ceva mai potrivit varstei si temperamentului actual, in limitele pungii, iar ideea "batranicilor" sa o lasi sa-ti incalzeasca sufletul mai spre maturitate. Daca sfatul meu iti foloseste la ceva , bine, daca nu, considera ca n-am zis nimic. Editat Februarie 18, 2005 de f_zoltan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 un compromis ar fi ij 56, (1956-1962) frumos si destul de raspandit pe la noi. are putere destula sa faca dacii la semafor si gasesti piese destule. Daca e cat de cat pusa la punct are grija de tine, nu te da pe jos daca nu ii ceri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 19, 2005 Share Postat Februarie 19, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Februarie 19, 2005 Autor Share Postat Februarie 19, 2005 Sau pot sa fac un compromis. Iau un cadru de la o motocicleta veche si pu un motor mai nou pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 19, 2005 Share Postat Februarie 19, 2005 Hoinar...mai bine te duci in padurice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 19, 2005 Share Postat Februarie 19, 2005 Iar imi dai de gandit ca uneori nu gandesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Februarie 19, 2005 Share Postat Februarie 19, 2005 Motoare vechi, dar in stare buna de functionare si restaurate k lumea m-ar interesa si pe mine. Dati-mi de stire daca aveti... Doar ZĂźndapp sau BMW, cu atas sau fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.