Sari la conținut

B.M.W./E.M.W. R35


hoinar
 Share

Postări Recomandate

in primul rind BMW este un motor si EMW altul se aseamana intre ele dar nu este acelasi lucru.....ma eu nu te inteleg....motorul asta este o piesa de colectie si costa mai bine de 2000 euro daca este tot original.(--NU este recomandata incepatorilor NU--) Daca un incepator incepe pe motorul asta pacat de motor ca nu se gasesc piese de schimb pe tot gardul....

Daca vrei motor pt tine sfatul meu este iati un simson seamana cu emw ul si este 250 daca tot vrei sa incepi cu ceva iti zic sincer ca este ideal sa incepi pe el:)

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama ce curge ulei din motorul asta, mai mult pierde decit consuma....si consuma ulei stind pe loc ...dar mai in mers cind uleiul este mai fluid.....uitativa si voi:) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu Roby :banana: Batranica din poza are nevoie de un suflet pereche, care sa-i suporte toanele batranesti, sa-si poata permite sa-i ofere un facelift, fara ca ulterior sa-i ceara mai mult decat poate oferi. Un incepator pe batrana doamna ar fi o imagine la fel de perversa ca o batrana de 80 de ani violata de un adolescent :cheers: (Vezi reclama aia de asigurari cu baba si fraierul ala barbos)

Hoinarule, motorizata din poze a fost o fiara la viata ei, da' acum nu te-ar satisface, e la menopauza si e in cautare de un bosorog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simson... Cauta in forum o sa gasesti multe informatii, pro si contra, privitor la fiabilitate, tinuta de drum, piese de schimb, istoric, toate cele... Dar nici una din batranele astea nu iti va servi pentru a nimici conservele. Pentru asa ceva ia-ti Hayabusha :banana:

Dezavantaj major la batrane, langa multe altele, este ca de multe ori nici macar nu ai parte de exemplare care au imbatranit de la sine, natural. E plina oferta de motoare pe care altii le-au "modificat" cu prost gust si atehnic si sa readuci pe linia de plutire asa ceva, ca incepator cel putin, e o chestie sortita esecului. O motocicleta "de epoca" intretinuta sau corect refacuta nu e ieftina, am vazut preturi de 750-800, 1200 chiar 1500 Euro, si la cum aratau (cel putin in poze) isi meritau banii cu prisosinta. Si dupa ce le iei, daca nu le ingrijesti cum se cuvine, in mers sau pe loc, e pacatul tau ca le distrugi.

Robybiker e in cunostinta de cauza, daca te uiti pe forum, vei vedea motorul lui (e greu sa-ti scape :cheers: ), el a facut o treaba faina cu un Simson. Si mai sunt cativa "sensei" ca el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E asa de greu de inteles ca sunt iiebunit dupa lucrurile vechi (asta incluzand motociclete), mai ales de alea din anii '50.

am observat asta dar, .......fa o exceptie cand te insori!....... :cheers: :banana: .......nu ti-ar place sa fie atichitate :banana: , nu?.......nici sa aiba nevoie de facelift :banana: :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hoinar...ce nu pricepi? :banana:

Ai mai deschis odata discutia despre motociclete vechi...ti s-a mai spus...ti sa mai explicat...Totusi o sa mai incerc si eu inca o data sa iti explic... :cheers:

O motocicleta veche este o piesa de colectie, cu care nu se merge in fiecare zi la munca, la paine sau la piata. De asemenea este pacat ca un incepator sa isi bata joc de ea. Pentru ca un incepator isi bate joc de ea! Exista chiar riscul sa cada cu ea.

In al doilea rand aceste motociclete nu au suficienta putere ca sa intreaca "conservele" la semafoare. Cu o motocicleta veche nu mergi ca sa sa intreci masinile la semafoare...mergi pentru placerea de a conduce acea motocicleta, pentru placerea de a merge pe o "bucata" de istorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai de motocicletele din anii '60. Si ele sunt valoroase. Pe piata unele mai mult si altele mai putin. Cele "capitaliste" sunt mai scumpe si nu cred ca iti poti permite (sau poate ca poti). In schimb sigur iti poti permite una "comunista". In general comunistele vechi sunt bune si bine facute si au si o varsta innaintata- 40-45 de ani. Este destul de mult pentru o masinarie. Si inca se tin bine!!!

Ai si de unde sa alegi. Exista mai multe marci de motociclete- Simson, IJ, MZ, Jawa, M-72.

Cred ca pentru un incepator cel mai bun ar fi Simsonul.

Ai sigur mari sanse sa depasesti "conserve" pe la semafor cu Jawa. Jawa aia din anii '60 de 350 cmc sau de 250 cmc. (Jawa de 250 este mai bine facuta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanks a lot Phoenix Harley. Am mai continaut discutia pe acest theard cu altceva inafara de B.M.W./E.M.W. R35 deoarece raspunusirle pe care le-am primit pe celalalt therad nu mi s-au parut indeajuns.

"Jawa" are motor in 2 sau in 4 timpi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jawa are motor in 2 timpi....intrebarea este daca nuti dai seama din poza care a puso el cu jawa daca este in 2 sau 4 timpi

hai explicate sii tu care este diferenta intre 2 timpi si 4 timpi....asa ce stii tu sau ceti trece prin cap ca ar fii diferenta? tu ce ai prefera? in 2 timpi sa in 4 timpi sa fie motorul si de ce?

astept raspunsul tau....foarte curios :banana: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phoenix Harley, tare bine le-ai mai zis. Bravo! Hoinarule, trebuie sa te lamuresti daca vrei sa spargi conservarii la stopuri sau vrei sa intri intr-un club select al proprietarilor de motoare de colectie. Daca nu iti e cu suparare, cred ca ideea de clasice trebuie sa mai astepte vreo 15-20 de anisori. Asta e un hobby de oameni cu bani, care-si permit luxul sa aiba motor de umblat si motor de fala. Acu' o luna-doua il aratau pe Regele Mihai cu colectia lui de Jeepuri clasice. El le-a luat in general fier-vechi si le-a restaurat originale. Da' de umblat zi de zi avea Citroen, Volvo...

Mi-au placut intotdeauna clasicele, ca si tie, da' nici acum, in floarea varstei sa zic asa, nu sunt convins ca imi permit am grija cuvenita de o asemenea bijuterie. Inca stau si ma socotesc daca am resurse si loc potrivit sa ingrijesc un motor "de epoca", desi exemplarul ideal l-am gasit deja. Poate ca voi reusi sa ma decid in timp util, inainte sa se dea, daca proprietarul actual ma mai vrea..., da' nu vreau sa adopt un "copil" pe care sa nu il ingrijesc cum se cuvine.

Valoarea unei clasice adevarate creste constant, dar trebuie sa te comporti cu ea corespunzator varstei, si asta nu o poate face un incepator. Poate cea mai buna varianta pentru tine e sa iei ceva mai potrivit varstei si temperamentului actual, in limitele pungii, iar ideea "batranicilor" sa o lasi sa-ti incalzeasca sufletul mai spre maturitate.

Daca sfatul meu iti foloseste la ceva , bine, daca nu, considera ca n-am zis nimic.

Editat de f_zoltan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un compromis ar fi ij 56, (1956-1962) frumos si destul de raspandit pe la noi. are putere destula sa faca dacii la semafor si gasesti piese destule. Daca e cat de cat pusa la punct are grija de tine, nu te da pe jos daca nu ii ceri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...